Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
taki tam pomysł z lekka absurdalny
taki tam pomysł z lekka absurdalny
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Na wstępie zanim cokolwiek napiszę a Wy przeczytacie muszę zaznaczyć, że nawet ja autor tego tematu uważam poniższy pomysł za lekko absurdalny by nie powiedzieć niedorzeczny, ale w sumie postanowiłem go przedstawić na forum, może nie jest aż tak głupi jak mi się wydaje, oceńcie sami.
Od zarania internetu toczy się na naszym forum dyskusja o podklasach, pomysły na nie w dziesiątkach liczyć już można co za tym idzie jeden więcej wielkiej różnicy nie zrobi, a może przynajmniej pośmiać się będzie z czego. Przyszło mi bowiem do głowy, że może zamiast kombinować nad nowymi podklasami i umkami dla nich, nie wprowadzić możliwości tworzenia postaci... /fanfary / ...dwuklasowych. Nie no, pomyślałem sobie, toż to totalna bzdura! Już widzę te mutanty typu barbarzyńca/druid na 140lvlu solujący wszystko poniżej morany i tym podobne historie. Pomysł w głowie od razu zresetowałem, ale jako że akurat stałem w solidnym krakowskim korku to zacząłem kombinować. Jakby tak racjonalnie do pomysłu podejść, wprowadzić pewne "kary" za dwuklasowość, może byłby to jednak ciekawy pomysł na urozmaicenie gry bez obniżania jej poziomu trudności, który zawsze uważałem wysoki być powinien. Ok, to teraz trochę konkretów w punktach żeby Was zbytnio nie zanudzić głupotami. 1. Na początku gry nic się nie zmienia, każdy wybiera swoją główną profesję, która już na zawsze będzie jego "podstawową". 2. Na 60lvlu wprowadzona zostaje możliwość dodania do swojej postaci drugiej dowolnej profesji - jednej z 6ciu pozostałych. Gracz, który chce się 'zmienić' w dwuklasowca musi na taką operację poświecić jednorazowo 10 punktów umiejętności (punkty te niejako przepadają za sam fakt, że tworzymy dwuklasowca). 3. Od tej pory mamy możliwość zamiany maksymalnie dwóch naszych umiejętności z drugiej karty na nowe 2 umiejętności z drugiej karty profesji, którą właśnie wybraliśmy jako naszą uzupełniającą. Przykład: gracz VD postanawia zostac dwuklasowcem VD-druidem. Postanawia, że od druida chce przejąc umiejętność 'Leczenie' oraz 'Źródło natury'. To oznacza, że bezpowrotnie (czytaj: do czasu normalnego płatnego resetu umek) na miejsce jego umiejętności 'ukłucie lalki' pojawia się leczenie a na miejsce jego umiejętności 'Otępienie' pojawia się źródło. Umiejętności leczenie-lalka oraz źródło-otępienie są bowiem w tych samych miejscach i tylko na takie miejsca mogą trafić. 4. Gracz, który chce rozwijać umiejętności ze swojej drugiej profesji musi na nie wydać 2x więcej PU niż na rozwijanie swoich własnych umek. Tak zatem nasz przykładowy VD za leczenie na 1 poziomie musi poświecić 2PU, za rozwinięcie go na 5 poziom już 30PU a wymaksowanie leczenia na 7 poziom kosztowac go będzie w sumie 56PU. 5. Gracz, który jest duklasowcem nie może korzystać z żadnych setowych przedmiotów dedykowanych jednej konkretnej profesji. Innymi słowy dwuklasowiec nie założy nic z setu na 50lvl bądź setu na 100lvl. 6. Gracz, który jest dwuklasowcem nie może korzystać z epików (idea podobna jak przy setach. są to bronie dedykowane jednej konkretnej profesji). Generalnie chwilę sobie w głowie układałem rożne możliwe warianty i kombinacje łączenia prof i umiejętności i generalnie doszedłem do wniosku, że oczywiście na pewnych specyficznych etapach gry, lub też pod kątem zmutowanych postaci turniejowych takie rozwiązanie byłoby pewnym ułatwieniem, ale to nie jest tak, że wywróciło by grę do góry nogami. Spora w sumie utrata PU na dwuklasowośc blokowała by tworzenie absurdalnie mocnych postaci na mid-levelu. Z kolei dla graczy na wysokich lvlach, którzy dysponują znacznie większą ilością "niekoniecznie przydatnych PU" elementem blokującym przed nadmiernym wykokszeniem byłyby ograniczenia związane z setami/ekwipunkiem. Dorzucę ankietkę dla zabawy i zachęcam do wszelakich opinii, tylko pamiętać! - do pomysłu podchodzimy z przymrużeniem oka |
|
28 Sty 2015, o 00:53 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Druid z blokiem zamiast os? Tak, to jest to!
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. Ostatnio edytowany przez Dark_Woolf, 28 Sty 2015, o 10:45, edytowano w sumie 1 raz |
|
28 Sty 2015, o 01:36 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Pomysł całkiem niezły i przemyślany, ale troche załatwoby było niektórym klasom.
Przykład I - MO i VD - takie połączenie mogłoby być zabójcze dlatego, że wrażliwość na ogień można zamienić na oślepienie, a ognistą tarcze na wyssanie many. W takiej sytuacji MO stałby się żywym perpetum mobile. Sytuacja II - RYC i wszystkie klasy - każdy kto by chciał mógłby wziąć od rycerza Tarcze, która jak wiadomo znacznie obniża obrażenia. Bicie bossów stałoby się trochę łatwiejsze, a PvP bardziej monotonne. III Primo - MO i BRB - tutaj MO bierze od BRB gryzienie zamiast niepotrzebnej odporności na zimno i ma bardzo dobrego builda pod PvP. Nic tylko orać i orać. Powód number 4 - SH i VD - według mnie najmniej znaczący powód, ale jak SH weźmie sobie lalkę będzie miał ataki na 3 strefy, co znacznie ułatwi mu grę, a innym klasom oczywiście utrudni. Inna sprawa to taka, że jest to niemała zmiana, która odbierze pikanteri tej grze, bo jakby wyglądał miotający meteorami łucznik (może troszke przesadziłem). No i wiele innych możliwości znacznie ułatwiających grę można byłoby znaleźć, ale nie chce się za dużo rospisywać. Pozdrawiam _________________ Kleopatr s7 OSTATNI SPRAWIEDLIWY W TYM OKRUTNYM ŚWIECIE joł Ostatnio edytowany przez Kleopatr, 29 Sty 2015, o 20:29, edytowano w sumie 1 raz |
|
28 Sty 2015, o 02:06 |
|
|
Uczeń Simona
|
zamiana u fizola umiejętności na leczenie, wzmocnienie, a tym bardziej jakieś ataki magiczne mija się z celem gdyż bez mocy/wiedzy da to znikomy efekt.
Podobnie mag biorący umiejętności zliczajace staty of fizola Aczkolwiek blok i uderzenie cienia dla dr zrobiłyby miazgę. _________________ Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów. http://www.youtube.com/c/nettik1231 |
|
28 Sty 2015, o 03:01 |
|
|
Uczeń Simona
|
Vd z leczeniem stałby się perpetum mobile. Trochę jak dr z latarką.
_________________ Łuk 124, Dr 90, Sh 88, Vd 76 ~Tolnor |
|
28 Sty 2015, o 08:31 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nadal twierdzę, że dr z blokiem niszczy system. Dac jeszcze poświęcenie zamiast grupowego i usolujesz większość bossów.
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. |
|
28 Sty 2015, o 10:47 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Podklasy, jak i twój pomysł siał by miazge w taernie. Np łuk z sheedem, na 30 poziom zamiast gradu chi, i zamiast zatrutej KO, to była by potężna postać, która popsuła by mi klimat. Jestem nie.
|
|
28 Sty 2015, o 12:29 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Popatrz na sh+brb zamienia lp na dynke a CwW na gryzke... niepokonany w pvp i swietny na bossy solo i w grupie
_________________ Loth 100 Druid Setka wbita: 2016-9-9 22:23 |
|
28 Sty 2015, o 18:05 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Trochę się usmiałem jak to czytałem zastanawia mnie tylko co z przelicznikami obrażeń np. BB zamiast dynki i gryzki wzioł sobie leczenie i wzmocnienie i co? Będzie się leczył po 180? I to na 3- 4 pa? No bo przecież lek jest liczony z mocy... U vd i MO juz to wygląda jak w przypadku dr. I wogle juz sobie wyobrazam BB z leczeniem , frontem,kulka
|
|
28 Sty 2015, o 23:08 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Kleopatr napisał(a): Pomysł całkiem niezły i przemyślany, ale troche załatwoby było niektórym klasom np. (tak jak wspominałeś) BRB i DRU - barbarzyńca zamienia gryzienie (lekko przesadzone, ale jest taka możliwość) na wzmocnienie oraz dyńke na leczenie. Mana jest mu nie potrzebna, aż tak bardzo, więc tutaj BB staje się nieustraszony. To samo tyczy się również SH. Jeżeli za często nie uczestniczy w PvP to śmiało może zamiast ciosu w wątrobe wybrać wzmocnienie oraz leczenie za lewy prawy. Chociaż w pewnym momencie może skończyć się mana, ale to i tak bardzo wzmacnia SH. Przykład II - MO i VD - takie połączenie mogłoby być zabójcze dlatego, że wrażliwość na ogień można zamienić na oślepienie, a ognistą tarcze na wyssanie many. W takiej sytuacji MO stałby się żywym perpetum mobile. Sytuacja III - RYC i wszystkie klasy - każdy kto by chciał mógłby wziąć od rycerza Tarcze, która jak wiadomo znacznie obniża obrażenia. Bicie bossów stałoby się trochę łatwiejsze, a PvP bardziej monotonne. IV Primo - MO i BRB - tutaj MO bierze od BRB gryzienie zamiast niepotrzebnej odporności na zimno i ma bardzo dobrego builda pod PvP. Nic tylko orać i orać. Powód number 5 - SH i VD - według mnie najmniej znaczący powód, ale jak SH weźmie sobie lalkę będzie miał ataki na 3 strefy, co znacznie ułatwi mu grę, a innym klasom oczywiście utrudni. Inna sprawa to taka, że jest to niemała zmiana, która odbierze pikanteri tej grze, bo jakby wyglądał miotający meteorami łucznik (może troszke przesadziłem). No i wiele innych możliwości znacznie ułatwiających grę można byłoby znaleźć, ale nie chce się za dużo rospisywać. Pozdrawiam przeciez zalozyciel tematu napisal ze umpa moze wejsc jedynie w miejsce umki dostepnej na ten sam lvl to co tam wymyslasz za bzdety. Tak jak napisal Ray napisał(a): Trochę się usmiałem jak to czytałem zastanawia mnie tylko co z przelicznikami obrażeń np. BB zamiast dynki i gryzki wzioł sobie leczenie i wzmocnienie i co? Będzie się leczył po 180? I to na 3- 4 pa? No bo przecież lek jest liczony z mocy... U vd i MO juz to wygląda jak w przypadku dr. I wogle juz sobie wyobrazam BB z leczeniem , frontem,kulka i to by bylo wlasnie tez z deka nieooplacalne, musieliby oni inwestowac we wszystkie czery statystyki, ale mueliby tez wieksze mozliwosci, tak mi sie wydaje. mnie tam sie podoba _________________ Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce 11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty! |
|
29 Sty 2015, o 16:31 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 101 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |