Strona 2 z 3 |
[ 28 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Zamiana ról" a słynne Podklasy.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 5 Kwi 2013, o 23:43 Posty: 7 Miejscowość: Gliwice Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: ProNooblll |
a jesli byloby tak to mielibysmy 2 klasy w jednej postaci a to bylaby spora przesada
_________________ http://scr.hu/2gwb/6bq89 ryc 79lvl - okradziony vd 72lvl - okradziony sh 48lvl - okradziony drut 41lvl - zakonczone vd 53lvl - stoi w miejscu ryc 26lvl - stoi w miejscu mo 54lvl - stoi w miejscu |
|
3 Sty 2014, o 00:25 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Fenix jest zwiazany tylko i wylacznie z ogniem czyli 1 profa tzw. ulepszacz .
Druid z siłami natury np wladal by mocami 4 żywiołów z tym się wiąże to : umiejętność dodatkowa -ulewa (dezaktywująca feniksa i odwrotnie np umiejetnosc fenixa spopielenie dezaktywujaca drzewko bonsai ^^) U vd z barba VD - wysysanie żywota (proste ja drut wysysa zycie z barby odczyniajac jego bicepsy ) a barba - ogluszenie (a vd zmienial by sie w nietoperza a nietoperze nie lubia halasu i by byl ogluszony) Opcja edytuj. rzuff _________________ Mo 81+ Qsiek G : Warriors of Destiny Pzdr |
|
3 Sty 2014, o 00:30 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 5 Kwi 2013, o 23:43 Posty: 7 Miejscowość: Gliwice Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: ProNooblll |
hehe wymieniles 4 klasy i biorac z tego na przyklad vd i mo: jak mo zmywalby ow przemiane? wydaje mi sie ze spopielenie byloby dziwnym skillem na zmycie tej przemiany z tego wynika ze 6 skilli byloby na mycie przemian u innych
_________________ http://scr.hu/2gwb/6bq89 ryc 79lvl - okradziony vd 72lvl - okradziony sh 48lvl - okradziony drut 41lvl - zakonczone vd 53lvl - stoi w miejscu ryc 26lvl - stoi w miejscu mo 54lvl - stoi w miejscu |
|
3 Sty 2014, o 00:36 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Inne by było o chodzby 6 nowych skilli co z tego? wiecej zabawy myslisz ze jak bd z podklasami? i nie mycie tylko bylby % w zaleznosci mycia od tych ktore sie nie lubia np dt i MO . Oprocz tego zadawaly by dmg + lekki bonus dla tego ktoremu uda sie umyc wiec bilaby niezwykla byjatyka
_________________ Mo 81+ Qsiek G : Warriors of Destiny Pzdr |
|
3 Sty 2014, o 00:37 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Tak. Tylko istnieje jedna konkretna kwestia- ten Twój pomysł to nie jest byle "ogórek". Na zajęcie się nim potrzeba czasu, którego obecnie brakuje Ekipie. Poza tym jak mniemam zajęłoby to mniej więcej tyle co stworzenie podklas, może ciut krócej. Sam fakt zatłoczonego "kalendarza prac" naszych "Mentorów" dyskwalifikuje ideę według mnie.
_________________ "Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości" |
|
3 Sty 2014, o 09:00 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Dragonfire78 napisał(a): Tak. Tylko istnieje jedna konkretna kwestia- ten Twój pomysł to nie jest byle "ogórek". Na zajęcie się nim potrzeba czasu, którego obecnie brakuje Ekipie. Nie doceniasz mnie . Wszystko przemyślałem i sądzę , że wymyśliłbym umiejętności i wszystko wymienione powyżej. Ekipa mogłaby robić to, co robi ja bym wszystko wymyślił, następnie skonsultowałbym się z inżynierem lub innym testerem bo to oni chyba zajmują się takimi rzeczami (nie mówię o adminach bo oni na pewno nie mają czasu). _________________ Mo 81+ Qsiek G : Warriors of Destiny Pzdr |
|
3 Sty 2014, o 14:08 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Umiejetnosc autora slaba, lecz przyznam, ze nowe skille sa dobra mysla ( co do podklas masz racje troche czasu minie). Hard lvle nie maja juz w co inwestowac przez co na duzym lvlu gra sie staje nudniejsza.
_________________ ... |
|
3 Sty 2014, o 20:45 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Gdyby podklasy były takim "hop siup" już dawno by były. Może i nam, graczom wydaje się że to nic takiego, ale wymyślenie ponad 100 nowych umiejętności nie jest moim zdaniem zbyt łatwe.
Dlaczego akurat ponad 100? 7 profesji, każda po około 15 nowych umiejętności zebranych w 2-3 podklasach, wszystko zebrane do kupy tak by nie było koksów i looserów. Za płotem trawa zawsze jest bardziej zielona |
|
3 Sty 2014, o 21:36 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
LaserI napisał(a): Umiejetnosc autora slaba, lecz przyznam, ze nowe skille sa dobra mysla ( co do podklas masz racje troche czasu minie). Hard lvle nie maja juz w co inwestowac przez co na duzym lvlu gra sie staje nudniejsza. Po 1 : Nie myśl tylko o Hlvl'ach. Po 2 : "Umiejetnosc autora slaba, lecz przyznam, ze nowe skille sa dobra mysla" - przecież nowe skille to ta umiejętność....... Po 3 : Zależy jaka profa nie ma w co inwestować _________________ Mo 81+ Qsiek G : Warriors of Destiny Pzdr |
|
4 Sty 2014, o 15:42 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Torkil napisał(a): Gdyby podklasy były takim "hop siup" już dawno by były. Może i nam, graczom wydaje się że to nic takiego, ale wymyślenie ponad 100 nowych umiejętności nie jest moim zdaniem zbyt łatwe. Dlaczego akurat ponad 100? 7 profesji, każda po około 15 nowych umiejętności zebranych w 2-3 podklasach, wszystko zebrane do kupy tak by nie było koksów i looserów. Za płotem trawa zawsze jest bardziej zielona A ta wypowiedź to nawiązuje do moich wypowiedzi? bo wogole nie ejst spojna z tematem... _________________ Mo 81+ Qsiek G : Warriors of Destiny Pzdr |
|
4 Sty 2014, o 15:45 |
|
|
Strona 2 z 3 |
[ 28 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |