Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka 

Czy pomysł Ci się podoba?
Tak 59%  59%  [ 17 ]
Nie 14%  14%  [ 4 ]
Wymaga dopracowania 24%  24%  [ 7 ]
Niepotrzebny 3%  3%  [ 1 ]
Razem głosów : 29

 [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 6 Maj 2013, o 23:06
Posty: 87
Miejscowość: Gliwice
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: Kesus
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Ułatwi to bardzo grę. Nie po to sheed ma latające kolanko z słabym dmg,żeby je modyfikować. Przypomnijmy w walce z PvE i PvP

PvP
Sheed wsadzi przeciwnikowi front,i debuffy i niestety postać nie ma już szans na ubicia sheeda z trwającymi debuffami..

PvE
Sheed+Barba
Wbija sheed rozbicie i debuff,barba gryzie i poprawia dynką więc nie rozumiem czemu kolanko miało być by usunięte.

Sheed sam
Wbija debuffy i później ino front + chi (czy jak to się zwie co zabiera sheedowi konde + mane)

Według mnie ten pomysł jest lipny.

_________________
Zapraszam do mojego pomysłu:
viewtopic.php?f=121&t=34535

Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego!
viewtopic.php?f=70&t=34530


21 Lut 2014, o 22:01
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Pomysł do wprowadzenia tylko, jeśli dmg będzie identyczne jak obecne krwawienie kolana sheeda. Żadno wzmocnienie u sheeda potrezbne nie jest i co najwyżej można by zmienić ten rodzaj,ale nawet jeśli to sprzedając komuś kolano na twarz, zakażam go czymś?

Tak syfilisem na kolanie och.. nie powinno to przejść.

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


21 Lut 2014, o 22:05
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2012, o 16:18
Posty: 91
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Czaha
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Tak jak mówiłem, trzeba by zrobić dwa oddzielne krwawienia. Przecież barba nie gryzie w twarz a sh nie "kolani" w ramię, są to 2 różne miejsca, więc czemu ma być to samo krwawienie? :)


22 Lut 2014, o 00:36
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 11:50
Posty: 132
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: xxxxxx
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Nie przejdzie równie dobrze można by zrobić kilka zatruć np u węży i aur zimna więc zmiana jednego wymuszała by zmianę wszystkich.

_________________
Life is change. If you stop changing, you stop living.


22 Lut 2014, o 00:51
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 12 Gru 2013, o 14:25
Posty: 42
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Gram barbą, i mimo że rzadko mam okazję współpracować z sh to jednak uważam że pomysł jest dobry. Wymaga małego dopracowania, bo samo zakażenie nie pasuje do skila (ciekawe kiedy zrobia z nim coś u barby) na tak jak ktoś to wyżej opisał, inny rodzaj krwawienia. Nikt by sobie krwawki nie psuł, i dmg by nie wzrosło. Wszyscy zadowoleni.

_________________
Ten granatowy barbarzyńca z Larkas


23 Lut 2014, o 14:56
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
A ja uwazam, żeby przywrócić stare koxowskie kolanko u Sh (wkońcu jak go osłabiliście to powinniście mu coś wzmocnić, tak samo jak u dt wzmocnić w jakiś sposób nieużywane buffki jak np wtapianie). Kiedyś Sh był koksem przez kolano, teraz po osłabieniu go, można by przywrócić stare kolano kosztem, np: Chi (osłabić można Chi zawsze, i tak Sh bedzie bil dostatecznie duzo). od okolo 60lvla + sh nie staję sie pod dmg(od tego bedzie barb,MO) lecz pod debuffy, krwawienie wzmocnione dzieki przywrocenie kolanka takze pomoze w walce w pvp i pve lecz nie zmieni roznicy przy dmg (3kolanka zabiora 600 krwawienie 1000, a 3chi w obecnym stanie zabraly by 1600, lecz w 1r). sh by mial troszku latwiej z rycem i dt (i tak ma latwo dzieki wyssaniu kondy i many i oslabieniu krzakow u dt).


24 Lut 2014, o 12:16
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 384 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron