Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Arena
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uczeń Simona
|
Mamy fajna arene w trentis, ktorej nikt nie odwiedza.
Proponuje ekipie (lipie) stworzenie jakiegos systemu nagradzania. Np Dodanie jakiegos tytułu w stylu mistrz areny taki gracz bylby zobowiazany do minimum 5 walk dziennie i jesli przez miesiac by obronil ten tytul to dostawal by jakis unikatowy skin a dobieranie przeciwnikow bylo by losowe zeby nikt nie ustawial walk i na podobyn poziomie np jakies przedzialy porobic czy cosik :* |
|
7 Paź 2014, o 11:05 |
|
|
Inżynier
|
Jak to nikt nie odwiedza? sam bywam tam 5 razy w tygodniu
Pomysł sam w sobie fajny, ale będzie sztuczne nabijanie zwycięstw, nie liczyłbym na uczciwość ze strony naszych graczy |
|
7 Paź 2014, o 11:13 |
|
|
Uczeń Simona
|
Choć się na pvp nie znam powiem tak: arena w trentis jest stworzona oczywiście do oro ale chyba raczej głównie pod turki Od pokazywania kto tu jest koxem są tzw. czachy, tarcze i cholera wie co tam jeszcze. I jak dla mnie jest to nie potrzebne mieszanie w papierach o jakiś mistrzach areny..
Jestem na: NIE! Pozdrawiam. _________________ Nikt cię do niczego nie zmusza |
|
7 Paź 2014, o 11:16 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Hmm
Ja jestem innego zdania. Sam na arene nie chodze chociażby z takiego powodu jak bezsensowny limit walk. Więcej satysfakcji dają nam dzisiaj czarne pola przez co arena jest mięjscem odwiedzanym głownie na turkach. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian w systemie nagradzania byłoby jak najbardziej przekonujący , jednak Nie ,żeby były to skiny ;p Może w odległej przyszłości będzie mozna wywalczyć turniejowe itemy które zapełniłyby puste pole w eq. _________________ "Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi... Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie" |
|
7 Paź 2014, o 11:38 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Na s1 startuje liga profesji w której nagrody mają być unikalne (skiny, pety ?). W każdym razie podobny pomysł jest realizowany.
_________________ Mag Ognia 140lvl Tolnor Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl |
|
7 Paź 2014, o 12:13 |
|
|
Uczeń Simona
|
Tez ostatnio zastanawialem sie nad arena i systemem moze AP (Arena Points),za ktos mozna bylo by cos odebrac. Pozostala tylko kwestia "nabijania" punktow. Moze limit jakis,walk z danym graczem,np do walki+rewanz,okreslenie jakiegos rate w ktorego przedziale moglibysmy walczyc ,np pierwszy stopien 0~100,drugi 101~200,trzeci 201~300 itd,utrudnilo by to nabijanie pkt. Skoro po kilku walkach rate postaci wygrywajacej wynosilo by powyzej stu,a przegrywajacej ponizej. Pomysl sam w sobie fajny,tylko zapewne pracochlonny.
_________________ ”Est Solarus Oth Mithas” Nick: NacpionyRob Gildia: WiecznyChillout Poziom: 60+
Spoiler:
|
|
7 Paź 2014, o 13:46 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Ja myslalem o tych calych Arena Poitsach wymyslilem cos przyzwoitego:
Rangi i eQ pod PvP: eQ pod PvP dzialalo by na tej zasadzie ze wraz z lvlem zwiekszaja sie statystyki w eQ lecz dzialaja one jedynie na PvP, gdy walczyc tym eQ na PvE dzialaja jak eQ sklepowe na 30lvl. AP nie da sie przelewac na inne postacie itd... Rangi: Sa wskaznikiem naszej bitewnosci na arenach gdy zdobedziemy odpowiednia range dostajemy bonus do resów (lecz znikomy moze 10 na range) a takze mozliwosc kupna eQ pod PvP, myslalem o takim oznaczaniu jak: brak rangi, ranga E,D,C,B,A i ew. S jak super xD Za zajecie miejsc w turniejach i wygrane turnieji oprocz zlota i platy otrzymujemy także AP. To na razie tyle |
|
8 Paź 2014, o 08:17 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Według mnie potrzebne są tylko 2 zmiany dot. areny "na już" tj. możliwość odświeżania bez konieczności wychodzenia i ponownego wchodzenia (na dłuższą metę dosyć frustrujące) oraz zlikwidowanie limitu a w zamian za to wprowadzenie limitu walki z jedną postacią np. 5 co także pomoże uniknąć " sztucznego" nabijania xp. Nie są to chyba jakieś bardzo wymagające zmiany. Arena dla mnie jest bardziej ciekawszą opcją pvp aniżeli gra "na zewnątrz", przede wszystkim mam pewność że opononent nie zwolni "bloka" oraz po ewentualnej porażce nie muszę sięod nowa "regenerować". Jest też gwarancja że żaden "hojrak" po walce mnie nie zaatakuje (co niestety dość często się zdarza). Ewentualne "bonusy arenowe" nie zmienią w jakimś znacznym stopniu obecne stanu graczy na arenie gdyż musiałyby być to naprawdę ciekawe i opłacalne przedmioty czy cokolwiek innego a to jak wiemy nasz ekipa niezbyt chętnie wprowadza Nie widzęnatomiast przyszłości w oddzielaniu eq na pve i pvp. Na wiki można zobaczyć że jakieś typowe pod pvp przedmioty są, ale to pojedyncze itemki i ja osobiście takich nigdzie nie widziałem;-) Swoją drogą to sety "robią" za przedmioty pvp, z tym że sprawdzają się każdej z rodzaju walk.
|
|
8 Paź 2014, o 09:54 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Jestem na tak urozmaici gre i pozwoli na utrzciwa gre
_________________ s4->s7->s.Ostlor LowcaZguby s4 lev-51 łuk s4/s7 Jeże FOREVER CordingMilq s7 Lev-51 luk =on Turek miejsce... 4 |
|
8 Paź 2014, o 13:50 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 61 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |