Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zegar w pvp
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam,
na ostatnim turku (który rzecz jasna przegrałem z tego powodu..) stwierdziłem, że trochę to niesprawiedliwe. Atakująca drużyna ma praktycznie zegar pod nosem, a "broniąca się" musi lecieć przez cały ekran.. Moim pomysłem jest ustawienie chatu i zegara w zależności od tego czy jesteśmy atakowani czy broniący się. Czyli w przypadku gdy jesteśmy po lewej stronie walki to mamy zegar po prawej, gdy jesteśmy po prawej stronie to zegar mamy po lewej (i chat analogicznie). Myślę, że trochę by to wyrównało pvp teamowie. Bo w 1 vs 1 nie ma tego problemu, w 2 vs 2 ujdzie jakoś.. ale przy większych "ustawkach" to jest to masakra.. mogę wiedzieć na którym slocie jest, a i tak zanim dobiegam myszką na koniec ekranu to on powininen mieć wciśnięty zegar. Jakiekolwiek spowolnienia animacji drużyny atakującej nie wchodzi w grę bo też będzie niesprawiedliwe Pozdrawiam i proszę o wypowiadanie się. _________________ Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X |
|
19 Lut 2015, o 21:36 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Jeżeli dobrze zrozumiałem co masz na myśli to według mnie nie ma to jakiegokolwiek sensu.
_________________ Qomb rycerz 132 lvl ►Attawa◄ Assda voodoo 110 lvl |
|
20 Lut 2015, o 09:13 |
|
|
|
IceG napisał(a): Witam, na ostatnim turku (który rzecz jasna przegrałem z tego powodu..) Serio ? Przez zegar ? A nie przez: * - procenty - ekipę - używanie przez przeciwnika niedozwolonych "dopalaczy" - totalny pech - farta przeciwnika no i na koniec - przeciwnik był lepszy [EDIT] IceG napisał(a): Przepraszam, ale czy Twój komentarz coś wniósł do mojego wątku? Czy wniósł ? Powinien. Chciałem Ci uzmysłowić, że opóźnienie setnych sekundy nic nie znaczą. Ostatnio edytowany przez zVirusowany 20 Lut 2015, o 20:29, edytowano w sumie 2 razy |
|
20 Lut 2015, o 13:43 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Przepraszam, ale czy Twój komentarz coś wniósł do mojego wątku?
Ma duży wpływ, bo kto pierwszy kliknie zegar ten pierwszy atakuje.. jeżeli jedne osoba ma zegar od razu nad teamem, a druga po drugiej stronie ekranu od teamu (który najpierw musi zaznaczyć) to jest to DUŻA różnica _________________ Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X |
|
20 Lut 2015, o 18:18 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Zawsze ktoś musi być pierwszy i z reguły jest to atakujący. W piłce nożnej, w szachach, w Taernie nie jest inaczej.
|
|
20 Lut 2015, o 22:46 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ta, ale w np. piłce nożnej masz na to wpływ. W taernie na turku nie.
_________________ Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X |
|
21 Lut 2015, o 09:32 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
pewnie chodzi o meteoryt głównie Jak nie możesz zdążyć z zegarkiem wal deszczem, często jako ta broniąca się strona klikam przed agresorem... Ustaw def to nie padniesz w 1 mówisz o turniejach 5vs5 właśnie od tego jest vd/łuk żeby takiemu mośkowi wsadził debuff i żeby 1pa w deffie wystarczyło
_________________ "Prędzej martwy, niż słaby" Egzoturus (Mag Ognia 124lvl) [ON] TeuRoss (Rycerz 63lvl) [ON] W grze od 23.06.2012 Zapraszam na Targ Tolnor do sklepu NN Shop >KLIK!< |
|
21 Lut 2015, o 10:25 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ta, ale jak po przeciwnej stronie też masz vd no to wychodzi na jedno a deszcz na niższych lvl to trochę bez sensu
_________________ Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X |
|
21 Lut 2015, o 10:34 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
próbowaliście kiedyś używać TeamSpeak
w 100% rozwiązuje wszelkie problemy |
|
21 Lut 2015, o 13:21 |
|
|
Uczeń Heremona
|
@up co ma do tego Teamspeak, że jedna drużyna ma zegar bliżej, a druga dalej? Będziesz ustalał z przeciwnikiem kto pierwszy kliknie?
Trochę racji w temacie jest, drużyna z lewej ma zegar blisko przeciwników i może szybko przejść z kliknięcia atakowanej postaci do gotowości, drużyna z prawej musi się o tyle pomęczyć, że musi przejechać cały ekran, co z kolei może być niewygodne. Jak dla mnie pomysł na +. Pozdr _________________ Basfau - druid 116lv S3/S7 http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność "Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz AvE Ja <3 Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2 |
|
21 Lut 2015, o 13:38 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 105 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |