Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Pare pomyslow 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Lip 2012, o 23:08
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Quolavtze
Odpowiedz z cytatem
Post Pare pomyslow
Witam.

1. Specjalne umiejętności petów gildiowych,
chodzi mi o specjalne umki. Mogą wystąpić raz na ruski rok - może 5% szansy na wystąpienie ich, np:
- Feniks - powstanie z popiołów - gdy pet padnie, jest szansa że stwór zmartwychwstanie, z pełnym hp i atakuje 2 razy meteorytem
- Kobra - atak jadem - strzela w 2-3 losowych przeciwników jadem który zadaje 300-500 obrażeń, dodatkowo atak daje buffa zatrucie i zakażenie(3 tury),
- Plox - grupowa klątwa - atakuje wszystkich przeciwników uderzeniem cienia który zadaje 300-500 obrażeń, dodatkowo daje buffa zatrucie i książkę.
- Papug - grupowy rzut kamieniem - rzuca kamieniem 3 razy w 3-5 przeciwników który zadaje 200-300 obrażeń, do tego dochodzi krwawienie na 3 tury.
Myślę że dałem wystarczająco przykładów.

2. Zmorphowany ekwipunek całej gildii
Tutaj chodzi mi o to że trzeba zebrać sporo platy np. 5k. Aby gracz mógł nosić zmorphowany ekwipunek. Cała gildia mogłaby z tego korzystać na swojej działce.

3. Więcej bossów i czempów
Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa... to można powiedzieć że może kończyć grę, zobaczył wszystko. Co można później robić? No więc... uwaga, uwaga... super mega ultra robienie tego samego! Przydałoby się wprowadzenie czegoś nowego.

4. Łapanie moobków i sprzedawanie
Głównie chodzi mi o bicie moobka i jak będzie miał 0/500 hp masz szanse go złapać, 40% szansy. Będziesz potrzebował klatki do tego(u kupienie np. u kowala), jak dropniesz moobka, idziesz do łowcy niewolników i oddajesz mu go za wyznaczoną cene.

5. Frakcje
W grze o ile się nie mylę są 2 frakcje u jakich zakładamy gildię. Mamy dokładnie: Sarmatów i Euryntów(czy jakoś tak ;d). Większość gildii pewnie nie pamięta u kogo założyła. Co dawałaby frakcja? Bonus do obrony i obrażeń, np:
- jak gracz założy gildię u Sarmatów, dostaje bonus +2% obrażeń za każdy poziom warowni + może wziąć zlecenia na zabicie 5-10 graczy z wrogiej frakcji(dostaje za to pierścień, naszyjnik, broń, rękawice, peleryne na poziom niedaleki od gracza)
- jak gracz założy gildię u Euryntów, dostaje bonus +2% do obrony za każdy poziom warowni + może wziąć zlecenia na zabicie 5-10 graczy z wrogiej frakcji(dostaje za to zbroję, buty, spodnie, hełm, rękawice na poziom niedaleki od gracza)

No to chyba na tyle, pozdrawiam.

_________________
pozdrawiam ziomalsy


5 Cze 2014, o 19:26
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 31 Lip 2012, o 14:36
Posty: 167
Podziękowano: 152 razy
Otrzymanych podziękowań: 84 razy
Nick w grze: Vari
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Ze wszystkich twoich pomysłów sens ma tylko jeden (super umiejętność peta) ale na pewno nie takie drętwe. (Jedynie feniks mi się spodobał). Łapanie mobów nigdy nie przejdzie, pomysł z bonusem też już był (swoją drogą są 3 "frakcje" a i bonusy pomieszałeś Sarmatyni raczej bronią a Erutyni "atakują"). Pomysłu z morfem G nie skomentuje bo wydaje mi się, że nie rozumiem albo nie ma sensu.
Tyle odemnie.

_________________
VD 119lvl Ostlor.
Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/


5 Cze 2014, o 20:24
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Lip 2012, o 23:08
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Quolavtze
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
ta nie ma sensu, a sam bys pewnie nie wymyslil, taern trzeba rozwijac... bo gra sie juz robi nudna, caly czas to samo... i w kolko... i w kolko.
ogolnie gra stoi w tym samym miejscu(moim okiem), dodali nowe bossy... omg, cos nowego... pare miesiecy minie i sie zrobi to znow nudne... i znow to samo... to samo...
z gilida czemu nie, w koncu kiedys nie bedzie co rozwijac... a w miedzyczasie mozna by kupic sobie stroj.
a z petami, co ty bys chcial... super mega ultra skakanie i niszczenie przeciwnika od razu?
czemu nigdy nie przejdzie lapanie moobow? cos nowego w koncu... a nie zabijanie i zabijanie, moze tez handel? w koncu gra jest w czasach sredniowiecza... kase trzeba bylo zarabiac jak sie da.
z tymi gildiami to tam mozna by zmienic, przeciez ja gry nie tworze, jedynie dalem pare pomyslow co moznaby dodac aby gra byla lepsza.
joł elo

_________________
pozdrawiam ziomalsy


5 Cze 2014, o 20:30
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Wrz 2012, o 20:49
Posty: 62
Podziękowano: 50 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Bananovvy napisał(a):

3. Więcej bossów i czempów
Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa... to można powiedzieć że może kończyć grę, zobaczył wszystko. Co można później robić? No więc... uwaga, uwaga... super mega ultra robienie tego samego! Przydałoby się wprowadzenie czegoś nowego.


Nie będę opisywał reszty, jak dla mnie zbędne. Ten jeden punkt mnie rozbawił. Kiedyś był max dz, bez zaby/marionetki/konserw. Nie wspominając że NIE BYŁO CZEMPIONÓW z setami. "Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa" powiedz mi jak pokonasz taką morane, dopiero wtedy możesz powiedzieć, że wszystko zabiłeś :lol: .


Gra się rozwija, wprowadzanie 10 bosów na jeden przedział jest zbędne, każdy bos i czemp kiedyś padnie. W porównaniu do tego co było 3/4lata temu, macie sporo bosów i nowości. Osobiście zaczynałem gre bez setów z dz/valdkiem/wendem - nad nimi nie było niczego mocniejszego.

Teraz trzeba czekać na podklasy,targowisko :) .

_________________
Image
Image

http://scr.hu/0y9p/a7ll6 - Zainteresowania


6 Cze 2014, o 15:19
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02
Posty: 89
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Naloko
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Rzeczywiście wydaje się dziwne, że niezależnie pod czyim patronatem założymy gildię, nie ma to absolutnie żadnego wpływu na rozgrywkę (ani misje poboczne, ani unikalne działki i wyglądy budynków, o unikalnych budynkach już nie mówiąc).

_________________
Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie...
Rany zadane sercu, są początkiem, końca!
Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje...
Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos!


6 Cze 2014, o 17:57
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Lip 2012, o 23:08
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Quolavtze
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Casanoova:
chlopie, ja juz nie gram w ta gierke, wchodze raz na tydzien gora i robie pare fyo. zrobilem wszystko do szatana na 70 lvl. moim zdaniem lepiej miec 10 bossow na 5 lvli niz miec 2-3 na 10...
gra przez mase bossow i czempow przyciagnie ludzi, bedzie wiecej rarow, bo teraz jest malo. przyklad:
- 60 lvl dla fizoli - opoka i virthill - no sporo 2 rary
- 60 lvl dla magow - diabolo - no, no... jest w czym wybierac.
trzeba tez troche myslec jak sie ekwipunek dobiera... wiecej do morphowania bedzie. gra wiecej zarobi. poza tym mnie bawi to ze gra sie wolno rozwija... nie lepiej zatrudnic wiecej osob? przeciez gra ma zarabiac... ale bez szybiego rozwoju gry... mniej zarobi i stanie sie mniej atrakcyjna
pozdro pis joł

_________________
pozdrawiam ziomalsy


6 Cze 2014, o 18:30
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lis 2013, o 13:27
Posty: 24
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 46 razy
Nick w grze: WiochMen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Ale zauważ jedno, jesli wprowadzą dajmy na to kolejne 15 bosów, to ..... jeszcze bardziej to rozproszy ludzi.

Już teraz często na s5 nie da się skleić ekipy na nic, a im więcej mapek, im więcej bosów tym mniej ludzi biega po mapkach, na 1 osobę będzie przypadać jeszcze więcej cm3 mapki :d

To durny pomysł, tylko podklasy uatrakcyjniły by rozgrywke zarówno starym jak i nowym graczą, tyle.

_________________
Tłuk (Thor):
90 [✓]
100 [✓]
105 [✓]
110 [X]


Jaki właściciel taki pet ;)

http://www.youtube.com/watch?v=B3J6CyeFUds


6 Cze 2014, o 18:34
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Lip 2012, o 23:08
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Quolavtze
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
tylko podklasy? co ty, wolisz bic 45984189418941984198 razy te same bossy?
wiecej rarow, bossow - wiecej zabawy... a nie robienie w kolko tego samego.

_________________
pozdrawiam ziomalsy


6 Cze 2014, o 18:36
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lis 2013, o 13:27
Posty: 24
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 46 razy
Nick w grze: WiochMen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
Tak, te same bosy za pomocą nowych umek, tworzyć nowe postacie aby testować buildy


A tak wprowadzą nowe bosy, będziesz 3h sklejał ekipe na nie.... o ile to się uda wogóle, a One i tak się po miesiącu znudzą, podklasami można sie bawić znaaacznie dłużej, wtedy jest sens tworzenia nowych profesji aby własnoręcznie to wystestować.

Płytkie masz myślenie kolego ;)

_________________
Tłuk (Thor):
90 [✓]
100 [✓]
105 [✓]
110 [X]


Jaki właściciel taki pet ;)

http://www.youtube.com/watch?v=B3J6CyeFUds


6 Cze 2014, o 18:39
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Lip 2012, o 23:08
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Quolavtze
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pare pomyslow
hahaha, no niezly typ z ciebie. po miesiacu to sie caly taern nudzi przez mala ilosc bossow. podklasy o ile wprowadza(pewnie za 2-3 lata), to bedzie dobrze, ale i tak bedzie brakowalo bossow

_________________
pozdrawiam ziomalsy


6 Cze 2014, o 18:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 367 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron