![]() |
Strona 1 z 4 |
[ 37 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Boss dla 10 graczy
Boss dla 10 graczy
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26 Posty: 111 Miejscowość: Wawka Podziękowano: 308 razy Otrzymanych podziękowań: 659 razy Nick w grze: Conan Serwer: Ostlor ![]() |
Witam, idea stworzenia bossa dla więcej niż 5 graczy pojawiała się już wielokrotnie. Gra się rozwija, a wraz z owym rozwojem to co kiedyś wydawało sie być w niej niemożliwe, zaczyna nabierać bardziej realnych kształtów. Word Boss dla 10 graczy, graczy, którzy musieliby ze sobą ściśle współpracować, aby go pokonać, przykładowo bijąc i debuffując odpowiednie "głowy", aby nie poszło wgniatające wszystkich w glebę AoE. Pozwoliłem sobie na taką wariację, wykorzystując net i ss-y postaci, którymi grałem lub gram (zaplątał mi się cudzy mosiek - niech mi użytkownik wybaczy, no i nie czepiać się, że po drugiej stronie jest dwóch dru, a nie ma ryca, wszak to jedynie luźno nakreślony pomysł...). Widziałbym go jako jeden twór z sześcioma głowami, głowami atakującymi po trzy jedną i trzy drugą stronę. Jiindra (mix Jinna i Hydry)
![]() Drop do ustalenia, exp podobnie, trudność? (może wersja dla mid i hard dla koksów), wejście po spełnieniu pewnych warunków (vide części i Selena, wzorem mapek na Modłę czy kluczy na Waldka mogłoby lecieć coś w rodzaju "lampy alladyna" - również do ustalenia). Obecnie jest to naturalnie luźny temat, zatem poruszamy się na wysokim poziomie abstrakcji, interesuje mnie jednak, czy gdyby kiedykolwiek byłaby możliwość stworzenia takiego bossa, jak na ów pomysł zapatrywaliby się gracze. JIINDRA ![]() Tak mógłby wyglądać... ![]() http://screenshooter.net/101986829/wvtryqc scialiłam posty~Zar _________________ corrumpunt mores bonos colloquia mala Ostatnio edytowany przez Gustavus 30 Mar 2015, o 01:17, edytowano w sumie 2 razy |
|
30 Mar 2015, o 00:54 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 8 Gru 2013, o 16:40 Posty: 161 Podziękowano: 232 razy Otrzymanych podziękowań: 77 razy Nick w grze: Elfnocy ![]() |
Pomysł nie głupi byłaby to fajna odmiana jestem za co potwierdzam w ankiecie. Myślę że dla gi
dii byłaby to super zabawa. PS. scal posty ![]() _________________ "Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia" Dziedzictwo "hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd "osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl |
|
30 Mar 2015, o 10:41 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami
![]() |
Gustav jesteś okropny, nie dałeś barbarzyńcy na screenie. Teraz się poczują biedni, odrzuceni i słabi
![]() Pomysł fajny pod kątem gildii, wiadomo że jak są jakieś lotne bossy to miejsce jest ograniczone, a tu można by było spokojnie połową gildii lecieć. Ciekawe czy da się tak miejsca podzielić jak na obrazku, może w 3D? Zaraz będzie, że nie potrzeba nowych bossów.. |
|
30 Mar 2015, o 12:19 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26 Posty: 111 Miejscowość: Wawka Podziękowano: 308 razy Otrzymanych podziękowań: 659 razy Nick w grze: Conan Serwer: Ostlor ![]() |
No nie ma, gdyz boss naturalnie mógłby byc odporny na sieczne
![]() ![]() _________________ corrumpunt mores bonos colloquia mala |
|
30 Mar 2015, o 13:20 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 8 Gru 2013, o 16:40 Posty: 161 Podziękowano: 232 razy Otrzymanych podziękowań: 77 razy Nick w grze: Elfnocy ![]() |
Moja profesja zadowoli się młotami
![]() _________________ "Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia" Dziedzictwo "hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd "osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl |
|
30 Mar 2015, o 17:30 |
![]() |
|
![]() |
||
Uciekinier Taernijczyk ![]() ![]() |
Superr pomysł! Było by to kolejne urozmaicenie gry i swietna zabawa. Mam nadzieje, że wyszłoby kilka takich bossów w dalszym okresie czasu.
_________________ LeczeRany DR 24lvl Fireshow MO 49lvl |
|
1 Kwi 2015, o 09:32 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14 Posty: 46 Podziękowano: 27 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: NettikIIoII Serwer: Tolnor ![]() |
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.
_________________ Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów. http://www.youtube.com/c/nettik1231 |
|
1 Kwi 2015, o 20:43 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05 Posty: 127 Podziękowano: 212 razy Otrzymanych podziękowań: 150 razy Serwer: Tolnor ![]() |
nettik123 napisał(a): pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani. No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika... Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr. Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? ![]() _________________ You can't kill me cause I was born dead Mag Ognia - 116LvL |
|
1 Kwi 2015, o 21:45 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14 Posty: 46 Podziękowano: 27 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: NettikIIoII Serwer: Tolnor ![]() |
Monterevoli napisał(a): nettik123 napisał(a): pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani. No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika... Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr. Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? ![]() Właśnie o to mi chodzi jeśli zablokujemy jednej stronie dmg a drugiej debufy będzie się opłacało wziąć wszystkich na wyprawę, a nie ten sam skład x2, myślę to jak będą działać grupowe buffy leży bardziej w kwestii ewentualnego silnika. _________________ Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów. http://www.youtube.com/c/nettik1231 |
|
1 Kwi 2015, o 23:15 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26 Posty: 111 Miejscowość: Wawka Podziękowano: 308 razy Otrzymanych podziękowań: 659 razy Nick w grze: Conan Serwer: Ostlor ![]() |
![]() Współpraca obu stron byłaby podstawą do zabicia tego bossa, każdy miałby swoje zadanie, co wykluczyłoby nader często obserwowane patologie typu bijący otwieraczem ryc - bo po co chronić, skoro chce wykręcić fajnego kryta, druid bijący latarą, bo po co leczyć, skoro ma kryty w latarni i chce bić (padłem tak ładnych kilka razy na champach i bossach w Berlinie), gracze zapominają do czego służą ich profy a tu byłaby krótka i prosta piłka. Brak tejże współpracy powodowałby np. dmg bossa x 3, ściemnienie ekranu, potężne AoE i wszyscy nogi w górę ![]() _________________ corrumpunt mores bonos colloquia mala |
|
1 Kwi 2015, o 23:54 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 4 |
[ 37 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |