Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Nowy typ mobów: "Giant" 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Sty 2011, o 10:37
Posty: 65
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Nowy typ mobów: "Giant"
Gianty to moby stworzone na podstawie zwykłych mobów.
posiadają x razy więcej hp/many/kondy, np. 3 - wartość do zbalansowania, x razy więcej wiedzy/zręczności/siły/mocy, np. 2 - też do zbalansowania i dają x razy więcej expa/złota, np. 3.
Jeśli jakiś gracz lub drużyna w ciągu 10 - 15 minut ubije powiedzmy 30 "czarnych szczurów", respi się w ich okolicy "ogromny czarny szczur" itp. posiadający jak wyżej napisałem zwiększone staty i nagrode. przez 1 minute jest przypisany do drużyny jak w przypadku mobów questowych lub zleceniowych, po kolejnych 3 znika z mapy.

Wszystkie liczby podlegają negocjacji ale mam nadzieję że główny zarys respienia i działania Giantów się Wam spodoba :P

_________________
Image

Rockepheler - Druid - 95+
ObiOneKenob - Rycerz - 60+


21 Paź 2013, o 13:54
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2012, o 23:05
Posty: 144
Miejscowość: Sochaczew
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 44 razy
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Z tego co kojarze administracja nie potrzebuje nowych pomysłow na moby. Dodatkowo zaczekaj na up wejda nowe moby bosy mini bosy czempy

Spoiler:


oraz odsyłam do http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-cz-37/

_________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."



21:26 GumisKabi: bo Nekro jest graczem ktory jest gmem a nie gmem ktory udaje gracza:P


21 Paź 2013, o 13:56
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
@Supakille

Czy przeczytałeś ten post? Dużo informacji dałeś, ale nijak to się ma do tego pomysłu.


To nie jest pomysł na nowego bossa czy czempa, a raczej propozycja urozmaicenia farmienia mobów.


Mi się podoba, urozmaiciłoby monotonne mordowanie mobków.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


21 Paź 2013, o 14:04
Profil
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
jak dla mnie pomysł dobry, urozmaiciło by monotonna rozgrywke w trzepaniu mobków.. Które sajuz tak oklepane ze azsie ich juz nie chce atakowac bo i po co...

Kazdy pomysl na wypełnienie luki w srodku gry jest pomysłem dobrym.


21 Paź 2013, o 14:16
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Mi również pomysł przypadł do gustu. Bardzo ciekawe rozwiązanie dla expiących na danym akurat mobie. Idea jest sama w sobie świetna :]

P.S.: Proponuję zrobić ankietę (Czy podoba Ci się pomysł: Tak/Nie).
P.S. 2: Drżyjcie szczurki w jailu :mrgreen:

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


21 Paź 2013, o 21:01
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Cóż, również mi się ten pomysł podoba. Byłaby to swego rodzaju rekompensata za odwlekane cuda-niewidy, które były obiecane w związku z Osiągnięciami, a których nadal nie ma i pewnie będą po Targowisku. ;)

Aktualnie się farmi moby, o ile w pt jest większa różnorodność, o tyle solo z reguły się człowiek nastawia na to samo. Fajnie byłoby widzieć jakieś efekty z tego. Bijemy sobie coś, pojawia się taki mega-mobek, z którego mamy gwarantowaną nagrodę z przedziału, chociażby, eliksiry/inhi/flasze/esencje/ekstraktory/manamery, może nawet jakiś mega prezent w postaci morfa czy barwnika, byłbym przeciw bonusom w postaci wejściówek na bossy jak klucze na Fyo i Valdka, mapki, dusze etc.

Pomysł sam w sobie jest bardzo fajny, chociaż nie przesadzałbym z trzykrotnością hp i statów, ponieważ, załóżmy, bije sobie 80 lvl Gorgony, stworzy mega-Gorgonę, która ma wszystkiego po trzy razy więcej, nie ma szans na ubicie solo, musi szukać ekipy albo mu to podpierniczą. Trochę mocniejsza powinna być, o 20-30%, może nawet do 50%, ale nie kilkukrotnie, w końcu gracz musi mieć możliwość zabicia tego cuda albo solo, albo w składzie, w jakim bił te słabsze, nim się "Giant" pokazał.

_________________
Image
Image
Image


21 Paź 2013, o 21:30
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Jestem za:D
Moze miec nawet 3x wiecej zycia byleby 3 razy mocniej nie bila:P
Mi jako dr róznicy to nie zrobi:P

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


22 Paź 2013, o 18:29
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2012, o 13:36
Posty: 206
Podziękowano: 195 razy
Otrzymanych podziękowań: 257 razy
Nick w grze: EpikDrut
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
pomysl bardzo mi sie podoba, zdecydowanie na + proponuje stworzyc ankiete :)

_________________
Pomogłem/podobało się? Kufelek się należy ;)
Zapraszam na mój kanał YT! klik
To tylko gra... to tylko taern...
https://scr.hu/0dk2/wo2xz
Epik [127lvl] z latarką to jak Polska bez korupcji i długów


22 Paź 2013, o 18:59
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 20:33
Posty: 137
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: IceG
Serwer: HardCore
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Pierwszy raz doświadczyłem rodzaju "Giantów" w Silkroad Online i przyznam że sprawdzało się. Jest to jakieś urozmaicenie. Ciekawi mnie Giant-Lempo ^^ Ludzie orają to lempo i jak powstanie Giant to ciekawiej już będzie, bo taki krab nie przeżyje spotkania z nim.
Jeżeli chodzi o ogólny zarys jestem "za" :)

_________________
Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy
IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X


22 Paź 2013, o 21:05
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Sty 2011, o 10:37
Posty: 65
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Nowy typ mobów: "Giant"
Fajnie że graczom sie podoba, ciekawe czy / kiedy administracja zwróci uwage :P

_________________
Image

Rockepheler - Druid - 95+
ObiOneKenob - Rycerz - 60+


24 Paź 2013, o 12:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 272 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron