Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Nowy poziom umiejętności 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Nowy poziom umiejętności
Chciałbym przedstawić wam moją propozycję dodania ulepszenia wszystkich umek do 8 poziomu.

Już tłumaczę dlaczego, otóż na lvlach 100+ wiekszość graczy ma bardzo podobnie rozdane umiejętności ze względu na małą możliwość wyboru.

Chodzi o to, że np. na lvlu 100 mamy 198 Punktów Umiejętności (PU) do rozdania, czyli jakby nie patrząc możemy ulepszyć aż 7 umiejętności na maxa i jeszcze 2 pkt zostaną (7 x 28 PU = 196 PU). Wynika z tego, że te same profesje już na 100 lvlu będą się różnić 1/2 inaczej dobitymi umiejętnościami.

Na 140 lvlu mamy aż 178 PU, co pozwala nam ulepszyć 9 umiejętności na maxa (czyli wszystkie z II okna) i jeszcze zostanie 26 PU.

Moja propozycja dodania 8 stopnia umiejętności pozwoliłaby rozwijać postacie lekko inaczej (koszt ulepszenia na 8 wynosiłby oczywiście 8 PU).

Ulepszenie danej umiejętności na maksymalny poziom kosztowałoby 36 PU, a więc:
- 100 lvl ulepszenie 5 umiejętności na maxa (5 x 36 PU = 180 PU) i zostałoby 18 PU
- 140 lvl ulepszenie 7 umiejętności na maxa (7 x 36 PU = 252 PU) i zostałoby 26 PU
Niby różnice niewielkie ale zmieniłyby możliwości rozwoju naszej postaci.

A teraz jak będą wyglądały te ulepszenia:

- 8 poziom byłby odblokowywany od 100 lvl dla wszystkich umiejętności, ponieważ jak już wcześniej wspomniałem tylko wysokie lvle, według mnie postacie o niższych lvlach tego nie potrzebują (przynajmniej aż tak nie potrzebują ;) )

- tak jak na poprzednich ulepszeniach nowy poziom będzie posiadał lepszy % dmg, lepsze % celności jak i będzie zżerał więcej kondy/many (oczywiście dla buffów zmniejszy się trudność jego wrzucenia)
[jeżeli ktoś nie potrafi sobie tego wyobrazić mogę sporządzić przykładowe zużycie kondy/many, zwiększenie celności itd. dla poszczególnych postaci, oczywiście uwzględniając róznicę poprzednich poziomów]


Zdaję sobie sprawę, że np. takie Krytyczne u barbażyńcy przy oddanych 5 celnych ciosach z:
5 x 320% (obrażeń) = 1600%
zmieniłoby się w:
5 x 340% (wartość przykładowa) = 1700%

czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100% co znacznie ułatwi i przyspieszy bicie bossów (co najmniej o parę rund), ale ten argument jako przeciw mojemu pomysłowi do mnie nie przemawia
Jeśli będzie to jednak wielki problem dla graczy/ekipy to zawsze można proporcjonalnie ulepszyć także bossy i się wyrówna.

I nie mówcie mi tylko, że będzie problemem dla większych lvli wydać jedynie 50pl na reset statystyk.

Zdaję sobie sprawę, że są planowane podklasy, czyli z tego co wiem to będą nowe umiejętności dla wszystkich postaci co uczyniłoby mój pomysł niepotrzebnym, ale jak na razie podklas nie ma i nie widzę szybkiej przyszłości dla nich.

Jakbym o czymś zapomniał wspomnieć to dodam w najbliższym czasie, ale już chyba wszystko co chciałem przekazać jest przedstawione.

Czekam na wasze opinie (znając życie to głównie hejty będą).


8 Sty 2015, o 19:35
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Onion napisał(a):
5 x 320% (obrażeń) = 1600%
zmieniłoby się w:
5 x 340% (wartość przykładowa) = 1700%

czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100%

No chyba nie aż, bo tylko 6,5%.



Całego pomysłu nie czytałem ;)

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


9 Sty 2015, o 01:06
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Mnie się pomysł nie podoba. Niektóre profesje faktycznie nie mają co robić z punktami umiejętności, ale ja rycerzem wbiłem umki tak jak chciałem na równo 140 lvl. Gdyby teraz zwiększono ich poziom miałbym problem, z czegoś trzeba by rezygnować.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


9 Sty 2015, o 15:46
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Nie chodziło mi o różnice % pierwszego względem drugiego tylko ilosc zwiększonego dmg po 5 atakach.

Czyli nie 1700/1600, a 1700 - 1600

więc (ilość siły x 0,8 + ilość zręki x 0,2 + broń) x 100%


Przykładowo 200 siły i 100 zręki
(200 x 0,8 + 100 x 0,2 + 180) x 100% = 360
dla takiego barby różnica wyniosłaby 360 więcej zabranego hp


9 Sty 2015, o 15:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Szymdaro napisał(a):
Mnie się pomysł nie podoba. Niektóre profesje faktycznie nie mają co robić z punktami umiejętności, ale ja rycerzem wbiłem umki tak jak chciałem na równo 140 lvl. Gdyby teraz zwiększono ich poziom miałbym problem, z czegoś trzeba by rezygnować.


Ale właśnie o to chodzi żeby z czegoś trzeba było zrezygnować aby wszystkie postacie na 140 lvlu (1 profesja oczywiście) nie miały tak samo rozdanych umiejętności.
Chodzi o różnorodność :)


9 Sty 2015, o 15:57
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2012, o 15:49
Posty: 161
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Temirha
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Onion napisał(a):
czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100% co znacznie ułatwi i przyspieszy bicie bossów (co najmniej o parę rund), ale ten argument jako przeciw mojemu pomysłowi do mnie nie przemawia
Jeśli będzie to jednak wielki problem dla graczy/ekipy to zawsze można proporcjonalnie ulepszyć także bossy i się wyrówna.

I nie mówcie mi tylko, że będzie problemem dla większych lvli wydać jedynie 50pl na reset statystyk.


Pnie Cebula. To co zacytowałam jest wręcz śmieszne :D Który masz lvl? Czy wiesz na czym polega ta gra? Nie chodzi o to, żeby expić jak szalony z lvlami. Cała ekipa (Administracja) się właśnie tego wzbrania. Wiadomo, że każdy chce mieć jak największy lvl, wbijać go szybko, ale takie ułatwienie gry na pewno nie przejdzie. Ekipa robi wiele utrudnień, żeby gra była urozmaicona. To po co by było grać jak można by było łatwo ubić bosy i wyexpić sobie szybko postać? Bez sensu..

Pomysł kompletnie do bani według mnie :)
Pozdrawiam

_________________
S3 -> miłości moja <3
Basfau napisał(a):
Nie ma się czego dziwić. S3 to stan umysłu :lol:


Image

Temirha - MO 125

Green Power - OFF


9 Sty 2015, o 15:58
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Jest coś takiego jak czytanie z uwagą, wyraźnie napisałem, że wraz z ulepszeniem postaci można by również proporcjonalnie ulepszyć bossy, a po za tym napisałem, że będzie to dostępne od 100 lvl, czyli i tak sporo expienia do tego czasu.


9 Sty 2015, o 16:04
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Czyli cały zabieg mija się z celem - lepsze postacie i lepsze bossy, bilans ten sam. Myślisz, że będzie większa różnorodność i będą różne buildy? Ja sądzę, że 99% graczy stwierdzi, że tak jest najlepiej i wszyscy będą mieć to samo, tyle że część umek zredukują, a inne podkręcą na 8.

Podpisuję się pod Temi - BYZYDURA! :)

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


9 Sty 2015, o 16:08
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 23:18
Posty: 92
Podziękowano: 123 razy
Otrzymanych podziękowań: 173 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Witam

Jak rzadko kiedy musze sie w 100% zgodzić z Szymdaro.
Pomysł jest nie tylko niepotrzeby ale osadzony w kompletnej sprzeczności z ideą tego typu gier. Co zreszta słusznie stwierdziła Temirha.
Dopisuję swój komet, żebyś wiedział, że osób tak myślących jest więcej.

pozdrawiam
Lisario


9 Sty 2015, o 16:35
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2012, o 15:49
Posty: 161
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Temirha
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowy poziom umiejętności
Szymdaro napisał(a):
Czyli cały zabieg mija się z celem - lepsze postacie i lepsze bossy, bilans ten sam.

Podpisuję się pod Temi - BYZYDURA! :)


Właśnie, Szym to dobrze określił :) Podniesiesz umki profesji, podniesiesz umki bossów = to samo co teraz. A jakby się podniosło same staty postaci, gra straciła by sens, bo by było za łatwo. Podniesiesz umki bossów, będzie PUACZ, że bossy za trudne i nie do ubicia, że "co Ekipa sobie myśli, my nie koksy". Bilans jaki jest teraz według mnie, jest w porządku i nie ma co tu robić zamieszania.

_________________
S3 -> miłości moja <3
Basfau napisał(a):
Nie ma się czego dziwić. S3 to stan umysłu :lol:


Image

Temirha - MO 125

Green Power - OFF


9 Sty 2015, o 17:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 370 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron