Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Animacja odpoczynku 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Wrz 2014, o 20:28
Posty: 6
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: XmetalowyX
Odpowiedz z cytatem
Post Animacja odpoczynku
Wkurzała was kiedyś nudna animacja odpoczynku (a właściwie jej brak) ? ,mnie nie raz,więc pomyślałem,że można by zrobić bardziej rozbudowaną animacje odpoczynku np.nasz bohater miał by płynną animacje siadania i pojawiało by się ognisko,które zresztą też by mogło posiąść animacje ognia,chociaż by tak jak to jest zrobione ognisko na małżach ,napiszcie co o tym myślicie :)


8 Wrz 2014, o 21:14
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2014, o 23:46
Posty: 107
Miejscowość: Budziska
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: CarrtyXeen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja odpoczynku
Dla mnie to nawet na ''+'' bo mi się czasami wydaje że mam włączony odpoczynek ale stoi i się zastanawiam jak on może odpoczywać skoro cały czas stoi. Niby drobnostka ale urozmaici gre

_________________
"Pomagaj innym, bo nie wiadomo kiedy ty bedziesz potrzebował pomocy"

Image


8 Wrz 2014, o 21:32
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja odpoczynku
Animacja ruchu wymaga czasu. Jeśli postanawiamy się ruszyć, postać nie może "teleportować się" z siedzenia na chód. Oznacza to że wyłączając odpoczynek, konieczny byłby automatyczny stun, albo wyglądałoby to brzydko. To już ingerencja w rozgrywkę, bo trudniej np. gonić uciekającego przeciwnika podczas wojny lub biec do świeżo zrespionego czempiona. Czy to naprawdę konieczne?
Jeśli graficy się nudzą - czemu nie? Tylko trzeba wprowadzić możliwość wyłączenia w opcjach lub przy pomocy komendy.
Ale to trzecia kategoria pilności, czyli tylko jak się komuś zachce... ale są pilniejsze prace, jak zawsze.


8 Wrz 2014, o 21:40

Podziękowali: Koxowaty (26 Paź 2014, o 22:36)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja odpoczynku
A po co to komu?
Postać podczas odpoczynku ma przysiadać przy ognisku ? i co jeszcze? dajmy mu kawałek kija, kiełbaske , namiot i niech sobie grilla zrobi..
Stanowcze NIE!
Więcej animacji, więcej lagów.

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


8 Wrz 2014, o 23:59
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 20:33
Posty: 137
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: IceG
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja odpoczynku
Zgadzam się z ArGes.
Ok- fajnie będzie wyglądało. Ale co wolimy? Żeby odpoczynek lepiej wyglądał czy żeby zaznaczyć, że dana postać odpoczywa (ognisko) i mieć jak najmniejsze lagi?
Zdecydowanie wolę drugą opcję, a więc jestem przeciwny tej zmianie.

_________________
Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy
IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X


9 Wrz 2014, o 08:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 304 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron