Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu ) 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 24 Kwi 2013, o 16:16
Posty: 10
Miejscowość: Świecie
Podziękowano: 47 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Magiiiiii
Odpowiedz z cytatem
Post Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Pomysł jest taki aby utworzyć kantor handlowy ( nowa ikonka w górnym menu ). Funkcjonowało by to tak iż przedmiot który chcemy sprzedać wstawiamy do tego kantoru na 24 godz. Każdy z graczy w czasie tych 24 godz. może tam wejść i przeglądać według kategorii oferty handlowe innych graczy . Proponuje tak pierwszy slot ( pierwsza oferta za darmo ) następna za opłatą w złocie trzecia i czwarta za opłata w platynie . Maxs 4 oferty na gracza . Jedna oferta jeden przedmiot lub jeden towar tzn. sprzedam : laskę smoczy gnat za 600k lub 1000 jedzenia za 300k .
można kantor rozbudowac jeszcze o taka funkcjonalność jak oferta wymiany np. wymienię buty jeroszki za 1500 desek .
Zalety :
Często jest tak iż mam zamiar kupić jakiś przedmiot ale akurat nikt nie oferuje go na czacie handlowym . ( nie mam pełnego przeglądu oferty handlowej ) . Nie do końca możliwe jest ciągłe śledzenie czatu handlowego a nawet jak go non stop sledze to i tak łatwo coś przegapić . Eliminuje potrzebę wrzucania oferty co 10 minut . Nazwy przedmiotów i towarów były by oficjalne . Czasami na początku gry zastanawiałem się co sprzedający miał na myśli oferując na sprzedaż np. piro (Piroklast ) albo bilty ( Biltabandury ) .
Nie ukrywam iż inspiracją tego pomysłu był kantor handlowy działający i świetnie się spisujący w przeglądarkowej wersji gry the settlers online .
Proszę o podzielenie się swoimi przemyśleniami na ten temat .
Pozdrawiam druid przyprawa Magiiiiii :)


18 Maj 2014, o 17:58
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Bardziej mi to przypomina "Targowisko" które jak wiemy , bedzie tóż po podklasach.

Aktualnie przyzwyczaiłem sie do takiego rodzaju handlu jaki jest obecnie i według mnie nie potrzeba go udoskonalać przed wprowadzeniem owego targu:P

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


18 Maj 2014, o 18:08

Podziękowali: Magiiiiii (18 Maj 2014, o 18:10)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Jak za 100 lat będą podklasy to za 150 wejdzie to co jest w temacie raczej pod nazwą targowisko.

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


18 Maj 2014, o 18:17
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
I kolejni przychodzą ze swoimi mądrościami. Rozumiem każdy ma prawo do wyrażania własnej opini, krytyki, ale najwyższy czas skończyć z tymi bezsensownymi dopiskami, które nic a nic nie wnoszą. Każdy pomysł doceniamy i zawsze może stać się przydatny w dalszym rozwoju gry. Wciąż targowisko odbija się echem od ścian i wraca. Otwarte tylko bardzo proszę ograniczyć się do wypowiedzi ad topic, a nie dogryzać.

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


18 Maj 2014, o 18:42

Podziękowali: Magiiiiii (18 Maj 2014, o 18:46)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 24 Kwi 2013, o 16:16
Posty: 10
Miejscowość: Świecie
Podziękowano: 47 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Magiiiiii
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Tak sobie pomyślałem iż na tym samym „ silniku” albo rozbudowując opcje tego targowiska można by wprowadzić mechanizm poszukiwania ludzi na wyprawy . Były by to gotowe szablony na zasadzie szukam ludzi na V2 – maga ognia ,Voodoo ,druida,rycerza , w zakresie leveli 80-140 ustawiało by się czas ważności tej inicjatywy np.15 minut lub do zapełnienia slotów . Inicjujący takie ogłoszenie niejako z automatu dostawał by powiadomienia od chętnych zgłaszających access do wyprawy . Z drugiej strony np. mnie interesuje exsp na 2 lempo . Wpisuje w ten mechanizm szukam wolnego miejsca do ekipy na 2 lempo czas trwania mojej gotowości 1 godzina . Teraz taki inicjator od razu dostał by po utworzeniu ogłoszenia aktualne aktywne oferty graczy do właśnie przez siebie tworzonej ekipy . Dobrze by było jeszcze jeśli byśmy się w międzyczasie rozmyślili lub poszli na coś innego ( ale poza tym mechanizmem ) prosty na zasadzie tak jak się włącza i wyłącza peta „ ikonka guziczek „ na zdezaktualizowanie swojej oferty .

_________________
Serwer : Ostlor
Jedyna stała i niezmienna rzecz w życiu to .......... zmiana .
Yijing, Chińska Księga Przemian


18 Maj 2014, o 19:18
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Kiedy na serwerze gra aktywnie, zdolnych do poważnego handlu (40+?) tysiąc, dwa, trzy tysiące osób?
Gdyby grało 100 000 na serwed, owszem byłoby to wręcz konieczne, bo spam na czacie handlowym to byłaby porażka.
Dla fak małego srodowiska rynek handlu automatycznego nie jest potrzebny.

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


18 Maj 2014, o 20:08
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Gru 2011, o 09:54
Posty: 190
Miejscowość: Nawet google nie widzą
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Nick w grze: Mashtall
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Ja nie ukrywam, ze Targowisko jak dla mnie to cos fajnego, ale jak gra na serwie dziennie tyle osób, że ciezko czasami jakis team sklecic z tego to ten czat handlowy starcza, nie ma akurat w tej chwili czegos, no to trudno moze bedzie za 2godziny moze jutro, kto wie.

Tak dla przykładu gdy szukałem promurisa na s5 nikt nie mial/nie selal zaczekalem 3 dni i bach mam :shock: takze czasami wystarczy zaczekac to chwilke i sie trafi na to czego sie szuka.

Jakie by były minusy tego targowiska
-zero mozliwosci targowania sie o cene
-Ktos wysstawia za bezcen chwyta kto pierwszy ten lepszy
-ktos wystawia smiecia za kosmiczna sume, gracz omyklowo bierze to i jest kase w plecy
-nie byłoby tej walki o przedmiot gdy ktos malo chce a ludzie daja to coraz wiecej
-Licytacja trwajaca iles godzin to by byla tragedia bo wygrywalby je ten kto siedzie akurat gdy owa sie konczy

Wymienilbym jeszcze nie jeden "-", ale nie widze w tym sensu, dlatego w takiej grze jak Taern targowisko to rzecz zbedna, tak jak i te podklasy.... rozwaliłyby caly system dotychczasowy a zbalansowanie by [ciach] 100 lat i to nie wiem czy by starczylo


edytowano, uważaj na słowa. gromak

_________________
Wracam do gry ze zdwojoną siłą !

W głębi serca zawsze będę jednym z graczy Mielonych


18 Maj 2014, o 23:54
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 23:18
Posty: 92
Podziękowano: 123 razy
Otrzymanych podziękowań: 173 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kantor Handlowy ( Ułatwienie w handlu )
Hej
Tematów tego typu było już naprawdę mnóstwo i wielu graczy odpowiadało. Po jakiego grzyba następny z biciem piany?


Magiiiiii napisał(a):
Proponuje tak pierwszy slot ( pierwsza oferta za darmo ) następna za opłatą w złocie trzecia i czwarta za opłata w platynie . Maxs 4 oferty na gracza.

Jak wogóle można wpaść na pomysł, żeby tak dobry system handlu jaki jest w Taernie zamienić na takie coś? I co przepraszam? Mam płacić platą za to że wystawie ofertę sprzedaży? Jak to się mówi pdczas handlu: "nie dz" :D

Handel aktualnie działa w Taernie bardzo dobrze, zwłaszcza jak w powszechnym użyciu jest konwo. Przecież to jest unikalne rozwiąznie, że istnieje miejsce dostępne dla wszystkich z wejściem na wielu mapkach - w którym można handlować. Nie wiesz tego? może nie ogarniasz?
Jak to czytam:
Magiiiiii napisał(a):
Często jest tak iż mam zamiar kupić jakiś przedmiot ale akurat nikt nie oferuje go na czacie handlowym . ( nie mam pełnego przeglądu oferty handlowej ) . Nie do końca możliwe jest ciągłe śledzenie czatu handlowego a nawet jak go non stop sledze to i tak łatwo coś przegapić . Eliminuje potrzebę wrzucania oferty co 10 minut . Nazwy przedmiotów i towarów były by oficjalne . Czasami na początku gry zastanawiałem się co sprzedający miał na myśli oferując na sprzedaż np. piro (Piroklast ) albo bilty ( Biltabandury ) .
to takie mam właśnie wrażenie.

Ale nie trzeba się tym martwić. Są gracze co lepiej ogarniają pvp, co tacy co wymiatają w Pve, są mega szuakcze skrzynek, itd. Na koniec są specjaliści w handlu ot co :) .

Na koniec: po raz kolejny sugeruję, że nie warto wymagać zmian z handlem - tak jak teraz działa naprawde dobrze i ewentualne zmiany mogłyby wyjść wszystkim na gorsze.
Argumentów na nie było już naprawdę wiele podanych i nie chce mi się powtarzać. Chociaż daleko nie szukając Steevy też dorzucił kilka kolejnych....

Targowisku mówię Nie
pozdr
Lisario


19 Maj 2014, o 17:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 406 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron