Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko... 
Autor Wiadomość
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:04
Posty: 1452
Podziękowano: 112 razy
Otrzymanych podziękowań: 357 razy
Nick w grze: Zojah
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Być może masz rację, że na zagranicznych serwerach inne rozwiązania byłyby lepsze - ale to w kontekście zagranicznych serwerów trzeba rozpatrywać, zatem na forum pl gry to czysto teoretyczne rozważania. Dlatego odniosę się w wypowiedzi tylko do pl serwerów i naszych warunkow i zwyczajow.

Co do promocji na platynę - promocja fajna rzecz, tu się zgadzam w 100%, ale zbyt często to też nie jest dobre, bo powoduje, że już nie kupujesz po normalnej cenie tylko czekasz ;) A ta platka przecież i tak jest raczej tania (jej cena chyba się nie zmieniła od początku gry, o ile dobrze pamiętam...?). Tak czy siak - trudno oceniać, czy są za rzadko czy są ok nie mając dostępu do żadnych danych. Ja w każdym bądź razie odnotowałam w kajeciku;) że gracze się upominają o promocje.

Co do exp - proponując tego rodzaju zmianę, proponujesz tak naprawdę ogólnie dodanie możliwości przyspieszenia expienia, bo platynę może mieć każdy. Pytanie brzmi - czy naprawdę potrzebne nam szybsze wbijanie maxa...? Szybsze 'przelatywanie' przez kolejne etapy gry? Czy potrzeba mieć tego maxa, żeby tu grać? Przecież spójrz: wbijesz maxa - nie masz już do czego dążyć, pozostaje ubranie, które można kupić. I co dalej? Szybciej się znudzi.
Tak mi się wydaje.

Chyba, że masz na myśli wprowadzanie potków bonusu expa bezpośrednio kupowanych za rl walutę? W tym momencie musielibyśmy odejść od głównego dotychczasowego założenia tutaj, że nic co jest w grze nie jest dostępne tylko za pieniądze. Każdy może mieć to samo - trudniej, dłużej - ale poprzez samą grę, łącznie z kontem premium. Dla mnie to była jedna z rzeczy, która od samego początku bardzo się podobała w Taernie, odróżniała go od innych gier. I wydaje mi się, że to jest fajne, że istnieje jakiś parametr - ten level postaci - który jest zależny tylko od czasu i jego efektywności spędzania w grze. Nie zabierałabym tego 'bonusu' osobom, które mają możliwości do - jak to nieco pogardliwie ująłeś - 'zamulania' wielu godzin w grze, w końcu to oni są tu tymi najaktywniejszymi, sprawiającymi, że gra żyje, że tworzą się tu jakieś trwałe układy, znajomości, jakaś "społeczność". Że ktoś tu cały czas jest, by - takie osoby jak ty, mające mniej czasu - wbijając na chwilę, miały z kim iść, czy do kogo wracać, prawda? I to oni zdobywają dla ciebie to złoto w grze, żebyś ty je mógł mieć po prostu sprzedając platynę. Dropią te rary, sety, żebyś ty je mógł kupić. I dzięki temu koło się kręci;)

Masz całkowitą rację, że gdyby nie osoby kupujące platynę, gra nie miałaby się jak utrzymać. Ale tak jak wyżej ci pokazuję - system tu został tak wypracowany, że napędzają grę również osoby, które nie kupują platyny, zmiany dające większą przewagę którejkolwiek ze stron - mogą zaburzyć całość, zamiast polepszyć to pogorszyć sprawę.
A teksty? Teksty "frajer płaci za grę" i "nie ma życia, to ma lv" są głupie i pokazują brak szacunku do siebie nawzajem. Niestety, pewnie zawsze będą się pojawiały, co byśmy nie zrobili, bo... różni są ludzie, i takie postawy zawsze będą się przewijały.

Wracając do samej idei potków na exp - takie pomysły już nam się przewijały, być może nie byłoby to glupie dodać coś takiego np.do platynowych skrzyneczek. Powiedzmy w stopniu jak buffki ze świątyni, może wiecej, jeśli rzadsze. Zablokowane w handlu. Czy, i w jakiej formie (jak dużo, jak często, na jaki czas) coś takiego potrzebne - cóż, wracamy do pytania nr 1... :) Tylko że oczywiście mógłby je mieć wtedy każdy, kto ma platynę - obojętnie, czy za gold czy za rl walutę.
Najprędzej tego rodzaju rozwinięcie twojej propozycji bym widziała.

_________________
pozdrowienia z s7, eu i s5
Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120)
Zojah zwana Zośką (ryc z s5)


19 Paź 2014, o 14:00

Podziękowali: ShiBBy (23 Paź 2014, o 15:23)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Gru 2012, o 15:36
Posty: 67
Podziękowano: 141 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
@Rascal

a co jesli jest osoba, ktora nie ma czasu i pieniedzy? nie skaczmy po skrajnosciach.


Takie potki powinny byc do kupienia za platyne, badz w ramach losowania premki/w skrzynkach. I mialy ograniczenie, czyli jedna potka dajmy na to daje 10% expa przez 24h, ograniczenie do kolejnej 48h. aby ktos nie byl nakoksowany ciagle :p


20 Paź 2014, o 00:06

Podziękowali: ShiBBy (23 Paź 2014, o 15:23)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Cytuj:
Jeśli chodzi o meritum tematu: nie uważam by dodanie potek zwiększających exp (powiedzmy o 10%-24h) oraz możliwości korzystania z potek dających bonusiki gildiowe było aż taką mega kosmiczną przewaga graczy "kasiastych" nad resztą (w końcu poświęcają czas by zarobić te PLN a nie siedzieć po 10-12h w grze).

bylo by ciekawie, ale czy bylby jakis ogranicznik uzywania potek na raz, np: w gildii mamy co prawda buffki na exp i staty, jednak mozna uzyc maximum 3 z nich jednoczesnie, a takze jak beda te buffki sie laczyc z tymi od platyny, bran eosobno, czy jak?


21 Paź 2014, o 07:51

Podziękowali: ShiBBy (23 Paź 2014, o 15:23)
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Ja "patrzę" na to tak:
Promocje są po to, żeby przyciągnąć/zachęcić
potencjalnego klienta do zakupu "towaru"
Po co robić promocję na coś co i tak kupią ? :D


21 Paź 2014, o 07:59
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 23:18
Posty: 92
Podziękowano: 123 razy
Otrzymanych podziękowań: 173 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Witam

Up@zVirusowany
Ty i te Twoje mądrości. Ciekawe że dla przykładu w takiej Coca Coli (sprzedaje się nie?) tego nie zauważyli i promują ją na potęgę - nieogary :D .

Up@Kidda
Lubię Twoje posty ponieważ są wyważone i faktycznie starasz się odpowiedzieć na temat a nie przejść obok. Pozwolę sobie na polemikę z twoimi tezami:
Kidda napisał(a):
Co do promocji na platynę - promocja fajna rzecz, tu się zgadzam w 100%, ale zbyt często to też nie jest dobre, bo powoduje, że już nie kupujesz po normalnej cenie tylko czekasz ;)

Ok tylko, że autor nie proponował "zbyt częstych promocji" a ich w ogóle występowanie. I to, że pojawiła się kiedyś przy świętach, to wyjątek od reguły więc wiosny nie czyni. Z tym czekaniem to oczywiście, że czasem może się tak zdarzyć. Jednak po pierwsze promocje nagle z praktycznie nieistniejących musiałyby się stać regularne i powtarzalne na tyle, żeby gracze mogli się tak zachowywać. Po drugie mniejsze zakupy przed promocją najprawdopodobniej byłyby zrekompensowane z nawiązką większymi w okresie promocji. Przy czym, fakt napisałaś dalej, że odnotowałaś takie zgłoszenie więc nie ma tematu.

Kidda napisał(a):
Co do exp - proponując tego rodzaju zmianę, proponujesz tak naprawdę ogólnie dodanie możliwości przyspieszenia expienia, bo platynę może mieć każdy. Pytanie brzmi - czy naprawdę potrzebne nam szybsze wbijanie maxa...? Szybsze 'przelatywanie' przez kolejne etapy gry? Czy potrzeba mieć tego maxa, żeby tu grać? Przecież spójrz: wbijesz maxa - nie masz już do czego dążyć, pozostaje ubranie, które można kupić. I co dalej? Szybciej się znudzi.
Tak mi się wydaje.

Właśnie dobre pytanie. Pytanie tylko czy oceniasz to przez pryzmat swojej osoby?, czy osoby wbijającej max level w powiedzmy dwa lata?, czy takiej jak podał autor - 4 lata. Ponieważ tutaj mówimy właśnie o tym ostatnim przykładzie. I jak mnie pytasz czy 4 (albo i więcej) lat na wbicie max levela to dużo? Odpowiadam: tak dużo, za dużo.
Kwestia znudzenia? Ludzie odchodzą z gry na bardzo różnych levelach - nie sądzę, że level jest najważniejsza zmienną wpływająca na ta decyzję. Wręcz stawiałbym inną tezę - właśnie monotonia wbijania leveli, połączona ze świadomością jak wiele jeszcze zostało skłania wielu graczy do rezygnacji.
Kidda napisał(a):
Chyba, że masz na myśli wprowadzanie potków bonusu expa bezpośrednio kupowanych za rl walutę? W tym momencie musielibyśmy odejść od głównego dotychczasowego założenia tutaj, że nic co jest w grze nie jest dostępne tylko za pieniądze. Każdy może mieć to samo - trudniej, dłużej - ale poprzez samą grę, łącznie z kontem premium. Dla mnie to była jedna z rzeczy, która od samego początku bardzo się podobała w Taernie, odróżniała go od innych gier. I wydaje mi się, że to jest fajne, że istnieje jakiś parametr - ten level postaci - który jest zależny tylko od czasu i jego efektywności spędzania w grze.

Nie sądzę, że chodzi o zakup bezpośrednio za złotówki (bynajmniej ja tego nie sugeruję). I tak masz rację w przypadku zakupu za platę - każdy by mógł takie potki kupić. Tylko, że to właśnie zgadza sie z tym co piszesz, że każdy może mieć to samo więc nie zakłóca systemu Taerna. Dam tutaj przykład - wprowadzono przecież kamienie tresera nie? To nic innego jak zakup expa za kasę - nawet nie zakup potków przyśpieszających exp - tylko exp samego bezpośrednio!. I jakoś system funkcjonuje, nikt się nie skarży. Ok jasne jest inny podmiot - pet a nie postać ale mówimy tutaj o przedmiocie czyli punktach doświadczenia. Można je swobodnie kupić już dziś i tyle.
Z tego zresztą powodu i nawiązując do postu ZuzekN - uważam że takie flaszki powinny być zablokowane w handlu a ich użycie limitowane. Jedynie limit bym widziałbym w inny sposób, ponieważ temat dotyczy osób grających stosunkowo krótko per dzień. Więc nie x% expa przez 24h i 48h przerwy a możliwość użycia na 2h per dzień. Coś jak losowanie - jesteś w grze losujesz, nie ma cię przepada.
W temacie efektywności w spędzania czasu w grze. Widzisz każdy rozumie to inaczej. I nie każdy znajduje szaloną przyjemność jedynie w pogoni za expem. Z drugiej strony zerknij na czaty i zwróć uwagę np na taki fakt: jest wielu graczy proszących o pomoc a pomagających garstka. Dlaczego? No pozostali spędzają efektywnie czas w grze, więc nie pomagają. A pomoc, zwłaszcza nowym graczom też chyba buduje społeczność, relacje i napędza nowych do gry, czyż nie? Było wcześniej o znudzeniu i zniechęceniu - dla mnie to już jest prędzej powód odchodzenia ludzi z gry niż max level.
Ok tyle ode mnie i tak zwyczajowo rozpisałem się ponad miarę :D


Edit: down@RycerzKróla Twoje pierwsze zdanie zawiera tezę, którą zaprezentowała Kidda i na którą odpowiedziałem właśnie tym cytatem. Jaki jest sens więc odpowiadać na to z taką samą tezą? Odnośnie drugiej części Twojego posta - wolisz dłuzej expić i uważasz, że wbicie max level przez jakieś 10 lat (skoro wbicie 70 zajmuje ponad 4 lata) jest fajne - to spoko, Twoje zdanie i nic mi do tego. Nie rozumiem tylko w jaki sposób z takiego okresu płynnie doszedłeś do wbijania maxa w 2 lata?
pozdrawiam
Lisario


Ostatnio edytowany przez lisarioIII, 21 Paź 2014, o 16:58, edytowano w sumie 1 raz



21 Paź 2014, o 12:21

Podziękowali: ShiBBy (23 Paź 2014, o 15:24)
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42
Posty: 157
Podziękowano: 120 razy
Otrzymanych podziękowań: 82 razy
Nick w grze: RycerzKrola
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
lisarioIII napisał(a):
Ok tylko, że autor nie proponował "zbyt częstych promocji" a ich w ogóle występowanie. I to, że pojawiła się kiedyś przy świętach, to wyjątek od reguły więc wiosny nie czyni. Z tym czekaniem to oczywiście, że czasem może się tak zdarzyć. Jednak po pierwsze promocje nagle z praktycznie nieistniejących musiałyby się stać regularne i powtarzalne na tyle, żeby gracze mogli się tak zachowywać. Po drugie mniejsze zakupy przed promocją najprawdopodobniej byłyby zrekompensowane z nawiązką większymi w okresie promocji. Przy czym, fakt napisałaś dalej, że odnotowałaś takie zgłoszenie więc nie ma tematu.


Wtedy zaopatrywano by się w platę tylko w czasach promocji (jakieś wielkie sumy xD) i potem czekano na next ofertę.

lisarioIII napisał(a):
Właśnie dobre pytanie. Pytanie tylko czy oceniasz to przez pryzmat swojej osoby?, czy osoby wbijającej max level w powiedzmy dwa lata?, czy takiej jak podał autor - 4 lata. Ponieważ tutaj mówimy właśnie o tym ostatnim przykładzie. I jak mnie pytasz czy 4 (albo i więcej) lat na wbicie max levela to dużo? Odpowiadam: tak dużo, za dużo.
Kwestia znudzenia? Ludzie odchodzą z gry na bardzo różnych levelach - nie sądzę, że level jest najważniejsza zmienną wpływająca na ta decyzję. Wręcz stawiałbym inną tezę - właśnie monotonia wbijania leveli, połączona ze świadomością jak wiele jeszcze zostało skłania wielu graczy do rezygnacji.


Hmm, ja mam 74lvl na swoim rycerzu a gram chyba z 4 lata (jak nie dłużej). Czy ciągnie mnie do 140? Nie. Czy chciałbym szybciej expić? Nie. Dlaczego? Ponieważ uważam, że wbicie najwyższego lvla zbyt szybko na pewno spowoduje znudzenie się grą. A co się wtedy robi? Albo next postać (na innym serwie albo na tym samym) i znów 2 lata 140lvl wbity i powoli się nudzimy. A, że niektóre zmiany są wprowadzane baaardzo powoli to można szybko zrezygnować z Taernu i zacząć grać w coś innego.

Pozdrawiam


21 Paź 2014, o 14:54

Podziękowali: ShiBBy (23 Paź 2014, o 15:24)
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Cze 2011, o 21:51
Posty: 41
Podziękowano: 30 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Nick w grze: Spopielona
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Jeżeli każdy za platynę mógłby wykupić co jakiś czas 10% do expa, to przykro mi to mówić, ale jedyny efekt byłby taki, że osoby spędzające więcej czasu w grze skorzystałyby z tego bardziej niż te, które grają rzadziej.
Jedyna opcją w której to gracze, którzy grają rzadziej zyskują na takim expie to blokada bazująca na czasie po za grą. Powiedzmy nie ma cię 3 dni na grze - dostajesz możliwość kupienia czegoś takiego.


24 Paź 2014, o 18:10
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
Kidda masz rację, jednak jako gracz z wieloletnim doświadczeniem, śmiem twierdzić, że wbicie maxa od zera na 3 postaciach w Taernie zajęłoby mi... z 12 lat... Nie jestem w stanie czegoś takiego wytrzymać (monotonny exp zabija przyjemność grania) i śmiem ponadto twierdzić, że niewielu jest graczy, którzy byliby w stanie to wytrzymać. A ja lubię mieć w grach po kilka postaci, zresztą wielu takich graczy znam. Dlatego twierdzę, że skoro już ten exp jest jaki jest, to należy szukać takich rozwiązań, które dałyby jakiś sensowny powód, aby expić tak monotonnie lub po prostu ten monotonny exp usprawnić, ułatwić... (dodam, iż w czasie 4 lat wbijam endgame w 4 najlepszych, najbardziej grywalnych, z najlepszą grafą MMORPG na rynku - no coś w tym jest...). Generalnie proszę mi pokazać MMORPG, gdzie maxa wibja się przez 4 lata... Nie jestem i nigdy nie byłem (jak i nie będę) za rozwiązaniem, by za realne pieniądze można było w Taernie kupować sprzęt, który dawałby przewagę nad graczami niedotującymi, ale umówmy się gra nie promuje i nigdy nie promowała tych dotujących, ale tych, którzy grają najwięcej, najczęściej. Pytanie - jakie zatem marcepany ma gracz dotujący? No nie ma żadnych (to ewenement, jeśli chodzi o gracza dotującego na skalę światową). Jak mam nawiązać walkę na exp z ludźmi, którzy grają po 16 godzin dziennie? Zgadza się nazwałem to "zamulaniem", już tłumaczę dlaczego... Sam znam kilka osób, które zarzekają się - już nie gram, w zasadzie tylko sporadycznie - zaś postać jest w grze niemal przez 24 h... ano znajomi z gry mają passy i non stop ktoś na postaci jest, tak się wbijało niektóre 140-tki w Taernie, wbijało ów 140-ty lvl 6, 8, a w skrajnych przypadkach nawet więcej osób, każdy kto gra odpowiednio długo dobrze o tym wie i takie osoby zna. Jakie szanse ma tu gracz, który sam jak ten palec gra swoją postacią, a jakie ma ten, który ma jeszcze 2 inne postaci i każdą chce grać... Dlatego chciałbym takie potki na exp, w grze mogę kupić wszystko sprzedając platynę, ale expa kupić nie mogę - a on jest mi najbardziej potrzebny, ponieważ czas z gumy nie jest... nie rozciąga się i mam go za mało... Powiem tak, ja mam looz, dodatkowo jestem skoczkiem - gram równocześnie w kilka gier, ale znam całą masę graczy, którzy oczekują, że jeśli mają regularnie płacić za grę - czytaj: tak naprawdę dawać jej szansę na rozwój, to jako klienci, oczekują pewnych konkretów, a nie stwierdzeń - masz to samo co inny gracz, który nie dotuje - z tego co widzę w innych MMORPG, to tak się biznesu nie robi... Najpierw można na zasadzie testów, na krajowym podwórku bawić się w takie klimaty, ale rzeczywistość weryfikuje negatywnie takie inicjatywy (gram od dwudziestu lat, trochę już gier zwiedziłem...), chcesz mamony, daj tym, którzy mamonę mają zostawić jakieś marcepany, aby mogli odczuć, że są dla ciebie ważni, tak to działa... Jak w realu, ten kto płaci, chce siedzieć w knajpie, pić dobry browar i oglądać mecz, ten kto nie chce płacić, może sobie w najlepszym przypadku pooglądać przez szybę. Nie znam nikogo, kto byłby w stanie poświęcić 12 lat, czy nawet 10, czy choćby 9, żeby wbić na maxa lvl na 3 postaciach w Taernie... Popytałem znajomych z kraju i ze świata (Ci byli w szoku, że tyle się wbija maxa w Taernie...). Dlatego biznesowo tego nie kumam (podejścia "anty" do gracza dotującego), a życzę Twórcom naprawdę wszustkiego naj. Jeśli produkcja ma być "garażowa", to można twierdzić, że nie ma mowy, aby gracz dotujący miał choćby takie potki na exp, jeśli mówimy o produkcie komercyjnym, to klientem jest głównie ten, kto płaci - a on czegoś w zamian oczekuje... Tak już jest ten świat ułożony...


Dodam, że warto spojrzeć na umki z pierwszej zakładki i zastanowić się głęboko nad ich wykorzystaniem - w sensie np. stworzyć nowe skille dla każdej z klas (wówczas należałoby zapewne zmniejszyć ogólny poziom maksymalnego rozwinięcia umek. Obecnie na 140-ym lvlu i tak nie mamy punktów na wykorzystanie wszystkich z pierwszej zakładki).

P.S. Ja i tak tu będę zaglądał i pogrywał i prawdę mówiąc to, że czegoś chciałbym nie ma dla mnie tak dużego znaczenia (tak jak pisałem, mam w co grać...), ale jako gracz doświadczony, patrzę na to inaczej niż inni (niedoświadczeni), a nie sposób zauważyć, że Taern przestał być grać "garażową" już dawno temu...

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


26 Paź 2014, o 19:39
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Paź 2014, o 19:23
Posty: 6
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: lTarmil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
UP@ Zgodzę się co do każdego Twojego posta w tym temacie.
Gracz dotujący, zawsze chcąc nie chcąc ma większe przywileje niż gracz, który tego nie robi.
Takie prawo świata "Płacisz masz, nie płacisz nie masz" Proste i logiczne, jeżeli gracz dotujący ma być taki sam jak gracz nie kupujący i wspomagający grę, to najlepiej aby każdy gracz, który kupuje platynę równoważy się z graczem który jej nie kupuje za PLN.
Więc jeżeli KAŻDY kupujący platynę w grze ZAPRZESTANIE kupna, gra upadnie i tyle po Taernie. Tak jak pisali mówcy wyżej Taern jest specyficzną grą, w której wbicie MAX poziomu nie jest takie łatwe jak w innych.
Więc proszę o dodanie jakichkolwiek przywilejów dla tych, którzy jednak te pieniądze wydają na Taern.
Jest przysłowie "Czas to pieniądz", gracz dotujący (który zarabia własne pieniądze i wydaje na grę) powinien mieć PRZYWILEJE, których żaden gracz który tego nie robi nie może posiąść.


26 Paź 2014, o 20:15
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Sie 2013, o 14:57
Posty: 38
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Vandergriv
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PROMOCJE NA PLATĘ i nie tylko...
@adasiek2014
Masz przecież premke która daje zwiększa eksp, złoto i miejsce w eq + dodatkowe klucze i potki. Wspomnę jeszcze o ulepszeniach które też są za pl.
Co by dało dawanie takich ograniczeń? Kolejną grę typu P2W ich i tak jest już dosyć na rynku.
Jak nie podoba ci się to że gracz płacący nie ma wielkiej przewagi nad graczem który nie płaci zawsze możesz zagrać w jedną z gier od bigpointa.

_________________
Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje)
Dr 53lvl --> Duneb (off)


26 Paź 2014, o 21:53
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 473 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron