Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 [Idea] Zmiana Uników u Sheeda 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Odpowiedz z cytatem
Post [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Witam, chciałabym przedstawić pewien pomysł dot. uników u Sheedów.
Głównym problemem z unikami jest walka w pvp 1vs1. Sheed dając po 2 pa deffa na każdą strefe jest praktycznie nie do trafienia innym atakiem niż urok. (Przejście przez obrone, potem przez unik, fakt 70% na unik ale to i tak strasznie dużo.) Rycerz ma w tej chwili do wyboru blok i obniżenie trafiań lub trafiania bez bloku.

Moim pomysłem jest uniki kosztem obrażeń. Tzn. Sheed dający uniki (7 poziom) ma 3 uniki w rundzie na 70% (oraz usnięcie, obniżenia szansy na unik) oraz 50% mniejsze obrażenia. Każdy wie, że sheed jest od debuffowania więc tak czy siak wcale tak sporo nie ucierpi, a wyrówna go w stosunku do innych prof w pvp. Nie będzie mógł już dawać uników i orać wszystkich na lewo, prawo.

@Edit.

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


23 Lut 2014, o 21:17
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
sheed nie ma trzech uników na 70% w rundzie, warto się o tym dowiedzieć pisząc taki 'pomysł'

@baloczi post został edytowany, czytasz ze zrozumieniem?

_________________
We are all the same, players in the game.


Ostatnio edytowany przez koperek, 23 Lut 2014, o 21:27, edytowano w sumie 1 raz



23 Lut 2014, o 21:22
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
koperek napisał(a):
sheed nie ma trzech uników na 70% w rundzie, warto się o tym dowiedzieć pisząc taki 'pomysł'


Wiem o tym, ale pomyśl, że 2/5 ataków przechodzą przez obrone i 2/2 (70% i 58%) wchodzą na unik.

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


23 Lut 2014, o 21:23
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Taak, tylko, że na średnich lvlach główna taktyka sheeda to i tak tylko wymęczanie, no na dużych trochę inaczej jest.

Dobry pomysł, ja tracę dużo blokując się, co będą w takim razie tracić inne profesje korzystając ze swoich wyjątkowych umiejętności ?

Barbarzyńca traci celność na furii.
Łucznik traci ... w sumie niewiele ale powiedzmy, że jak wbije starą to więcej obrywa.
Druid wiadomo.
VooDoo nic nie traci tylko zyskuje.
Mag ognia również nic nie traci.

Idąc tym śladem, jedna z umiejętności w każdej klasie powinna nieść ze sobą coś negatywnego dla rzucającego. No chyba, że bez tego byłby jako taki "balans". poczekamy na zdanie inżynierów.

koperek napisał(a):
sheed nie ma trzech uników na 70% w rundzie, warto się o tym dowiedzieć pisząc taki 'pomysł'


W pomyśle zostało to uwzględnione, czytasz ze zrozumieniem?

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


23 Lut 2014, o 21:25
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
baloczi napisał(a):
Taak, tylko, że na średnich lvlach główna taktyka sheeda to i tak tylko wymęczanie, no na dużych trochę inaczej jest.

Dobry pomysł, ja tracę dużo blokując się, co będą w takim razie tracić inne profesje korzystając ze swoich wyjątkowych umiejętności ?

Barbarzyńca traci celność na furii.
Łucznik traci ... w sumie niewiele ale powiedzmy, że jak wbije starą to więcej obrywa.
Druid wiadomo.
VooDoo nic nie traci tylko zyskuje.
Mag ognia również nic nie traci.

Idąc tym śladem, jedna z umiejętności w każdej klasie powinna nieść ze sobą coś negatywnego dla rzucającego. No chyba, że bez tego byłby jako taki "balans". poczekamy na zdanie inżynierów.


VooDoo ma ciężko gdyż resy na urok są najpopularniejsze nawet w grupowym pvp, gdy nie wbije szpili fizole go mają nawet na 1 runde 20-140 lvl przykład. Mo ma duże zużycie many której odzyskać nie może inaczej niż czekając kilka rund.

A do tej pory sh ma obniżenie obrażeń,obrony,uniki, zmniejszenie zużycia kondycji, wyssanie kondy i many mając przy tym uber dmg.

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


23 Lut 2014, o 21:31
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2010, o 10:13
Posty: 323
Podziękowano: 50 razy
Otrzymanych podziękowań: 115 razy
Nick w grze: Doneu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Kij napisał(a):
baloczi napisał(a):
Taak, tylko, że na średnich lvlach główna taktyka sheeda to i tak tylko wymęczanie, no na dużych trochę inaczej jest.

Dobry pomysł, ja tracę dużo blokując się, co będą w takim razie tracić inne profesje korzystając ze swoich wyjątkowych umiejętności ?

Barbarzyńca traci celność na furii.
Łucznik traci ... w sumie niewiele ale powiedzmy, że jak wbije starą to więcej obrywa.
Druid wiadomo.
VooDoo nic nie traci tylko zyskuje.
Mag ognia również nic nie traci.

Idąc tym śladem, jedna z umiejętności w każdej klasie powinna nieść ze sobą coś negatywnego dla rzucającego. No chyba, że bez tego byłby jako taki "balans". poczekamy na zdanie inżynierów.


VooDoo ma ciężko gdyż resy na urok są najpopularniejsze nawet w grupowym pvp, gdy nie wbije szpili fizole go mają nawet na 1 runde 20-140 lvl przykład. Mo ma duże zużycie many której odzyskać nie może inaczej niż czekając kilka rund.

A do tej pory sh ma obniżenie obrażeń,obrony,uniki, zmniejszenie zużycia kondycji, wyssanie kondy i many mając przy tym uber dmg.


Dobry VD ma zawsze jakieś szanse, tylko trzeba mieć dobry build i odpowiednią ilość wiedzy. Sam na vd 34 orałem brb turkowego 35 (170+ zreki) i jakoś dawałem radę, choć nie zawsze i to bez żadnych % typu 10%-40%


23 Lut 2014, o 21:42
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Waski napisał(a):
Dobry VD ma zawsze jakieś szanse, tylko trzeba mieć dobry build i odpowiednią ilość wiedzy. Sam na vd 34 orałem brb turkowego 35 (170+ zreki) i jakoś dawałem radę, choć nie zawsze i to bez żadnych % typu 10%-40%


ODBIEGASZ CAŁKOWICIE OD TEMATU. Przypominam rozmowa ma być o zmianie u Sheeda, nie o vd czy czym kolwiek innym

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


23 Lut 2014, o 21:43
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Kij napisał(a):
baloczi napisał(a):
Taak, tylko, że na średnich lvlach główna taktyka sheeda to i tak tylko wymęczanie, no na dużych trochę inaczej jest.

Dobry pomysł, ja tracę dużo blokując się, co będą w takim razie tracić inne profesje korzystając ze swoich wyjątkowych umiejętności ?

Barbarzyńca traci celność na furii.
Łucznik traci ... w sumie niewiele ale powiedzmy, że jak wbije starą to więcej obrywa.
Druid wiadomo.
VooDoo nic nie traci tylko zyskuje.
Mag ognia również nic nie traci.

Idąc tym śladem, jedna z umiejętności w każdej klasie powinna nieść ze sobą coś negatywnego dla rzucającego. No chyba, że bez tego byłby jako taki "balans". poczekamy na zdanie inżynierów.


VooDoo ma ciężko gdyż resy na urok są najpopularniejsze nawet w grupowym pvp, gdy nie wbije szpili fizole go mają nawet na 1 runde 20-140 lvl przykład. Mo ma duże zużycie many której odzyskać nie może inaczej niż czekając kilka rund.

A do tej pory sh ma obniżenie obrażeń,obrony,uniki, zmniejszenie zużycia kondycji, wyssanie kondy i many mając przy tym uber dmg.

Też mam ciężko atakuję jedną strefą ataku, sheed dwiema, VooDoo dwiema wspomaga się trzecią by napędzic pozostałe dwie. Jak osłabiać umiejętności to u każdych klas- aura ciani przecież to zaćmienie słońca i działa tylko na wrogiej drużynie ?! Czyli słońce świeci tylko u wrogów :>
DO aury cienia dorzucić normalną szansę liczenia na grupę rzucającego, dopiero byłąby zabawa : )

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


23 Lut 2014, o 21:51

Podziękowali: Basfau (24 Lut 2014, o 22:47)
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
kiedyś uniki działały inaczej, ja jak mam pvp to daje tyle pa w defa ile się da a i tak cześto na 9% przechodzą ataki... Coś przed wprowadzeniem s5 można było mieć pewność że wejdą nam 3 uniki, po trzeba modlić się o chociaż jeden...


23 Lut 2014, o 21:58
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Zmiana Uników u Sheeda
Kij napisał(a):
Sheed dając po 2 pa deffa na każdą strefe jest praktycznie nie do trafienia innym atakiem niż urok

Sh dający 2 PA w def na uroki w PvP przeciw vd i dru?
:lol:
Kij napisał(a):
(Przejście przez obrone, potem przez unik, fakt 70% na unik ale to i tak strasznie dużo.) Rycerz ma w tej chwili do wyboru blok i obniżenie trafiań lub trafiania bez bloku.

Tyle tylko że ryc ma tych bloków 5, każdy na taki sam procent, u sh uniki są trzy, ostatni na 42%
Dodatkowo rycerz dając mierzony może zwiększyć dmg z potężnego, dzięki czemu na bloku może bije gorzej, ale mocniej. Sh czegoś takiego nie ma.

Kij napisał(a):
Moim pomysłem jest uniki kosztem obrażeń. Tzn. Sheed dający uniki (7 poziom) ma 3 uniki w rundzie na 70% (oraz usnięcie, obniżenia szansy na unik) oraz 50% mniejsze obrażenia. Każdy wie, że sheed jest od debuffowania więc tak czy siak wcale tak sporo nie ucierpi, a wyrówna go w stosunku do innych prof w pvp. Nie będzie mógł już dawać uników i orać wszystkich na lewo, prawo.

@Edit.

Genialny pomysł. Nie dość że unik będzie miał jeszcze mniejszą skuteczność wejścia niż teraz (po tym uśnięciu to zgaduje, że wszyscy co nie grają sheedem to najchętniej widzieliby 10% na pierwszy unik pewnie), to jeszcze sh z kiepskich obrażeń przy uniku będzie miał te obrażenia równe parobkom z wioski Romana.
Ale co z tego że sh ma słabe obrażenia, osłabmy je jeszcze bardziej.
Ja mam inny pomysł. Każdy wie że vd jest od debuffowania a nie uderzania, proponuję by po otępieniu przeciwnika, moc vd liczona przy ustalaniu obrażeń była const = 10. W końcu vd jest od debuffowania a nie dmg...


23 Lut 2014, o 22:03
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 393 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron