Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
[IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Ułatwi to bardzo grę. Nie po to sheed ma latające kolanko z słabym dmg,żeby je modyfikować. Przypomnijmy w walce z PvE i PvP
PvP Sheed wsadzi przeciwnikowi front,i debuffy i niestety postać nie ma już szans na ubicia sheeda z trwającymi debuffami.. PvE Sheed+Barba Wbija sheed rozbicie i debuff,barba gryzie i poprawia dynką więc nie rozumiem czemu kolanko miało być by usunięte. Sheed sam Wbija debuffy i później ino front + chi (czy jak to się zwie co zabiera sheedowi konde + mane) Według mnie ten pomysł jest lipny. _________________ Zapraszam do mojego pomysłu: viewtopic.php?f=121&t=34535 Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego! viewtopic.php?f=70&t=34530 |
21 Lut 2014, o 22:01 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Pomysł do wprowadzenia tylko, jeśli dmg będzie identyczne jak obecne krwawienie kolana sheeda. Żadno wzmocnienie u sheeda potrezbne nie jest i co najwyżej można by zmienić ten rodzaj,ale nawet jeśli to sprzedając komuś kolano na twarz, zakażam go czymś?
Tak syfilisem na kolanie och.. nie powinno to przejść. _________________ piss. https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs sub me |
21 Lut 2014, o 22:05 |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 18 Mar 2012, o 16:18 Posty: 91 Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Czaha |
Tak jak mówiłem, trzeba by zrobić dwa oddzielne krwawienia. Przecież barba nie gryzie w twarz a sh nie "kolani" w ramię, są to 2 różne miejsca, więc czemu ma być to samo krwawienie?
|
22 Lut 2014, o 00:36 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Nie przejdzie równie dobrze można by zrobić kilka zatruć np u węży i aur zimna więc zmiana jednego wymuszała by zmianę wszystkich.
_________________ Life is change. If you stop changing, you stop living. |
22 Lut 2014, o 00:51 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Gram barbą, i mimo że rzadko mam okazję współpracować z sh to jednak uważam że pomysł jest dobry. Wymaga małego dopracowania, bo samo zakażenie nie pasuje do skila (ciekawe kiedy zrobia z nim coś u barby) na tak jak ktoś to wyżej opisał, inny rodzaj krwawienia. Nikt by sobie krwawki nie psuł, i dmg by nie wzrosło. Wszyscy zadowoleni.
_________________ Ten granatowy barbarzyńca z Larkas |
23 Lut 2014, o 14:56 |
|
Walczący z drzewcami
|
A ja uwazam, żeby przywrócić stare koxowskie kolanko u Sh (wkońcu jak go osłabiliście to powinniście mu coś wzmocnić, tak samo jak u dt wzmocnić w jakiś sposób nieużywane buffki jak np wtapianie). Kiedyś Sh był koksem przez kolano, teraz po osłabieniu go, można by przywrócić stare kolano kosztem, np: Chi (osłabić można Chi zawsze, i tak Sh bedzie bil dostatecznie duzo). od okolo 60lvla + sh nie staję sie pod dmg(od tego bedzie barb,MO) lecz pod debuffy, krwawienie wzmocnione dzieki przywrocenie kolanka takze pomoze w walce w pvp i pve lecz nie zmieni roznicy przy dmg (3kolanka zabiora 600 krwawienie 1000, a 3chi w obecnym stanie zabraly by 1600, lecz w 1r). sh by mial troszku latwiej z rycem i dt (i tak ma latwo dzieki wyssaniu kondy i many i oslabieniu krzakow u dt).
|
24 Lut 2014, o 12:16 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |