Strona 2 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
[IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
A rzuf też dobry pomysł, wytrzymałość byłaby jakimś rozwiązaniem co do generalnej wartości przedmiotu i częstotliwości jego używania.
np. 100 użyć w walkach pvp po, których przedmiot by kasował sie lub ewentualnie znowu był uszkodzony a naprawa kosztowałaby x więcej dałoby możliwość ponownej sprzedaży lub założenia. A co do dropu to powtórzyłeś moją całkowita wersje, która miałem na mysli _________________ Nick: Vozus Serwer: V Profesja: Rycerz Poziom: 60 Gildia: Assassins of Kings "Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia." Rycerz 95 oraz Druid 140 aktualnie : OFF |
27 Paź 2013, o 00:31 |
|
Błądzący w Tunelach
|
rzuff napisał(a): z drugiej strony, może po prostu wprowadzić jakąś jego wytrzymałość, tak, że nie byłby na stałe, a na tydzień/miesiąc albo 100 rund/1000 rund? Rozumiem, że "rundy" w znaczeniu walk? Ale pomyślmy co się mniej opłaca dla graczy ^^ Wg mnie czasówkakalendarzówki +200 udźwigu byłoby przerzucane na alty (noob chary) które nie walczą Buty Hermesa- Osobiście sam bym ich ani razu nie użył w walce ^^ Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w). Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit Osobiście jestem ZA wprowadzeniem tego, chyba że ekipa już wpadła na ciekawszy pomysł uzupełnienia luki _________________ Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X |
27 Paź 2013, o 08:20 |
|
Duma Forum!
|
Pomysły ciekawe. Zobaczymy co i jak się z tego da wykorzystać. Generalnie przedmioty offhandowe mamy na uwadze i wspomniany przeze mnie gwizdek (w innym temacie) takim własnie będzie. Część z nich będzie pewnie dropić, cześć będzie z rzadka do kupienia za koszmarne pieniądze a część będzie można craftować. To co je wszystkie będzie łączyć to właśnie wytrzymałość. Najprostsza opcja to powielenie mechaniki z psychorarów i konieczność ładowania/regenerowania magicznych właściwości przedmiotu. Jednak generalnie w każdym z przypadków jestem zwolennikiem tego, aby istniała szansa na to, że po którymś rozładowaniu przedmiot nam się zepsuje/rozpadnie i będzie do wyrzucenia.
ps. Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą |
27 Paź 2013, o 12:12 |
|
Uczeń Heremona
|
Pomysl ciekawy z tym ze ja widzialbym to z limtem uzyc.
Przykladowo dropimy owe kajdany - ladunek - 5 teraz by z nich skorzystac wrzucamy je w wolny slot w aktywnym eq (tak ten niewykorzystany do tej pory). W kolejnej walce - szansa na ucieczke jest zblokowana a ladunek spada do 4. Po walce przedmiot zostaje w owym slocie i to w naszym interesie jest zadbanie by go zdjac / zalozyc w odpowiednim momencie i uwazac bysmy go przypadkowo nie rozladowali. Ogolnie same itemy widze z raczej mala iloscia ladunkow. (badz krotkim okresem przydatnosci) bez mozliwosci ich naprawy. Itemy bylyby wtedy dosc unikatowe. Do tego dodalbym raczej mozliwosc ich zcraftowania (przepis dosc trudny i tylko kilka okreslonych itemow jak chociazby sakwa czy ten oskard. Przedmioty jak kajdany fajnie pasowalyby do dropu Htagi szansa oczywiscie mala. Takze mozliwosci kombinowania z bonusami sa duze. A jeszcze lepsze byloby kombinowanie jak wycisnac z przedmiotow max. (kapcie szybkosci + szybkosc zbierania + wiekszy udzwig i heja banana lecimy zbierac materialy na peta / flaszki itp itd) _________________ *Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever) (In)famous asian women lover from s3. |
27 Paź 2013, o 12:34 |
|
Walczący z drzewcami
|
Dobra Idea + oraz uzupełnienie Rzuff urozmaiciło by rozgrywkę.
Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia. |
27 Paź 2013, o 14:33 |
|
Administrator
|
Icegirl napisał(a): Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w). Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit Nie pomyślałem o tym, myślałem nad jednym systemem zużywania, ale Twój pomysł idzie o krok dalej i jest lepszy. Hard napisał(a): Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia. Przedmioty te dodawałyby znacznego boosta, myślę, że przeznaczone powinny być tylko i wyłącznie na to pole - w myśl zasady: co za dużo, to nie zdrowo. Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje. Heavenmaker napisał(a): ps. Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą Oki _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
27 Paź 2013, o 15:02 |
|
Uczeń Heremona
|
rzuff napisał(a): Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje. Jestem przeciwny dodawaniu kolejnych, "bonusowych" itemków typu jak wyżej. Spowoduje to kolejne ułatwienia w grze PvM, a już dziś postacie o lvlu 100+ nie mają zbyt wielu wyzwań... Choć może z nowym upkiem sytuacja się zmieni. _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
28 Paź 2013, o 13:47 |
|
Walczący z drzewcami
|
Mikhell tu chodzi też o to, żeby wykorzystać jakoś to puste miejsce w EQ. A idea tego pomysłu jest świetna
_________________ Zuzialol 84 dr... 70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46. 80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 Szybko mi idzie Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem... Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne |
28 Paź 2013, o 13:52 |
|
Uczeń Heremona
|
Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp.
_________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
28 Paź 2013, o 13:54 |
|
Administrator
|
mikhell napisał(a): Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp. Ale dlaczego nie? Jeśli szansa na taki przedmiot byłaby bardzo mała lub względnie mała, ale jego trwałość bardzo niska, to wątpię, żeby jakoś specjalnie zachwiał równowagą.. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
28 Paź 2013, o 13:58 |
|
Strona 2 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |