Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Zwiększenie ilości znaków w nicku. 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 27 Sty 2012, o 16:33
Posty: 12
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 72 razy
Nick w grze: Nihil
Odpowiedz z cytatem
Post Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Cześć,
Mam pytanie, być może sugestię, ewentualnie prośbę. Otóż czy istnieje możliwość zwiększenia dopuszczalnej ilości znaków w nicku? Nie mam na myśli, rzecz jasna, wydłużenia limitu do x-dziesięciu znaków, aby nie prowadzić do skrajności. Powiedzmy, max. 3-4 literki więcej. Czasem nachodzi mnie chęć zmiany nicku, lecz kiedy mam już ten odpowiedni, to brakuje dosłownie jednej literki więcej. Na tę chwilę maksymalna ilość liter w nazwie to 11, co nie daje wielkiego pola do popisu. Inna sprawa, gdyby liczba ta wynosiła 14-15 :P Stąd ten temat. Nie muszę chyba wspominać o zwiększonym przypływie platy z okazji tej zmiany. :P Proszę kolorowych o wypowiedzenie się w tej kwestii, czy jest to w ogóle możliwe oraz samych graczy do wyrażenia swojej opinii.

PS. Nie wiem, czy taki temat się tu przewinął, bo nie chciało mi się szukać. Jeśli był - do śmietnika.

_________________
Zaprawdę powiadam wam,
w te dni ludzie szukać śmierci będą, ale jej nie znajdą,
zapragną umrzeć, ale śmierć się od nich odwróci.


5 Lis 2014, o 23:26
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Witaj,

co prawda mój nick nie jest wyjątkowo wyszukany, jednak jedyne co przychodzi mi do głowy po zwiększeniu limitu, to więcej "xd" na końcu w nazwach graczy.

Poza tym, w którymś miejscu limit tne musi się pojawić, będzie 14 to okaże się, że to za mało i ktoś będzie chciał 15, potem 17 i tak w nieskończoność.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


5 Lis 2014, o 23:48
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Gru 2012, o 15:36
Posty: 67
Podziękowano: 141 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
sadze, ze bedzie tak, jak pisal rzuff, lub ludzie beda dawac wiecej xXx na poczatku i na koncu... po co to komu?

jestem na nie.


6 Lis 2014, o 00:11
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Byłbym na tak z tym pomysłem, gdyby w grze był obowiązek wybierania klimatycznych nicków, a za nieklimatyczne by się karało. Wtedy można w limicie 15 czy nawet 17 liter wymyślać ciekawe imiona z nazwiskami czy przydomki. Aktualnie, jak napisał Rzuff, większość nicków wygląda, jak wygląda, czyli Tomusssss, xXxRudzielecxxx i inne takie. Zwiększanie liczby znaków mija się zatem z celem.

_________________
Image
Image
Image


6 Lis 2014, o 00:17

Podziękowali: ZuzekN (6 Lis 2014, o 11:58)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 27 Sty 2012, o 16:33
Posty: 12
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 72 razy
Nick w grze: Nihil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Ten temat ma się właśnie odnosić do klimatycznych nicków. Może dałoby się zrobić jakiś filtr, który nie przepuszczałby nicku, w którym jest za dużo "xd", tych samych literek - coś na zasadzie "kupię słownik". Z jednej strony można to uznać za zamach na wolność gracza, ale z drugiej? - cóż, osobiście inaczej się odnoszę do gracza, który nazwał swojego awatara przyzwoicie, a inaczej do typowego "krulatearnu". Zresztą moim zdaniem typowy "krultearnu" wygląda tak samo kretyńsko, co "krultearnuxdd" i nie robią mi różnicy te 3 literki więcej, które na mapce nie popsują raczej estetyki tego, ekhm, "nicku". A graczom, którzy mają jakiś pomysł na nazwe, dałoby większe pole manewru. Ewentualnie jeszcze można wprowadzić wydłużoną dopuszczalną nazwe gracza tylko opcją za 100 platy. Mam na myśli: przy tworzeniu nowej postaci mamy standard - 11 liter. Dopiero gdy chcemy zmienić, to płacimy 100 platy i w zamian dostajemy kilka liter gratis.

_________________
Zaprawdę powiadam wam,
w te dni ludzie szukać śmierci będą, ale jej nie znajdą,
zapragną umrzeć, ale śmierć się od nich odwróci.


6 Lis 2014, o 20:48
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 29 Wrz 2014, o 07:25
Posty: 21
Podziękowano: 22 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: Pagut
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Siemka!
Moim zdaniem jest to dobry pomysł.
Jak zakładałem dr to chciałem go nazwać Lubiekanapki, nie stety wyszło Lubiekanapk


7 Lis 2014, o 08:29
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
W dawnych czasach nieklimatyczne nicki były zmieniane przez admina. Lecz to po prostu mnóstwo roboty - może nie samo przeszukiwanie rankingu od góry do dołu i zmienianie nicków na takie z generatora, ale ciągłe rozmowy z graczami, którzy już woleliby inny nick. Nawet po stworzeniu możliwości zmiany nicku - nie każdy chciałby płacić 100 platy pod groźbą bana, a wymagać to od nowych graczy to niczym oficjalnie zachęcać ich do zakończenia gry.

Cytuj:
Mam na myśli: przy tworzeniu nowej postaci mamy standard - 11 liter. Dopiero gdy chcemy zmienić, to płacimy 100 platy i w zamian dostajemy kilka liter gratis.

To już dobry pomysł. Wystarczy dodać że nieklimatyczny nick powyżej 11 liter to konieczność zmiany na koszt gracza i nie ma problemów.

Tylko pierw należałoby ustalić jakie kryteria należy ustalić pod względem klimatu, żeby nie tworzyły się niejasności. Jeśli gracz poprosi GM o opinię względem nowego nicku postaci, to ta opinia powinna być zawsze aktualna.
XXXJackiXXX to kiepski pomysł, ale czy ZawszePosprzątam też należy zabronić?
Chyba że już całkiem położyć darować sobie sprawy klimatu, bo "Klimat w Taern" to aktualnie co najwyżej sentyment do wyglądu gry sprzed x lat... innym klimatem prawie nikt się nie przejmuje.
Graczom powinno zależeć na właściwym nicku - a graczom nie zależy. Nie widać żadnych oznak ostracyzmu wobec tych, co jawnie łamią zasady gry fabularnej.


7 Lis 2014, o 08:42
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Mar 2012, o 21:22
Posty: 96
Miejscowość: Oxenfurt
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 157 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
A może to kwestia podejścia, że gracza należy jedynie karać. Chce mieć fajny nick niech płaci. Chce mieć niestandardowy wygląd niech płaci. Gracz zapłacić musi za wszystko.

Może trzeba odwrotnie, może trzeba nagradzać. Gracz ma fajny nick -- dajemy mu z 10 mln szt złota, albo z 500 platyny, dodatkowo może dostać kilka literek w celu rozszerzenia nicku. Taki rozszerzony nick mógłby być zatwierdzany przez administrację. Postarał się i ma fajny wygląd postaci -- też dostaje nagrodę. Zaraz będą pytania i zarzuty, że nagroda za duża, że tak nie można etc. Moim zdaniem nagroda musi być duża, żeby graczowi się chciało i żeby warto mu było się wysilić. Kto miałby to ocenić? Można by zrobić okresowe konkursy, co miesiąc lub co dwa gracz zgłaszałby na forum lub do GM swoją postać, z najciekawszych propozycji, gracze w drodze głosowania wybierali by zwycięzce. Voilà!

PS O konkursach i możliwościach dużych wygranych za interesujący i klimatyczny nick informować już na etapie rejestracji gracza


7 Lis 2014, o 10:58
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Kilka razy zabrakło mi jednej litery... A taką znakomitą i klimatyczną (co istotne) nazwę wymyśliłem... Byłbym za tym, żeby móc zwiększyć obecną długość o 4 litery, ale dodatkowo za platę (opcja zmiana nazwy /zwykła/ - jaką mamy obecnie i opcja zmiana nazwy np. extra - i tu o 4 litery dłuższa nazwa), jako taki marcepan dla tych, którzy faktycznie chcą taką dłuższą nazwę mieć. Mało prawdopodobne, że element nazywający się "XxxPenetratorXxx" lub "XxZabujcaMoXx", zapłacą dodatkowo, żeby sobie takie kretyńskie nicki nadać... choć kilku może by się znalazło...

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


7 Lis 2014, o 16:17
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiększenie ilości znaków w nicku.
Myślę że te 2-3 literki byłyby przydatne, można by było stworzyć naprawdę ciekawe nicki, a ta granica np. 15 liter wcale nie musiałaby się przesuwać, bo to już jest dużo. Mam wrażenie że właśnie im większe ograniczenie długości nicku tym są one głupsze, bo jeżeli ktoś chciał sobie zrobić nick "Jasiojakiśtam" a nie mógł, bo mu miejsca nie starczyło to zrobił "JasiovdXD".

Mnie osobiście denerwują wszystkie nicki z "XD" ''XxxabcXX". takie z nazwą profesji jaką się gra "Jasiosheed" czy dopiskami "kox", pisane w całości dużymi literami albo jakieś łączenia "AAbbCCiC" (chociaż już chyba takie nicki powstać nie mogą), przeciąganie liter "AccccccB" albo po prostu bezsensowne typu "LubięMleko" nie wspominając o takich z błędami ortograficznymi.
Byłabym za zwiększeniem ilości liter w nicku jak i również stworzeniu filtra blokującego wszystko co nieklimatyczne przy wpisywaniu nicku. O wiele lepiej by się grało, bo jak mi się na wyprawę zgłasza jakiś "xdpvpbarbkoksXXx" to nawet nie odpisuje.


7 Lis 2014, o 17:11

Podziękowali: Redskool (7 Lis 2014, o 17:29)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 452 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron