Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
 Nowe bossy 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 18:34
Posty: 85
Miejscowość: Mielec/Kraków
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Post Re: Nowe bossy
Magowie mają Martumal, to fizolom hełm też się przyda:) Tarcza dla maga - spoko pomysł, ale nie przejdzie znając życie. W każdym razie i lokacja i pomysł przednie:) I ruch na wyspie się wznowi, i rękawki dla fizoli będą... I skoczą ceny Tężca^^ Zacny plan, zaprawdę. Ale jakieś wymagania ta tarcza mieć by musiała jednak.

_________________
Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg.
Ani czerwonej gwiazdy starzec.
Kocham czerń, kocham noc,
Pluję na prawo, bo kocham wolność.


10 Mar 2011, o 05:11
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
tarcza zawsze ma wymagania w postaci sily
@up
helmem dla fizoli przed Garthilem jest Ishelm
Nie wiem czy nowe rary to dobry pomysl, spadna ceny pozostalych przedmiotow 'nie-raruff', a dobry w miare sklep koldow bedzie niepotrzebny

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


10 Mar 2011, o 07:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011, o 13:24
Posty: 32
Miejscowość: Near the sea.
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
Ja widzę to tak: nowych bossów na razie nie wprowadzać, ale dodać kilka minibossów typu Zaimm, dających expa, nie loota.

_________________
Alistar 64 MO [s3]


"I Herkules dupa, kiedy ludzi kupa."


10 Mar 2011, o 09:21
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 2 Sty 2011, o 01:19
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
Zapomniałem dodać wymagań, już poprawione. Trochę zmniejszyłem staty tego raru

A dlaczego tarcza musi wymagać siłę? Na logikę zbroja płytowa też powinna wymagać siłę, ale wtedy by magowie byliby mocno do tyłu ;)

Na początku tematu była opinia, że brakuje niektórych przedmiotów dla fizoli i jest za mało wyzwań dla low leveli. Według mnie hełm się przyda, bo magowie mają martumal, khalam i czachę. Rękawice zdecydowanie się mogą przydać, a tarczę dodałem, bo sporo magów byłoby zainteresowanych i rzeczywiście tężec stałby się bardziej przydatny


10 Mar 2011, o 12:05
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Post Re: Nowe bossy
Myśle że bonusy są za duże bo to są itemy lepsze od najlepszych ze sklepu! Mówie o helmie i rekawicach. To jest lepsze od martumala który i tak jest przesadzony i doprowadzil że do khalama innych hełmów się nie używa! A taki sturprang daje +13 do statystyk. Poza tym ok to zrobiles ;)


11 Mar 2011, o 08:45
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 20:27
Posty: 196
Miejscowość: Nowy Sącz
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Nowe bossy
Osobiście nie wydaje mi się aby potrzeba było więcej bossów na poziomie trudności herszta czy krzyżaka (sam zanim ogarnąłem o co chodzi w grze, co to są bossy i gdzie są, miałem tak wysoki lvl że herszta bilem spokojnie w 2 a krzyżaka w 3 osoby. A bossy powinny być wyzwaniem, a nie fabryką pieniędzy dla graczy którzy w pojedynkę siedzą na nich całymi dniami). Co do poziomu trudności ichtiona to ekipa pięciu 20 lvl daje już z nim rade (a ten poziom można bardzo szybko wbić robiąc ciekawe questy i zwiedzając mapę) zanim się zdąży znudzić można już latać na geo ekipą 25 lvl-owców, potem ekipą 30 lvl-owców jest wieża, 35 lvl-owców duchy i miś(o ile jest druid), 40 lvl-owców smok(o ile jest druid). Później z dobrą ekipą od 45 lvl-u można sie pokusić na ducha portalu. Potem jest spory przeskok bo na gmo to polecam z dobrą ekipą od 55 lvl-u, chyba że ktoś lata non stop na ducha to szybko zleci. (to jest spora luka którą można spokojnie uzupełnić jakimś bossem, np. dającym rękawiczki dla fizola, zbroje dla maga, łuk). Na ok 60 lvl-u oczywiście tez z dobrą ekipą można polecieć na modliszkę. Przydałby się boss na ok 70 lvl (dla odmiany od modliszki, do którego łatwo dojść ale naprawdę poważnym wyzwaniem byłoby go ubić. Proponowałbym jakąś latającą bestię, żeby korzenie nie robiły z niej sieroty, posiadającą buffy zwiększające obronę i atak, posiadającą debuffy zarówno w atakach jak i w okrzykach, i oczywiście przyzwoite uderzenie, tak aby trzeba się było przed nią bronic w 3 sferach i nigdy nie było wiadomo czego się po niej spodziewać. Dawałaby np. broń 1-ręczną, broń dla sheeda, 2 różne laski dla maga, Może przesadzam ale chyba potrzebne jest takie wyzwanie dla wysoko lvl-owych graczy i niestety takie rary.

_________________
Ja tylko udaje ze walczę, tak naprawdę jestem maskotką drużyny :)


13 Mar 2011, o 02:15
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lut 2011, o 12:43
Posty: 59
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Nowe bossy
jak UsiekM napisal to sie zgadzam z bossem takim na 70, harpie i lodowki weszly wiec moze cos z tego wybrac? jakis smok lodowy, jakas krolowa harpi, wladca lodu, nazwe to chyba najlatwiej zrobic :D no i moze na zasadzie ze moga np wejsc na nie ludzie ktorzy zrobia jakies zadanie np. ubic tych harpi albo lodowych 50 jednego dnia ? bo moze ja jestem malo odkrywczy ale na nowe potwory w zaden sposob sie nie oplaca chodzic mi na 70+, dlugo padaja, expa duzo nie daja, kasy tez wiec moze taka forma ubicia kilkunastu aby na bossa pojsc jest rozwiazaniem :)


25 Mar 2011, o 14:21
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2011, o 21:54
Posty: 93
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Post Re: Nowe bossy
A mnie się marzy taka zamknięta, owiana aurą magii i tajemnicy ziejąca fioletową poświatą twierdza Elfów. Mam nadzieję, że niektórzy znają grę Ice Wind Dale. Jeśli nie, to powiem Wam, że to jedna z wybitnych gier rpg.
Przedstawiony tam pomysł z twierdzą Elfów jest po prostu wyśmienity i idealnie wpisywałby się w konwencję fabuły Taernu.
Po krótce chodzi o to, że przyjmujemy założenie, że był kiedyś czas gdy ludzie, orkowie, elfy [tudzież druidzi] oraz koldy [krasnoludy] żyły w pokoju, nie wadząc sobie nawzajem. Lecz nadszedł czas, gdy nieposkromiona chciwość tych ostatnich doprowadziła do zdrady, spisku przeciwko ludziom i Elfom, a w konsekwencji do wybuchu wojny. Twierdza Elfów, czyli Odcięta dłoń ( z racji tego, że była to 5 wieżowa olbrzymia konstrukcja) była ostatnim bastionem obrony przed hordą zdrajców. Nie wytrzymała jednak naporu wrogiej siły, lecz jej obrońcy zyskali wieczną chwałę za swe męstwo, obronę twierdzy do ostatniej kropli krwii.

Jak by to wyglądało graficznie?
Potrzebujemy przecudne wzgórza i doliny z filmu Władca Pierścieni zmiksowane nieco z Taernijskimi Bagnami, tworząc oryginalną kompozycję mistycznego miejsca zasnutego białą mgłą.

Twierdza:
Olbrzymia, 5 wieżowa konstrukcja. Coś a la zamek Landau tylko, że 3x większy, z wieżami oczywiście :D
Wejście - wielkie zdobione wrota (coś a la wrota Babilonu z filmu o Aleksandrze Wielkim :P )

Wnętrze:
Nie chciałabym by powtarzał się motyw dekoracji wnętrz z zamku z m1. Najlepiej gdyby wprowadzić jasne, pastelowe kolory (szczególnie z zielonkawą mgłą ). Okna witrażowe, gotyckie. Mnóstwo rupieci charakterystycznych dla wielkich posiadłości arystokratów średniowiecza.

Postacie NPC:
Byliby nimi duchy dawnych mieszkańców Twerdzy. Obowiązywałby podział na takich, z którymi możemy sobie porozmawiać, czyli dowiedzieć się nieco o ich przeszłości, losach Twierdzy z ich punktu widzenia (mam już kilka pomysłów na tych npc ale to zostawiam Administracji ^^ ); oraz hm... nazwijmy ich Strażnikami. Każdy z nich pilnowałby wejścia do poszczególnej wieży. A wejście nie byłoby aż takie proste. Zakręcone zagadki rodem z repertuaru Sfinksa stanowiłyby klucz do magicznych wrót przejścia w głąb każdej z wież ( no choć raz niech będzie coś innego niż tylko ubijanie całej armii żadnej krwii mobów :P ).

Bossy:
Byłoby tam od 2 - 4 bossów, ale nie takich, z których lecą rary (takie tradycyjnie pojmowane jako broń i / lub ubranko), tylko takich by expa nabijać i zdobywać ewentualnie jakieś "dodatki" : flasze / inhibitory lub no nie wiem... np. Talizmany (np. 30% szans na uleczenie 700 hp po walce / + 2% odpora na coś tam / 15% szans na podwójny loot czy też blokada pustaka (co nie oznacza, ze ma wypaść rare, po prostu zablokowanie pustego lootu) )

Przedstawienie bossów:

I Wieża - Obserwatorium (no to już chyba można domyślić się jak to będzie wyglądać :D Jeśli nie to ogólnie: zrujnowana wieża, multum sprzętu ichniejszych astronomów )
Boss: Wizjoner / Alachimm (nie mylić z Allahem, to nie ma nic wspólnego) / Zaklęty Mnich (nazwa najmniej ważna :P )
Hm...mix Merlina / Gandalfa, Panoramixa, Aleksandra Wielkiego
Tak mniej więcej: Długie niebieskie szaty maga / druida z wielkim kapturem zarzuconym na głowę. W ręku Zdobiony miecz. Lekko szarawa poświata wokół postaci, lewitacja kilka cm nad ziemią, nie widać twarzy
Możliwości: hm... Tu pojawia się problem. Najchętniej bym widziała takie skrzyżowanie Druida, Maga i Rycerza. Jednak specyfikację konkretnych um, ataków, hp i dmg pozostawiam otwartą.
Obstawa: brak


II wieża:

Boss: Lahraya Ashtrivayi (Wężowa Wiedźma / Bahdanka)
Śliczna pani ubrana w zwiewne fioletowe / czarne szaty (whatever) z wampirzymi kłami. W jednej ręce dzierży rózgę, wokół której wiją się 2 węże, w drugiej jasną kulę. Wygląd troszkę jakby dżin.
Możliwości: Mix voodoo i sheeda. Reszta: do dyskusji.
Obstawa: 2 wiedźmy (koniecznie z zakrzywionymi czapami :D )


III Wieża
Moyrtemi - Piekielny Strażnik Otchłani
Mglisty zarys postaci unoszącej się nad ziemią, takie skrzyżowanie zeda, rogatego i centaura. Potargane szaty łucznika, strzały zwykłe i magiczne.
Możliwości: Mix nekromanty (trochę więcej niż voodoo) i łucznika.
Obstawa: 2 psy piekielne (coś a la cerbery tylko że rogate)


IV Wieża
Władca Chaosu
Skrzyżowanie Fauna, dżina i orki :P
Potężne rogate cielsko zakończone "dymkiem" jak u dżina, z łbem orka.
Możliwości: Mix barby i sheeda z elem. rycerza
Obstawa: brak

Looty:
- Flasze (whatever)
- Talizman Wielkiej Wiary (coś dot. magii, np: x % szans na bonus do dmg'u magicznego)
- Dotyk Anioła (coś dla fizoli, ale spece od tych prof niech kombinują :P Może x% szans na uleczenie x hp podczas walki? )

reszta jak mnie natchnie ^^

_________________
Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła
Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua


25 Mar 2011, o 16:07
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 23:22
Posty: 2
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
Ja tez mam pomysl na bossa - Smierc :P
Mialaby ok.15k hp
walilaby z bliska i dystansu ^^
obstawa po 5k hp
A rary...
-Kosa - bron dla barba/rycka
-peleryna - dla maga
-rekawice - dla fizola
Co do nazwy nie mialam pomyslu wiec napisalam tylko co to moze byc :D
I sorry, ze tak malo rozpisane :(


27 Mar 2011, o 19:10
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 9 Mar 2011, o 17:23
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
myślę że można coś z innej beczki np. kraina mórz i jezior, tylko małe wysepki. (chodzi się po płytkiej wodzie)
stwory gdzie będzie ich pełno to rekiny(35lvl) i tygrysy morskie(37lvl)-hp,m,kond.ustawicie sami jbc.- a w jednej z komor wodnych będzie boss lewiatan:)
Lewiatan(+żarłacz biały 2x-36lvl):
lvl.55
hp:5300
mana:1300
kondycja:1000

Ataki:jeśli można to jakieś nowe :D czytałem informacje iż w księdze można znaleźć tam wzmiankę, że
"z paszczy tryska mu ogień" (Hi 41:13). , gryzienie, uderzenie płetwą czy coś takiego:D

Wygląd:Duży morski potwór z wielką paszcza i wiele długich macek... lub 2 interpretacja (jeśli ktoś oglądał anime Duel Masters to proszę sobie skojarzyć (postac wielkiego niebieskiego wieloryba z białymi skrzydłami)

rary drop:jakieś nowe jeśli można to np.
-LAWIYA (Słowo Lewiatan pochodzi najprawdopodobniej od określenia lwy) oznaczającego skręcać, zwijać:D
były by to jakieś spodnie ze skóry lewiatana<rzadko zdarzają spodnie rary)
-LEWJOSN (takie tam:D) niebiesko zielona tarcza z łusek lewiatana

____________
pzdr.Raksha


27 Mar 2011, o 20:03
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron