Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka 

Dla mnie pomysł jest:
Interesujący 96%  96%  [ 26 ]
Interesujący, ale (komentarz) 4%  4%  [ 1 ]
Słaby 0%  0%  [ 0 ]
Słaby, ale (komentarz) 0%  0%  [ 0 ]
Razem głosów : 27

 "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42
Posty: 157
Podziękowano: 120 razy
Otrzymanych podziękowań: 82 razy
Nick w grze: RycerzKrola
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Witam!
Przedstawiam Wam mój kolejny Quest :). Zachęcam do głosowania i komentowania.
UWAGA! Dla osób nielubiących za dużo czytać proponuję przejść prawie na sam dół w celu zapoznania się z drugą częścią pomysłu=niespodzianką :twisted:.
Na marginesie: wszystkie rysunki postaci, przedmiotów, etc. znajdują się na samym dole. Są one PRZYKŁADOWE i chodzi mi o OGÓLNY ZARYS, a że nie jestem za dobrym grafikiem niektóre są takie jakie są :D.
____________________________________________________________________
Quest: "Dzień Kolda"
Od kogo: Trinbold
Minimalny poziom: 47
____________________________________________________________________
Ja: Witaj Trinboldzie! Jakieś wieści w Kemenak?
Trinbold: Witaj przyjacielu. Wielkie poruszenie w mieście koldzim. Koldy przygotowywują się do swojego święta.
J: To koldy mają jakieś święto?
T: Tak, to coroczne święto z okazji pracy każdego z nas. Dziękujemy w nim Duchowi Kamienia za udane biznesy.
J: Czyli zbieracie się wokół posążka i oddajecie mu cześć?
T: Nie, oczywiście, że nie. Urządzamy wielki festyn z tej okazji. Każdy jest zaproszony, nie tylko koldy. Wędrowcy, imperialni, bezdomni. Wszyscy, którzy chcą się zabawić! Lecz w tym roku coś nam nie idzie... Nie mam jeszcze planu dekoracji i rozpiski zajęć. Nie otrzymałem również projektów stroi, nie przygotowane są koldy... Ehh...
J: Może pomogę?
T: Hmm, już nie raz przysłużyłeś się Kemenak, naszym koldzim braciom oraz Duchowi Kamienia. Zgadzam się. W nagrodę za pomoc dostaniesz honorowe miejsce na festynie, najlepsze jedzenie i picie, no i oczywiście trochę złota.
J: Podoba mi się! Co mam najpierw zrobić?
T: Najpierw to pójdziesz do Dillega. Przypomnij mu o kamieniach na specjalną ekspozycję oraz o rozplanowaniu miasta.
J: 1.Jednak się rozmyśliłem. To koledzie święto, niech koldy je organizują. (Odkładamy zadanie na później) 2.Dobrze, pomogę.

Wykonałeś etap zadania
Pójdź do Dillega
Zgodziłeś się pomóc Trinboldowi w przygotowywaniu festynu. Najpierw udaj się do Dillega, by przypomnieć mu o kamieniach i rozplanowaniu miasta.

Ja: Jak tam przygotowania do festynu?
Dilleg: A co Trinbold przysłał Cię na przeszpiegi? Nijak nie idą, o! Możesz powiedzieć Trinboldwoi, że się sam nie wyrobię!
J: Mów czego Ci trzeba a odciążę Cię trochę z Twoich zadań.
D: Plan jest już prawie gotowy, muszę tylko nanieść kilka poprawek i można dostarczyć. Problem leży w tych kamykach co miałem je zebrać. Nie wyrobię się z jednym i z drugim. Pójdziesz do Landau z tą listą i odbierzesz kamienie. Liczę na Ciebie.
J: Ok, niedługo wracam.
Otrzymałeś: Lista Kamieni Szlachetnych (1)

Wykonałeś etap zadania
Odwiedź Landau
Pomagasz Dillegowi w przygotowywaniach. Udaj się do Lukasa Landau po potrzebne kamienie i minerały.

Ja: Witaj Lukasie! Potrzebuję tych minerałów [Podaję listę od Dillega].
Lukas Landau: Mhm, tak, mhm. Dobrze, mam wszystkie oprócz Morionu.
J: I co ja mam teraz zrobić? Te kamienie są mi potrzebne od zaraz...
LL: Być może masz szczęście. Słyszałem, że w karczmie zatrzymał się jakiś handlarz surowców. Zajrzyj do niego, może odsprzeda Ci Morion.
J: Dobrze, dziękuję za informacje.
Straciłeś: Lista Kamieni Szlachetnych
Otrzymałeś: Kamienie od Landau (1)


Wykonałeś etap zadania
Idź do pokoju w karczmie
Landau powiedział, że w karczmie może przesiadywać handlarz minerałów. Sprawdź to. Udaj się do jednego z karczemnych pokoi.

Ja: Dzień dobry, czy to Ty jesteś handlarzem kamieni szlachetnych?
Handlarz: Witam, ładnie to tak wchodzić bez pukania?
J: Nie mam czasu na pierdoły... Jesteś tym handlarzem dziadku?
H: Ano jestem, jestem. O co chodzi?
J: Potrzebuję Morion, masz coś takiego?
H: Ahh, morion! Najpiękniejszy kamień jaki widziałem... Jestem w jego posiadaniu, ale nie oddaję go byle komu.
J: Zapłacę!
H: A myślisz, że w moim wieku dbam o pieniądze? Wolę umrzeć z takim pięknym kamieniem, niż z garnkiem złota...
J: Nie chcesz się jakoś wymienić?
H: Hmm, jest pewna rzecz, którą także chciałbym zrobić przed śmiercią. A że śmierć zbliża się nieubłaganie to może czas pomyśleć o tym...
J: Co to za rzecz?
H: Chciałbym doznać cielesnej przyjemności z jakąś niewiastą. Załatwisz mi to, a kamyk będzie Twój.
J: Na mnie nie patrz! Ale mam kilka kontaktów... Powinieneś być zadowolony.

Wykonałeś etap zadania
Znajdź dziewczę dla starca
Zgodziłeś się pomóc Handlarzowi, który w zamian odda Ci drogocenny Morion. Poszukaj jakiejś kobiety, która będzie w stanie spełnić jego oczekiwania.

OPCJA 1.Udajemy się do burdelu w Trentis
Ja: Witam. Mój kolega chciałby zaznać przyjemności z jedną z waszych panienek.
Burdelmama Bożena: Kolega tak?
J: Tak, przyjaciel. Nie ja...
BB: Ok, niech do pokoju idzie.
J: Dzięki Bożena!

Wykonałeś etap zadania
Wróć po Handlarza
Sprawdź czy Handlarz skończył. Powinien być w którymś z pokoi.

Ja: I jak było?
Handlarz: Wyśmienicie... Ale sam nie wiem czy lepsze są kamienie czy kobitki... Cóż, Morion Ci się należy. Proszę oto on.
J: Dzięki.
Otrzymałeś: Morion (1)

OPCJA 2.Udajemy się do Wiły
Ja: Zawsze chciałaś się z kimś popluskać w strumyczku. Teraz masz okazję, mój przyjaciel chciałby zaznać nieziemskiej przyjemności.
Wiła: Skoro chce to czekam.
J: Oddaję Go w Twoje ręce.

Wykonałeś etap zadania
Wróć po Handlarza
Pogadaj z Wiłą i odbierz od Niej Handlarza.

Ja: No i jak tam?
Wiła: Twój kolega odpłynął i to w każdym możliwym tego słowa znaczeniu...
J: To chyba dobrze.
W: Jeśli cieszy Cie śmierć kolegi to dobrze...
J: Mhm, to rzeczywiście marnie. Co się stało?
W: Nie wytrzymał mojego czaru i uroku wody i poszedł na dno. Jedyne co po nim pozostało to dziwny kamień i jakiś kluczyk. Weź to sobie.
J: Dzięki i do zobaczenia!
Otrzymałeś: Morion (1)
Otrzymałeś: Kluczyk do skrytki (1)


Wykonałeś etap zadania
Masz Morion
Wiła podziałała na Handlarza za bardzo, na szczęście masz Morion i jakiś klucz. Może trzeba przejrzeć pokój Handlarza?
Idziemy do pokoju w karczmie

Skrytka: [Widzisz małą skrytkę]
Ja: [Sprawdzam czy pasuje klucz]
S: [Skrytka otworzyła się. Są w niej jakieś notatki i mieszek złota]
J: [Zabieram i wychodzę]
Otrzymałeś: 20 000 złota
Otrzymałeś: Magiczne notatki

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Dillega
Masz już Morion. Wróć do Dillega i oddaj mu wszystkie kamienie.

Ja: No wróciłem. Ale się nalatałem.
Dilleg: Już myślałem, że mnie wystawiłeś. Masz kamienie?
J: Tak, oto one.
D: Świetnie! Tu masz plan miasta. Dostarcz go Trinboldowi. I masz parę groszy za fatygę.
J: Dzięki i do zobaczenia na festynie!
Straciłeś: Kamienie od Landau (1)
Straciłeś: Morion (1)
Otrzymałeś: Plan Kemenak (1)

Otrzymałeś: 30 000 złota
Otrzymałeś: 30 000 doświadczenia

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Trinbolda
Pierwsze zadanie wykonane. Dostarcz plan Trinboldowi i zobacz, co czeka Cię dalej.

Ja: Oto plany miasta, a kamienie są już u Dillega.
Trinbold: Spisałeś się. Ale to nie koniec. Thazar potrzebuje pomocy z piwem. Od razu możesz przynieść mi próbkę tego trunku.
J: Oczywiście, do zobaczenia.
Straciłeś: Plan Kemenak (1)

Wykonałeś etap zadania
Odwiedź Bar Tąpnięcie
Thazar ma problemy z piwem. Pomóż mu je rozwiązać.

Ja: Cześć Thazar. Podobno jakieś problemy z piwem masz.
Thazar: A już nie. Się znalazły te dwie beczki. Ale problem w czym innym mam. Moja kobitka poszła zioła zbierać i nie wraca. Sprawdzisz co z nią? Bo chciałem, aby na festynie była koło mnie.
J: A gdzie te ziółka poszła zbierać?
T: A do lasu tu niedaleko. Jak mi ją przyprowadzisz to zapłacę!
J: To szykuj już pieniądze, koldzie.

Wykonałeś etap zadania
Przeszukaj Las Koldów
Postanowiłeś pomóc Tazarowi. Musisz teraz poszukać jego żonę. Skoro poszła zbierać zioła może trzeba zacząć od zielarki Sany?

Ja: Nie kręciła się w okolicy jakaś koldzica?
Sana: A kręciła się. Poszła do jaskini na ostatnim brzegu.
J: Dzięki.

Wykonałeś etap zadania
Idź do jaskini
Sana widziała jakąś koldzice idącą w stronę lasu orków. Być może to żona Thazara.
Udajemy się do jaskini. W środku stoją 3 grupy: 1xGrizzly, 1xŁysy+2xOrk i 3xWilk+1xŁysy+1xOrk. Po zabiciu grup przechodzimy do następnej jaskini, w której stoi żona Thazara.

Żona Thazara: Oh! Kolejny bandyta. Ratunku!!!
Ja: Spokojnie, przychodzę od Thazara. Pani jest Jego żoną?
ŻT: Ohh... Wybawca! Zabierz mnie do męża, proszę. Zbierałam sobie zioła, a tu mnie naskoczyli zbóje. Tęsknię za nim, oj jak ja tęsknię.
J: Dobra, chodźmy już.

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Thazara
Sprawdź czy żona bezpiecznie dotarła do męża.

Ja: I jak tam żonka? Dotarła?
Thazar: A jest już, jest. Wielkie dzięki panie, o wszystkim mi opowiedziała. Większe pieniądze dostaniesz.
J: Miło z Twojej strony. Polecam się na przyszłość!
Otrzymałeś: 15 000 złota
Otrzymałeś: 15 000 doświadczenia
Otrzymałeś: Kufel z piwem (1)

Wykonałeś etap zadania
Powrót do Trinbolda
Pomogłeś Thazarowi, więc czas wrócić do swojego pracodawcy i rozpocząć kolejne zadanie.

Ja: Oto kufel piwa.
Trinbold: Mmm... Przyjemny posmak, dobre Thazar piwo podał! A pomogłeś mu w czym trzeba?
J: Tak, a w tym co nie trzeba też mu pomogłem.
T: Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale wiem że czeka Cię kolejne zadanko. Sulog się skarżył, że jacyś bandyci się wokół miasta kręcą. Sprawdzisz to?
J: Tak jest! Do zobaczenia niebawem.
Straciłeś: Kufel z piwem (1)

Wykonałeś etap zadania
Idź do Suloga
Podobno Sulog ma podejrzenia o bandytach. Pogadaj z nim i dowiedz się więcej o tej sprawie.

Ja: Słyszałem, że bandyci się gdzieś kręcą.
Sulog: Czy ja wiem czy to bandyci. Jacyś dziwni... Ale podejrzewam, że coś szykują na nasze Kemenak. Sprawdzisz to? Ja mam za dużo pracy z tym festynem...
J: A co Ty masz za pracę? Przecież wszyscy podobno mogą wejść na festyn.
S: Ha, ha, ha! Na festyn może wejść każdy kto ma ogólny dostęp do Kemenak, albo specjalne zaproszenie. Czyli muszę stać i pilnować kto ma wejść, a kto nie.
J: Ok, zajmę się tymi bandytami. Gdzie ich widziałeś?
S: W szałasie sprawdź.
J: Dzięki.

Wykonałeś etap zadania
Biegnij do szałasu
Sulog powiedział, że potencjalni bandyci mogą ukrywać się w szałasie. Sprawdź to!
Idziemy do szałasu (na tym etapie nie będzie tam żadnej bijatyki).

Geolog Brinkmatos: Witam Cię gościu. Jesteś u mnie mile widziany, aczkolwiek jestem w trakcie bardzo długiego i mozolnego badania jaskiń i okolic, więc troszkę mi przeszkadzasz.
Ja: Badasz te jaskinie? Kim jesteś?
GB: Jestem geolog Brinkmatos, ale możesz mi mówić po prostu Brink. Jako geolog badam różne jaskinie, groty, półki skalne i inne rzeczy, zbieram jakieś minerały, kamyczki, a potem badam jaka jest tutaj gleba, czy da się tu uprawiać rośliny.
J: Czy to nie zagraża życiu?
GB: Jeśli zastanowić się nad tym pod wieloma względami, to istnieje bardzo duże ryzyko, że miasto nieopodal zapadnie się pod ziemię.
J: Zapadnie pod ziemię?! W takim razie muszę powstrzymać te Twoje badania. Wynoś się stąd!
GB: Bez nerwów. Jeżeli pomożesz mi to odpowiednio Cię wynagrodzę i ucieknę szybciutko z tych okolic. Pasuje?
J: Jeżeli spodobają mi się warunki pomocy to czemu nie. Jakbym miał Ci pomóc?
GB: Żeby ukończyć badania muszę sprawdzić jak rosną tu rośliny. Niestety bez wysadzania gruntu, wielomiesięcznej pielęgnacji rośliny i doprowadzania jej wszystkiego czego potrzeba, nie zakończę ich tak prędko. Da się to jednak przyspieszyć do natychmiastowego sprawdzenia stanu tutejszej gleby. Wystarczy, że zbuduję odpowiednią machinę, która za pomocą światła, wody i powietrza określi stan ziemi.
J: Zawsze mogę Cię jeszcze zabić, czyż nie?
GB: Tak, ale jeśli nie będę dawał oznak życia mojemu uniwersytetowi, przyślą tutaj kolejnych geologów. Jak zbudujemy specjalny przyrząd ucieknę stąd szybciej niż myślisz.
J: Czyli mam pomóc budować Ci tą machinę?
GB: Zgadza się. To jak?
J: Chyba nie mam wyboru... Co mam robić?
GB: Najpierw potrzeba wiele części, ale kilka z nich sam sprowadzę. Ty zajmiesz się sterownikiem głównym. Dość duża płyta, wykonana z kamienia. Musi być zaklęta.
J: Co oznacza zaklęta?
GB: Musi być w niej cząstka magii. Jeśli znajdziesz sterownik bez magii, musisz znaleźć kogoś, kto zaklnie płytę. Zrozumiałeś?
J: Tak, ale mam jedno pytanie. Skąd wziąć ten sterownik?
GB: Tego już nie wiem. Jest to bardzo rzadka część, więc tutaj w Haligradzie może być ciężko. Ale próbuj...
J: Dobra Brink, postaram się znaleźć sterownik.

Wykonałeś etap zadania
Znajdź sterownik główny
Zgodziłeś się pomóc geologowi w badaniach, żeby nie wysadził jaskiń i nie zaburzył życia w Kemenak. Musisz znaleźć sterownik główny- bardzo rzadką część, która jest niezbędna do machiny Brinkmatosa.

OPCJA 1.Idziemy do Darko
Ja: Witaj Darko. Chciałbym od Ciebie coś kupić. Czy masz może sterownik główny?
Darko Gnarl: Ohoho! Dawno nikt nie pytał się o takie części. Na pewno mam kilka egzemplarzy, ale nie są naładowane cząstką mocy. Możesz ode mnie odkupić nienaładowany panel za dwieście tysięcy sztuk złota.
J: 1.Ok biorę. 2.Nie dzięki, poszukam innego sposobu (Możemy teraz udać się zebrać 200 000 złota, poszukać innych opcji [Rentor, Lukas], lub wrócić do Darko i kupić od niego panel [dialog identyczny]).
Straciłeś: 200 000 złota
Otrzymałeś: Sterownik główny (1)

Wykonałeś etap zadania
Masz już sterownik
Udało Ci się odkupić sterownik od Darko. Niestety nie jest zaklęty. Znajdź kogoś, kto zaklnie dla Ciebie panel.
Tutaj jest tylko jedna opcja: Sigus

Ja: Przepraszam, że Cię budzę mistrzu, ale mam bardzo ważną sprawę...
Sigus: Człowiek, zwykły śmiertelnik ma do mnie, MNIE jakąś ważną sprawę?! Słucham, co to za sprawa?
J: Czy potrafisz zaklnąć sterownik główny? Bardzo tego potrzebuję...
S: Oczywiście, ale potrzebuję kilku potrzebnych rzeczy...
J: Zbiorę je, jeśli trzeba.
S: W takim razie zbierz trzy części prastarej energii oraz trzy fiolki resztek magii.
J: To wszystko? Zaraz wrócę ze składnikami.

Wykonałeś etap zadania
Zbierz potrzebne składniki
Sigus potrzebuje prastarą energię i resztki magii, żeby zakląć panel. Zbierz je i wróć do Czarownika.

Ja: Mam składniki.
Sigus: Świetnie. Daj mi je [Zaczyna odprawiać czary]. Koniec. Oto zaklęty panel.
J: Dzięki wielkie!
Straciłeś: Prastara energia (3)
Straciłeś: Resztki magii (3)
Straciłeś: Sterownik główny (1)
Otrzymałeś: Zaklęty sterownik główny (1)


OPCJA 2.Odwiedzamy Rentora
Ja: Cześć przyjacielu! Potrzebuję ważnej części do pewnej machiny. Czy mógłbyś mi jakąś załatwić? Chodzi mi o sterownik główny.
Rentor: Hmm... Ciężka sprawa, mówiąc szczerze nie wiem skąd takie cudo wziąć. Aczkolwiek mógłbym posprawdzać gdzieniegdzie i może znajdę taki sprzęt.
J: Świetnie! Ile mnie to będzie kosztowało?
R: Pięćdziesiąt tysięcy złota oraz drobna przysługa.
J: Co to za przysługa?
R: W jaskini robaczej kręci się mój konkurent w handlu. Chyba nie muszę mówić Ci co masz z nim zrobić?
J: 1.Nie. Zaraz załatwię tę sprawę. 2.Na razie poszukam innego sposobu (Możemy udać się do Darko, Lukasa, zebrać 50 000 złota, lub wrócić do Rentora [identyczny dialog]).

Wykonałeś etap zadania
Pozbądź się konkurencji Rentora
Rentor zdobędzie dla Ciebie sterownik, gdy pozbędziesz się niewygodnego typa. Powinien byś w jaskini robaczej.
Wchodzimy do instancji w robaczej jaskini (brak Vormitorów, itd.), rozmawiamy z typkiem i musimy go zabić (2k hp, statystyki oraz wygląd jak u Kolda Karola).

Typ: Ktoś Ty? Chcesz coś kupić? Mam najlepsze towary w okolicy...
Ja: Pozdrowienia od Rentora [WALKA].

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Rentora
Konkurencja nie powinna już zagrażać Rentorowi. Powiadom Go o tym i odbierz sterownik.

Ja: I po kłopocie.
Rentor: Świetnie! Oto sterownik. Udało mi się nawet zdobyć naładowany magiczną cząstką.
J: Dzięki i do zobaczenia!
Straciłeś: 50 000 złota
Otrzymałeś: Zaklęty sterownik główny (1)

OPCJA 3.Udajemy się do Landau
Ja: Chciałbym kupić coś od pana. Jest to bardzo rzadka część, więc liczę, że pan jako jeden z nielicznych będzie takową posiadał. Chodzi mi o sterownik główny. Mile widziany jeśli jest zaklęty.
Lukas Landau: Rzeczywiście jest to rzadka część, aczkolwiek mam gdzieś taką w magazynach. Poczekaj chwilkę [znika za schodami za chwile wraca niosąc ciężki sterownik]. Proszę bardzo. Zaklęty sterownik jedyne dwieście pięćdziesiąt tysięcy.
J: 1.Ok, biorę. 2.Na razie poszukam innej osoby. (Możemy zebrać 250 000 złota, udać się do Darko Gnarla lub Rentora, albo wrócić do Landau [dialog identyczny]).
Straciłeś: 250 000 złota
Otrzymałeś: Zaklęty sterownik główny (1)

Wykonałeś etap zadania
Masz już potrzebny mechanizm
Wróć do Brinkmatosa z potrzebą częścią, która uratuje Kemenak przed zagładą.
W tej części zadania trzeba będzie już zmierzyć się z Brinkmatosem

Ja: Oto Twój zaklęty sterownik, Brink. Rób co trzeba i oddal się w pokoju.
Geolog Brinkmatos: Już, już, już. Tylko przymocuję tę część tutaj i powinno zadziałać [maszyna zaczyna brzęczeć, pojawia się mały portal, cała maszyna się trzęsie]. Działa! Dziękuję Ci bardzo za pomoc w sprowadzeniu tutaj moich przyjaciół. Dzięki temu będę mógł spokojnie kończyć badania.
J: Oszukałeś mnie! W takim razie musisz ponieść karę! [WALKA]
Walczymy z dwójką geologów oraz z Brinkmatosem (opisani na samym dole).
Straciłeś: Zaklęty sterownik główny (1)

Wykonałeś etap zadania
Zniszcz maszynę geologów
Okazało się, że Brinkmatos oszukał Cię i wykorzystał, tylko po to, żeby zbudować machinę sprowadzającą innych geologów. Zniszcz maszynę zanim kolejni wlecą do jaskini.
Tutaj albo dialog poniżej, albo proponuję jak w Nowej próbie, że jest HP maszyny i musimy w nią klikać a cały czas pojawiają się geolodzy [1k hp opisani powyżej]).

Maszyna: [Maszyna rzuca się na wszystkie strony i wydaje dziwne odgłosy].
Ja: [Kopię bardzo mocno maszynę, że leci aż na drugi koniec jaskini].
M: [Maszyna wygląda na zniszczoną. Za to sterownik został nietknięty. Stracił tylko swoją moc].
J: [Zabieram sterownik. Może się jeszcze do czegoś przydać].
Otrzymałeś: Sterownik główny (1)

Wykonałeś etap zadania
Powiadom Suloga o zajściu
Geolodzy nie żyją. Czas powrócić do Suloga i poinformować Go, o nieistniejącym już zagrożeniu.

Ja: Bandyci, których się obawiałeś, już nie zagrażają miastu.
Sulog: Brawo! Cieszę się, że ich... przegoniłeś?
J: Można tak to nazwać...
S: No cóż należy Ci się zapłata. Proszę, do zobaczenia na festynie.
J: Dzięki i do zobaczenia!
Otrzymałeś: 200 000 złota
Otrzymałeś: 100 000 doświadczenia

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Trinbolda
Kolejne zadanie wykonane. Czas wracać do Trinbolda.

Ja: Trinboldzie, bandyci leżą wybici w pień. Nie będą zagrażać Kemenak.
Trinbold: Czyli istniało jakieś zagrożenie?! Całe szczęście, że już zażegnaliśmy tę sprawę. Ale czas festynu nas goni, a ja nie mam jeszcze stroju. Podejdziesz do Borghildy i upomnisz ją ode mnie. Niech się pospieszy! I Ty także nie zwlekaj. Masz jeszcze bardzo dużo pracy.
J: W takim razie idę! Do zobaczenia wkrótce.

Wykonałeś etap zadania
Odwiedź koldzicę w Jej sklepie
Pora pójść do Borghildy i przypomnieć jej o stroju dal Trinbolda.

Ja: Witam Borghildo. Trinbold upomina się o swój strój.
Borghilda: Ahh, witaj RycerzKróla (lub inny nick). Mam teraz takie urwanie głowy... Materiały do stroju mam gotowe i praktycznie to by wsytarczyło, ale chciałam, żeby Trinbold olśniewał. Żeby oślepiał inne koldy blaskiem swej władzy. No i cóż, brakuje mi zdobień, futerek i ozdobnych skórek, guzików oraz złotych, srebrnych i platynowych nici... Jeśli mi pomożesz, Trinbold będzie zachwycony. A w takim zachwycie może zapłacić Ci więcej za całokształt festynu. Zgadzasz się na taki układ?
J: Oczywiście. Co mam robić?
B: Moja maszyna do szycia się zepsuła. Sprowadzę jakiegoś mechanika, a Ty w tym czasie zdobędziesz kilka przedmiotów.
J: Być może to się przyda [oddajesz Borghildzie sterownik główny]. Jeśli nie zastąpi napędu maszyny, to chociaż ją bardzo wzmocni. Niestety nie jest naładowany, ale może Mistrz w Dolnym Kemenak będzie potrafił Ci pomóc. Nienaładowany sterownik jest bezużyteczny. A teraz powiedz co mam robić.
B: Bardzo miło z Twojej strony... Ostatnio otrzymałam informację, że gdzieś w jaskiniach na Dmorther, pojawiły się arktyczne norki. To niepowtarzalna okazja, żeby zdobyć ich delikatne i puchowe futerko. Znajdź je i dostarcz mi 20 skór.
J: Oczywiście!
Straciłeś: Sterownik główny (1)

Wykonałeś etap zadania
Polowanie na norki
Zgodziłeś się pomóc Borghildzie w szyciu wyjątkowego stroju dla Trinbolda. Najpierw musisz zdobyć 20 futerek arktycznych norek. Musisz przeszukać cały masyw.
Norki będą w jaskini na grani. Mają po 1k hp (tutaj statystyki do ustalenia, mogą być takie jak u wilków białych?) i są w 2-3 osobowych grupach. Za każdą grupę dostajemy losowo jedno, dwa lub trzy futerka (możemy zabić 3 norki i dostać z nich jedno futro). W jaskini będzie około 50 grup. Po otrzymaniu 20 skór udajemy się do Borghildy.

Ja: Oto futerka z tych norek. A jak tam maszyna?
Borghilda: Działa, nawet bardzo działa. Ten sterownik jest świetny! Jeszcze raz Ci za niego dziękuję. Ale teraz przejdźmy do stroju. Skoro mam już futerka to teraz czas na guziczki. Nie mają być to zwykłe, blaszane. Chodzi mi tu bardziej o złote. Będziesz musiał zdobyć sztabkę złota, po czym przetopić ją i uformować z substancji złote guziki.
J: Skąd ja Ci wezmę sztabkę złota?!
B: Hmm... Możesz próbować u Landau. Jeśli już zdobędziesz sztabkę udaj się z nią do Trehta. Z otrzymaną substancją udasz się do Afliryka. Powinien zrobić z nich piękne guziki.
J: W takim razie idę. Żegnaj Borghildo!

Wykonałeś etap zadania
Zdobądź sztabkę złota
Żeby wyrobić złote guziki musisz udać się do Landau po sztabkę.

Ja: Witaj Lukasie! Niedawno byłem u Ciebie po szlachetne kamienie, a teraz potrzebuję sztabki złota.
Lukas Landau: Sztabki powiadasz... Mam pełne magazyny sztabek, ale nie zajmuję się handlem złotem. Jedynie za drobną przysługę mogę oddać Ci jedną.
J: Co to by miała być za przysługa?
LL: Może ciężka, a może łatwa. Zależy jak na to spojrzeć. Zamówiłem bardzo kosztowny towar do budowy maszyn górniczych, żebym mógł wydobywać lepszą i drogocenniejszą rudę. Towar niestety przyszedł do Trentis, a ja nie mam żadnych wolnych pracowników, którzy mogliby pójść po niego. Ty się tam wybierzesz i odbierzesz towar.
J: Dobrze, w takim razie idę.
Otrzymałeś: Upoważnienie od Landau (1)

Wykonałeś etap zadania
Odwiedź doki w Trentis
Żeby otrzymać sztabkę od Landau musisz odebrać przesyłkę w porcie. Udaj się tam i wracaj szybko. Borghilda nie będzie czekała wiecznie na guziki.

Ja: Witaj Flavio. Przyszedłem po przesyłkę dla Lukasa Landau. Oto upoważnienie.
Flavio: Ahoj, szczurze lądowy! Od zawsze mówię, że morze o stokroć lepsze od lądu. Dosłownie jakąś chwilę temu przyszedł tu jakiś niski człowiek i odebrał sprzęt.
J: Jak to? Miał upoważnienie? Gdzie poszedł?
F: Miał upoważnienie, miał. A poszedł w stronę Trentis, no bo gdzie miał niby pójść? Pytaj się strażników.
J: W takim razie do zobaczenia!
Straciłeś: Upoważnienie od Landau (1)

Wykonałeś etap zadania
Dochodzenie
Sprawdź, kto zabrał paczkę dla Landau. Zapytaj strażnika przy wejściu do doków.

Ja: Witam! Chciałbym zapytać o niewysokiego człowieka. Niedawno wychodził z doków i niósł jakąś paczkę. Widziałeś takiego?
Strażnik: Masz pecha. Zaczynam dopiero swoją wartę. Mój kolega miał coś do załatwienia w jaskiniach na wzgórzach goblinów. Jego pytaj.
J: W takim razie dziękuję.

Wykonałeś etap zadania
Sprawdź jaskinie goblinów
Strażnik, który mógł widzieć osobę, której szukasz, ma coś do załatwienia w jaskini na wzgórzach goblinów. Odwiedź tamtejsze rejony.

Kold: [Kold]: Dawaj złoto już! Nie tak się umawialiśmy. [Strażnik]: Nie tak prędko, nie wiem czy sprzęt nie jest trefny. Na pewno wziąłeś ten dla Lukasa? [Kold]: Chyba wiem co brałem! A teraz forsa! Ja się tu narażam, fałszywe świstki daję, a Ty takie numery odwalasz! [Strażnik]: Cicho siedź! Ktoś tu jest? [Kold]: Bierz tego chłystka! Musi zginąć, wszystko słyszał!
Ja: [WALKA]
Walczymy ze strażnikiem. Wygląda jak imperialny rycerz, ma 1.5k hp.

Wykonałeś etap zadania
Goń zbiega
Kold Ci ucieka! Nie pozwól mu uciec!
W poprzedniej części zadania musimy wejść w głąb jaskiń, a teraz kold uciekł do przedsionka przy wyjściu.

Kold: Zostaw mnie morderco!
Ja: To nie będzie takie łatwe! Po co Ci sprzęt Landau?!
K: Dorobić chciałem. To wszystko nic poza tym... Oszczędź mnie, błagam!
J: Złodzieje i oszuści muszą ponieść karę. [WALKA]
Walczymy ze zwykłym koldem, po walce pojawia się skrzynka, w której leży sprzęt Landau.
Otrzymałeś: Sprzęt Landau (1)

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Lukasa
Masz już sprzęt. Czas powrócić do Landau i odebrać sztabkę.

Ja: Oto Twój sprzęt. Ale było ciężko...
Lukas Landau: Co to znaczy ciężko?
J: Jakiś kold chciał zabrać Twój sprzęt. Ponadto dogadał się z jednym ze strażników w Trentis i musiałem ich obu zabić.
LL: Nie sądziłem, że będziesz w stanie mordować, żeby odebrać mój sprzęt.
J: Ja też nie sądziłem, ale należała im się kara śmierci. A zresztą jakbym nie dostarczył sprzętu, nie mógłbym odebrać sztabki.
LL: Widzę, że bardzo zależy Ci na moim złocie także proszę oto ona.
J: Jestem wdzięczny. Do zobaczenia Lukasie!
Straciłeś: Sprzęt Landau (1)
Otrzymałeś: Sztabka złota (1)


Wykonałeś etap zadania
Masz już sztabkę
Masz już sztabkę złota. Czas ją przetopić. Udaj się do Tretha.

Ja: Witaj koldzie! Słyszałem, że potrafisz przetapiać różne metale. Potrzebuję przetopić sztabkę złota. Dasz radę?
Treht: Czy jo dom rade? Jasne, że dom. Ale proste to nie będzie. Potrzebuja mocnego ustrojstwa.
J: Czyli co?
T: Katalizotor, albo wodkę jakoś. Kombinuja. Jo ni wim co Ty tum mi przyniesiosz, ale mocne ma być. Żeby rozpościć subsuncje w złocie.
J: Niech będzie, niedługo wracam.

Wykonałeś etap zadania
Znajdź mocną substancję
Treht do rozpuszczenia złota potrzebuje mocnej substancji. Chodzi o jakiś katalizator lub wódkę.
Tutaj są 2 opcje: jedna dostępna tylko dla tych, którzy oddali we wcześniejszym etapie handlarza Wile i posiadają Magiczne notatki (1). Druga opcja jest tylko dla tych, którzy nie mają notatek.

OPCJA 1.Katalizator [wymagania: posiadanie Magicznych notatek (1)]
Ja: Mistrzu! Potrzebuję magicznego katalizatora, który rozpuści złoto.
Mistrz Arkanegrin: Mogę taki wykonać i oddać Ci za darmo, ale potrzebuję przepisu.
J: Nie wiem co to jest, ale na pewno jakieś magiczne zapiski.
MA: Taaak, to są z pewnością przepisy. I jest wśród nich jeden na katalizator. Poczekaj chwilkę [znika i za chwilę niesie jakiś płyn]. Proszę, oto katalizator.
J: Dzięki wielkie!
Straciłeś: Magiczne notatki (1)
Otrzymałeś: Katalizator (1)


OPCJA 2.Wódka [wymagania: nieposiadanie Magicznych notatek (1)]
Ja: Niedawno przyprowadziłem Ci żonę, a teraz sam mam kłopoty. Proszę o jedną flaszkę wódki.
Thazar: Ok, ok, ale znów pomocy potrzebuję.
J: Znów w jakieś tarapaty wpadłeś?
T: Poniekąd tak, ale to prywatna sprawa, nie związana z festynem.
J: Mów szybko, bo zależy mi na czasie.
T: Niedaleko, za wąwozem gdzieś w głąb lądu prowadzącego, jest taka wymarła wioska. Pilnie potrzebuję się tam dostać, ale pełno niedźwiedzi po drodze, a też roboty tutaj pełno mam. Ty tam pójdziesz jako mój doradca i pomocnik.
J: Ale co ja mam tam robić?! Przecież tam jest wszystko martwe.
T: Nie do końca. Mój kolega tam przesiaduje, bo lubi samotnie siedzieć. Pójdziesz do niego i odbierzesz wyjątkowe kufle do piwa. Będą się świetnie prezentować z moimi najlepszymi trunkami.
J: Niech będzie.

Wykonałeś etap zadania
Idź do wymarłej osady
Żeby dostać wódkę musisz odebrać specjalne kufle na festyn. Kolega Thazara przesiaduje w jednym z domków. Musisz go znaleźć i bardzo szybko wrócić do Kemenak. Borghilda pewnie się niecierpliwi.

Ja: Witaj! Przychodzę od Thazara. Podobno jakieś kufle masz dla niego.
Kold: Witam również. Niestety nie mogę dać kufli byle komu. Nawet jeśli powołujesz się na Thazara nie mam pewności, że od niego przychodzisz.
J: W takim razie jak mam Cię przekonać?
K: Nie musisz mnie niczym przekonywać. Po prostu zapłacisz mi za te kufle, a myślę, że Thazar odda Ci pieniądze. Jeśli rzeczywiście od niego przychodzisz...
J: Masz tu dwadzieścia tysięcy i dawaj kufle.
K: Proszę.
J: Żegnaj.
Straciłeś: 20 000 złota
Otrzymałeś: Kufle dla Thazara (1)

Wykonałeś etap zadania
Zanieś kufle Thazarowi
Masz już kufle. Zanieś je Thazarowi i wymień na wódkę.

Ja: Mam już Twoje kufle. Ale żeby je dostać musiałem wpłacić dwadzieścia tysięcy złota.
Thazar: Hmm, trudno. Ja nie oddam Ci pieniędzy.
J: Dobra, masz te kufle i dawaj szybko tą wódkę, bo muszę szybko działać!
Otrzymałeś: Wódka (1)
Straciłeś: Kufle dla Thazara (1)


Wykonałeś etap zadania
Wróć do Trehta
Masz już substancję potrzebną Trehtowi. Wróć do niego i niech rozpuści Ci złoto.

Ja: Masz tu tą swoją substancje i rób co trzeba!
Treht: Dowoj jo. Musisz chwila poczekoć...
J: [Czekasz bez słowa].
T: Już. I nowet kasy za to ni chcę.
J: Dzięki i żegnaj.
Straciłeś: Sztabka złota (1)
Straciłeś: Wódka/Katalizator (1)
Otrzymałeś: Przetopione złoto (1)


Wykonałeś etap zadania
Wykonaj złote guziki
Masz już przetopione złoto. Udaj się do Afliryka, żeby wykonał dla Ciebie guziczki.

Ja: Czy potrafisz z gotowej substancji wyrabiać różne przedmioty? Guziki na przykład...
Afliryk: Tak, ale oprócz substancji, z której wykonam guziczki będę potrzebował dziesięć fiolek żywicy oraz pięć kości z czarnego wilka.
J: Niedługo wrócę ze składnikami.

Wykonałeś etap zadania
Zdobądź składniki
Żeby wykonać złote guziki Afliryk potrzebuje dziesięć fiolek żywicy oraz pięć kości z czarnego wilka.

Ja: Mam potrzebne składniki.
Afliryk: To daj mi je zaraz będziesz miał guziki. Proszę.
J: Dzięki.
Straciłeś: Kości z czarnego wilka (5)
Straciłeś: Żywica (10)
Straciłeś: Przetopione złoto (1)
Otrzymałeś: Złote guziki (1)


Wykonałeś etap zadania
Wróć do Borghildy
Masz już złote guziki. Wróć do koldzicy.

Ja: Po długich wędrówkach i przeciwnościach losu nareszcie wróciłem i mam guziki.
Borghilda: No w końcu! Już myślałam, że coś Ci się stało.
J: Mnie? Nie bądź śmieszna Borghildo. Ale wracając do tematu, co mam teraz zrobić?
B: Nie było Cię bardzo długo więc sama zgromadziłam resztę materiałów. Teraz tylko przyszyję guziczki i strój będzie gotowy do dostarczenia.
J: Ja mam dostarczyć strój czy chcesz to zrobić osobiście?
B: Ja go dostarczę, a Ty łap sakwę złota i wracaj do Trinbolda. Podobno wysłał jakiś dwóch sługusów po Ciebie.
J: Dzięki i do zobaczenia!
Otrzymałeś: 250 000 złota
Otrzymałeś: 250 000 doświadczenia

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Trinbolda
Koldzica już zajmuje się szyciem stroju. Wielkie koldzie święto zbliża się wielkimi krokami! Czas wrócić do Trinbolda. Ciekawe czy będzie miał jeszcze jakieś zadanie...

Ja: Trinboldzie! Koldzica szykuje już strój dla Ciebie. Nie mam projektu, ale to tylko dlatego, że strój ma być olśniewającą niespodzianką!
Trinbold: Niech tak będzie RycerzKróla.
J: Chciałbym wspomnieć o kwestii pieniężnej... Kiedy mogę liczyć na zapłatę?
T: Wszystko w swoim czasie. Wiem, że już bardzo długo każe Ci wykonywać przeróżne zadania, ale uwierz- będzie warto. Wszystkie Twoje pieniądze mam już w szafce, ale chcę Cię prosić o jeszcze jedną przysługę. Zgadzasz się?
J: Dobrze pomogę Ci.
T: Pamiętaj, że nie pomagasz tylko mi, ale wszystkim koldom! No ale do rzeczy: ostatnie zadanie to pomoc Mistrzowi. Planuje coś specjalnego na tegoroczne święto i potrzebuje asystenta.
J: W takim razie idę do Dolnego Kemenak.

Wykonałeś etap zadania
Udaj się do dolnego Kemenak
Czeka Cię już ostatnie zadanie. Mistrz Arkenegrin czeka na asystenta. Ciekawe co za niespodziankę planuje.

Ja: Podobno szukasz asystenta Mistrzu, czy to prawda?
Mistrz Arkenegrin: Ah, tak! Asystent! Chociaż myślałem, że Trinbold przyśle mi jakiegoś pijanego do nieprzytomności kolda, a tu proszę... Cóż, nie ważne, nie ważne.
J: Przejdźmy do konkretów. W czym mam Ci pomóc?
MA: Chciałem, żeby każdy zapamiętał tegoroczne święto. Dlatego zaplanowałem magiczne ognie! Będą leciały wysoko do nieba i strzelały kolorowymi płomieniami!
J: A ja w czym Ci jestem potrzebny? Nie umiem czarować w przeciwieństwie do Ciebie Mistrzu.
MA: Ahh! Jeszcze wiele rzeczy musisz się nauczyć. Gdybym cały czas czarował ognie, po kilku minutach byłbym wyczerpany! Niestety takie czary pochłaniają dość dużo energii. A jeszcze w moim wieku!
J: Dobrze już rozumiem.
MA: Nie rozumiesz. Tak naprawdę tylko myślisz, że rozumiesz. Ale nie zagłębiajmy się w tajemnice ludzkiego umysłu... Zagłębmy się w moim pomyśle. Otóż do stworzenia magicznej tuby, która będzie wyrzucała moje ogniki i jednocześnie podsycała ich moc, zaklinała w nie kolor i wszczepiała cząstkę eksplozji, potrzebuję skały magmowej.
J: No i znakomicie! Skąd ja Ci wezmę skałę magmową?!
MA: Nie wiem czy wiesz, ale bardzo dawno temu w okolicy był jeden wulkan. Do dziś nawet można znaleźć gdzieś w koldzim lesie zastygłą lawę. No ale to nie o to nam chodzi. Skałę magmową da się otrzymać na trzy sposoby: wyjąć bezpośrednio z wulkanu, wydobyć z pozostałości wulkanu lub pokonać magmowego stwora. My mamy tylko jedno wyjście: zabić magmowego potwora.
J: Gdzie takiego znajdę?
MA: Postaram się go zlokalizować na podstawie magicznych run. W tym czasie Ty zbierzesz 10 butelek wody koldów. Będziesz musiał nią oblać potwora jak będziesz chciał rozpocząć pojedynek.
J: W takim razie zaraz wracam!

Wykonałeś etap zadania
Idź po wodę koldów
Zbierz dziesięć butelek wody koldów, która płynie gdzieś w jaskiniach w lesie. Gdy już będziesz miał wodę udaj się do Mistrza.

Ja: Zebrałem już dziesięć butelek wody, a Tobie Mistrzu jak idzie czytanie run?
Mistrz Arkenegrin: Już odkryłem położenie magmowego stwora. Gdzieś na morzu jest wyspa, na której znajduje się wulkan. Obyłoby się bez walczenia z potworem, ale niestety wulkan już dawno stracił swą moc. Skała, którą byś mi przyniósł mogłaby nie zadziałać i zepsuć całe widowisko! Na szczęście gdzieś tam spoczywa magiczny stwór. Żeby zacząć z nim pojedynek musisz wlać wodę w szczelinę z lawą.
J: Chyba już wiem o co chodzi. Zaraz wrócę z magmową skałą!
Chodzi oczywiście o wsypę Murraga. Potwór wyglądałby jak płonący i rozgrzany skalny golem. Żeby jednak stanąć z nim do pojedynku trzeba wykonać pewien proces. Proces przebiegał by następująco: wlewamy wodę w określone miejsce, a kawałek dalej wyskakuje nam potwór (tylko my go możemy zaatakować). Dla ścisłości załączam obrazek.
Spoiler:


Straciłeś: Woda Koldów (10)
Otrzymałeś: Magmowa Skała

Wykonałeś etap zadania
Masz już skałę
Czas wracać do mistrza. Zanieś mu skałę z potwora.

Ja: Oto skała Mistrzu! Jeszcze ciepła.
Mistrz Arkenegrin: Świetnie się spisałeś! Niedługo będziesz mógł podziwiać moje czary na wielkim święcie! I niech ten widok będzie dla Ciebie nagrodą za pomoc dla mnie. Do zobaczenia na festynie!
J: Żegnaj Mistrzu!

Wykonałeś etap zadania
Powrót do Trinbolda
Koniec zadań! Nareszcie możesz wrócić do Trinbolda po należną Ci zapłatę.

Ja: Trinboldzie. Zgłaszam, że wszystkie zadania zostały wykonane!
Trinbold: Dziękuję Ci! Proszę oto nagroda, tak jak obiecałem masz też specjalne zaproszenie.
J: A właśnie! Zaproszenie! Na początku naszej współpracy mówiłeś, że każdy może wejść na ten festyn. A tu nagle okazuje się, że trzeba mieć zaproszenie.
T: Nie umiesz czytać między wierszami mój drogi. Chodziło mi oczywiście o to, że może wejść każdy kto ma zaproszenie. Ale nie łapmy się nawzajem za słówka. Masz tu pieniądze i żegnam. Muszę się przebrać!
J: Do zobaczenia!
Otrzymałeś: 600 000 złota
Otrzymałeś: 300 000 doświadczenia
Otrzymałeś: Specjalne zaproszenie na festyn (1)
Przenosi nas koło Suloga. Teraz możemy zająć się sobą, latać na bossy, do Kem wchodzić normalnie bez żadnych przeszkód, ale jeśli pogadamy z Sulogiem i klikniemy w zielony tekst (czyli będziemy kontynuować zadanie) przeniesie nas do udekorowanego Kemenak, pełnego gości i koldów. Z każdym możemy pogadać ale nic nie robią. Ale po kolei wszystko opiszę :).

Wykonałeś etap zadania
Zapraszamy na festyn
Czas na festyn już nadszedł. Pogadaj z Sulogiem i okaż mu swoje specjalne zaproszenie.

Ja: [Okazuję zaproszenie]. Czas na zabawę!
Sulog: Ohoho! RycerzKróla! Nie wiem co zrobiłeś, że Trinbold dał Ci te specjalne zaproszenie, ale domyślam się, że łatwo nie było.
J: Było ciężko jak cholera! Dlatego teraz chcę się upić i tańczyć do białego rana!
Straciłeś: Specjalne zaproszenie na festyn (1)

Wykonałeś etap zadania
Znajdź Trinbolda
Nadszedł czas na zasłużony odpoczynek. Poszukaj Trinbolda niech opowie Ci o festynie.

Trinbold: Ahh, RycerzKróla! Pięknie wyszedł ten cały festyn. I nawet strój mam olśniewający. Dziękuję Ci jeszcze raz za przygotowanie tego wszystkiego. Teraz możesz sobie pochodzić, pooglądać. Ale niedługo zajrzyj do dolnej części miasta. Będzie mały pokaz.
Ja: Dzięki Trinboldzie, na pewno się zjawię. Tymczasem idę przejść się po Kemenak.

Wykonałeś etap zadania
Baw się!
(Możemy od razu iść do Dolnego Kemenak, lub pochodzić sobie po mieście, pogadać z gośćmi, Dillegiem, Rentorem, itp.)

Po zejściu do Dolnego Kem:
Ja: Gdzie ten pokaz?
Trinbold: Katastrofa! Koldy się schlały u Thazara i teraz nie ma kto uczestniczyć w pokazie! Tragedia! Cały smak festynu zostanie teraz zażegnany...
J: Przysłużyłem się już wiele w tych przygotowaniach, więc nie widze problemu żebym to ja zaprezentował sztuki obronne.
T: Hmm, świetnie! Ale muszę Cię ostrzec: tylko koldy wiedzą jak wyłączać nasze machiny, Ty możesz mieć z tym problem. Na wszelki wypadek dam Ci do pomocy jednego z mniej pijanych koldów. Nie pozwól mu zginąć! W przeciwnym wypadku zginiesz i Ty!
J: Nie rozumiem czegoś. Normalnie ten kold sam by sobie poradził, a czemu teraz potrzebuje do tego mnie i jeszcze obaj mozemy zginąć?!
T: Ponieważ kold jest z lekka nieocucony i pewnie widzi rozmazany obraz... A oprócz tego zawsze jest z nim co najmniej pięciu kapłanów, którzy wspomagają go gdzieś z daleka, tak żeby nikt z widowni tego nie zobaczył! Niestety kapłani też leżą upici do nieprzytomności...
J: No dobra. Dawaj tego kolda, bo się ludzie niecierpliwią.
Dołączył do ciebie: Kold Mechanik

Wykonałeś etap zadania
Do ataku
Czas zrobić wielkie przedstawienie i pokazać jak się walczy! Musisz być bardzo ostrożny, gdyż nie dostałeś wskazówek jak masz walczyć z maszyną. Pamiętaj, że to koldy potrafią ją rozbrajać, i że Twój pomocnik nie może zginąć podczas walki.
Obok miejsca, gdzie stoi zawsze Mistrz Arkenegrin czeka Koldzia Maszyna. To z nią mamy się zmierzyć. Tutaj ważna wiadomość: nie możemy zadawać obrażeń maszynie! Każde nasze uderzenie dodaje jej po 200hp. Machina na początku ma tylko 100hp, a żeby poniosła śmierć to kold musi ją zabić. Kold Mechanik zadaje po 20-30 obrażeń i ma wygląd Kolda Vardra (ew. w dłoni moze trzymać jakieś narzędzie zamiast młota i tarczy). Maszyna wygląda jak zwykła czujka (ataki identyczne tylko obniżone statystyki [trzeba pamiętać, że to Q na 47lvl]). Jeżeli kold pomocnik zginie podczas walki, musimy udać się znów do Trinbolda, który przydzieli nam kolejnego pomocnika.

Wykonałeś etap zadania
Wróć do Trinbolda
Pokaz udał się znakomicie. Wróć do Trinbolda i zapytaj czy miał jakieś uwagi.

Ja: I jak było?
Trinbold: No, no postarałeś się. Ludzie są zachwyceni! Zapłaciłem Ci już za całokształt, ale za to też Ci się kasa należy. Trzymaj tutaj sto tysiaków.
J: Dzięki wielkie Trinbold!
Otrzymałeś: 100 000 złota
Otrzymałeś: 50 000 doświadczenia

Wykonałeś etap zadania
Powrót na ziemię
Czas się już uspokoić i wrócić do przyziemnych spraw. Festyn dobiega końca. Jeśli chcesz jeszcze pooglądać udekorowane Kemenak masz chwilę czasu. Zawsze też możesz pogadać z koldem przy wyjściu, który przeniesie Cię na zewnątrz.

Ja: Koldzie, chcę wyjść. Znudził mi się ten cały festyn.
Kold: Dobra, ale Trinbold chciał Cie widzieć.
J: Znowu Trinbold? Ciekawe co chce... Zabierz mnie do niego.
Przenosi nas do Trinbolda (do jego domu)

Wykonałeś etap zadania
Porozmawiaj z Trinboldem

Ja: Podobno chciałeś mnie widzieć.
Trinbold: Tak to prawda. Chciałbym Ci jeszcze raz podziękować z całego serca i w dowód uznania nie tylko ode mnie, ale także od wszystkich koldów, oddaję Ci ten magiczny amulet. Jeśli nie będzie Ci potrzebny po prostu go sprzedaj. Uwierz mi, jest on bardzo drogocenny.
J: Ja również dziękuję, że mogłem przysłużyć się całemu Kemenak. Do zobaczenia!

Wykonałeś zadanie
Otrzymałeś: Zdobiony naszyjnik Eteru i Wszechwiedzy
_____________________________________________________________________
I na tym mógłbym zakończyć, ale do głowy przyszedł mi pomysł, który w tytule postu zawarłem pod tajemniczą nazwą 'niespodzianka'. Otóż myślałem ostatnio trochę, że w Taernie nie można świętować. W karczmach ciągle siedzą te same osoby (albo nawet nie siedzą, np. w takiej karczmie w Kemenak), nikt nigdy nie urządza jakiś tańców, dożynek, itp. Dlatego chciałbym wprowadzić pewną rzecz, która byłaby podona do dynamicznych eventów. Ale po kolei:
1.Wielkie eventy, czyli co to takiego:
Otóż wielkie eventy, to tematyczne wydarzenia, które odbywałyby się raz na jakieś 3-4 miesięce (lub 2-3 to jest do ustalenia) i byłyby o tematyce świętowania i zabawy.
2.Po co wprowadzać takie eventy?
Ja uważam, że powinno dziać się coś więcej niż tylko latanie na bosski, łapanie wena, polowanie na czempy i expienie na czym popadnie. Już jak wprowadzono dynamiczne eventy był to właśnie krok do wprowadzenia czegoś nowego, jakiejś świeżości w Taernie (wszyscy wiemy co ile są organizowane przez ekipę zwykłe eventy).
3.Minusy idei:

-patrząc, że wykonanie takiego eventu trwałoby z 1h, nie wiadomo ile osób brałoby w tym czynny udział (już teraz czasem wyrodki bije 5 osób, a eventem na lodowym jeziorze nikt się nie interesuje [s2])
-bardzo dużo pracy przy wprowadzeniu takiego eventu
4.Plusy pomysłu:
-ożywienie gry
-możliwość zarobienia trochę grosza i wzbogacenie się o dość sporo expa
-wprowadzenie nowej rzeczy (festynu koldów, bo taką nazwę miałby event, który zaraz opiszę) i pokazanie, że "potrafimy się zabawić"
-event byłby ogólnodostępny (akurat ten, który zaraz opiszę będzie dostępny tylko dla graczy 40+, ale dla low lvli też coś można wymyśleć) oraz każdy kto weźmie w nim choćby małą cząstkę udziału zostanie wynagrodzony (ja bym wolał coś takiego niż latanie i szukanie jakiegoś włóczykija czy innych osób i tylko jedna wygrywa)
5."Wielki festyn koldów", czyli propozycja wielkiego eventu, krok po kroku:
Wielki event związany jest z moim questem, z którym podzieliłem się z Wami na górze ;).
Event rozpocznie się poprzedzony przez voice:
Ach, cóż to?! W Kemenak wielkie poruszenie! Koldy dziś świętują! Hej dzielni wojownicy i wojowniczki, przybywajcie do Kemenak Miasta Koldów! Czas na festyn!
Po jakiś 5-10 minutach rozpocznie się event i pojawi się tabelka.
Wielki Festyn Koldów
ETAP 1.Oczyszczanie drogi.
W tym etapie przed Kemenak, obok wejścia do wąwozu, przy przejściu do Lasu Koldów i przed wejściem do wymarłej osady pojawią się różne jednostki (przykładowy wygląd jednostek, ich statystyki i ataki podane są na samym dole):

-Wejście do Wymarłej Osady, tutaj coś dla niższych lvli: 5xTruposz, 3xTruposz+2xZombiak, 5xZombiak, 2xTruposz+2xZombiak+1xNekromanta.

-Przed Kemenak trochę silniejsze grupy: 2xZbójnik, 3xZbójnik+2xWilczyca, 5xWilczyca, 2xZbójnik+2xWilczyca+1xNożownik.

-Przejście do Lasu koldów, tutaj czekają jednostki dla graczy o średnich lvlach: 5xChochlik, 3xChochlik+2xDrewniak, 1xDrewniak+3xPuchacz, 2xPuchacz+2xDrewniak+1xPaź Borowy.

-Wejście na Wąwóz Zakręt tam czekają najsilniejsze jednostki: 3xGóral, 2xGóral+2xTytan, 1xTytan+1xKolos+3xŚnieżka, 2xŚnieżka+2xGóral+1xŚnieżyca.

Żeby pojawił się następny etap musimy ubić odpowiednią ilość grup (tak jak jest normalnie w eventach z wyrodkami, orkami, itd.). Następny etap to też będzie wojaczka, ale tym razem pojawi się jeden silniejszy mob (czyli tak jak w evencie z Saną).

ETAP 2.Zabicie przywódców.
Pojawią się 4 silne jednostki odpowiednio w każdym miejscu tak jak wyżej (patrz na kolory--->kolor i region na górze odpowiada kolorowi na dole):
-1xKościosmok+1xNekromanta
-1xArktos+1xŚnierzyca
-1xSilny Rozbójnik+1xNożownik
-1xKról Chochlików+1xPaź Borowy

ETAP 3.Zbieranie skrzynek.
Tutaj chwilka odsapnięcia od bójki czyli zbieramy skrzynki. W momencie zakończenia etapu drugiego w całym Górnym Kemenak pojawią się skrzynki z różnymi przedmiotami: armatka (dla Mistrza Arkenegrina), worek kamieni (dla Dillega) i beczułka piwa (dla Thazara). Każda skrzynka waży 100 i nie wiadomo co w niej znajdziemy. Gdy podniesiemy skrzynkę (lub więcej) możemy odnosić znalezione w niej suweniry do odpowiednich osób (jak wyżej). Po odniesieniu wszystkich potrzebnych rzeczy pojawia się przedostatni etap.

ETAP 4.Wyłapywanie ogników.
W tym etapie po całym Dolnym Kemenak rozsiane są różnokolorowe ogniki z eksperymentu z fajerwerkami Arkenegrina. Po zabiciu odpowiedniej ilości pojawia się już ostatni, piąty etap.

ETAP 5.Odparcie ataków.
Korzystając z zamieszania festynem orki zdążyły skupić wszystkie siły i zaatakować, a co więcej wszędzie kręcą się pijane koldy i drobne złodziejaszki. Musimy wszystkich powstrzymać. W tym etapie po całym Kemenak kręcą się drużyny orków, koldów i złodziei. Gdy ubijemy odpowiednią ilość każdego rodzaju jednostek Kemenak wraca do poprzedniego wyglądu i wielki event zostaje zakończony.

6.Nagrody:
Za każdy etap dostajemy następujące nagrody:
Etap pierwszy:
miejsce 1. 100 000 doświadczenia i 60 000 złota
miejsce 2. 80 000 doświadczenia i 40 000 złota
miejsce 3. 60 000 doświadczenia i 20 000 złota
miejsca od 4-10. 40 000 doświadczenia i 15 000 złota
miejsca od 11-16. 20 000 doświadczenia i 10 000 złota
miejsce od 17 w dół. 10 000 doświadczenia i 5 000 złota

Etap drugi:
miejsce 1. 200 000 doświadczenia i 100 000 złota
miejsce 2 i 3. 150 000 doświadczenia i 75 000 złota
miejsca od 4-10. 100 000 doświadczenia i 25 000 złota
miejsca od 11 w dół. 60 000 doświadczenia i 10 000 złota

Etap trzeci:
miejsce 1. 155 000 doświadczenia i 75 000 złota
miejsce od 2-4. 100 000 doświadczenia i 55 000 złota
miejsca od 5-15. 65 000 doświadczenia i 35 000 złota
miejsca od 16 w dół. 45 000 doświadczenia i 25 000 złota

Etap czwarty:
miejsce 1. 160 000 doświadczenia i 100 000 złota
miejsce 2. 130 000 doświadczenia i 85 000 złota
miejsce 3. 100 000 doświadczenia i 70 000 złota
miejsce 4 i 5. 70 000 doświadczenia i 55 000 złota
miejsca od 6-19. 40 000 doświadczenia i 30 000 złota
miejsca od 20 w dół. 25 000 doświadczenia i 15 000 złota

Etap piąty:
miejsce 1. 300 000 doświadczenia i 300 000 złota
miejsce 2. 270 000 doświadczenia i 270 000 złota
miejsce 3. 245 000 doświadczenia i 245 000 złota
miejsce 4. 200 000 doświadczenia i 200 000 złota
miejsce 5. 160 000 doświadczenia i 160 000 złota
miejsca od 6-9. 130 000 doświadczenia i 130 000 złota
miejsca od 10-20. 100 000 doświadczenia i 100 000 złota
miejsca od 21-30. 40 000 doświadczenia i 40 000 złota
miejsca od 31 w dół. 20 000 doświadczenia i 20 000 złota


7.Wygląd różnych różności:
Teraz po kolei wygląd wszystkich jednostek, przedmiotów i NPC z questu i eventu.

Lista kamieni szlachetnych
Spoiler:

Morion
Spoiler:

Kamienie od Landau
Spoiler:

Handlarz (wygląd jak Kulawy Zielarz)

Kluczyk do skrytki
Spoiler:

Magiczne notatki
Spoiler:

Plan Kemenak
Spoiler:

Żona Thazara
Spoiler:

Kufel z piwem
Spoiler:

Brinkmatos
Spoiler:

Geolog
Spoiler:

Sterownik główny
Spoiler:

Zaklęty sterownik główny
Spoiler:

Arktyczna norka
Spoiler:

Futro z norki
Spoiler:

Upoważnienie od Landau
Spoiler:

Sztabka złota
Spoiler:

Kold(1)
Spoiler:

Strażnik
Spoiler:

Sprzęt Landau
Spoiler:

Katalizator
Spoiler:

Wódka
Spoiler:

Kufle dla Thazara
Spoiler:

Kold(2)
Spoiler:

Przetopione złoto
Spoiler:

Złote guziki
Spoiler:

Magmowa skała
Spoiler:

Wulkaniczny golem
Spoiler:

Specjalne zaproszenie na festyn
Spoiler:

Kold mechanik
Spoiler:

Koldzia maszyna
Spoiler:

Truposz
Spoiler:

Zombiak
Spoiler:

Nekromanta
Spoiler:

Kościosmok
Spoiler:

Zbójnik
Spoiler:

Wilczyca
Spoiler:

Nożownik
Spoiler:

Silny Rozbójnik
Spoiler:

Chochlik
Spoiler:

Drewniak
Spoiler:

Puchacz
Spoiler:

Paź Borowy
Spoiler:

Król Chochlików
Spoiler:

Góral
Spoiler:

Kolos
Spoiler:

Śnieżyca
Spoiler:

Tytan
Spoiler:

Śnieżka
Spoiler:

Arktos
Spoiler:

Armatka
Spoiler:

Worek kamieni
Spoiler:

Beczułka piwa
Spoiler:

Kolorowe ogniki
Spoiler:

Ork agresor
Spoiler:

Kold pijak
Spoiler:

Złodziejaszek
Spoiler:

_____________________________________________________________________
I na tym kończę. Proszę o pisanie waszych uwag w komentarzach i o braniu udziału w ankiecie. Chciałbym poznać wasze zdanie co do nowego sposobu eventu i czy coś byście zmienili itp.
Pozdrawiam :)


19 Lis 2014, o 16:40

Podziękowali: 18 desacred (19 Lis 2014, o 19:00), Heavenmaker (19 Lis 2014, o 17:53), Ludgar (19 Lis 2014, o 21:06), Prodzielnia (19 Lis 2014, o 22:32), Robinzgrubł (19 Lis 2014, o 19:19), rzuff (19 Lis 2014, o 17:52), sokolisko (19 Lis 2014, o 18:08), Torgerd (19 Lis 2014, o 17:46), Torkil (30 Lis 2014, o 12:33), ViconiaDeV (19 Lis 2014, o 19:01) i 8 więcej użytkowników
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 17:01
Posty: 1084
Podziękowano: 130 razy
Otrzymanych podziękowań: 267 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Włożyłeś w to dużo pracy i przy pobieżnej lekturze ma to wszystko sens. Musiałbym to dokładniej przestudiować, żeby powiedzieć coś więcej :) Ale. Twój pomysł wpisuje się w szerszą ideę o której myślę od dłuższego czasu, czyli system corocznych świąt. Jednym z nich mógłby być Tydzień Koldzi, podczas którego byłyby dostępne Twoje questy. Ich skompletowanie dawałoby graczowi osiągnięcie + jakąś eventową, koldzią nagrodę.

Nic nie obiecuję, terminów nie podaję :P Dobra robota i tyle :)


19 Lis 2014, o 17:46

Podziękowali: rav_taernijczyk (19 Lis 2014, o 21:07)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2014, o 23:46
Posty: 107
Miejscowość: Budziska
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: CarrtyXeen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
No no no, dużo pracy w to wsadziłeś.

To już napewno nie jest pomysł na który wpadłeś od tak sobie, dla mnie musiałeś już przedtem o nim myśleć i dopracować.

Tak jak napisał Torged dobra robota :D

_________________
"Pomagaj innym, bo nie wiadomo kiedy ty bedziesz potrzebował pomocy"

Image


19 Lis 2014, o 18:55
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 145
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
W niektórych miejscach brak możliwości wyboru, np. zabić dziada zamiast szukać mu kurtyzany. Według mnie część dialogów jest do dopracowania. Z minusów to wszystko. Bardzo fajna inicjatywa; widać, że włożyłeś w to sporo pracy. Jeśli miałoby to funkcjonować na zasadzie corocznych eventów to trzy razy tak :) W NV (nie będę podawał pełnej nazwy gry, bo to podobno niedozwolone) to funkcjonuje i podoba się graczom.

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


19 Lis 2014, o 19:18
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lip 2013, o 15:17
Posty: 48
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 22 razy
Nick w grze: kwaratanna
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Bardzo ciekawy pomysł i wchłonięty duża pracą.Jednak jak dla mnie za dużo expa daje się co 1 etap.I mnie jeszcze lepiej byłoby gdyby się obniżyło próg wykonywania tego q.A na przykład na mniejsze lvl czyli 34-40 jest mało q więc żeby inni mieli co robic to może trzeba będzie obniżyć ten próg ?Dodatkowo w dialogach jest mało wyborów.Będzie można zrobic tak że za poprawnie wykonany q jest więcej expa a za niepoprawnie wykonany q o wiele mniej expa.

_________________
Pomogłem ? dej Kufel ja postawie !!


19 Lis 2014, o 19:57
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42
Posty: 157
Podziękowano: 120 razy
Otrzymanych podziękowań: 82 razy
Nick w grze: RycerzKrola
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Co do dialogów, to rzeczywiście brak w niektórych miejscach ścieżek różnorodnych wyborów. Aczkolwiek miałem kilka takich, ale nie pasowały mi one jakoś dlatego pozostałem przy pierwotnej wersji :). A co do zmienienia przedziału lvlowego to przecież Quest toczy się w większości w Kemenak więc zniżenie do poziomów niższych od 40 jest niemożliwy :).
Pozdrawiam


19 Lis 2014, o 20:44
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 16 Lis 2014, o 20:26
Posty: 12
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: ravdruid
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
No. no. Chylę czoła. Z pewnością musiałeś się sporo napracować. Nawet grafiki poglądowe przygotowane. Wszystko jak na tacy. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ekipa to doceni ;).
Zdecydowanie na TAK!

EDIT: A co do expa to według mnie jest w porządku. W końcu to będzie event raz na długi czas.
EDIT 2: Mam jeszcze sugestię, żeby przynajmniej przez 5 dni przed wydarzeniem było puszczane voice co kilka (2-3) godzin lub Informacja w aktualnościach. Trochę źle mi by było gdybym to przegapił.

_________________
S7: Ravłucznik (41 i postać usunięta)
S7: Ravdruid (65 i na razie stoi w miejscu)


19 Lis 2014, o 21:02
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Co do questa - bardzo ładnie napisany. Nie skupiałem się za mocno na statystykach mobków ani nagrodach, raczej na fabule i dialogach, a to było ciekawe. Moim zdaniem można dorzucić więcej klimatycznych dialogów koldów (bodaj był tylko 1). Pojawiło się kilka literówek, ale to nic. Fajny pomysł, ładnie rozpracowany, opisany, czytelny.

Event też ładnie opisany, wieloetapowy w porównaniu do obecnych (o ile kojarzę max 3 etapy). Bardzo dobrze wpisuje się w fabułę przedstawioną w Q. Ciekawa odmiana "dynamicznego" eventu, z odpalaniem bardzo rzadko. Do analizy pewnie trzeba by dać nagrody, ale raz na tak długi okres chyba można zaszaleć :)

Poza tym fajne jest połączenie możliwości wykonania questa w trakcie eventu. Nie wiem jak do końca będzie to funkcjonować, możemy tylko w trakcie eventu skorzystać z dialogu, aby przenieść się na festyn i wtedy wykonywać zadanie? Co w przypadku, gdy event się skończy, my zadania nie skończymy i będziemy chcieli z niego zrezygnować? Powinien być chyba jakiś dialog wyjściowy w stylu - "nie podoba mi się ten festyn, wychodzę". W przeciwnym razie utkwimy w Kemenak eventowym, bez możliwości powrotu do normalnego nie kończąc questa.

Pewnie są jeszcze jakieś niuanse do poprawienia, o czymś myślałem czytając to wszystko, ale czytałem fragmentami, spora lektura :)

Dobra robota!

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


19 Lis 2014, o 22:01
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42
Posty: 157
Podziękowano: 120 razy
Otrzymanych podziękowań: 82 razy
Nick w grze: RycerzKrola
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Szymdaro napisał(a):
Poza tym fajne jest połączenie możliwości wykonania questa w trakcie eventu. Nie wiem jak do końca będzie to funkcjonować, możemy tylko w trakcie eventu skorzystać z dialogu, aby przenieść się na festyn i wtedy wykonywać zadanie? Co w przypadku, gdy event się skończy, my zadania nie skończymy i będziemy chcieli z niego zrezygnować? Powinien być chyba jakiś dialog wyjściowy w stylu - "nie podoba mi się ten festyn, wychodzę". W przeciwnym razie utkwimy w Kemenak eventowym, bez możliwości powrotu do normalnego nie kończąc questa.


Quest byłby wyłącznie wprowadzeniem do eventu (tak jak Q "Rechot rozpaczy" jest wprowadzeniem na żabkę). Jeśli ktoś nie wykona questu może brać udział w evencie :P. Chyba że chodzi Ci o coś innego a ja to źle zinterpretowałem :).


19 Lis 2014, o 22:12
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Dzień Kolda"-Nowy Quest+niespodzianka
Nie ważne, zamotałem się. Nie chodziło mi o event, a o sam Q związany z festynem. Jak dobrze rozumiem wbijamy się to festynowego Kemenak, robimy Q ile chcemy i przykładowo chcemy wejść do zwykłego miasta. Jest przewidziana taka opcja? Jak normalnie wyjdziemy, to wejdziemy do normalnego Keme, a do Questowego poprzez wybór dialogu? Czy może zawsze będziemy mieć questową instę w mieście nadpisaną na zwykłe miasto? Coś takiego budzi moje wątpliwości.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


19 Lis 2014, o 22:23
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 475 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron