![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wprowadzenie łuków obuchowych i siecznych.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
![]() |
Wiem,że pomysł jest nierealistyczny,ale patrząc na to,że sh ma kastety kłute,obuchowe i sieczne,proponuje wprowadzić łuki obuchowe i sieczne:
Gjolmar-kłute Epik-obuch łuk z jastrzębiora-sieczne cel: wyrównanie różnic dmg między debufferami. |
|
27 Mar 2014, o 20:16 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01 Posty: 544 Miejscowość: Piaseczno Podziękowano: 626 razy Otrzymanych podziękowań: 451 razy Nick w grze: Szpitalnik ![]() |
Mam lepszy pomysł: wprowadzić laski dla psycholi z atakami każdego żywiołu. No bo jak taki mo czy vd ma sobie radzić, skoro bije tylko ogniem/urokiem?
Nie brać mnie na poważnie ![]() _________________
Spoiler:
|
|
27 Mar 2014, o 21:12 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 28 Sie 2013, o 14:57 Posty: 38 Podziękowano: 20 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: Vandergriv ![]() |
Nie przesadzajmy zostawmy w taernie choć trochę logiki (inna sprawa że jest jej nie wiele)
Nie wiem jak ty ale mi ciężko wyobrazić sobie łuk zadający obrażenia obuchowe a tym bardziej sieczne. _________________ Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje) Dr 53lvl --> Duneb (off) |
|
27 Mar 2014, o 22:43 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23 Posty: 533 Miejscowość: Podrzecze (małopolskie) Podziękowano: 370 razy Otrzymanych podziękowań: 229 razy Nick w grze: Basfau ![]() |
Podejdźmy do sprawy pod innym kątem: łucznik może zabić strzałą, chyba że lubisz brać łuk za majdan i biec do walki w zwarciu, próbując zabić wroga 'siecznym' ramieniem ^^
_________________ Basfau - druid 116lv S3/S7 http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność "Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz AvE Ja <3 Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2 |
|
27 Mar 2014, o 22:48 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 27 Sie 2012, o 07:55 Posty: 14 Miejscowość: Wielkopolska Podziękowano: 192 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy Nick w grze: Azypirr Serwer: Tolnor ![]() |
a moze dodajmy nowemu kaishi obrazenia od plastiku bo nie ktorzy ludzie marudza ze te kastety wygladaja jak lopatki do sniegu , byly podobne tematy na temat obuch/sieczne luk nie wydziwiajmy juz Psp-brak polskich znakow
_________________ Ryc-100 lv wbity 16.11.2014 Przerwa 2016-07-22 Przerwa Oczekiwanie na 3D 24-03-2019 no i czas by wrocic do gry Sejmi-Mosiek na mięsko w Tydzień https://www.youtube.com/channel/UCrBRqb ... vtVeUg_t8A |
|
27 Mar 2014, o 23:42 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 2 Mar 2012, o 21:22 Posty: 96 Miejscowość: Oxenfurt Podziękowano: 109 razy Otrzymanych podziękowań: 157 razy ![]() |
Nie jestem za tym by łucznik zadawał różne rodzaje obrażeń w grze (to tak dla jasności), ale w historycznie rzecz ujmując jest to jak najbardziej możliwe. Zależy to tylko od rodzaju grotu w jaki zaopatrzymy strzałę. Istniały strzały z grotami tępo zakończonymi, służącymi do zabijania drobnej zwierzyny bez uszkadzania skóry (obrażenia obuchowe), a może też jak się przypuszcza, do ogłuszania wroga, strzały z grotami sierpowatymi czy też półksiężycowymi lub o bardzo szerokich trójkątnych grotach zdające obrażenia sieczne. Groty tego typu były używane głównie w myślistwie. Tradycyjne strzały z ostrymi szpiczastymi grotami, zadawały obrażenia kłute. Te ostatnie co najskuteczniej penetrowały zbroje, a co za tym idzie zadawały największe obrażenia opancerzonemu przeciwnikowi.
Zainteresowanych odsyłam tu http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flech ... 000615.jpg http://www.ebay.com/itm/Historical-Arch ... 0593597345 i tu http://en.wikipedia.org/wiki/Arrowhead - gdzie dalsza literatura jakby temat kogoś zainteresował ![]() |
|
28 Mar 2014, o 01:34 |
![]() |
|
![]() |
||
Duma Forum! ![]() ![]() |
Mi osobiście średnio podoba się kombinowanie z różnego rodzaju strzałami, natomiast być może jest do rozważenia wprowadzenie innych broni dystansowych typu:
proca/magiczna proca kusza z bełtami shuriken I przy tego typu broniach zróżnicować typy obrażeń. _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
|
13 Wrz 2014, o 14:11 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 14 Sie 2012, o 13:36 Posty: 206 Podziękowano: 195 razy Otrzymanych podziękowań: 257 razy Nick w grze: EpikDrut ![]() |
tak czepiajac sie realizmu, ogniste strzaly prawie zawsze cechowaly sie woreczkami zamiast grota wiec tutaj mozna by bylo podzialac ;P
_________________ Pomogłem/podobało się? Kufelek się należy ![]() Zapraszam na mój kanał YT! klik To tylko gra... to tylko taern... https://scr.hu/0dk2/wo2xz Epik [127lvl] z latarką to jak Polska bez korupcji i długów |
|
13 Wrz 2014, o 14:14 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 17 Sie 2013, o 20:12 Posty: 66 Podziękowano: 86 razy Otrzymanych podziękowań: 9 razy Nick w grze: Rabu Serwer: HardCore ![]() |
Willy napisał(a): Mi osobiście średnio podoba się kombinowanie z różnego rodzaju strzałami, natomiast być może jest do rozważenia wprowadzenie innych broni dystansowych typu: proca/magiczna proca kusza z bełtami shuriken I przy tego typu broniach zróżnicować typy obrażeń. proca/magiczna proca - jeśli o to chodzi to procę łucznik mógłby mieć na początku gry, kiedy zaczyna dopiero z łucznictwem swą przygodę i uczy się jak dziecko strzelać z procy ^^ kusza z bełtami - jeśli o to mam dwa przemyślenia 1. jako podklasa łucznika Kusznik 2. lub w normalnej formie tak jak teraz łuki shuriken - shurikeny widziałbym jako broń dla sheeda, w końcu jest mistrzem sztuk walk wschodnich ![]() _________________ Rabu - Łucznik - Duneb - 98 lvl + ogar czarny 82 lvl i aquaera 82 lvl Nie kłoć się z głupcem, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. |
|
13 Wrz 2014, o 14:22 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 29 Paź 2010, o 08:25 Posty: 104 Podziękowano: 17 razy Otrzymanych podziękowań: 47 razy Nick w grze: Deckard Serwer: Tolnor ![]() |
A mnie pomysł bardzo się podoba. Dodał bym nawet więcej, taki luk psycho np. obuchowy z efektem ogluszenia, sieczny z efektem krwawienia, kluty z efektem uszkodzenia pancerza.
_________________ Mag Ognia 140lvl Tolnor Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl |
|
15 Wrz 2014, o 14:57 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |