Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[idea] Misje miesięczne / Promocje
[idea] Misje miesięczne / Promocje
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam wszystkich.
Mało ostatnio się udzielam z uwagi na zalatanie w pracy ale mając chwile staram się nadrabiać zaległości. Pomysł moim zdaniem ciekawy i warty rozwinięcia i wprowadzenia. Mam kilka swoich uwag, co zresztą koresponduje ze stwierdzeniem autora, że poniższe wartości są tylko przykładowe. Czyli same misje jak najbardziej na tak i założenia również są odpowiednie. Odnośnie zadań do wykonania to miałbym następujące pomysły: 1. Zakresy zadań powinny obejmować większą dowolność - tak jak na przykład zaproponowałeś odnośnie zleceń. Więc raczej powinno być: ubij x bossów poziomu tego i tego, a nie ubij konretnego bossa (ok rozumiem że aqua jest wyjątkowa ale chodzi mi tu o zasadę) 2. Wykonanie wszystkich zadań powinno być w zakresie możliwości gracza i od niego zależeć. W tym wypadku więc drop rarów odpada, ponieważ jest to czynnik od nas niezależny. Nie można zaplanować wydropienia określonej liczby rarów. Można zaplanować prawdopodobieństwo takiego zdażenia ale pewność tego z logiki nie istnieje. 3. Jestem więc przeciw ustalaniu liczby rarów do wydropienia. Jednak jeżeli by tak miało zostać to podane liczby są z pewnością zawyżone. I tu uwaga do Torkila - masz rację w swoim poscie ale odnosisz się do zadań dla pierwszej grupy - dalej jest już więcej rarów o wyższej randze. I o ile 8 rarów rangi IV brzmi przyzwoicie, to już 10 rarów rangi VI i wyżej wygląda mało realnie. Zwłaszcza dla osób które nie siedzą cały dzień przy kompie i grają np: wieczorami po pracy etc. 4. Podobnie jest z punktami łowcy/zabójcy - tzn tutaj nie ma już losowości natomiast chyba lepszym parametrem byłaby liczba wymaganych walk pvp i tyle. 5. Zadań mogłoby być nieco więcej i mogły by obejmować jeszcze kilka mniej typowych akcji: zrobienie jakiejś flaszki (w układzie - mała, średnia i duża - akurat zaproponowałeś 3 poziomy misji ), pomoc innej osobie w q, wykonanie określonej liczby transakcji handlowych, uzbieranie danej liczby rzeczy typu ziemniaki czy dorsze itp. Odnośnie nagród natomiast mam takie uwagi: 1. Złoto ok, platyna sam nie wiem. 2. Losowy rar moim zdaniem (z wielu powodów) odpada. 3. Zestaw losowych przedmiotów do przeżycia. Głównie brakuje mi tutaj expa w tych nagrodach i nawiązując również do postu Gustavusa (z któym sie w dużej mierze zgadzam a nie było kiedy tam sie wpisać) - może to jest właśnie fajne rozwiązanie odnośnie expa dla osób mniej grających? Dałbym więc nagrody w stylu: 1. Exp (ale nie w przedmiotach do sprzedaży) 2. Skiny 3. Nowy kolorek na czacie dawany na kolejny miesiąc po wykonanych misjach To by było na tyle. pozdrawiam Lisario |
4 Gru 2014, o 11:54 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
super pomysl w pewnym sesie bedzie to urozmaicenie gry tylko nagrody to kwestia sporna
|
4 Gru 2014, o 12:23 |
|
Walczący z drzewcami
|
Dobry pomysł.Widziałem to już w kilku grach MMO.Zawsze to dodatkowe nagrody i większa mobilizacja do gry.
_________________ Znany jako: Farguat Dru 64 SoulKnight Brb 37 |
4 Gru 2014, o 13:09 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Tak jak wspomniałem to przyklady misji i nagród. Sam wolałbym aby co miesiąc się zmieniały i były atrakcyjne.
Dodałem ankietę i tą trzecią opcję wyboru która powinna się Wam bardziej podobać. _________________ Mój kanał YouTube |
4 Gru 2014, o 14:27 |
|
Chodząca legenda
|
Fajny pomysł, jak zwykle jak już coś naskrobiesz to ma sens. Nie widziałem wcześniej podobnej koncepcji robienia długoterminowego, wielowątkowego zadania na zasadzie powiedzmy DQ. Bardzo mi się podoba.
Pewnie wymaga jakiejś korekty odnośnie szczegółów, wartości nagród czy rozbudowania typów możliwych wariantów zadań do wykonania. Poza tym - jak patrzę przez swój pryzmat osoby, która nie gra jakoś super mocno wydropienie kilku rarów przez miesiąc to nie jest dużo, takie warunki można i w 1 dzień spełnić. I coś co pojawiało się w nieco innej formie, czyli promocje. W tym przypadku są związane z określonymi warunkami, a nie tak po prostu "żeby były". I fajnie, nie ma nic za darmo. Duży plus, bierz się Suah za pisanie Pozdro _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
4 Gru 2014, o 19:32 |
|
Uczeń Simona
|
Bardzo fajny pomysł który zachęca do rozgrywki i rywalizacji.Jestem na tak
_________________ Pomogłem ? dej Kufel ja postawie !! |
4 Gru 2014, o 19:41 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Szymdaro napisał(a): Pewnie wymaga jakiejś korekty odnośnie szczegółów, wartości nagród czy rozbudowania typów możliwych wariantów zadań do wykonania. Pozdro Wiesz jak jest, to ogólny pomysł. Rozpisałem to aby ludzie wiedzieli dokładnie o co mi chodzi ale i zadania, i nagrody powinny wg mnie być inne, a co najważniejsze różne co miesiąc. Obawiam się, że może być to zbyt duże wyzwanie dla Twórców Gry, ale nie tracę nadziei _________________ Mój kanał YouTube |
4 Gru 2014, o 21:17 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |