Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 [Pomysł] Reforma instancji misia. 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1435
Podziękowano: 52 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Odpowiedz z cytatem
Post [Pomysł] Reforma instancji misia.
Od jakiegoś czasu na potęgę tłukę misia i doszedłem do wniosku, że jest to nudne, monotonne a korzyści, z tego płynące są następujące:
-Exp dla postaci
-Exp dla Psycho/epik.
-Drop rarów które obecnie są tanie
-Szybki prest
-Łatwość dostępu do instancji co daje dużą ilość ubitych bossów w krótkim czasie co przekłada się na ilosc expa, presta, szansy na drop.

Ale miś to nie tylko sama instancja ale również mięsko z Alfy co daje dodatkową korzyść:
-Zarobek z mięsek.

Pomysł który chcę przedstawić zapewne spotka się ze znaczną ilością krytyki dlatego informuję iż pomysł ma na celu uatrakcyjnienie gry a nie zrobienie na złość graczom :)

I. Zbieranie mięsa.
Jak wiadomo, najlepiej mięsko zbierają postacie mające ataki obszarowe Łuk/Mo i to te postacie mogą osiągnąć największy profit w ciągu jednej godziny.

Zmiany u Alfy powinny objąć tylko drop mięska w następujący sposób.
Obecnie Jest 100% szansy na drop mięska.
Proponuje dodanie nowego dropu:
Truchło alfy- Bardzo mała szansa na drop w granicy 1-2%
Serce alfy- Szansa na drop porównywalna z mięskiem. 50/50

Tyle jeśli chodzi o instancję z Alfą.

II. Instancja Misia.
Obecnie za każdym razem mamy 100% szansę zwabienia misia. Proponuję dodanie szansy na pustą instancję w przypadku zwabiania misia mięskiem.
Wydawało by się, że jedyne co taka sytuacja spowoduje to zdenerwowanie graczy gdy instancja będzie 3 razy z rzędu pusta ale patrząc szerzej można zobaczyć kilka plusów.
-Większe zapotrzebowanie na mięsko.
-Mniejsza ilość farmionych misiów co przekłada się na mniejszą ilość rarów.
-Wzrost ceny rarów z misia przy dodatkowym spadku ich ilości na serwerze.
Szansę na pustą instancję proponował bym ustawić w granicy 15-20%
W przypadku powstania pustej instancji powinna być 25% szansa na pojawienie się Alfy z ww. dropem w pkt I.
+0,5% szansa na zwabienie Białego misia. Przy położeniu mięska
+5% szansa na zwabienie Watahy. Przy położeniu mięska

IIa.
Truchło alfy większy kawałek mięska z szansą na zwabienie większej bestii. Można wykorzystać tu już istniejącego białego misia w obstawie z 3 wzmocnionych Alf.
Boss powinien być na poziomie trudności Tygrysa.
Jako drop proponował bym wzmocnione rary, ze zwykłego misia które były by psychorarami.
Jeroszki Białe, Irkamale Albinosa, Krwawy Ostolbin. (Nazwy przykładowe) PsychoRary na poziom 55+
+szansa na epik.
Szansa na drop rzędu 1-2%

Co zyskujemy:
-Truchło będzie drogim wabikiem co da zarobić
-Nowy boss z rarami
-3 Nowe rary które będą dosyć rzadkie i elitarne.
IIb.
Serce Alfy działało by jak mięsko z tym, że przywoływało by watahę wilków: jeden wzmocniony wilk biały w obstawie z 2 trochę wzmocnionych wilków szarych.
Instancja dla graczy 30+
Proponuję dodanie tu rarów o których rozmyślałem już od jakiegoś czasu.
Rary Jednorazowe. Każdy dropiony rar miał by ograniczoną ilość ładunków coś w stylu psycho/epik. Po rozładowaniu znika. Rary powinny być mocniejsze od standardowych rarów na ten sam lvl.

Co zyskujemy.
-Nowego bossa dla mniejszych lvl.
-Nowy rodzaj rarów.
-Znikające rary=Ciągłe zapotrzebowanie więc nawet ciągłe farmienie nie będzie problem.



W taki o to prosty sposób można trochę urozmaicić grę.
Roboty z tym nie powinno być dużo bo wykorzystana zostanie już istniejąca instancja oraz już istniejące Moby. Pozostaje już tylko dodanie rarów ale Administracja na pewno ma coś co mogą wykorzystać.

W taki sposób z jednego bossa zrobią się 3. Nigdy nie będzie wiadomo co może nam się trafić.

Co wy na to ? Jest to tylko luźny zarys chciał bym się dowiedzieć jak wy zapatrujecie się na misia. Czy chcecie zmian czy może jednak powinno zostać jak jest?


Pomysł powstał po licznych rozmowach z Vercettiim Pro łukiem s.1


10 Lut 2014, o 15:49

Podziękowali: 4 Basfau (10 Lut 2014, o 17:27), cacsit (11 Lut 2014, o 08:35), Kij (11 Lut 2014, o 00:08), Nicolay (10 Lut 2014, o 16:17)
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 16 Lis 2012, o 17:42
Posty: 89
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
Pirek napisał(a):
Od jakiegoś czasu na potęgę tłukę misia i doszedłem do wniosku, że jest to nudne, monotonne a korzyści, z tego płynące są następujące:
-Exp dla postaci5k za misia ,60misiów na 1h=300k,za gorzałke mam 750k
-Exp dla Psycho/epik.60x13=780expa/h
-Drop rarów które obecnie są taniemoże i są tanie,ale jest to główne zródło pozyskiwania esencji,cena jednego raru to 600k,za wyjątkiem irkamali
-Szybki prestW przypadku gildii słabo rozwiniętej tak,a w przypadku gildii bardziej rozwiniętych nie
-Łatwość dostępu do instancji co daje dużą ilość ubitych bossów w krótkim czasie co przekłada się na ilosc expa, presta, szansy na drop.jakby nie exp psycho,szansa 1/10k na epika,to bym nie chodził,to mnie trzyma,by czasami sobie pójść

Ale miś to nie tylko sama instancja ale również mięsko z Alfy co daje dodatkową korzyść:
-Zarobek z mięsek.kupuję mięsko,szacunek i podziw,dla osób,które potrafią spędzić tam więcej niż 1h

Pomysł który chcę przedstawić zapewne spotka się ze znaczną ilością krytyki dlatego informuję iż pomysł ma na celu uatrakcyjnienie gry a nie zrobienie na złość graczom :)

I. Zbieranie mięsa.
Jak wiadomo, najlepiej mięsko zbierają postacie mające ataki obszarowe Łuk/Mo i to te postacie mogą osiągnąć największy profit w ciągu jednej godziny.potwierdzam,każda postać powinna mieć obszarówkę

Zmiany u Alfy powinny objąć tylko drop mięska w następujący sposób.
Obecnie Jest 100% szansy na drop mięska.
Proponuje dodanie nowego dropu:
Truchło alfy- Bardzo mała szansa na drop w granicy 1-2%
Serce alfy- Szansa na drop porównywalna z mięskiem. 50/50

Tyle jeśli chodzi o instancję z Alfą.

II. Instancja Misia.
Obecnie za każdym razem mamy 100% szansę zwabienia misia. Proponuję dodanie szansy na pustą instancję w przypadku zwabiania misia mięskiem.
Wydawało by się, że jedyne co taka sytuacja spowoduje to zdenerwowanie graczy gdy instancja będzie 3 razy z rzędu pusta ale patrząc szerzej można zobaczyć kilka plusów.ceną mięska poszłaby pewnie o kilka % w dół,utrudnienie dla graczy low lvl,które okazyjnie chodzą na misia
-Większe zapotrzebowanie na mięsko.tutaj cię zaskoczę,mniejsze zapotrzebowanie,jakbyś mógł kupić 10paczek chipsów ,to kupisz więcej wtedy kiedy bedziesz miał 100% szansy,ze będa tam chipsy,czy 75% szansy,że będą?
-Mniejsza ilość farmionych misiów co przekłada się na mniejszą ilość rarów. potwierdzam
-Wzrost ceny rarów z misia przy dodatkowym spadku ich ilości na serwerze.w przypadku misia ciężko o wzrost ceny rarów
Szansę na pustą instancję proponował bym ustawić w granicy 15-20% pusta instancja=mniejsze zainteresowanie
W przypadku powstania pustej instancji powinna być 25% szansa na pojawienie się Alfy z ww. dropem w pkt I.jestem przeciw
+0,5% szansa na zwabienie Białego misia. Przy położeniu mięskafarmię misia w 2 mo+łuk,jak boss ma mieć poziom tygrysa musiałbym chodzić na niego z dt,już nie wspomne o 30lvl:P
+5% szansa na zwabienie Watahy. Przy położeniu mięskajestem przeciwny

IIa.
Truchło alfy większy kawałek mięska z szansą na zwabienie większej bestii. Można wykorzystać tu już istniejącego białego misia w obstawie z 3 wzmocnionych Alf.
Boss powinien być na poziomie trudności Tygrysa. i koniec z chodzeniem bez dt
Jako drop proponował bym wzmocnione rary, ze zwykłego misia które były by psychorarami. teraz hlvl coś dostały,więc następny upek pewnie dla low/mid lvl
Jeroszki Białe, Irkamale Albinosa, Krwawy Ostolbin. (Nazwy przykładowe) PsychoRary na poziom 55+Unikat,ale czy byłby sens zakładać jak na 75lvl jest fanga/vougurun/Virveny
+szansa na epik.szansa zawsze jest,epik to kwestia szczęścia
Szansa na drop rzędu 1-2%jeśli już tworzyć coś unikatowego,to mamy 1/200 ,że pojawi się biały misiek ,malutka szansa,dobry tok rozumowania

Co zyskujemy:
-Truchło będzie drogim wabikiem co da zarobićile prof na tym zarobi?faworyzacja łuka+mo
-Nowy boss z rarami Nowy boss i tak wejdzie,kwestia czasu i też bedzie miał rary
-3 Nowe rary które będą dosyć rzadkie i elitarne.coś takiego jak rary na nowej krainie dla hlvl,im rzadszy rar,tym lepiej
IIb.
Serce Alfy działało by jak mięsko z tym, że przywoływało by watahę wilków: jeden wzmocniony wilk biały w obstawie z 2 trochę wzmocnionych wilków szarych.
Instancja dla graczy 30+ biały miś dla 75+,wataha dla 30+?
Proponuję dodanie tu rarów o których rozmyślałem już od jakiegoś czasu.
Rary Jednorazowe. Każdy dropiony rar miał by ograniczoną ilość ładunków coś w stylu psycho/epik. Po rozładowaniu znika. Rary powinny być mocniejsze od standardowych rarów na ten sam lvl. rary zostawiam sobie na turniejówkę,przez co jeśli mają ilość ładunków,mogę używać tyle ile chcem

Co zyskujemy.
-Nowego bossa dla mniejszych lvl.i bossa dla 75+ w 1 instancji:(
-Nowy rodzaj rarów.rary na 30poziom,gdzie wbicia 50poziomu to kwestia 3 tygodniu niezbyt aktywnej gry
-Znikające rary=Ciągłe zapotrzebowanie więc nawet ciągłe farmienie nie będzie problemszczerze,wolałbym stałe rary.



W taki o to prosty sposób można trochę urozmaicić grę.
Roboty z tym nie powinno być dużo bo wykorzystana zostanie już istniejąca instancja oraz już istniejące Moby. Pozostaje już tylko dodanie rarów ale Administracja na pewno ma coś co mogą wykorzystać.

W taki sposób z jednego bossa zrobią się 3. Nigdy nie będzie wiadomo co może nam się trafić.dla 2osobowego pt druid+ktoś ,fajnie,ale dla innego pt?

Co wy na to ? Jest to tylko luźny zarys chciał bym się dowiedzieć jak wy zapatrujecie się na misia. Czy chcecie zmian czy może jednak powinno zostać jak jest?
delikatne zmiany mogłyby się przydać,ale nie zaproponowane


Pomysł powstał po licznych rozmowach z Vercettiim Pro łukiem s.1
Ocena 3/10
Misia można by zmienić,ale nie w sposób tworzący taką przepaść
Faworyzacja mo+łuka,i troszkę dt,w ubiciu białego misia


10 Lut 2014, o 16:21
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
No pewnie druid jest taki OP że aż strach...
ja bije 1 amfore, a mój kolega na tym samym lvlu inną profą już 4 skończył i czeka pod tamką... tak samo alpha 15min/miesko chyba wychodzi...


10 Lut 2014, o 16:56
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
Miś dedykowany jest dla profesji do 51 lvl później znacznie spada szansa na drop.
To nie oznacza, że mamy pod koksów +100lvl zmieniać tą inste, co latają tam expić psycho.

Zanim zaczniesz wypisywać takie teorie postaw się na miejscu osób, które mają do 51 lvl i próbują sobie skompletować eq. A jak ci nudno na na miśku idź na jaskółkę lub na v2 expić psycho.


10 Lut 2014, o 19:39
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 18 Gru 2012, o 00:18
Posty: 14
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 39 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
Spadłem z krzesełka ... chodze na misia uwaga trudne słowo solo, mięska kupuje bo Vd je robić to chyba jakaś pomyłka .. i teraz tak , czyli mogę zapomnieć o solowaniu ? A i do tego kupię sobie 100 i połowy nie zrobie mhm pomysł z tych które to autor chciał coś wymyśleć żeby mu się nie nudziło ... :D


11 Lut 2014, o 02:28
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Cze 2012, o 14:48
Posty: 92
Podziękowano: 191 razy
Otrzymanych podziękowań: 117 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
pomysł fajny ale nie wejdzie , pisali żeby nie proponować nowych bosów ani rarów

_________________
okrucieństwo jest naszą powinnością , bo cóż wredniejszego ....
tożsamość,nienawiść,pamięć

nie


14 Lut 2014, o 13:43
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Pomysł] Reforma instancji misia.
Ja nie dostrzegam teraz żadnych większych problemów z tą instą, chodzić mogą wszyscy, zbierać tez mogą wszyscy, chociaż efektywność bywa różna. Na s3 kupowałem wielokrotnie mięso od sheedów, rycerzy, barbarzyńców, widywałem tam nawet vd, nie wiem czy druidzi też, ale pewnie zdarza się gdy expią pety, oczywiście mo i łuka również.

Co do samego pomysłu - mocno rozbudowany, dla mnie aż za mocno. Obecnie mechanizm jest prosty i jest dobry, sprawdza się cały czas, nikt na niego nie narzekał. Ten proponowany to dla mnie przekombinowanie.

Dla graczy nieprzygotowanych na starcie z czymś silniejszym niż niedźwiedź takie zdarzenie będzie kłopotem, solo bijąc miśka i losując coś na poziomie tygrysa też nie byłbym zadowolony. Albo przeładowanie insty i olanie dobrego bossa, albo wołanie znajomych i rundka dookoła, żeby wrócić na swoją instą z kimś w party.

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


14 Lut 2014, o 15:47
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron