Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Naciąg cięciwy łuku 

Czy podoba Ci się korekta czynności oddawania strzału przez łucznika?
Całkiem fajna myśl. 52%  52%  [ 26 ]
Może być. 12%  12%  [ 6 ]
Nie podoba mi się. 8%  8%  [ 4 ]
Dobrze jest jak jest. 28%  28%  [ 14 ]
Razem głosów : 50

 Naciąg cięciwy łuku 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013, o 20:56
Posty: 24
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Nick w grze: Krzesiek
Odpowiedz z cytatem
Post Naciąg cięciwy łuku
Witam!
Właściwie od początku razi mnie po oczach łuk łucznika. Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, pojawia się wyimaginowana strzała, która leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Proponuje stworzyć do każdego łuku kołczan strzał( niewyczerpywalny na razie a potem się coś obmyśli ) z odpowiednimi wzorkami, żeby wyglądał na podobny do łuku ;p. Przyjemna dla oka jest animacja łucznika wyciągającego strzała i naciągającego cięciwe, czyli tym samym wyginającego się łuku. Oczywiście wydłużłoby to troszkę rozgrywkę, ale czego się nie robi dla upiększenia gry :D. Wiem że to od groma roboty i że ten pomysł nie wejdzie ale tradycyjnie daje ankiete i zapraszam do umieszczania postów :P. Można też dodać opcje dla tych którzy chcieliby zostać przy starym systemie strzelania typu archer mode on/off.

_________________
'' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta
'' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń

Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu


27 Lis 2013, o 20:00
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
Jak sam zauważyłeś, wydłużyłoby to gozgrywkę.
Dlatego w ankiecie powinna znaleźć się jeszcze opcja: "jestem za obniżeniem expa i ilosci zdobywanego złota po to by animacja strzału łucznika wyglądała bardziej realistycznie"
Dlaczego obniżenie expa i złota? Dłuższa animacja oznacza ze w tym samym czasie zrobimy mniej instancji, więc exp i złoto będą mniejsze.
Co prawda jest furtka: można taką animację wyłączyć, ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, bo gros graczy będzie wolał jednak skuteczniejszą grę niż lepszą animację?
Edit:
Eduardoo napisał(a):
Torkil napisał(a):
ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane,


To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ;)

Ja tam dźwięków używam, jak siedzę na innej karcie to wiem kiedy mnie biją :lol:


Ostatnio edytowany przez Torkil, 27 Lis 2013, o 22:10, edytowano w sumie 1 raz



27 Lis 2013, o 20:47
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2013, o 10:32
Posty: 70
Podziękowano: 170 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Odp: Naciąg cięciwy łuku
Torkil napisał(a):
ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane,


To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ;)

_________________
Scarface- 46lvl łucznik S1 [ON]

Bo z Taernem jest jak z Media Marketem... Nie dla idiotów...


27 Lis 2013, o 21:56
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 145
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
Był już taki temat. Odpisali, że nie będą się teraz zajmować poprawkami ze względy na zbliżające się nadejście nowego silnika. Obecnie wiadomo, że taki szybko nie nadejdzie :P Ja jestem całkowicie za, bo to co jest narazie to trochę lipton. Dodać do łuku graficznie dopasowany kołczan ze strzałami i nowe animacje. Myślę, że nie powino to ZNACZNIE przedłużać walk.

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


27 Lis 2013, o 22:43
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 11 Sty 2012, o 20:27
Posty: 85
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
może zostać dodane pod warunkiem żeby nie przedłużało czasu trwanie rudny


27 Lis 2013, o 23:04
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
Wszystko ok, drobna zmiana kosmetyczna mogąca zwiększyć "piękno" gry, jedynie tylko wtedy gdy akcji zostaną przyśpieszone o 0.25/0.5 raza, aby wszystko zajmowało tyle co teraz.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lis 2013, o 14:04
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
Paladyn56556 napisał(a):
Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, (..) leci bez potrzeby naciągu cięciwy.

Mnie zastanawia czemu nikt się do tego fragmentu nie przyczepił :D

Przecież łuk gdy ma wykonać atak to podnosi łuk do góry i naciąga cięciwę, owszem, bardziej realistyczne by było gdyby za każdym razem wyciągał strzałę, ale..:

- jest to zbędne, aż tak nie razi;
- wątpię, takie zmiany nie będą wprowadzane przed pojawieniem się nowego silnika.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


28 Lis 2013, o 15:41
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013, o 20:56
Posty: 24
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Nick w grze: Krzesiek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
Ale żeby było ładnie;p , zwiększamy troszku szybkość gry i jest cacy, bo to strzała wygląda jakby ją wizard zaczarował i kazał samej lecieć :). Widać ręke która niby ma odciągać cięciwe do tyłu ale ona sama nie wykonuje takowego ruchu.

_________________
'' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta
'' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń

Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu


28 Lis 2013, o 16:53
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 9 Sie 2013, o 16:19
Posty: 11
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Ccccome
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
To samo masz u dr, no bo on tylko dźwiga laske i unieruchamia przeciwnika ;)
W sumie to jestem za, bo znudziły mi się te grafiki, ale wątpie by ten pomysł wszedł w następnym roku :D


1 Gru 2013, o 18:25
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Wrz 2012, o 17:56
Posty: 34
Miejscowość: Wschodnia Polska
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Naciąg cięciwy łuku
To ja mam pytanie: jak pokazesz grad strzal? ;D

_________________
Tyle w temacie.
http://scr.hu/0en0/b3b8j
Ave dymki! Trzecie msc: 9
Ave PvP! Drugie msc: 11
Ave marne procenty! Pierwsze msc: 14..
W grze od 1.04.12


2 Gru 2013, o 09:13
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 262 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron