Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam. Krotko i na temat, na niektorych bossach/mobach nie widac DMG kuli ognia i uderzenia cienia, moja propozycja to przedluzenie czasu "unoszenia sie" punktow obrazen zadanych (tak, te czerwone), aby wyszly deko z oblokow tych skilli. Druga czescia tematu jest licznik expa i zuzycia ( przy zuzyciu, sie nie upieram) psycho, na wyzszych lvlach psycho ciezko jest zorientowac sie ile brakuje, a pomogloby to okreslic sie komus ile musi zrobic by dany przedmiot osiagnal kolejny poziom, przy zuzyciu tez pomogloby to okreslic ile nam jeszcze tego zostalo i czy czasem nie zuzyje sie podczas wyprawy. Pozdrawiam.
_________________ You can't kill me cause I was born dead Mag Ognia - 116LvL |
|
13 Gru 2013, o 18:45 |
|
|
Chodząca legenda
|
Brak widoczności dmg był zgłaszany i myślę, że jest znany ekipie.
Druga sprawa - nie ma znaczenia poziom psycho. Zgadzam się, że nie widać dokładnie ile zostało do wbicia albo do rozładowania. Największą dokładnością jest ~3% - czyli 1 z 32 pixeli na pasku. Polecam sobie powiększyć i policzyć pixele Poza tym - gdy się rozładuje psycho łatwo jest to stwierdzić (większe pobieranie kondy/many, brak PA), a po upie za 2 dni będzie to już widoczne zawsze na 100% Mam nadzieję, że nie zdradziłem wielkiej tajemnicy. Mniej więcej coś takiego (oczywiście liczymy dalej, aż widać wyraźną zmianę koloru paska): Pozdro _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
13 Gru 2013, o 19:25 |
|
|
Uczeń Simona
|
z tymi Pixelkami dobre, dobre Kufelek jak nic, że też wcześniej nie wpadłem
_________________ NECROPOLIS Allenor Washi |
|
13 Gru 2013, o 23:41 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Dziękować za małe wzmianki Szym
Co do braku widoczności zadawanych obrażeń- nie raz się z tym spotkałem (najczęściej na instancji jaskółki) i miłym rozwiązaniem byłoby przesunięcie nieco czerwonych cyferek lub zmniejszenie obszaru "eksplozji" kuli/ UD na przeciwniku. _________________ "Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości" |
|
13 Gru 2013, o 23:53 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Oraz pokazywanie %% oraz dmg "przed" a nie "za" mobkiem, gdyż nie wiem jaki % ma jakiś rozmiarowo dużo mobek atakując mnie fizycznie; szczególnie zauważalne na voughu czy gmo - giganty zasłaniają cyferki
_________________ Basfau - druid 116lv S3/S7 http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność "Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz AvE Ja <3 Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2 |
|
13 Gru 2013, o 23:56 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Szym, ale raczej wygodniej by bylo miec to czarno na bialym napisane bez koniecznosci takich rozwiazan
_________________ You can't kill me cause I was born dead Mag Ognia - 116LvL |
|
14 Gru 2013, o 12:10 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 73 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |