Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Zmiana systemu walki. 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 25 Lis 2013, o 13:43
Posty: 13
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Zmiana systemu walki.
Chodzi mi o to ,że gdy np. wy lub ktoś z was zaatakuje, rozpocznie sie walka, ustawicie sobie (PA).

Walczycie np. z ryckiem lub barbą i ustawiacie sobie (PA) na obrone przed atakami fizycznami w bezpośrednim zwarciu.

I nagle w ostatniej chwili dochodzi do gracza z którym walczysz jakiś MO, który cie rozwala z kuli ognia, bo nie miałeś czasu na zmiane ustawień.

Dlatego też proponuje ,że każda osoba która dołączy w ten sposób do walki, to niech ma dopiero możliwość ataku w następnej rundzie, oczywiście bronić się może od razu po dołączeniu do walki.


26 Lis 2013, o 05:23
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Mar 2013, o 01:18
Posty: 32
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Kosterski
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Pomysł godny uwagi, mnie też to denerwuje.

_________________
Gdy inni ślepo podążają za prawdą, pamiętaj NIC NIE JEST PRAWDZIWE
Gdy innych ogranicza moralność lub prawa , pamiętaj WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
Działamy w mroku by służyć światłości.
NIC NIE JEST PRAWDZIWE, WSZYSTKO JEST DOZWOLONE.


26 Lis 2013, o 08:28
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Cze 2012, o 14:48
Posty: 92
Podziękowano: 191 razy
Otrzymanych podziękowań: 117 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Jestem na + , ile to razy padłem bo miałem ustawione 5x mocnych ataków na wykończenie delikwenta, wygrna już na 95% , def 002... , szybki klik klik klik w zegar a tam niespodzianka , wpada trzech koksów po 20lvl i mnie kasują ... taka sytacja

_________________
okrucieństwo jest naszą powinnością , bo cóż wredniejszego ....
tożsamość,nienawiść,pamięć

nie


26 Lis 2013, o 09:38
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14
Posty: 46
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: NettikIIoII
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Jeśli nie jest to umówiona walka pvp to radze nigdy nie zostawiać otwartego deffa w jakąś strefą oraz nigdy nie klikać jako pierwszy. U mnie się to sprawdza, ta gra wymaga zręczności i odpowiedniej strategi, nie może być to wszystko proste jak bicie parobków.

_________________
Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x
RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów.
http://www.youtube.com/c/nettik1231


26 Lis 2013, o 09:38
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2012, o 14:42
Posty: 56
Miejscowość: Ruska wieś
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Nick w grze: Demolitore
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Ja zgadzam się w 100% z nettik123. Sam oczywiście też wiele razy padłem.Ale mam taką strategie : Jak kogoś atakuje lub ktoś mnie zawsze daje w obronę nawet jeżeli jest to słabszy przeciwnik i jako ostatnio klikam zegar. W ten oto sposób zredukowałem dedy o 70% lecz zawsze jakiś niefart się zdarzy :D

_________________
W grze od 07. 2011r. (s1) ---> (s4) ---> (s7) ---> Ostlor
ŁUK 70
BRB 50


26 Lis 2013, o 10:15
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
drygu napisał(a):
ZMIANY v.1.04
- dołączanie do walki odbywa się tylko podczas pracy zegara. Po kliknięciu na dołączenie serwer automatycznie wrzuci nas do walki natychmiast po zakończeniu poprzedniej rundy.


Więc chyba nie do końca wyszło jak miało. Oczywiście jestem za tą zmianą.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


26 Lis 2013, o 10:54
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
@up - działa jak trzeba. Problem jest taki, że standardowy zegar ma 10 sekund, a niektórzy go przeciągają celowo do ~30 sekund, wtedy już jest dawno po naszym zegarze i jest niespodzianka.

Pomysł z brakiem ataków a jedynie obroną mi się nie podoba, już wolę jak jest obecnie.

Może lepszym rozwiązaniem byłoby restartowanie zegara po dołączeniu kogoś do walki? Za każdym razem mielibyśmy nowe 10 sekund, tylko wtedy samo startowanie walki byłoby wydłużone jakby gracze dołączali pod koniec zegara to za każdym razem nowy :/

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


26 Lis 2013, o 12:50
Profil WWW
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Szymdaro napisał(a):
Może lepszym rozwiązaniem byłoby restartowanie zegara po dołączeniu kogoś do walki? Za każdym razem mielibyśmy nowe 10 sekund, tylko wtedy samo startowanie walki byłoby wydłużone jakby gracze dołączali pod koniec zegara to za każdym razem nowy :/
Przy restartowaniu zegara, początek walki nie mógłby trwać dłużej niż teraz. Jak ktoś wskakuje do walki to ma właśnie nowy zegar; może przeciągać klikanie aż dołączy kolejna osoba, która również wydłużałaby walkę.

Tyle, że osoba doskakująca ma największy wpływ na to przedłużanie; może decydować pomiędzy czekaniem lub szybkim klikaniem w zależności od potrzeb. Przeciwnik już takiej możliwości nie ma. To kolejny powód, by to zmienić.

Wadą jest to że jedna strona mogła mieć taktykę samych ataków z minimalnym deffem, klika pierwsza... a ktoś dołącza i zmienia jej kolejność, nawet gdy ktoś nie chciałby zmienić taktyki, a nadal chce atakować pierwszy.


26 Lis 2013, o 12:55
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:04
Posty: 100
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
a może zsynchronizować zegarki? :D

dołączasz do grupy PvP na własną odpowiedzialność... dołączyłeś w ostatniej sekundzie, przykro mi, masz 1 sekunde na ustawienia :)


26 Lis 2013, o 13:02

Podziękowali: Zuzialol (26 Lis 2013, o 16:37)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2012, o 14:42
Posty: 56
Miejscowość: Ruska wieś
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Nick w grze: Demolitore
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana systemu walki.
Jak widać to co jest, JEST opcją gry nie znalazła by się tam gdyby administracja nie"klepła" zgody. Jest dobrze tak jak jest.

_________________
W grze od 07. 2011r. (s1) ---> (s4) ---> (s7) ---> Ostlor
ŁUK 70
BRB 50


26 Lis 2013, o 13:42
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 216 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron