Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
 Nowe bossy 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 18:34
Posty: 85
Miejscowość: Mielec/Kraków
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Post Re: Nowe bossy
Zwyzywam Cię od gości z dobrym pomysłem, co?:) Wszystko pasuje, tylko widzisz, musiałoby być mniej expa za te cudowne kreaturki, które musiałyby być ciut słabsze jednak, z 2 powodów:
1. Boss ma być między duchami a duchem zamku, więc logiczne, że poziom nie może być porównywalny z tym od ducha zamku
2. Insta inaczej stałaby sie narzędziem do darmowego nabijania myliardów expa.
Poza tym to ciekawy pomysł - i rary całkiem ciekawe. Po wykonaniu questa 35+, Labirynt ów ulokowany daleko na wyspie - jestem całkowicie za.

_________________
Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg.
Ani czerwonej gwiazdy starzec.
Kocham czerń, kocham noc,
Pluję na prawo, bo kocham wolność.


28 Mar 2011, o 15:18
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2011, o 23:50
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
A wiec tak, mam wene i chwile czasu wiec postanowilem ruszyc glowa i wysilic wyobraznie

jak kazdy zauwazyl komary to wkurzajace istoty, wiec czemu nie mogly by miec swojego bossa?
Wyspa na ktorej lowimy ryby (chyba kazdy ja zna az za dobrze) jest nie wykorzystana i tu pojawia sie pomysl na taka mala instancje tam :

przyplynelismy idziemy w gore mapki lejemy szkieleto magow, po drodze do wejscia do jasniki spotykamy tez pare ogrow
gdy juz wbilismy sie do jaskini czekajaja na nas takie mobki jak :

KOMAR (zwykly)
Skazony komar
Wsciekly komar ( 800hp 300many 400 kondy loot taki jak z komarow tylk exp nieco wiekszy )

spotykamy ich dosc sporo na swojej drodze, zeby exp wpadl :) i dojscie do bossa nie bylo zbyt szybkie

Ok, gdy juz pokonalismy komary itd, czeka na nas bos "Moskit" 22khp mana konda wg Gmow, zadaje obrazenia w taki sam sposob jak komary, tylko wiadomo mocniejsze

nie stety niemam zadnego pomyslu na rary z niego, to juz zostawiam innym gracza lub tworca gry :)

Dobra, uporalismy sie z Moskitem, idziemy odpoczac nieco dalej, nastepnie podazajac w gore mapki, znajdziemy koleine zejscie w dol
na tym poziomie czekac nas beda skazone pajaki (900hp, atakuja jak czarna wdowa i moga meic bardziej zielony kolor)
Gdy uporamy sie z ze skazonymi pajakami czeka nas nastepny boss mianowicie Ptasznik (28k hp wyglad krzyzaka, lec 2 razy mocniejsze ciosy)
jak i w przypdku moskita rarki zostawiam gracza i Drygowi :))

Mam nadzieje ze Moja wizja wykorzystania wyspy wam sie spodoba :) uwagi i poprawki mile widziane

_________________
Dzeusek luk - s3 ON
Voodobu 34lvl vd off - s3
Buby 27 MO off s3
Bubson 21 barb off s3
Derkael 21 ryc off s3




NO FEAR


28 Mar 2011, o 16:53
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
@2xup
tak, nie chciałem upodobnić do ducha zamku, ale zauważ, ze zwykle duchy już można w teamie 30sto lv bić, ducha zamku koło 50, więc to właśnie dla takich 40
Starałem się w miarę wyrównać Hp pomiędzy, obrażenia oraz rary
Do expa masz również rację dlatego o czym nie wspomniałem we wcześniejszym poście, exp za te moby w instancji musiałby być 2x mniejszy niż u zgrzytów czy 2x większy niż za upadłe

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


28 Mar 2011, o 19:00
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 11:19
Posty: 19
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Nowe bossy
kuki napisał(a):
Zdobywca [17000HP] typ kusznika, grad (~300), tzw strateg, czesto uzywane ogniste strzaly (500-700 obr), zmysly ofc + strzala ktora zabiera mane, w miare dobra odpornosc na uroki
Loot: zloto, inne itemki i rary:
"Narzutnik" - pelerynka [+4moc,+10wiedza,+40HP,+80mana] od 40 lv
"Zdobytnik" - pierscien [+20moc,-5wiedza,+50HP,+50mana] od 40lv
Drugi boss:
Bohater [18000HP] typ rycerza, wrzuca zawsze ochrone na Zdobywce, malo podatny na ogien/cien/bron/strzaly cos jak krab, kontrola oddechu, potezne uderzenie (~500), oraz jesli ten wczesniejszy ma strzale co mane zabiera to temu bym dal ciecie co kondycje zabiera, albo ten buff co kondycje zabiera, w miare dobra odpornosc na uroki
Loot: zloto, platynowy klucz, inne itemki i rary:
"Otartum" - pas [+4sila,+10zrecznosc,+90HP,+30kondycji] od 45lv
"Ekshilil" - miecz jednoreczny :D [101Obrazen,+15Sila,-5zrecznosc,+120HP,+30Mana,+30Kondycja]

Chcialem by powstal boss o trudnosci pomiedzy duchami (ognia/energii/zimna), wieza a duchem zamku
Te dwa bossy sie uzupelniaja i nie sa tak latwe do pokanania, on na wiekszosc odporny, rzuca ochrone na bossa luka ktory bije z dystansu i obszarowo, wiec same korzenie nie wystarcza
jestem otwarty na wszelkie poprawki, wyzwiska i komentarze


Jeśli ten Bohater miałby wrzucać ochronę na Zdobywcę, to powiedz mi ile rund musiałbyś bić tą dwójkę w teamie 5 osób na ok. 40 lvl tak jak chcesz by wyglądał poziom na którym można na niego iść? Ponieważ on miałby bardzo niską podatność na jakiekolwiek ataki, nawet z korzeniami wykończenie go zajęłoby 10 rund, a w międzyczasie ze 2-3 osoby straciłyby całą manę/kondę w związku z debuffami które tu proponujesz... Uważam, że trochę przesadziłeś z ich umiejętnościami...


29 Mar 2011, o 09:31
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
a tak racja, sry, chcialem by byl podatny na bron biala i wrecz, by barby i sheedy bardziej sie zdaly przydatne tu
mo i tak bilby tamte swoje 600-800+, wiec tak mysle, ze z ukazaniem, 45te lv, 6-7 rund mniej wiecej by to zajelo
to nie ma byc kolejny boss ktorego sie zabija w 3 rundy..

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


29 Mar 2011, o 09:57
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 11:19
Posty: 19
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Nowe bossy
kuki napisał(a):
a tak racja, sry, chcialem by byl podatny na bron biala i wrecz, by barby i sheedy bardziej sie zdaly przydatne tu
mo i tak bilby tamte swoje 600-800+, wiec tak mysle, ze z ukazaniem, 45te lv, 6-7 rund mniej wiecej by to zajelo
to nie ma byc kolejny boss ktorego sie zabija w 3 rundy..



Zgadzam się z Tobą, że trzeba znaleźć bossa, na którego bardziej przydatnym fizolem byłby barb czy sheed niż rycek... No ja uważam że 5-8 rund to jest maksimum dla barby z krytycznym - wiem co mówię, bo wiem jak mi szybko ubywa na tych mniejszych bossach na samym ataku dwuręcznym. Trochę obawiam się gry barbem po 30 levelu ale myślę, że da jakoś radę... A mam pytanie: Da się jakoś wymusić w algorytmach, żeby mob w znikomym stopniu bronił się przed atakiem wręcz? Czy skrypty które są już napisane na to nie pozwalają?


29 Mar 2011, o 10:11
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2010, o 08:23
Posty: 144
Miejscowość: 100Lublin
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: Caroolinee
Serwer: Tolnor
Post Re: Nowe bossy
Moja propozycja.
Instancja nazywała by się "Jaskinia zaginionych"
Moby:
Kosiarz 3K HP
Dropy:przedmioty , kasa
ciosy:mieszanka barby i MO

Pogromca 5K HP
Dropy:kasa
ciosy:VD

Rozpaleniec 6.5K HP
Dropy:kasa
ciosy: MO, ryc

Boss
Grabarz 15K HP Obstawa:2X kosiarz
Ciosy bossa: VD(chmara , Szpila , ssanie) Drut (odczarka) łuk (TS) barba (dwuręczny)
Dropy: "Kosa" bron dla barby "Płaszcz" zbroja dla MO,VD,Drut

To tyle :)

Herszt Barbarzyńca 44 (s1)
Herszcik łuk 26 (s1)
HersztJUNI MO 21 (s1)

_________________
"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.."


3 Kwi 2011, o 10:37
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Nowe bossy
rozpaleniec ktory ma ciosy mo i rycka? :> dziwna mieszanka
Kosa - po co kolejna bron dla barbow, maja tasak, sidun i jeszcze ognisty mlot :c

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


3 Kwi 2011, o 14:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 12 Lut 2011, o 23:58
Posty: 28
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Nick w grze: Gragel
Post Re: Nowe bossy
Zdecydowanie lepszym dropem były by rare spodnie dla magów / fizoli powiedzmy od 25 lub 30 lvl

_________________
Gragel - 124 lvl Barb s3

http://www.wytrawnismakosze.pl


3 Kwi 2011, o 14:28
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2010, o 08:23
Posty: 144
Miejscowość: 100Lublin
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: Caroolinee
Serwer: Tolnor
Post Re: Nowe bossy
Pisałem to na szybko ja tylko zaproponowałem :D






Herszt barba 44 (s1)
Herszcik łuk 26 (s1)
HersztJUNI MO 22 (s1)

_________________
"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.."


3 Kwi 2011, o 19:35
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 117 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron