Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Boss dla 10 graczy 

Czy chcielibyście takiego bossa w grze?
1. Tak 82%  82%  [ 102 ]
2. Nie 18%  18%  [ 22 ]
Razem głosów : 124

 Boss dla 10 graczy 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Boss dla 10 graczy
Witam, idea stworzenia bossa dla więcej niż 5 graczy pojawiała się już wielokrotnie. Gra się rozwija, a wraz z owym rozwojem to co kiedyś wydawało sie być w niej niemożliwe, zaczyna nabierać bardziej realnych kształtów. Word Boss dla 10 graczy, graczy, którzy musieliby ze sobą ściśle współpracować, aby go pokonać, przykładowo bijąc i debuffując odpowiednie "głowy", aby nie poszło wgniatające wszystkich w glebę AoE. Pozwoliłem sobie na taką wariację, wykorzystując net i ss-y postaci, którymi grałem lub gram (zaplątał mi się cudzy mosiek - niech mi użytkownik wybaczy, no i nie czepiać się, że po drugiej stronie jest dwóch dru, a nie ma ryca, wszak to jedynie luźno nakreślony pomysł...). Widziałbym go jako jeden twór z sześcioma głowami, głowami atakującymi po trzy jedną i trzy drugą stronę. Jiindra (mix Jinna i Hydry) 8-) naturalnie do dopracowania, ekran być może byłby podzielony, pasek hp, many etc. bossa wspólny dla obu drużyn. Trwają prace nad enigmatyczna funkcją transferującą, być może kiedyś doczekamy się czegoś podobnego.

Drop do ustalenia, exp podobnie, trudność? (może wersja dla mid i hard dla koksów), wejście po spełnieniu pewnych warunków (vide części i Selena, wzorem mapek na Modłę czy kluczy na Waldka mogłoby lecieć coś w rodzaju "lampy alladyna" - również do ustalenia).

Obecnie jest to naturalnie luźny temat, zatem poruszamy się na wysokim poziomie abstrakcji, interesuje mnie jednak, czy gdyby kiedykolwiek byłaby możliwość stworzenia takiego bossa, jak na ów pomysł zapatrywaliby się gracze.


JIINDRA 8-)
Tak mógłby wyglądać... ;)
http://screenshooter.net/101986829/wvtryqc

scialiłam posty~Zar

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


Ostatnio edytowany przez Gustavus 30 Mar 2015, o 01:17, edytowano w sumie 2 razy



30 Mar 2015, o 00:54

Podziękowali: 5 Areol (27 Mar 2017, o 22:25), Brakon (8 Maj 2015, o 15:42), Elfnocy (30 Mar 2015, o 10:39), Fpkori (29 Cze 2015, o 08:40), Mroku (18 Cze 2015, o 17:09)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Gru 2013, o 16:40
Posty: 161
Podziękowano: 232 razy
Otrzymanych podziękowań: 77 razy
Nick w grze: Elfnocy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Pomysł nie głupi byłaby to fajna odmiana jestem za co potwierdzam w ankiecie. Myślę że dla gi
dii byłaby to super zabawa.
PS.
scal posty :twisted:

_________________
"Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia"
Dziedzictwo
"hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd
"osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl


30 Mar 2015, o 10:41
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Gustav jesteś okropny, nie dałeś barbarzyńcy na screenie. Teraz się poczują biedni, odrzuceni i słabi :(

Pomysł fajny pod kątem gildii, wiadomo że jak są jakieś lotne bossy to miejsce jest ograniczone, a tu można by było spokojnie połową gildii lecieć. Ciekawe czy da się tak miejsca podzielić jak na obrazku, może w 3D?

Zaraz będzie, że nie potrzeba nowych bossów..


30 Mar 2015, o 12:19

Podziękowali: Krzeeslaw (26 Cze 2015, o 00:10)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
No nie ma, gdyz boss naturalnie mógłby byc odporny na sieczne 8-) utkniesz jeden łeb toporem, to wyrosną dwa kolejne i wszyscy ded ;)

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


30 Mar 2015, o 13:20
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Gru 2013, o 16:40
Posty: 161
Podziękowano: 232 razy
Otrzymanych podziękowań: 77 razy
Nick w grze: Elfnocy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Moja profesja zadowoli się młotami :mrgreen:

_________________
"Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia"
Dziedzictwo
"hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd
"osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl


30 Mar 2015, o 17:30
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Lut 2015, o 23:00
Posty: 7
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Superr pomysł! Było by to kolejne urozmaicenie gry i swietna zabawa. Mam nadzieje, że wyszłoby kilka takich bossów w dalszym okresie czasu.

_________________
LeczeRany DR 24lvl
Fireshow MO 49lvl


1 Kwi 2015, o 09:32
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14
Posty: 46
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: NettikIIoII
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

_________________
Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x
RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów.
http://www.youtube.com/c/nettik1231


1 Kwi 2015, o 20:43
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05
Posty: 127
Podziękowano: 212 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
nettik123 napisał(a):
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika...
Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr.

Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? :)

_________________
You can't kill me cause I was born dead
Mag Ognia - 116LvL


1 Kwi 2015, o 21:45

Podziękowali: MrocznaSiostra (4 Maj 2015, o 19:39)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14
Posty: 46
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: NettikIIoII
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Monterevoli napisał(a):
nettik123 napisał(a):
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika...
Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr.

Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? :)


Właśnie o to mi chodzi jeśli zablokujemy jednej stronie dmg a drugiej debufy będzie się opłacało wziąć wszystkich na wyprawę, a nie ten sam skład x2, myślę to jak będą działać grupowe buffy leży bardziej w kwestii ewentualnego silnika.

_________________
Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x
RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów.
http://www.youtube.com/c/nettik1231


1 Kwi 2015, o 23:15
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
:) Działałby w obrębie jednej strony Monte, o to właśnie chodzi Nettik, fajnie to rozwinąłeś. Tak jak pisała Tit, połowa gildii mogłaby go klepać, można byłoby też zrobić sensowny cooldown. Tak jak pisałem poruszamy się na dużym poziomie abstrakcji, aczkolwiek widzę, że większośc użytkowników (a tych aktywnych i sensownych nie ma w końcu zbyt wielu) jest za.

Współpraca obu stron byłaby podstawą do zabicia tego bossa, każdy miałby swoje zadanie, co wykluczyłoby nader często obserwowane patologie typu bijący otwieraczem ryc - bo po co chronić, skoro chce wykręcić fajnego kryta, druid bijący latarą, bo po co leczyć, skoro ma kryty w latarni i chce bić (padłem tak ładnych kilka razy na champach i bossach w Berlinie), gracze zapominają do czego służą ich profy a tu byłaby krótka i prosta piłka. Brak tejże współpracy powodowałby np. dmg bossa x 3, ściemnienie ekranu, potężne AoE i wszyscy nogi w górę :)

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


1 Kwi 2015, o 23:54
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 183 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron