Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
 Nowe bossy 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2010, o 19:03
Posty: 67
Miejscowość: Niby landia
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
władca ognia : 2,5 k hp obstawa : słudzy ognia 0,5 hp
Umiejętności: Fireball , wzmocnienie ( coś takiego jak inka )
był by to mini boss z którego nie lecą rary ale exp jest

Władca komarów : 1,5 k hp . Obstawa : komary
Umiejetnosci : Gryzienie krwawienie , Dyńka ( :lol: )

_________________
Image
*******************************************************************************************************


27 Mar 2011, o 20:39
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: Nowe bossy
Supermegapotężnywładcaciemnościitakdalej

miał by 4khp i atakował potężną błyskawicą


Na serio zaczyna sie tu robić spam. Według mnie nowe bossy nie są potrzebne.

_________________
dr 120


27 Mar 2011, o 22:09
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
niepotrzebne? ile razy mozna bic te same duchy, krzyzaki itd

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


27 Mar 2011, o 22:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 19:40
Posty: 288
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Post Re: Nowe bossy
lehmar tobie nie są potrzebne nowe bossy ,bo ty tylko po zamku latasz:)
przydały by się nowe bossy np z 40k hp lub coś było by co robić chociaż :)

_________________
Image

2010-12-23 09:07:11-start gry
2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) :)
20120-06-01 xx:xx-powrót


27 Mar 2011, o 22:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: Nowe bossy
Mortal chodziło mi o te bosy dla newbie

Mają krzyżaka, herszta badbeka ichitiona itd.

A bosy +70? Nie ważne jak by były silne schemat sprowadza się do jednego:

-korzenie
-zakładanie debufów
-zbijanie hp
-ukazanie

Powtarzać aż do zdobycia rara.

_________________
dr 120


27 Mar 2011, o 22:47
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 16:10
Posty: 1201
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 112 razy
Post Re: Nowe bossy
Nie do konca Lehmar. Wlasnie w innej strefie rozmawiamy o bossach i sprowadza sie on do schematu innego niz powyzszy. Najpierw trzeba bedzie dojsc do tego Bossa, a potem go zabic omijajac pkt. 1 lub 2 ze wzgledu na odp. Bossa. I dojscie, i zabicie nie bedzie latwe, ale wymyslanie nowych bossow dopiero zaczynamy. Jak macie ciekawe pomysly to potrzeba nam cala instancje, wszystkie mobki po drodze, staty bossa, skille, rary z niego oraz z przykladowe ss'y mobow w drodze. Prosze o konkretne pomysly.

_________________
Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl


27 Mar 2011, o 23:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2011, o 21:54
Posty: 93
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Post Re: Nowe bossy
Lehmar i tobie podobni:
Jeśli gra tak totalnie cię znudziła, że nie dość, że sam nie potrafisz wykrzesać z siebie nawet krzty entuzjazmu, ale dodatkowo "zatruwasz" innych, lub usilnie próbujesz, to chyba oznaka, by dać sobie spokój :D
Jeśli czegoś nie chcesz to nikt do niczego cię nie zmusza, w tym kwestia bossów - zmusza cie ktoś byś na nie chodził? Nie, rary możesz kupić.
W grze panuje zasada dobrowolności, zaś twe marudzenie w niczym nie pomaga, a hamuje graczy z na prawdę świetnymi pomysłami, bo nie będą ich publikować. Więc może nie przejmujmy się takim gadaniem i twórzmy na chwałę Taernu :D

_________________
Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła
Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua


28 Mar 2011, o 07:13
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 19:40
Posty: 288
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Post Re: Nowe bossy
jak ty lehmar chyba MIŚA na oczy nie widziałeś ,lub smoka :D
bo ty tylko zamek zamek zamek
a dojdź sobie pan do modliszki(tygrysa) czasami się idzie 30min a czasami 4h
i np tak jak moja wczorajsza wyprawa 3h łażenia i jeszcze padłem i liczyłem że spotkam ekipe a tu ,nie spotkałem i się zdenerwowałem ,bo oni sobie bili już tygrysa a ja nie .Jeszcze poleciała koledze peleryna (debba)

_________________
Image

2010-12-23 09:07:11-start gry
2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) :)
20120-06-01 xx:xx-powrót


28 Mar 2011, o 08:00
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2011, o 23:50
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
tez jestem bardziej za tym zeby na wyspie tam gdzie sie lowi rybki zrobic jakiegos bosa, np ten pomysl z minotaurem byl elegancki
do tego umiescic go gdzies gdzie ciezko dojsc zeby exp tez wpadal,
co do loota to niewiem zdaje sie na tworcow gry :)
ale wlasnie szkoda marnowac tej wyspy tylko na dorsze, mozna by to jakos urozmaicic

_________________
Dzeusek luk - s3 ON
Voodobu 34lvl vd off - s3
Buby 27 MO off s3
Bubson 21 barb off s3
Derkael 21 ryc off s3




NO FEAR


28 Mar 2011, o 14:15
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
Moj lekki pomysl
1Zaczne moze od instancji
Instancja o nazwie Labirynt zagubionych
wczesniej jednak trza wykonac quest (tutak by sie przydal jakis pomysl na quest 35+), ktory umozliwi wejscie do instancji
Instancja jak nazwa wskazuje jest labiryntem, z kazdym wejsciem do instancji budowla sie zmienia (o ile to mozliwe) albo rozmieszczenie mobow, w labiryncie tym bedzie chodzilo o to by dojsc do Bossa dobra droga/ droga z najmniejsza iloscia mobow, gdyz expienie na nich w porownaniu do zgrzytow by bylo nieoplacalne (odp przed bossem i przed wejsciem tylko)
2Potwory (moby)
Straznik [2400HP] fizol ala sheed, podchodzi, wali kopniaki itd
Obrazenia kolo 200-300
Loot: zloto
Chemik [2000HP] zaburza mysli (to co ma duch energi), atakuje z kuli energii (obr kolo 300) i z palki (kolo 150)
Loot: rowniez zloto samo
Wieksze moby cos ala kolekcjoner czy tam szczudlak
Mistrz [7500HP] typ mo, uzywa deszczu ognia (obr 200-300), podpala oraz wysysa mane, meteor do dyskusji
Loot: zloto, flasze oraz rozgi
Klucznik [8000HP] wyposazony w jednoreczny w ktores kastety do tego strzela tym co sheed, uzywa kontroli oddechu i unikow
Loot: zloto, oraz jeden platynowy klucz dla losowej osoby

Normalne grupki mobow w inst: 2x straznik+1 chemik, 2x chemik+1 straznik, te wieksze: mistrz+2 chemikow, mistrz+chemik+straznik, 2x straznik+klucznik i ta najwieksza klucznik+ mistrz+ chemik+ straznik
3Boss
Chcialem troche urozmaicic to i dalem 2 bossy w jednym teamie z ktorych spadaja 4 rary, czyli 2 rary na bossa, jesli np ktos padnie a boss zostanie zabity, to straci szanse na loot z danego bossa
Zdobywca [17000HP] typ kusznika, grad (~300), tzw strateg, czesto uzywane ogniste strzaly (500-700 obr), zmysly ofc + strzala ktora zabiera mane, w miare dobra odpornosc na uroki
Loot: zloto, inne itemki i rary:
"Narzutnik" - pelerynka [+4moc,+10wiedza,+40HP,+80mana] od 40 lv
"Zdobytnik" - pierscien [+20moc,-5wiedza,+50HP,+50mana] od 40lv
Drugi boss:
Bohater [18000HP] typ rycerza, wrzuca zawsze ochrone na Zdobywce, malo podatny na ogien/cien/ cos jak krab, kontrola oddechu, potezne uderzenie (~500), oraz jesli ten wczesniejszy ma strzale co mane zabiera to temu bym dal ciecie co kondycje zabiera, albo ten buff co kondycje zabiera, w miare dobra odpornosc na uroki
Loot: zloto, platynowy klucz, inne itemki i rary:
"Otartum" - pas [+4sila,+10zrecznosc,+90HP,+30kondycji] od 45lv
"Ekshilil" - miecz jednoreczny :D [101Obrazen,+15Sila,-5zrecznosc,+120HP,+30Mana,+30Kondycja]

Chcialem by powstal boss o trudnosci pomiedzy duchami (ognia/energii/zimna), wieza a duchem zamku
Te dwa bossy sie uzupelniaja i nie sa tak latwe do pokanania, on na wiekszosc odporny, rzuca ochrone na bossa luka ktory bije z dystansu i obszarowo, wiec same korzenie nie wystarcza
jestem otwarty na wszelkie poprawki, wyzwiska i komentarze

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


Ostatnio edytowany przez kuki, 29 Mar 2011, o 14:32, edytowano w sumie 1 raz



28 Mar 2011, o 15:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 116 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron