Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Podklasy - ogólny zarys 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2013, o 16:28
Posty: 497
Podziękowano: 87 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Maahiverek
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Podklasy - ogólny zarys
Temat Lisaria natchnął mnie do tego by podzielic się z Wami moją koncepcją podklas, będzie to ogólny zarys .
Na wstępie proszę o wyrozumiałosc w komentarzach jednak wszystkie uwagi przyjmę z pokorą :)

1. Co może się wam spodobac:
- myślę że umiejętności które ułatwią grę , będą praktyczne
- zbalansowanie
2. Co moze wam się nie spodobac:
-monotonnośc
-umiejętności przypominające te obecne
-Zarys bardzo ogólny


Przykładowo na 40lvl kiedy mamy już rozwinięte nasze podstawowe umiejętnosci mamy opcję wybrania podklasy , dostajemy dokładny opis abyśmy nie wybierali "w ciemno"..
Oczywiście istniała by też opcja wybrania na niskim lvl wtedy turnieje na niskich lvl'ach byłyby dużo ciekawsze

Mag Ognia:
I. xXx ( myślę że są tu osoby które mają dużo lepsze pomysły na nazwy dlatego zostawiam to im)

Umiejętności wspierające podpalenie, tarcze , umiejętnośc w stylu "wrażki" , czy też "podpałki"

Podklasa lepsza w PvP jednak może troszkę słabsza do PvE

II. xxx

Umiejętności które będą jeszcze bardziej podnosiły nasze dmg - buffek w stylu "inki" , bardzo mocny atak ok.350% jednak ze słabą szansą trafienie

Podklasa lepsza w PvE , słabsza w PvP

Druid

I.xxx

Umiejętności pod grupę- grupowe zr , wzmocnienie , wtopienie coś tego typu

II.xxx
Druid pod grę solo

Dodatkowe umiejętności pojedyncze, np coś w stylu wtopki jednak podnosi odpornosc na uroki, buffek zwiększający celnosc ataków magicznych

Rycerz

I. xxx

Umiejętności pod grupę - grupowa ochronka , buffek zwiększający odporności (wraz z blokiem rycerz był by ze skały :) )

II. xxx

Umiejętności bardziej podnoszące dmg i osłabiające przeciwnika - Umiejętnosc podobna do mierzonego osłabiająca np wszystkie strefy ataku, kolejny Buffek na styl rozkazu

Vd

I. xxx

Debuffy - grupowa szpila ( słabsza od tej zwykłej) , debuff w stylu szpilki jednak mocniejszy , mógłby łączyc np: to co jest w szpili z dodatkowym zmniejszeniem dmg przeciwnika

II. xxx

umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC

Barbarzyńca

I.xxx

Buffek zwiększający dmg a także szanse trafienia( oczywiscie dmg duzo mniej od furii, szansa trafienia tez nie jakoś dużo) , buff pobudzający drużynę, zwieksza dmg calej grupie

II. xxx

Umki sprzyjajace gryzącym barbarzyńcom , coś w stylu dyńki takze zwiększające krwawienie i debuff osłabiający tylko obronę

Łucznik

I. xxx

Umiejętności w stylu lodowej i ognistej czyli mocne uderzenie i do tego tak jak jest podpalenie i aura, mogloby byc np: lepsza wersja lodowej która miała by 250% obr i do tego szansę np: 15% na zamrozenie na 1 turę

II.xxx
umki w stylu Ts i piasku - jeszcze lepszy debuff


Sheed
I.xxx

Umiejętności buffy grupowe i debuff- np: grupowa kontrolka (słabsza od zwykłej), buff grupowy zwiększający obronę , debuff osłabiający znacznie szansę ataku przeciwnika

II.xxx

umki pod dmg - atak z większym dmg od czi jednak nie zabierałby many, buff zwiększający siłę i skutecznośc ataków, a osłabiający obronę(nieznacznie)


Jest to na prawdę ogólny zarys , chciałbym dowiedziec się co myślicie o tego typu podklasach , w razie pozytywnych opinii jestem w stanie dopracowac dokładnie tą IDEE

_________________
30.08.2015 [*]


22 Maj 2014, o 18:25
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Cytuj:
umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC

Gdy vd ma ma +/- 350 wiedzy to mniejsza szansa trafienia znika...
Ogólnie mi się nie podoba , wszystko to samo lecz osłabione/lepsze .

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


22 Maj 2014, o 18:38
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2013, o 16:28
Posty: 497
Podziękowano: 87 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Maahiverek
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Zakrzew napisał(a):
Cytuj:
umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC

Gdy vd ma ma +/- 350 wiedzy to mniejsza szansa trafienia znika...
Ogólnie mi się nie podoba , wszystko to samo lecz osłabione/lepsze .



Rozumiem , dzięki za opinię , każdy z nas widzi to inaczej, tylko czy nie podoba Ci się ogólnie zarys czy po prostu wymaga większego dopracowania?

_________________
30.08.2015 [*]


22 Maj 2014, o 18:40
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Jak Willy już pisał- potrzeba szczegółowych rozpisów umiejętności, aby popatrzeć na pomysł z pozytywnej strony. Załóżcie temat, gdzie będziecie umieszczać własne zarysy dot. podklas ponieważ jeśli dalej popracujecie główką to zrobi nam się mnóstwo tematów i bajzel.

Edit:
@down- dlatego lepiej wstrzymać się do czasu gdy dopracujesz pomysł i wykorzystasz pełnię możliwości. Wieczorem podrzucę temat, gdzie schowamy wszystkie idee nt. podklas, taki zbiórczy koszyk fantów ;).

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


22 Maj 2014, o 18:41
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2013, o 16:28
Posty: 497
Podziękowano: 87 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Maahiverek
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Chcę tylko wiedziec czy idę w dobrą stronę, oczywiście mogę jeszcze troche popracowac i zrobic dokładne opisy każdej umiejętności

_________________
30.08.2015 [*]


22 Maj 2014, o 18:43
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Opis tzn daj "wzór" ile zr/wiedzy mocy/siły wiesz tak jak są opisane w grze , ile szansy na trafienie co robi jaki warunek spełniony itp

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


22 Maj 2014, o 18:47
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2013, o 16:28
Posty: 497
Podziękowano: 87 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Maahiverek
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Okey, jak tylko będę miał więcej czasu postaram się opisac poszczególne umiejętności

_________________
30.08.2015 [*]


22 Maj 2014, o 18:50
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Moim zdaniem nie idziesz w dobrą stronę, podklasy nie maja wspierać, polepszać umiejętności które mamy a dać możliwość nowej ścieżki rozwoju - nowe umiejętności, combo z innymi umiejętnosciami itp.
Willy dokładnie opisał co musi zawierać pomysł podklas żeby był przydatny.
Sam też zamierzam spłodzić parę podklas niech no sesja tylko minie.
Czekam na temat dragona zbiorczy i zobaczymy może za parę miesięcy coś się z tego urodzi:P

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


22 Maj 2014, o 19:28
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
ViconiaDeV napisał(a):
Moim zdaniem nie idziesz w dobrą stronę, podklasy nie maja wspierać, polepszać umiejętności które mamy a dać możliwość nowej ścieżki rozwoju - nowe umiejętności, combo z innymi umiejętnosciami itp.

Według mnie natomiast to zła droga. Nowe ścieżki rozwoju? Jaką inną ścieżkę rozwoju od obrażeniowca może mieć np mo? Buff lub debuff
A sh? Skoro jest bufferem z nastawieniem na debuff, to jedyną alternatywną scieżką jego rozwoju może być tylko dmg.
Taka sytuacja zaś może doprowadzić do tego, że pt będzie składało się z dru i np 4 mo, gdzie dwóch będzie robiło za dmg, a dwóch za bufferów.
Przykład ekstremalny, ale pokazuje że łatwo przedobrzyć.
Co do samego opisywania podklas:
Do tych wszystkich którzy chcą coś napisać: lepszym pomysłem jest skupienie się na jednej klasie postaci i wymyślenie jej kozackich umek, niz opisanie kilku klas byle jak ;)


22 Maj 2014, o 19:42
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - ogólny zarys
Temat dodałem do ogólnego zbioru. Ten zamykam i podrzucam odsyłacz:
viewtopic.php?f=121&t=36309

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


22 Maj 2014, o 19:50
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 355 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron