Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Nakładki/zakup strzał. 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Post Nakładki/zakup strzał.
Witam.
Wszystko zaczęło się od tego, że łucznicy nie mają możliwości na ingerencję w rodzaj zadawanych obrażeń. Gdyż każdy łuk posiada obrażenia kłute, na które pewne moby mają wysokie resy, które powodują niskie obrażenia. Sheed wraz z jedną z ostatnich aktualizacji ma możliwość wyboru między kłutymi-rolak/buoariany, a obuchowymi-irki/fanga. Stąd też mój pomysł, aby:
Opcja 1.
Wprowadzenie nakładek ogłuszających.
Dzięki wieloletnim pracą nad udoskonaleniem sztuki łucznictwa, powstały kuliste nakładki na groty strzał. Powodują one rozproszenie przeciwnika.
Do zakupu we wszystkich sklepach w cenie 1nakładka za 10sztuk złota. Aby je używać trzeba umieścić je na slocie tarczy/ew na switchu i włączyć w trakcie walki.
Opcja 2.
Zakup strzał/kołczanów. Ta opcja urealniłaby rozgrywkę, oraz zmusiła do rozsądniejszego rozdawania ataków, gdyż w trakcie walki może zabraknąć strzał. Strzały dzieliłyby się na 3gatunki:
Strzały o ostrym grocie- rodzaj obrażeń=kłuty/zakup u każdego kupca w cenie 100sztuka złota za kołczan.
Strzały o szerokim grocie- rodzaj obrażeń=sieczny/zakup u każdego kupca w cenie 200sztuk złota za kołczan
Strzały o zaokrąglonym grocie- rodzaj obrażeń=obuchowe/zakup[ u każdego kupca w cenie 300sztuk złota za kołczan.
W kołczanie mieści się 100strzał. Miejsce w eq, to oczywiście wolny slot tarczy/switch (jako zapas).

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


2 Lis 2013, o 12:25
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Jestem na nie. Zapomniałeś o tym, że łucznik może do swoich ataków dodać obrażenia od lodu/ognia. To wystarczające urozmaicenie.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


2 Lis 2013, o 12:32
Profil WWW
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Ale nawet korzystając z tych umków obrażenia na bosach posiadających też resy na lód/ogień będą znikome.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


2 Lis 2013, o 12:33
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 18:45
Posty: 328
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 213 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Sulti napisał(a):
Witam.
Wszystko zaczęło się od tego, że łucznicy nie mają możliwości na ingerencję w rodzaj zadawanych obrażeń. .


Jak nie mają? Lodowa/ognista dają wybór miedzy rodzajem obrażeń + np precyzka to full kłute czyli jakby 3 rodzaje zadawanych obrażeń.

_________________
Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Image

Żmij
Attawa
Skin Blasku
Allenor


2 Lis 2013, o 12:34

Podziękowali: rzuff (2 Lis 2013, o 12:40)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Lecz urozmaicenie ich obrażeń nie zaszkodzi. Każdy fizol ma możliwość wyboru pomiędzy: kłute/sieczne/obuch. Tylko łuk zamyka się w kłutych+prawie nie używana ognista/zżerająca ogromne ilości many/kondy lodowa

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


2 Lis 2013, o 12:40
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Ech, kolejny nowicjusz? Już mnie męczy temat obrażeń u łucznika. Łucznik ma tylko kłute, a mga ognia tylko dmg od ognia, więc też mu trzeba dorzucić nakładkę, żeby miał "wodne podpalenie"... No kurde. Patrzysz przez pryzmat małego levela i tylko przez pve.
Po 1. Ognista/lodowa są rzadko używane na małych levelach, na dużych levelach (np na Masywie Dmorther i na wszystkich "nowych" bossach) używa się ognistej, bo ma duży dmg, w dodatku w połączeniu z druidem ani mana, ani konda szybko nie schodzą.
Po 2. Każda postać ma stałe resy na sieczne/obuch/kłute, więc łucznik w pvp ma przewagę nad innymi profesjami fizycznymi, ponieważ na niego trzeba ubierać do pvp też resy na ogień i zimno, co zmniejsza albo ilość dmg (wisiorek), albo zręczności (pierścienie i czapka), a Ty chcesz mu jeszcze różny dmg dać. Każdy ma problemy z tym. Barbarzyńca ma, dla przykładu, end game'ową broń (epików nie liczę) z obuchem, a na zimowej resy są na obuch wysokie, a na sieczne słabe, więc też trzeba by mu dać szlifierkę, żeby sobie młot naostrzył... Rycerz miał przez długi czas end game'ową broń z obuchem tylko, dopóki nie wszedł Otwieracz, a sheed Buoriany, zanim weszła Fanga (Irków nie liczę). Co do rycerza jeszcze, miał wybór tylko między siecznymi i obuchowymi, kłute dawał mu chyba tylko Tężec, nomen omen, broń dla magów (chyba że każdy sztylet daje kłute, nie mam pewności). Z kolei, jak wspomniałem na początku, mag ognia ma dmg tylko od ognia, voodoo tylko od uroków, jedynie druid ma dmg fizyczne (uderzenie) i dmg z uroków. Więc magicznym też dajmy jakieś inne dmg, bo i czemu nie...? Jestem zdecydowanie na NIE.

_________________
Image
Image
Image


2 Lis 2013, o 13:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Wrz 2012, o 17:56
Posty: 34
Miejscowość: Wschodnia Polska
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Równie dobrze, to druid z palki może miec krwawke czy rozbicie, chi powodowac "rzygi/żygi" (nwm jak to sie pisze), bo po odpowiednim uderzeniu w brzuch mozesz spowodowac wymioty etc. A to wszystko w mysl urealnienia gry.

Kiepski pomysl moim zdaniem. Zalozysz "gumke" na strzale, strzelisz z ognistej/lodowej i co? Dmg liczone od obuchu + ognia/lodu czy (...) wie czego? Bez przesady.

Albo niech kazda profesja ma dodatkowy item zwiazany z nia, albo nie wydziwniajmy ze strzalami.

Taka jest moja opinia ;]

_________________
Tyle w temacie.
http://scr.hu/0en0/b3b8j
Ave dymki! Trzecie msc: 9
Ave PvP! Drugie msc: 11
Ave marne procenty! Pierwsze msc: 14..
W grze od 1.04.12


3 Lis 2013, o 20:45
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Kiedyś razem ze znajomymi ustaliliśmy że taki item dający 1 dodatkową akcję na początku każdej walki byłby pożyteczny. Umieszczałoby się to w nieużywanym slocie. Po przypisaniu do itemu akcji z pierwszej lub drugiej zakładki umiejętności powodowałoby to ze na początku pierwszej rundy każdej walki ( i tylko wtedy) ta akcja odbywałaby się z automatu. Bez różnicy: atak, buff, debuff. Do tego mielibyśmy jeszcze standardowo do 5 możliwych akcji. Powiedzmy ładunek wart jedną platynę będzie dawał możliwość 10 użyć w walce. Cena może i tania - ale dzięki temu każdego byłoby stać na wydanie 10 platynki na niedzielę żeby sobie na maksa mieć takie turbo przy czyszczeniu bosów solo. Ta dodatkowa akcja nie pobiera żadnych zasobów many/kondy.
Sh z 14 PA na starcie, mo od razu z inką na sobie,dru na źródle,barb ze skórą, rycerz to w bufach może sobie przebierać. Luk to mamuśka dla każdego. A vd to chyba zaćmieniem będzie macał :D
To by były dopiero emocje w pvp


4 Lis 2013, o 09:25
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
Torkil napisał(a):
Kiedyś razem ze znajomymi ustaliliśmy że taki item dający 1 dodatkową akcję na początku każdej walki byłby pożyteczny. Umieszczałoby się to w nieużywanym slocie. Po przypisaniu do itemu akcji z pierwszej lub drugiej zakładki umiejętności powodowałoby to ze na początku pierwszej rundy każdej walki ( i tylko wtedy) ta akcja odbywałaby się z automatu. Bez różnicy: atak, buff, debuff. Do tego mielibyśmy jeszcze standardowo do 5 możliwych akcji. Powiedzmy ładunek wart jedną platynę będzie dawał możliwość 10 użyć w walce. Cena może i tania - ale dzięki temu każdego byłoby stać na wydanie 10 platynki na niedzielę żeby sobie na maksa mieć takie turbo przy czyszczeniu bosów solo. Ta dodatkowa akcja nie pobiera żadnych zasobów many/kondy.
Sh z 14 PA na starcie, mo od razu z inką na sobie,dru na źródle,barb ze skórą, rycerz to w bufach może sobie przebierać. Luk to mamuśka dla każdego. A vd to chyba zaćmieniem będzie macał :D
To by były dopiero emocje w pvp


Kolejny beznadziejny pomysł, który zachwiałby całą grą...

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


4 Lis 2013, o 12:58

Podziękowali: Nicolay (4 Lis 2013, o 16:57)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Post Re: Nakładki/zakup strzał.
mikhell napisał(a):
Torkil napisał(a):
Kiedyś razem ze znajomymi ustaliliśmy że taki item dający 1 dodatkową akcję na początku każdej walki byłby pożyteczny. Umieszczałoby się to w nieużywanym slocie. Po przypisaniu do itemu akcji z pierwszej lub drugiej zakładki umiejętności powodowałoby to ze na początku pierwszej rundy każdej walki ( i tylko wtedy) ta akcja odbywałaby się z automatu. Bez różnicy: atak, buff, debuff. Do tego mielibyśmy jeszcze standardowo do 5 możliwych akcji. Powiedzmy ładunek wart jedną platynę będzie dawał możliwość 10 użyć w walce. Cena może i tania - ale dzięki temu każdego byłoby stać na wydanie 10 platynki na niedzielę żeby sobie na maksa mieć takie turbo przy czyszczeniu bosów solo. Ta dodatkowa akcja nie pobiera żadnych zasobów many/kondy.
Sh z 14 PA na starcie, mo od razu z inką na sobie,dru na źródle,barb ze skórą, rycerz to w bufach może sobie przebierać. Luk to mamuśka dla każdego. A vd to chyba zaćmieniem będzie macał :D
To by były dopiero emocje w pvp


Kolejny beznadziejny pomysł, który zachwiałby całą grą...

Jak chcesz krytykować to rób to porządnie a nie spamem walisz po oczach. Zachwiałby całą grą? Jak to możliwe że zachwiałoby to balansem skoro obecnie wszyscy narzekają że zbyt dużo zależy obecnie od szczęścia.


4 Lis 2013, o 17:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron