Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
[IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Witam,
jak wiadomo w naszym ekwipunku mamy wolny slot pomiędzy pelerynką a spodniami i tak sobie myślałem od pewnego czasu jak można by go tutaj zagospodarować no i jaki taki pomysł przyszedł mi do głowy. Miejsce to można by wykorzystać na zupełnie nowy typ przedmiotów, na potrzeby tego tematu nazwijmy go przykładowo: "osprzęt". Przedmioty tego rodzaju nie posiadałyby żadnych klasycznych statystyk typu siła, zręka, hp itp.; nie można by ich również ulepszać; nie miałyby żadnych wymagań levelowych; dropiłyby jako uszkodzone - wymagały naprawy - były przypisane. Miałyby za to swoje charakterystyczne cechy, które wpływałyby na różne 'logistyczne' aspekty gry, innymi słowy wszystko to co robimy w grze poza walką. Gadu gadu, poniżej kilka konkretnych przykładów, żeby lepiej zobrazować co mam na myśli: 1. "koldzia sakwa" - zwiększa udźwig postaci o 200 2. "pióro mewy" - zwiększa szybkość poruszania się postaci o 20% 3. "kamień regeneracji" - odpoczynek szybszy o 20% 4. "oskard Treht'a" - zwiększa szybkość 'zbieractwa' o 20% 5. "oko gorgony" - zwiększa zasięg widzenia postaci o 100% (o co chodzi? Będąc w dowolnym miejscu na mapie widzimy mobki/innych graczy jedynie w naszym najbliższym sąsiedztwie. Taki przedmiot znacznie zwiększał by to pole widzenia i powodował, iż przykładowo my widzimy jakiegoś innego gracza na mapie, który jest niedaleko nas, ale on w tym samym czasie by nas nie widział). 6. "kajdany wojny" - (pzdr dla fanów homm'a ) uniemożliwia ucieczkę z walki (i znowu dwa słowa komentarza ekstra. Jeżeli jakikolwiek gracz w walce miałby założony taki przedmiot to uniemożliwiałoby to ucieczkę wszystkim innym graczom biorącym udział w tej walce oczywiście bez względu na to, po której stronie by stali ) to tak na szybko co przyszło mi akurat do głowy, ale myślę, że jeszcze sporo można by wymyślić. Gdzie dropiłyby takie przedmioty? Hmmm, no najprościej to może z istniejących już czempów. Słabsze przedmioty mogłyby pojawić się już przykładowo w przedziale Poborca -> Treven; te średnie Brachyura -> Rizurul; no a takie "kajdany" to z całą pewnością Ragak Maruder+ (mam dziwne wrażenie, że popyt na takie kajdanki mógłby być całkiem sporawy ). Mam nadzieję, że w miarę przejrzyście pomysł przedstawiłem, to teraz biczujcie... |
26 Paź 2013, o 20:20 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Uważam, iż pomysł jest całkiem ciekawy, aczkolwiek te kajdany mi się osobiście nie podobają, gdyż druid z takimi kajdanami w drużynie to według mnie totalny pogrom. Chciałbym także napisać że kajdany musiałby mieć szanse na drop podobną do epika lub troszkę wyższą bo łowcy/czaszki w ten sposób miażdżyli swoje ofiary.
_________________ Nick: Vozus Serwer: V Profesja: Rycerz Poziom: 60 Gildia: Assassins of Kings "Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia." Rycerz 95 oraz Druid 140 aktualnie : OFF |
26 Paź 2013, o 21:33 |
|
Współpracownik Gnarla
|
no, całkiem ciekawe. co do tego ost... no cóż zawsze jakieś urozmaicenie tylko trzeba wymyślić więcej tego szmelcu. no i myślę, że z czempów lepiej nie, najlepiej dać to na minimalnym % (coś jak rare) jako drop z mobów/bossów (dajmy na to oko gorgony - gorgona/harpia, pióro mewy - mewa itp). Okowy bym wcisnął lodowym czempionom które poza runkami i epikami nie mają dropa. Pozdrawiam
_________________ VD 119lvl Ostlor. Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/ |
26 Paź 2013, o 21:52 |
|
Walczący z drzewcami
|
3 razy Tak !
Ale co na to Ekipa ? _________________ WHY SO SERIOUS ? |
26 Paź 2013, o 22:09 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
legos95 napisał(a): 3 razy Tak ! Ale co na to Ekipa ? Chciałbym aby gracze, którzy komentują i są na tak/nie UZASADNIALI swoją chęć lub jej brak Żeby administracja mogła konstruktywnie ocenić pomysł _________________ Nick: Vozus Serwer: V Profesja: Rycerz Poziom: 60 Gildia: Assassins of Kings "Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia." Rycerz 95 oraz Druid 140 aktualnie : OFF |
26 Paź 2013, o 22:21 |
|
Walczący z drzewcami
|
Pomysł mi się podoba, lecz te kajdany bym odrzucił. Ucieczka to jeden z podstawowych elementów gry A poza tym z innej gry wzięte, taern nie ma by przecież kopią innych gier Reszta pomysłów jest fajna A z czego by dropiły? Można wprowadzić najmniejszy % z mobków w przedziale lvlowym 40+, średni % z czempów, które już zaczynają setami sypać(żeby komuś z Pijaka nie spadło ), a najwyższy z bossów Ichi+ (tak jak te przesławne epiki z icha )
_________________ Zuzialol 84 dr... 70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46. 80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 Szybko mi idzie Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem... Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne |
26 Paź 2013, o 22:28 |
|
Zabójca Tilsai
|
Cytuj: 1. "koldzia sakwa" - zwiększa udźwig postaci o 200 Pomysł z sakwą jest całkiem całkiem lecz szansa na jego zdobycie musiałaby być niska (tak aby ludzie nie zrezygnowali z premium które także daje +200 udźwigu) Cytuj: 2. "pióro mewy" - zwiększa szybkość poruszania się postaci o 20% Tak zwane skrzydła Hermesa , pomysł całkiem ciekawy jednak trudny do zrealizowania , jak wiadomo gdy chodzimy to optycznie nasza postać obraca się w różne strony i zawsze jest po środku natomiast szybkość chodzenia to nic innego jak szybkość przesuwania się mapki "pod postacią" Cytuj: 3. "kamień regeneracji" - odpoczynek szybszy o 20% Konto premium daje nam szybszy odpoczynek , również w świątyni można wziąć buf na szybszy odpoczynek jednak pomysł niezły , nie lubie długo czekać aż naładuje mi się 2k hp Cytuj: 4. "oskard Treht'a" - zwiększa szybkość 'zbieractwa' o 20% Przydatne by było na małżach , pomysł całkiem fajny Cytuj: 5. "oko gorgony" - zwiększa zasięg widzenia postaci o 100% (o co chodzi? Będąc w dowolnym miejscu na mapie widzimy mobki/innych graczy jedynie w naszym najbliższym sąsiedztwie. Taki przedmiot znacznie zwiększał by to pole widzenia i powodował, iż przykładowo my widzimy jakiegoś innego gracza na mapie, który jest niedaleko nas, ale on w tym samym czasie by nas nie widział). Tutaj niewiadomo czy było by to możliwe do wprowadzenia.. Cytuj: 6. "kajdany wojny" - (pzdr dla fanów homm'a ) uniemożliwia ucieczkę z walki (i znowu dwa słowa komentarza ekstra. Jeżeli jakikolwiek gracz w walce miałby założony taki przedmiot to uniemożliwiałoby to ucieczkę wszystkim innym graczom biorącym udział w tej walce oczywiście bez względu na to, po której stronie by stali ) Nie noo pomysł niezły mógłby on dawać przykładowo -15% szans na ucieczkę no i tylko przeciwnej drużynie , gdyby dawał naszej to nie miało by sensu . Przydatne dla zabujców moim zdaniem Cytuj: Gdzie dropiłyby takie przedmioty? Hmmm, no najprościej to może z istniejących już czempów. Słabsze przedmioty mogłyby pojawić się już przykładowo w przedziale Poborca -> Treven; te średnie Brachyura -> Rizurul; no a takie "kajdany" to z całą pewnością Ragak Maruder+ (mam dziwne wrażenie, że popyt na takie kajdanki mógłby być całkiem sporawy ). Noo według mnie musiały by być one bardzo trudne do zdobycia , lootały by jedynie z silniejszych czempionów , niezła była by za nie cena _________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
26 Paź 2013, o 23:15 |
|
Administrator
|
Przedmioty podzieliłbym na takie co dropią z low, mid i high lvlowych bossów, mogłyby dodawać przykładowo 5/10/15% do podstawowych wartości.
_________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
26 Paź 2013, o 23:52 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Spoiler:
No własnie popieram Helsinga, swietnie to wszystko skrupulatnie podsumował.. nic dodać nic ując co do ceny i dropu dodam od siebie że szansa na drop musiałaby być mniejsza niż rar wieksza dajmy na to od epika ale ciut tylko.. takie kajdany niezle mogłyby by namieszać w walce oj mogłyby od razu w walce ładowałby sie coś takiego jak "odporność na uroki, korzenie" to "Zmniejszona szansa na ucieczkę" zeby dodać smaczku mogłyby działać jak psycho czyli co poziom 1% wiekszy % na zmniejszenie ucieczki. edit. ale działałoby to na podstawie nie expienie na bossach a w walkach pvp.. czyli za każdą kolejna walką pvp zakończona kajdany dostawałyby dana ilość expa.. trudno mechanicznie do zrealizowanie ale czy niemożliwe? kolejny smaczek dla ze sie wyrażę "dawnych stałych bywalców mokradeł" czyli typowych maniaków pvp. edit2. noi wyzwanie dla naszej ekipy "wewnętrzny" etc. programistów.. _________________ Nick: Vozus Serwer: V Profesja: Rycerz Poziom: 60 Gildia: Assassins of Kings "Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia." Rycerz 95 oraz Druid 140 aktualnie : OFF |
27 Paź 2013, o 00:10 |
|
Administrator
|
Vozus napisał(a): (..)dodam od siebie że szansa na drop musiałaby być mniejsza niż rar wieksza dajmy na to od epika ale ciut tylko.. Na pewno mniejsza niż rara, nie mogłoby być tak, że każdy ma ten item.. z drugiej strony, może po prostu wprowadzić jakąś jego wytrzymałość, tak, że nie byłby na stałe, a na tydzień/miesiąc albo 100 rund/1000 rund? _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
27 Paź 2013, o 00:24 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |