Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 19 Lis 2013, o 01:17
Posty: 26
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag
Serwer: S1
Nazwa postaci: GreatJanus
Czas: 21:22
Opis:
Witam wszystkich czytających,

Próbowałem wyszukiwać na forum informacji w zakresie różnicy między modyfikatorem obrażeń magicznych i dystansowych - ale tak prawdę mówiąc nie trafiłem na jednoznaczną odpowiedź (chyba, że jej nie ma...).

Aspekt praktyczny.

MO i rar Tsunami II.

W zależności od wersji, są dwie opcje:
a) Modyfikator trafień magicznych: 4%
b) Modyfikator trafień dystansowych: 4%

Czyli absolutna porównywalność (ataki MO lepiej trafiają przy mod dyst, ale silniej trafiają przy mod mag).

I... czy jest jakiś sposób porównania - który rar się bardziej opłaca? (mod dyst czy mod mag)

Intuicyjnie - mod mag. Bo nie wnikając w szczegóły wzorów a trzymając się tylko tego, że (za wiki): "Następnie wartości są porównywane i im większy procent osiągnie atakujący, tym większą szansę ma na trafienie"

to jednak wartość oczekiwana będzie większa jak zwiększymy dmg niż jak zwiększymy celność (która będzie porównywana z obroną)

Ale nie wnikając w niuanse - czy jest jakaś prosta możliwość porównania co się bardziej opłaca?

pozdrawiam


19 Lut 2014, o 22:31
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 16 Lis 2012, o 17:42
Posty: 89
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Post Re: Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag
mod trafien dystans-zwiekszona celnsoc atakow dystanowych
mod trafien magicznych -zwiekszona celnosc atakow magicznych-urokow
na wiki wszystko masz


19 Lut 2014, o 22:33
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 19 Lis 2013, o 01:17
Posty: 26
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag
No nie do końca...

Na wiki jest tabelka, która jasno pokazuje, że - dla uproszczenia, w przypadku kulki, modyfikator TRAFIEŃ to mod dyst, ale modyfikator OBRAŻEŃ to mod mag.

Więc nie jest tak jak piszesz - że w obu przypadkach chodzi o modyfikator trafień (tylko różnica polega na tym - jakich akcji - czy magicznych czy fizycznych). Jest jasno wskazane, że chodzi albo o modyfikator trafień albo o modyfikator obrażeń.


19 Lut 2014, o 22:39
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 16 Lis 2012, o 17:42
Posty: 89
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Post Re: Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag
Naucz sie czytac ze zrozumieniem modyfikator trafien,czy obrazen?


19 Lut 2014, o 22:40
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 19 Lis 2013, o 01:17
Posty: 26
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Modyfikatory obrażeń - dyst vd mag
Hmm.... po naprowadzeniu - masz rację.

Tylko szkoda, że od razu komentarz poleciał w kierunku obrażania :(

Podziękował za wskazówkę.

pozdrawiam


19 Lut 2014, o 22:50
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 177 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron