![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
umiejętność pasywna - wyszukiwanie położenia gracza
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 23 Paź 2013, o 09:45 Posty: 1 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Witam
Podczas wbijania doświadczenia dla postaci na niższym lvl bardzo często zdarzają się sytuacje gdy postać wyczerpana po walce (na dobrych expowiskach gdzie jest czerwone pole) zostaje od razu zaatakowana przez kogoś kto ma z tego ubaw (ok to część gry). Niestety po tym jak już ktoś dobije nas na wyczerpaniu zostajemy przeniesieni w punkt zborny, a gdy chcemy odgryźć się delikwentowi jest on już gdzieś daleko a my nie mieliśmy możliwości odpłacić się pięknym za nadobne. W związku z tym proponowałbym wprowadzenie dodatkowej umiejętności pasywnej, która pozwalałaby zlokalizować wybraną postać, wpisując nick postaci wyskakiwałaby nam informacja: "nazwa_gracza znajduje się w lokacji nazwa_lokacji". Dzięki temu bylibyśmy w stanie złapać takiego delikwenta na następny dzień i "wynagrodzić mu wcześniejsze zachowanie" Wydaje mi się, że umiejętność ta spowodowałaby także zwiększenie zainteresowaniem wojnami gildyjnymi gdyż byłoby można szukać i polować na naszych "Wrogów". |
|
8 Sty 2015, o 19:49 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 26 Lis 2014, o 13:08 Posty: 23 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SzczurLuk ![]() |
no fajnie bybylo.. niestety przeskadza nam zbyt mala ilosc pola do oro
|
|
8 Sty 2015, o 19:53 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 11 Lut 2013, o 19:43 Posty: 132 Miejscowość: Drugi Krąg Piekielny Podziękowano: 82 razy Otrzymanych podziękowań: 65 razy Nick w grze: Tehawanka ![]() |
A oprócz położenia komenda ta powinna pokazywać wiek gracza, grupę krwi i kolor skarpet.
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. |
|
8 Sty 2015, o 20:07 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Dark_Woolf napisał(a): A oprócz położenia komenda ta powinna pokazywać wiek gracza, grupę krwi i kolor skarpet. Niepotrzebny sarkazm. Jak dla mnie bomba, nie każdemu chce się ganiać przez kilka mapek za określonym kolesiem, a i zgubić go wtedy dosyć łatwo. No i urozmaiciłoby wojny ![]() |
|
9 Sty 2015, o 00:11 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
![]() |
Witam
jak najbardziej jestem za wprowadzeniem czegoś w tym stylu. Koksy atakujące 5v1 lub tak jak to opisałeś mogły by dostać "nagrodę" za cwaniactwo. Ciekawe czy pomysł dotarł do Dryga i co on na to. |
|
9 Sty 2015, o 08:28 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42 Posty: 157 Podziękowano: 120 razy Otrzymanych podziękowań: 82 razy Nick w grze: RycerzKrola Serwer: Tolnor ![]() |
Chcecie się zamknąć w nakręcającej spirali nienawiści. Jak wy mu odpłacicie to on znów odpłaci wam, wy jemu, itd. Tak można w nieskończoność. Prawdziwy łowca będzie czekał miesiącami, latami chowając urazę, żeby potem zaatakować znienacka ze zdwojoną siłą
![]() Pozdrawiam |
|
9 Sty 2015, o 10:50 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 18 Sie 2011, o 06:08 Posty: 232 Miejscowość: Warszawa Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 20 razy Nick w grze: Djcompany Serwer: HardCore ![]() |
Mi także nie podoba się pomysł "wyszukiwania graczy".
Jak ktoś walczy w pvp to wcześniej czy później trafi na swojego oponenta. Sam nie walczę w pvp i rzadko mam problem z zaatakowaniem mnie przez innego gracza. Co prawda czasami się zdarza walka na czerwonych polach przy przechodzeniu podziemiami. Ale to płacenie za skrócenie sobie drogi ![]() Moim zdaniem niepotrzebna modyfikacja. Dla mnie wystarczająca jest wersja gdzie gra mówi gdzie są moi znajomi. A swojego zabójce kiedyś i tak spotkam ![]() |
|
9 Sty 2015, o 11:06 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 30 Lis 2014, o 18:03 Posty: 85 Podziękowano: 224 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy Nick w grze: ElMorte ![]() |
Taka umiejętność byłaby przekleństwem serwera HC.
Nie dość, że graczy nie za dużo, to jeszcze byłoby to kolejne udogodnienie dla topki do większego orania mniejszych poziomów. Stanowcze NIE. |
|
9 Sty 2015, o 12:17 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 12 Lis 2014, o 18:53 Posty: 180 Podziękowano: 239 razy Otrzymanych podziękowań: 78 razy Nick w grze: Egzoturus Serwer: Tolnor ![]() |
O koniec z chodzeniem po mapkach i wyszukiwaniu ofiar w czasie wojny
![]() I tak jak ktoś spodziewa się oro to wylogowuje się ![]() Ale i tak jestem na NIE wolę pobiegać trochę po mapce ![]() _________________ "Prędzej martwy, niż słaby" Egzoturus (Mag Ognia 124lvl) [ON] TeuRoss (Rycerz 63lvl) [ON] W grze od 23.06.2012 Zapraszam na Targ Tolnor do sklepu NN Shop >KLIK!< |
|
9 Sty 2015, o 14:42 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 2 Mar 2012, o 21:22 Posty: 96 Miejscowość: Oxenfurt Podziękowano: 109 razy Otrzymanych podziękowań: 157 razy ![]() |
Nic by się nie zwiększyło. Pomysł nic nie wnoszący. Przez czerwone pola większość graczy i tak przemyka najszybciej jak może. Nikt tam nie waruje. Nawet jak ktoś lubi pvp to zapewne nie lubi być zaskakiwany, szczególnie w 5vs1. Czarnych pól nie ma dużo -- chcesz kogoś poszukać żaden problem. Na żółtym polu figę z makiem komukolwiek taka umiejętność potrzebna. Chodził będzie za tą swoją "pożal się boshe ofiarą" i wyzywał go? Nic innego nie zrobisz.
Swoją drogą kiedyś też mnie ruszał "nagły atak pvp" i niespodziewana śmierć. Teraz mogę "dedać" i co 5 minut, komu to przeszkadza? Nikomu krzywdy to nie robi. Bawi mnie tylko "duma" zwycięzców, rzeczywiście jest się z czego cieszyć, jak się pokonało kogoś słabszego lub wygrało tylko dzięki zaskoczeniu. Co innego ustawiane walki na czarny, tam to rzeczywiście niezła zabawa. Przekonałem się do niej. Denerwuje jedynie czasem złośliwość graczy, którzy blokują jakąś instancję i nie pozwalają podejść słabszym graczom. Ale to raczej wyjątki, i w dodatku szybko się takie akcje nudzą, bo co robić kiedy nie ma ofiar? Stać i się w mobów wpatrywać? |
|
9 Sty 2015, o 14:56 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |