Strona 2 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
taki tam pomysł z lekka absurdalny
taki tam pomysł z lekka absurdalny
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Areol napisał(a): i to by bylo wlasnie tez z deka nieooplacalne, musieliby oni inwestowac we wszystkie czery statystyki, ale mueliby tez wieksze mozliwosci, tak mi sie wydaje. mnie tam sie podoba Tak, zgoda pod warunkiem, że chciałbyś zrobić baro-druida, albo innego barbo-maga, czy mago-łucznika. Mieszanki postaci magicznych specjalnie statystyk zmieniać by nie musiały. Również mieszanki typu rycerz-vd i sheed-vd, były by bardzo mocne. Te klasy i tak inwestują w wiedzę. Generalnie uważam, że takie postacie byłby zbyt mocne. Ja na druidzie np. zainwestowałby w iskrę. Pojedynczego leczenia i tak używam bardzo rzadko, a zamiast os tarcza też nie była głupia. Dół Chodzi mi o tarczy ognia Ostatnio edytowany przez Ludgar, 29 Sty 2015, o 20:10, edytowano w sumie 1 raz |
|
29 Sty 2015, o 17:15 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Cytuj: Generalnie uważam, że takie postacie byłby zbyt mocne. Ja na druidzie np. zainwestowałby w iskrę. Pojedynczego leczenia i tak używam bardzo rzadko, a zamiast os tarcza też nie była głupia. Ale nie możliwe jest wzięcie tarczy i iskry naraz, bo tylko od jednej klasy możemy wybrać inne umiejętności. _________________ Kleopatr s7 OSTATNI SPRAWIEDLIWY W TYM OKRUTNYM ŚWIECIE joł Ostatnio edytowany przez Kleopatr, 29 Sty 2015, o 20:40, edytowano w sumie 1 raz |
|
29 Sty 2015, o 20:01 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Jestem na nie. Taka zmiana wprowadziłaby niezły rozgardiasz w tej grze.
Ostatnio edytowany przez SonOfGarden, 29 Sty 2015, o 20:38, edytowano w sumie 1 raz |
|
29 Sty 2015, o 20:21 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Cytuj: przeciez zalozyciel tematu napisal ze umpa moze wejsc jedynie w miejsce umki dostepnej na ten sam lvl to co tam wymyslasz za bzdety. Bardzo przepraszam. Wystąpił tam błąd z mojej strony. Usunąłem tamte nieprawidłowości _________________ Kleopatr s7 OSTATNI SPRAWIEDLIWY W TYM OKRUTNYM ŚWIECIE joł |
|
29 Sty 2015, o 20:33 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Ten pomysł jest tak absurdalny, że powinien zostać przeniesiony do karczmy.
Sam druid z blokiem całkowicie przekreśla ten pomysł. Na stosunkowo wczesnym poziomie można stworzyć postać skrajnie trudną do zabicia. Chociaż osobiście wolałbym vd z leczeniem - czymś takim naprawdę fajnie grałoby się solo. Zastanowiłbym się nad barbosheedem. Front zamiast dwuręcznego. Do kompletu uniki za zakażenie. W ten sposób jest trudny do trafienia i sam sobie zapewnia celność frontem. Alternatywny build to haudoken (na furii...) czy kontrolka. Łucznik w sumie ma niewiele możliwości. Albo rozkaz i ew. blok (to już całkiem byłaby piaskarnia, z łuku nie postrzela), albo gryz+dynia. Chyba lepiej niż krytyczne. Oczywiście byłoby to wzmocnienie, ale nie na miarę innych klas. |
|
30 Sty 2015, o 07:35 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Pomysl jak dla mnie taki sobie . Moze jesli by powstal na takie dwuklasy oddzielny serwer...
|
|
30 Sty 2015, o 11:02 |
|
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02 Posty: 89 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Naloko |
Idea jest ciekawa i kojarzy mi się mocno z wieczorami spędzanymi na Torilu (BG, IWD, NWN, PS:T), jednakże tam było ograniczenie (także u dziwnie wszechstronnych ludzi) co do kombinacji klas postaci. Tutaj byłoby trudno coś takiego wprowadzić, ale zawsze można to także zrobić inaczej, że zmiany w umiejętnościach (najlepiej po wykonaniu jakiegoś arcy-trudnego i długiego questa) następowałyby samoistnie (tutaj zdałabym się na twórców gry).
Obecnie mamy aż 7 czystych klas (podstawowych, niemieszanych). Nauczenie się dodatkowej profesji kosztem części umiejętności (jak w PlaneScape: Torment) podstawowej klasy dałoby chyba 21 ( [n*n-n]:2 ?) klas mieszanych. Znacznie łatwiej by było, gdyby pewne profesje po prostu by się nie mogły ze sobą łączyć. Na przykład Rycerz i Barbarzyńca oraz Mag i Łucznik. Te klasy są zbyt podobne, żeby wywarło to jakikolwiek większy wpływ na rozgrywkę. No i jeszcze kombinacje takie jak Sheed i Voodoo oraz Druid i Voodoo. Voodoo stoi w opozycji do obu pozostałych klas i mnie sobie ciężko wyobrazić odgrywanie takiej postaci (co prawda, większości z was to kompletnie zwisa, bo wolicie przeklikać wszystkie dialogi i powypytywać się o rozwiązanie questa na czacie, pomimo, że już dostaliście wszystko na tacy i to nie tylko w dialogach), zwłaszcza jest dla mnie nie do pomyślenia połączenie Druida z Voodoo. Tak więc z mojej strony radzę przemyśleć ten bardzo dobry z resztą pomysł z uwzględnieniem ograniczenia ilości możliwych kombinacji tak fabularnie jak i pod balans. A tutaj jest lista mieszanych profesji, które nie przeszkadzają mi fabularnie: Barbarzyńca + Mag Ognia = Mag bojowy Rycerz + Druid = Palladyn Sheed + Druid = [nie mam pomysłu na nazwę] Sheed + Łucznik = Zabójca/Łotrzyk Mag Ognia + Voodoo = Czarnoksiężnik Jeąli ktoś ma jakieś zażalenia odnośnie mojej listy, to niech się nią zajmie autor tematu, bo to jest napisane do jego wątku. Swoją drogą, ciekawe czemu nikt tu nigdy nie edytuje głównego posta, jakby to był po prostu zwykły post w stylu "A kartofle to się dusi w garze czy w garści?" _________________ Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie... Rany zadane sercu, są początkiem, końca! Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje... Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos! |
|
30 Sty 2015, o 19:25 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Albo mogły by się łączyć ze sobą tylko te profesje ktore maja te same przeliczniki czyli np sh+łuk bo obie te profki dają w sile i zr ale BB+MO juz nie bo sa tu zastosowane inne przeliczniki moc-siła wiedza - zreka.Jezeli by sie to zastosowalo unikneło by się kłopotów z mieszaniem stat :p i wiecie co nawet spodobał mi się ten pomysł
|
|
31 Sty 2015, o 01:01 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
0 balansu. Niektóre kombinacje waliłyby by inne na głowę.
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. |
|
31 Sty 2015, o 09:01 |
|
|
Strona 2 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 111 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |