![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Naciąg cięciwy łuku
Naciąg cięciwy łuku
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 23 Lis 2013, o 20:56 Posty: 24 Podziękowano: 24 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy Nick w grze: Krzesiek ![]() |
Witam!
Właściwie od początku razi mnie po oczach łuk łucznika. Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, pojawia się wyimaginowana strzała, która leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Proponuje stworzyć do każdego łuku kołczan strzał( niewyczerpywalny na razie a potem się coś obmyśli ) z odpowiednimi wzorkami, żeby wyglądał na podobny do łuku ;p. Przyjemna dla oka jest animacja łucznika wyciągającego strzała i naciągającego cięciwe, czyli tym samym wyginającego się łuku. Oczywiście wydłużłoby to troszkę rozgrywkę, ale czego się nie robi dla upiększenia gry ![]() ![]() _________________ '' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta '' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu |
27 Lis 2013, o 20:00 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Jak sam zauważyłeś, wydłużyłoby to gozgrywkę.
Dlatego w ankiecie powinna znaleźć się jeszcze opcja: "jestem za obniżeniem expa i ilosci zdobywanego złota po to by animacja strzału łucznika wyglądała bardziej realistycznie" Dlaczego obniżenie expa i złota? Dłuższa animacja oznacza ze w tym samym czasie zrobimy mniej instancji, więc exp i złoto będą mniejsze. Co prawda jest furtka: można taką animację wyłączyć, ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, bo gros graczy będzie wolał jednak skuteczniejszą grę niż lepszą animację? Edit: Eduardoo napisał(a): Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ![]() Ja tam dźwięków używam, jak siedzę na innej karcie to wiem kiedy mnie biją ![]() Ostatnio edytowany przez Torkil, 27 Lis 2013, o 22:10, edytowano w sumie 1 raz |
27 Lis 2013, o 20:47 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() ![]() |
Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ![]() _________________ Scarface- 46lvl łucznik S1 [ON] Bo z Taernem jest jak z Media Marketem... Nie dla idiotów... |
27 Lis 2013, o 21:56 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08 Posty: 145 Miejscowość: Wojnicz Podziękowano: 63 razy Otrzymanych podziękowań: 49 razy ![]() |
Był już taki temat. Odpisali, że nie będą się teraz zajmować poprawkami ze względy na zbliżające się nadejście nowego silnika. Obecnie wiadomo, że taki szybko nie nadejdzie
![]() _________________ Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku. |
27 Lis 2013, o 22:43 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
może zostać dodane pod warunkiem żeby nie przedłużało czasu trwanie rudny
|
27 Lis 2013, o 23:04 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() ![]() |
Wszystko ok, drobna zmiana kosmetyczna mogąca zwiększyć "piękno" gry, jedynie tylko wtedy gdy akcji zostaną przyśpieszone o 0.25/0.5 raza, aby wszystko zajmowało tyle co teraz.
_________________ AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie) |
28 Lis 2013, o 14:04 |
![]() |
![]() |
|
Administrator ![]() ![]() |
Paladyn56556 napisał(a): Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, (..) leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Mnie zastanawia czemu nikt się do tego fragmentu nie przyczepił ![]() Przecież łuk gdy ma wykonać atak to podnosi łuk do góry i naciąga cięciwę, owszem, bardziej realistyczne by było gdyby za każdym razem wyciągał strzałę, ale..: - jest to zbędne, aż tak nie razi; - wątpię, takie zmiany nie będą wprowadzane przed pojawieniem się nowego silnika. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E ![]() |
28 Lis 2013, o 15:41 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 23 Lis 2013, o 20:56 Posty: 24 Podziękowano: 24 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy Nick w grze: Krzesiek ![]() |
Ale żeby było ładnie;p , zwiększamy troszku szybkość gry i jest cacy, bo to strzała wygląda jakby ją wizard zaczarował i kazał samej lecieć
![]() _________________ '' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta '' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu |
28 Lis 2013, o 16:53 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 9 Sie 2013, o 16:19 Posty: 11 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: Ccccome ![]() |
To samo masz u dr, no bo on tylko dźwiga laske i unieruchamia przeciwnika
![]() W sumie to jestem za, bo znudziły mi się te grafiki, ale wątpie by ten pomysł wszedł w następnym roku ![]() |
1 Gru 2013, o 18:25 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 9 Wrz 2012, o 17:56 Posty: 34 Miejscowość: Wschodnia Polska Podziękowano: 33 razy Otrzymanych podziękowań: 6 razy ![]() |
To ja mam pytanie: jak pokazesz grad strzal? ;D
_________________ Tyle w temacie. http://scr.hu/0en0/b3b8j Ave dymki! Trzecie msc: 9 Ave PvP! Drugie msc: 11 Ave marne procenty! Pierwsze msc: 14.. W grze od 1.04.12 |
2 Gru 2013, o 09:13 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |