Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Indywidualne umiejętności łucznika 
Autor Wiadomość
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Indywidualne umiejętności łucznika
Tak, to kolejny temat mający na celu zwrócić uwagę i wspomóc pomysły ekipy w sprawie łuczników.
Żeby łucznik nie był giermkiem VD i miał swoje własne umiejętności, a nie powielane proponuję:

Zmienić działanie zatrutej strzały
Zatrucie u Voodoo jak wiemy zmniejsza zadawane obrażenia przeciwnika w każdej strefie i zwiększa zużycie kondycji oraz many
Latające kolano u sheeda również zmniejsza zadawane obrażenia każdej strefy i zwiększa zużycie kondycji

Wyjście alternatywne dla łucznika:
Uszkodzenie układu nerwowego przeciwnika, tak jak pozostałe ww. debufy zmniejszałoby zadawane obrażenia przeciwnika, nie trwałoby 5 rund, a np 3 kosztem tego że nie zwiększałoby zużycia zasobów, bo to na bossach zupełnie zbędna sprawa, tylko dawałoby szansę np. 20% na to że przeciwnik "zapomni" dać ataku, działałoby podobnie jak ogłuszenie, tylko nie ze 100% skutecznością. Tak by jednak znaczna część tych ataków mogła dojsć do skutku, dlatego wydaje mi się ze te 20% jest idealne.

Zmienić działanie piachu
VD ma szpilkę która zmniejsza skuteczność ataków oraz obrony na strefy dystansu i zwarcia, SH ma dotkliwe kolano które zmniejsza skuteczność ataków na wszystkich strefach

Wyjście alternatywne dla łucznika:
Wg opisu profesji łucznika w grze, pochodzą oni z puszczy, takie miejsce sprzyja poznawaniu roślin i ich właściwościom, proponuję zmienić piasek na np. pył z jakiejś rośliny który otumania przeciwnika i nie pozwala się skupić, tak że jego ataki w każdej strefie stają się mniej precyzyjne i działałoby to podobnie jak dotkliwe kolano u sh.

Ktoś ma własne pomysły sugestie to zapraszam, bo trzeba coś z tym w końcu zrobić.
Hejtować też możecie :D


12 Mar 2015, o 10:38

Podziękowali: 6 dżołi (12 Mar 2015, o 16:55), filipWasil (15 Mar 2015, o 08:49), Knoxi (12 Mar 2015, o 17:08), Monterevoli (12 Mar 2015, o 11:46), navaruss (12 Mar 2015, o 22:47), Podwójny (12 Mar 2015, o 16:05)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05
Posty: 127
Podziękowano: 212 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Bardzo podoba mi się pomysł z ogłuszeniem natomiast rozwinąłbym go w jakiś ciekawy sposób. Przykładowo strateg + lodowa + zatrucie = szansa x% na ogłuszenie przeciwnika czyli, że zwyczajnie nie będzie nic robił, oczywiście defa będzie miał.

_________________
You can't kill me cause I was born dead
Mag Ognia - 116LvL


12 Mar 2015, o 11:48
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Ogłuszenia i zamrożenia są za silne, nie przejdą nawet w mocno osłabionej formie.
Jako łucznik z piachu bym nie zrezygnowała, bo mimo wszystko atak wręcz się przydaje. Bez piachu i z marnym % na TS ograniczymy się do 1 strefy ataku.
W PvE nic się nie zmieni, a dodatkowo spadniemy w PvP.


12 Mar 2015, o 21:09
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Titanio, wydaje mi się, że twórca tematu nie chciał zabrać piachu, ale w podobny sposób do mojego, zrobić z łucznika z indywidualna umiejętnością, która niedużo by się różniła od piasku. Powód jest taki, że dzielimy umiejętności z, nie oszukujmy się: najlepszym debuferem w grze, co nie jest w porządku, bo to tylko zmniejsza naszą pozycje w grze.

W moim temacie, również w tym dziale, mniej więcej opisałem jak to wygląda...

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


12 Mar 2015, o 22:51
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Za silne? wiesz co jest za silne? Ukazanie, to jakoś nikt nie mówi że jest przekokszone. ogłuszenie z 20% skutecznoscia wcale nie jest takie mocne mi się wydaje, na 10 ataków mobka może 1-2 by na runde opuściło i tylko tyle.
Rezygnujesz z piachu kosztem dezorientującego pyłu, wiesz jak działa gaz łzawiacy, powiedzmy że to działałoby podobnie i miałoby działanie jak kolano sheeda.


12 Mar 2015, o 22:58
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Nie mam pojęcia po co ruszać jedyny dobry debuf, na którym zależy drużynie, jeżeli obok mamy zbędną i praktycznie nieużywaną TS.


13 Mar 2015, o 00:12
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
mozna zmienić jedno i poprawić drugie, chodzi o to zeby nie było bezczynności tylko stałe próby, jak bedzie się tak podchodzić do sprawy jak Ty i ekipa to sie nigdy nic nie ruszy.
Jak się chce to się szuka sposobu, a jak się nie chce to się szuka wymówki, proste.


13 Mar 2015, o 00:23
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Akurat wszystkie podejścia jakie mogłam to zrobiłam i mam wyczucie tego co mogłoby przejść, a na co nie ma szans. Ogłuszenie i nowy zamiennik szpili, czyli kolejny debuf na drużynę raczej nie przejdzie, tak samo jak podobne zamrożenie i zmiana zatrutej na inny debuf osłabiający.
Nie mówię, że próbowanie czegokolwiek nie ma sensu, ale jestem zdecydowanie przeciwna zabraniu łucznikowi szpili jako ataku wręcz.


13 Mar 2015, o 00:55
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Pomysłów było wiele, nakładający się efekt rozbicia pancerza jak rozumiem upadł?

Moim zdaniem dwie nowe umki są w stanie rozwiązać wszystkie mankamenty łuka - a te mamy trzy - niska przydatność debuffów, ogromne spalanie zasobów i mizerny dmg nawet jak na debuffera.


Zamiast zatrutej umka, która da łukowi to co maja inni debuferzy - sh ma ko, vd ssie manę - zatem może umka, która powodowałaby ograniczenie zużycia many i kondy o 25% na 7 poziomie (przy 60 wiedzy wchodziłaby na 2 pa jak zmysły). Wówczas łuk mógłby bić dłużej - co przy jego słabym dmg i ogromnym spalaniu zasobów byłoby realną wartością dodaną i bardzo pomogłoby choćby w zleckach (np. harpie). Łuk mógłby chodzić w resach bez obawy, że zaraz się wykopsa z many i kondy - co przekładałoby się także na jego większą żywotność.

Drugi pomysł to zabranie mamuśki (jak pisze Tit) - skoro taką solą w oku jest wrzucanie jej z podstawowego atrybutu łuka - zręki - btw. chyba nikt oprócz Tit nie robił testów jaka jest szansa wrzucenia TS przy 300 plus czy nawet 600 wiedzy u łuka - a to bardzo ciekawe, ponieważ ta szansa nadal jest mizerna (rozmawiamy o 115 plus i Berlinie), gdyż ta umiejętność jest właśnie tak ciekawie skonstruowana, że tak naprawdę nikt nie ma pojęcia jak to działa i ile tej wiedzy trzeba mieć. Odpowiedz nie jest zbyt budująca - żadna ilość wiedzy nie będzie zadowalająca - ta umka na wyższych lvlach łuka staje się gniotem.

Zamiast TS debuff "strzelany" - w końcu łucznik mógłby w pełni wykorzystać swoją zrękę - powodowałby obniżenie zadawanych obrażeń na podobnym poziomie jak zatruta oraz atak i obrona każdej strefy - 25%.

Łucznik mógłby spokojnie tak jak sh czy ryc (ten ma więcej bo 160, a trafiają się też ryce, którzy mają więcej) robić 140 wiedzy (co umożliwiłoby mniejsze spalanie zasobów) przez co w pvp nadal należałoby bronić 3 strefy - (strach).

I problem rozwiązany :)

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


13 Mar 2015, o 01:03
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 9 Cze 2014, o 22:05
Posty: 11
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualne umiejętności łucznika
Ja dodatkowo bym wprowadził coś w stylu obniżenie obrony dystansowej jak ma vd i sh tyle że fizycznej.


13 Mar 2015, o 08:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 454 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron