Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Motyw wojny
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla
|
Saintx krótkie wtrącenie temat o opisie przedmiotów legedarnych (wraz z opisami istnieje epicka legenda jak będę na kompie to dodam link, co do uzupełnienia wiki też się zgadzam a co tematu cóż lepszy był pomył o powstaniu wypraw dywersyjnych też był temat i o ile pamiętam nie wylądowało to w koszu a chyba ma nawet być wprowadzone a coś takiego widziałbym (jeżeli już) to w formie daily questa.
_________________ "Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia" Dziedzictwo "hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd "osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl |
7 Gru 2014, o 15:41 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
no wreszcie cos konkretnego pozadnie opisanego nic tylko czekac az wprowadza
|
7 Gru 2014, o 15:54 |
|
Uczeń Simona
|
Kyth pięknie rozwinął pomysł kolegi... jakby to połączyć, to byłoby idealne rozwiązanie. Iść na utor i być albo nie być. Albo się wraca jako ktoś bogaty, albo się nie wraca, exp i kasa znika w dużej ilości... magia jak dla mnie.
|
10 Gru 2014, o 13:59 |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02 Posty: 89 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Naloko |
W sumie to ta "losowość" nie musi być dosłowna. Por prostu można dodać do tej gry elementy "skradanki" i kilka elementów "erpegowych" z profesji złodzieja (to drugie już się pojawiło w kilku misjach i było fajnie rozwiązane, więc nie będę tego tłumaczyć).
Elementy skradanki widzę jako omijanie pewnych małych miejsc na mapie czyli tak zwanych pułapek. Po prostu byłyby to pola, które aktywowałyby alarm (lub raniłyby postać czy nawet całą grupę) gdy ktoś na nich stanie lub po nich przejdzie. Oczywiście to wymagałoby wprowadzenia do gry interakcji z otoczeniem w czasie rzeczywistym (bo na mapce a nie na "polu bitwy") i to w sposób inny niż interakcje tekstowe (czyli wspomniane wyżej interakcje erpegowe). Co do unikania NPC... To już chyba nie jest możliwe do prowadzenia do gry takiej jaką jest Taern. Brak normalnej "mgły wojny" oraz mobilnych NPC to uniemożliwia. _________________ Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie... Rany zadane sercu, są początkiem, końca! Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje... Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos! |
13 Gru 2014, o 18:30 |
|
Uczeń Heremona
|
llwyd Blaidd napisał(a): Oczywiście to wymagałoby wprowadzenia do gry interakcji z otoczeniem w czasie rzeczywistym (bo na mapce a nie na "polu bitwy") i to w sposób inny niż interakcje tekstowe (czyli wspomniane wyżej interakcje erpegowe). Przecież coś takiego już jest. Wystarczy postawić niewidoczne dla graczy moby z agresywnością 100% 1-140 lvl które byłyby takimi pułapkami. Używam słowa moby by wyjaśnić o co chodzi, wszak każdy zna te upierdliwe nietoperze na dojściu na halit. Zasada byłaby taka sama, tylko zamiast walki postacie traciłyby automatycznie pewną ilość hp |
13 Gru 2014, o 19:13 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 99 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |