Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Znajomi vel przyjaciele
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla
|
Od dawna mnie zastanawia czemu jest tylko kategoria "przyjaciele", a nie ma takiej jak wrogowie.
Do czego miało by to byc już mówię. Każdy z nas zna kogoś na kogo nie jest w stanie patrzeć i ma ochotę go uśmiercić mimo nie raz nie ma na to szans, zdarza się, że niestety nie zablokujemy grupy i ktoś kogo nienawidzimy wskoczy nam i nie chce zginąć choć bardzo sie staramy, aby to się stało. Moj pomysł polega na tym, aby ludzie których dodamy do wrogów mieli całkowity zakaz kontaktowania się z nami czy to na chacie czy tez w grze jako walczący po naszej stronie. Oczywiście nie wyglądałoby to tak, że znamy położenie danego gracza, nawet nie musiałoby być info czy aktywny czy nie. Można by było zrezygnować z komendy "/ignore", jak wiemy czasem dodamy kogoś i zapominamy o tym, a później on nie może do nas napisać, ze chce dać za "Ayol" 500k to oczywiście taki przykład nic więcej. Sloty wyglądałyby podobnie jak u znajomych z tą różnicą, ze mamy 5 na start, każdy następny kosztowałby 1 platynke, dlaczego tak tanio , a no dlatego, że jakby kosztowało to 5platy to na co komu tam zwiększać miejsce i wydawać ciężko zdobyta platyne, a 1sztuka nie byłaby odczuwalna dla kieszeni. Uznajmy, że ktoś rozwinie miejsce na 100 slotów, jest w stanie zablokować mozliwość wskakiwania do teamu 3 Gildii, to by zakończyło w jakimś stopniu możliwość tzw. blokowania slotów które jak wiemy bardzo bolą. Zdaje Sobie sprawe z tego, że mamy blokade teamu, ale gdy walczymy z chempem lub wendem i nie zauważyliśmy, ze nam odblokowało bo relog to i tak wróg nie jet w stanie zablokować nam slota. Nawet największą krytyke mojego pomysłu przyjmę na klatę, a pochwałki i dodatkowe ulepszenia wynagrodzę _________________ Wracam do gry ze zdwojoną siłą ! W głębi serca zawsze będę jednym z graczy Mielonych |
22 Maj 2014, o 16:09 |
|
Uczeń Simona
|
Steevy napisał(a): Od dawna mnie zastanawia czemu jest tylko kategoria "przyjaciele", a nie ma takiej jak wrogowie. Gdzie jest taka kategoria? gram w tą gre prawie 3 lata i jeszcze takiej nie odkryłem. Steevy napisał(a): Sloty wyglądałyby podobnie jak u znajomych Osobiście pojęcie "znajomi" rozumiem jako grupe ludzi, których znam (niekoniecznie ich lubie). U siebie w znajomych mam ok. 100 osob m.in. "wrogów" i wcale mi z tym nie jest źle. Steevy napisał(a): Moj pomysł polega na tym, aby ludzie których dodamy do wrogów mieli całkowity zakaz kontaktowania się z nami czy to na chacie czy tez w grze jako walczący po naszej stronie. komenda /ignoruj Steevy napisał(a): Uznajmy, że ktoś rozwinie miejsce na 100 slotów, jest w stanie zablokować mozliwość wskakiwania do teamu 3 Gildii, to by zakończyło w jakimś stopniu możliwość tzw. blokowania slotów które jak wiemy bardzo bolą. Zdaje Sobie sprawe z tego, że mamy blokade teamu, ale gdy walczymy z chempem lub wendem i nie zauważyliśmy, ze nam odblokowało bo relog to i tak wróg nie jet w stanie zablokować nam slota. Zablokować pt nie jest tak trudno(ja zawsze odruchowo blokuje) no i masz też możliwość zablokowania drużyny w czasie walki. Dodając kogoś do znajomych akceptujesz to, że on może do Ciebie dołączyć do walki. |
22 Maj 2014, o 16:24 |
|
Walczący z drzewcami
|
Dobry pomysł jednak wymagałby poprawek.
1.Jak napisałeś komenda ignore istnieje nie zrozumiałem twojego zdanie że ktoś chce oddać ayol za 500k , wpisując tą komende widzisz go chyba na globalnym ? tak mi się zdaje no to pomyśl potrzebujesz jakiegoś rara na przykład carat , twój "wróg" go ma jednak ty nie widzisz co on pisze , szukasz dzień drugi nikt nie ma a ten wróg ma ale ty nie wiesz o tym ; rozumiesz mniej więcej ? , wróg wrogowi ale do interesów zawsze chętni. 2.Blokada grupy , bijąc wena lub czempa walka troszkę potrwa zanim "wróg" cię zlokalizuje (czempa/wena) zdążysz popatrzeć chyba czy pt masz zablokowane czy też nie , taern to gra zręcznościowa zmuszająca nas do trzeźwych decyzji takie ułatwienia niszczyły by ten poziom 'trudnośći' który i tak został ułatwiony ; kiedyś zablokować pt w walce nie mogłeś. _________________ MO 36 Vocare Ad Regnum |
22 Maj 2014, o 16:27 |
|
Chodząca legenda
|
Mi się nie podoba. Sprowadza się wszystko do zignorowania gracza, którego traktujemy jako wroga - więc można to zrobić, bez dodatkowych kosztów i systemu wrogów. Ja wielu ludzi, którzy są wrogami w grze mam na liście znajomych, gdyż są moimi znajomymi (nie mylić z przyjaciółmi) z gry, ale również często znamy się z 'reala', utrzymując jak najbardziej pozytywne relacje
Nie widzę żadnej potrzeby tworzenia takiej nowości. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
22 Maj 2014, o 21:54 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 418 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |