Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Naciąg cięciwy łuku
Naciąg cięciwy łuku
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Witam!
Właściwie od początku razi mnie po oczach łuk łucznika. Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, pojawia się wyimaginowana strzała, która leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Proponuje stworzyć do każdego łuku kołczan strzał( niewyczerpywalny na razie a potem się coś obmyśli ) z odpowiednimi wzorkami, żeby wyglądał na podobny do łuku ;p. Przyjemna dla oka jest animacja łucznika wyciągającego strzała i naciągającego cięciwe, czyli tym samym wyginającego się łuku. Oczywiście wydłużłoby to troszkę rozgrywkę, ale czego się nie robi dla upiększenia gry . Wiem że to od groma roboty i że ten pomysł nie wejdzie ale tradycyjnie daje ankiete i zapraszam do umieszczania postów . Można też dodać opcje dla tych którzy chcieliby zostać przy starym systemie strzelania typu archer mode on/off. _________________ '' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta '' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu |
27 Lis 2013, o 20:00 |
|
Uczeń Heremona
|
Jak sam zauważyłeś, wydłużyłoby to gozgrywkę.
Dlatego w ankiecie powinna znaleźć się jeszcze opcja: "jestem za obniżeniem expa i ilosci zdobywanego złota po to by animacja strzału łucznika wyglądała bardziej realistycznie" Dlaczego obniżenie expa i złota? Dłuższa animacja oznacza ze w tym samym czasie zrobimy mniej instancji, więc exp i złoto będą mniejsze. Co prawda jest furtka: można taką animację wyłączyć, ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, bo gros graczy będzie wolał jednak skuteczniejszą grę niż lepszą animację? Edit: Eduardoo napisał(a): Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki Ja tam dźwięków używam, jak siedzę na innej karcie to wiem kiedy mnie biją Ostatnio edytowany przez Torkil, 27 Lis 2013, o 22:10, edytowano w sumie 1 raz |
27 Lis 2013, o 20:47 |
|
Uczeń Simona
|
Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki _________________ Scarface- 46lvl łucznik S1 [ON] Bo z Taernem jest jak z Media Marketem... Nie dla idiotów... |
27 Lis 2013, o 21:56 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Był już taki temat. Odpisali, że nie będą się teraz zajmować poprawkami ze względy na zbliżające się nadejście nowego silnika. Obecnie wiadomo, że taki szybko nie nadejdzie Ja jestem całkowicie za, bo to co jest narazie to trochę lipton. Dodać do łuku graficznie dopasowany kołczan ze strzałami i nowe animacje. Myślę, że nie powino to ZNACZNIE przedłużać walk.
_________________ Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku. |
27 Lis 2013, o 22:43 |
|
Błądzący w Tunelach
|
może zostać dodane pod warunkiem żeby nie przedłużało czasu trwanie rudny
|
27 Lis 2013, o 23:04 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Wszystko ok, drobna zmiana kosmetyczna mogąca zwiększyć "piękno" gry, jedynie tylko wtedy gdy akcji zostaną przyśpieszone o 0.25/0.5 raza, aby wszystko zajmowało tyle co teraz.
_________________ AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie) |
28 Lis 2013, o 14:04 |
|
Administrator
|
Paladyn56556 napisał(a): Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, (..) leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Mnie zastanawia czemu nikt się do tego fragmentu nie przyczepił Przecież łuk gdy ma wykonać atak to podnosi łuk do góry i naciąga cięciwę, owszem, bardziej realistyczne by było gdyby za każdym razem wyciągał strzałę, ale..: - jest to zbędne, aż tak nie razi; - wątpię, takie zmiany nie będą wprowadzane przed pojawieniem się nowego silnika. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
28 Lis 2013, o 15:41 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Ale żeby było ładnie;p , zwiększamy troszku szybkość gry i jest cacy, bo to strzała wygląda jakby ją wizard zaczarował i kazał samej lecieć . Widać ręke która niby ma odciągać cięciwe do tyłu ale ona sama nie wykonuje takowego ruchu.
_________________ '' Postęp jest wymówką dla zepsucia. '' - ,Diuna, Franka Herberta '' Trzeba zrobić ściepę narodową, i kupić bombę atomową! '' - Bohdan Smoleń Rycerz 90 (91 coming soon) toczy się do góry... Gildia FTT, nick: Krzesiek, bynajmniej Grzesiu |
28 Lis 2013, o 16:53 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 9 Sie 2013, o 16:19 Posty: 11 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: Ccccome |
To samo masz u dr, no bo on tylko dźwiga laske i unieruchamia przeciwnika
W sumie to jestem za, bo znudziły mi się te grafiki, ale wątpie by ten pomysł wszedł w następnym roku |
1 Gru 2013, o 18:25 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
To ja mam pytanie: jak pokazesz grad strzal? ;D
_________________ Tyle w temacie. http://scr.hu/0en0/b3b8j Ave dymki! Trzecie msc: 9 Ave PvP! Drugie msc: 11 Ave marne procenty! Pierwsze msc: 14.. W grze od 1.04.12 |
2 Gru 2013, o 09:13 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |