Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane. 

Jesteś za przywróceniem mniejszych upów,a zlikwidowaniem jednego dużego?
Tak 41%  41%  [ 9 ]
Nie 59%  59%  [ 13 ]
Razem głosów : 22

 [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane. 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 6 Maj 2013, o 23:06
Posty: 87
Miejscowość: Gliwice
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: Kesus
Odpowiedz z cytatem
Post [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Witam,
Byłbym za przywróceniem kilku mniejszych upów.

Dlaczego? Wraz z Złociutką gadaliśmy o tym i są zauważalne zmiany po upk'u małym co były,a duże.

Jakie to zmiany?
Zmiany w postaci lagów,wywalania serwerów. Podczas ostatniego turnieju w dniu 31 lutego wywaliło graczy podczas turnieju,był zablokowany dostęp,lagi niemiłosierne.. Więc można było by pomyśleć nad kwestią mniejszych upów ,ponieważ są bardziej przydatne i nie lagują aż tak serwera i graczy grających w taern. I każdy mniejszy up było by trzeba odkrywać,szukać itp.

Dołączam ankietę.

_________________
Zapraszam do mojego pomysłu:
viewtopic.php?f=121&t=34535

Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego!
viewtopic.php?f=70&t=34530


13 Lut 2014, o 11:10
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
A co z ciągłym ładowaniem lokacji po czyszczeniu pamięci?

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


13 Lut 2014, o 11:43
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 29 Maj 2012, o 21:44
Posty: 36
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Tychus
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Dragonfire78 napisał(a):
A co z ciągłym ładowaniem lokacji po czyszczeniu pamięci?


Ponownie ładuje tylko instancje, których to dotyczy, a przynajmniej tak miało być po up'ie, który wykonali kiedyś ;-)


13 Lut 2014, o 12:10
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lip 2011, o 12:48
Posty: 357
Podziękowano: 210 razy
Otrzymanych podziękowań: 134 razy
Nick w grze: Pyrqo
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Oczywiście są plusy i minusy upów i mniejszy tak jak i większych. Od tego rekrutowani są nowi testerzy, żeby te błędy były znikome 8-)

_________________
Lvl:132 Na s2 Larkas Tolnor od 16.07.12


13 Lut 2014, o 13:06
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Kesus napisał(a):
są bardziej przydatne i nie lagują aż tak serwera i graczy grających w taern


I aż tylu zwolenników zagłosowało ?:D
Przecież to się kupy nie trzyma..


Małe i częste upki są fajne, bo widać, że gra się zmienia i można wszystko ogarnąć, z drugiej strony ciężko w miniupie wprowadzić krainę dla koxów czy balans.. a rozbić pewnie tego nie szło.
Nie mają natomiast wpływu na lagi..

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


13 Lut 2014, o 14:12
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lut 2012, o 21:01
Posty: 232
Miejscowość: Świniarsko
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Kesus napisał(a):
Podczas ostatniego turnieju w dniu 31 lutego wywaliło graczy podczas turnieju,był zablokowany dostęp,lagi niemiłosierne..


1.Nigdy nie ma 31 lutego
2.Podczas bla turniej bla bla bla bla wywalilo graczy podczas turnieju?
3.Serwer padł bo za dużo osob bylo...

_________________
– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

Matyasek-Barbarzyńca 87 lvl - W stanie spoczynku
KebabButche-Mag Ognia 57lvl - Ciągle w grze


13 Lut 2014, o 15:00
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
barnostary napisał(a):
3.Serwer padł bo za dużo osob bylo...


Od tego chyba serwery jeszcze nie padają :D

O ile mnie pamięć nie myli to jakieś DDoSy były.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


13 Lut 2014, o 15:10
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
rzuff, padają. :) już nie jeden raz s3 leżał i kwiczał podczas niektórych eventów lub zapowiadanych hh. Tylu graczy było, że był lag na lagu i lagiem poganiał, aż w końcu puf! - serwer padał i mieliśmy crash. :)

Odnośnie samego tematu. Mniejsze upy wchodzą częściej, więc zawsze lepiej widać, że coś się dzieje. Duży up wejdzie raz na rok/pół roku i pustki przez resztę czasu, a jak już wejdzie, to sporo bugów. No ale wiadomo - duża treść wprowadzona to więcej bugów; mała treść to mniej bugów. Logiczne. :) Aczkolwiek niektórych, jak wspomnieli wcześniej, nie da się rozbić na części i trzeba wprowadzać naraz. Są więc i takie, i takie, nie da się tylko jednego rodzaju upów robić.

_________________
Image
Image
Image


13 Lut 2014, o 15:29
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 29 Mar 2012, o 17:24
Posty: 25
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
UP'y są większe/mniejsze w zależności od tego jak duże mają zostać wprowadzone zmiany. Po każdym większym UP'ku dobrze wiemy, że nieuniknione są bugi i często są potrzebne małe restarty serwera. Co do wyrzucania z gry to jest związane z rożnymi powodami ale także i ilością osób online na danym serwerze. Jeśli serwer zostanie przeciążony to po prostu pada i bum! musimy odczekać pewien czas na ponowne zalogowanie, dlatego często podczas turniejów serwer potrafił paść.


13 Lut 2014, o 16:16
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Up'y - duże i co z nimi związane.
Gildartz napisał(a):
rzuff, padają. już nie jeden raz s3 leżał i kwiczał podczas niektórych eventów lub zapowiadanych hh. Tylu graczy było, że był lag na lagu i lagiem poganiał, aż w końcu puf! - serwer padał i mieliśmy crash.

problemem nie jest ilość graczy :) tylko mix czynników:
1) duże zagęszczenie znacznej ilości graczy w kilku lokacjach
2) duże zagęszczenie znacznej ilości mobów eventowych w kilku lokacjach
3) wywołane pkt 1 i 2 lagi
4) lagi skutkują relogami, duża ilość relogów w krótkim czasie działa jak DDoS

efekt: puf!

:)

@topic
fascynuje mnie w ogóle pomysł na to, żeby dyskutować jakie mają być upki bo zasadniczo jest to kompetencja należąca jedynie do twórców i to jaki może być dany upek, jest pochodną wielu zmiennych, z których gracze znają często mniej niż połowę -> oczywiście dopuszczam myśl, że za jakiś czas, w kontekście nieniejszego tematu, padnie na forum, że administracja już nawet o upkach nie chce z graczami rozmawiać :lol:


13 Lut 2014, o 16:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron