Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2 posty(ów) ] 
 Podklasy według Avidara. 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2011, o 13:23
Posty: 156
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Post Podklasy według Avidara.
Więc tak: postanowiłem dodać coś od siebie i wymyślić własne podklasy.Stosował się będę do wskazówek Gromaka zawartych w tym temacie: viewtopic.php?f=121&t=36312
Co do podklas : chciałem stworzyć je tak aby nie bazowały na superhipermega atakach, ale na umiejętnościach pasywnych.
Zarys podklasy:
-2 umiejętności pasywne oraz jedna "normalna".
-oczywiście wyjątki też się pewnie zdarzą, ale ogólny schemat będzie właśnie taki.
Podklasy starał się będę napisać do wszystkich postaci, aczkolwiek na to trzeba czasu.

Każda klasa będzie mogła wybrać jedną ścieżkę rozwoju. W każdej ścieżce będą dostępne 3 umiejętności. Każda umiejętność ma 5 poziomów.

Łucznik

Pierwsza podklasa: Zwiadowca.

Umiejętność pierwsza: Przetrwanie

Opis:Przetrwanie- lata spędzone w trudnych warunkach wykształciły w zwiadowcy determinacje oraz silną wole.

Efekt: Pancerz oraz wszystkie odporności magiczne zwiększają się o 5/10/15/20/25. Dodatkowo przez 3 tury jest odporny na działanie takich uroków jak:
-Zatrucie
-Zakażenie
-Krwawienie
-Osy od druida
-Zamrożenie
-Podpalenie


Koszt:15/30/45/50/70 kondycji.


Umiejętność druga:Tylko po cichu/ Do ataku !

Opis: Zwiadowcy do perfekcji opanowali sztukę skradania się a także atakowania z ukrycia.

Efekty:
-Tylko po cichu.-Przez 2 rundy zwiadowca ma większą szanse aby uniknąć każdego ataku (10/15/20/20/30%).
-Do ataku!- Po 2 rundzie, łucznik ma 10/15/20/25/30% szanse zadać 3-krotne obrażenia ze wszystkich swoich skilli. Czas trwania 1 tura.

Koszt: 10/20/30/40/50 kondycji.



Umiejętność trzecia: Oślepiająca strzała

Opis: Zwiadowcy zbierając informacje, potrafią znaleźć się w poważnych tarapatach. W takich przypadkach nie bawią się w herosów tylko biorą nogi za pas. Do tego idealnie działa Oślepiająca strzała.

Efekty: Łucznik wystrzela strzałę która zadaje obrażenia (200/250/300/300/400). Dodatkowo oślepia wroga- wszystkie ataki mają obniżoną szanse na powodzenie o 5/5/10/15/20%.

Koszt: 30/40/45/60/90 kondycji oraz 10/20/35/50/80 many.


To jest dopiero zalążek, temat będzie ofc. aktualizowany.
Taki przedsmak dałem, czekam na opinie, a najbardziej liczę na (konstruktywną!) krytykę.


Ostatnio edytowany przez Avidar 22 Maj 2014, o 23:21, edytowano w sumie 2 razy



22 Maj 2014, o 22:13
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 11:11
Posty: 23
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Nick w grze: Tsubasa
Post Re: Podklasy według Avidara.
koncepcja Twojego pomysłu polegająca na wykorzystaniu umek pasywnych jak najbardziej mi się podoba, w zasadzie to mam teraz zgryz bo sam zbierałem się powoli to podobnego tematu ze zbliżoną koncepcją, a teraz to by wyszło, że mój pomysł skopiowany częściowo po Tobie ;)

ps. chyba trochę za koksiarskie te umki pasywne zaproponowałeś tak na marginesie :P


22 Maj 2014, o 22:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 191 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: