Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Boss dla 10 graczy 

Czy chcielibyście takiego bossa w grze?
1. Tak 82%  82%  [ 102 ]
2. Nie 18%  18%  [ 22 ]
Razem głosów : 124

 Boss dla 10 graczy 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 11:11
Posty: 23
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Nick w grze: Tsubasa
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
no pomysl w deche to i dodam coś od siebie. Boss miałby powiedzmy 10% szansy na "skok farida" i w momencie gdy przykładowo gracz z lewej z pozycji 1 atakuje boska a temu zadziala akurat skok to atak ten automatycznie przelatuje na wylot i trafia gracza z pozycji 1 po prawej itd. :twisted: .

hehe, ogolnie pomysl na + tylko tak na powaznie to chyba nie bardzo bylby mozliwy obecnie do wprowadzenia, ale moze nie, co ja tam wiem...


2 Kwi 2015, o 00:12
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2013, o 03:50
Posty: 27
Miejscowość: Vratislavia
Podziękowano: 18 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Pomysł ciekawy, aczkolwiek jestem do niego sceptycznie nastawiony, i podchodzę z dużą rezerwą. A czemu już wyjaśniam.
W drużynie na takiego bossa oczywistym jest że znajdowałyby się co najmniej dwóch druidów (jeden by miał ogromne trudności z ogarnięciem wszystkiego), ale czy nie byłoby tak że obowiązkowy skład owej drużyny składałby się jeszcze z czterech rycerzy, dwóch debuferów, i dwóch DMG? Taki boss mógłby spowodować że jeszcze bardziej pogłębiłaby się przepaść między klasami. Druid i rycerz czyli profesie, które są wszędzie potrzebne byłyby potrzebne jeszcze bardziej, natomiast z wypraw eliminowałoby się jednego z debuferów, i jednego DMG (po co brać np. dwóch barbów, skoro lepiej wziąć dwa MO bo radzą sobie lepiej, i analogicznie na cholerę VD skoro urok wbić jest bardzo ciężko?).
To tylko luźne przykłady, bo nikt nie wie jakby ten boss wyglądał, ale jestem jednak przekonany że byłyby profesie które przydawałby się o wiele mniej niż inne.

_________________
fac fideli sis fidelis
mors certa hora incerta
fac te ipse felicem


2 Kwi 2015, o 06:38
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Skoro miałby 6 głów, po 3 na każdą stronę, można by było wykminić, przykład:

Strona DMG:
1 głowa - odporność na ataki fizyczne urok i obuch oraz kłute (wykluczyłoby to barbe na tej główce), wrażliwość na ogień. - Przewaga MO
2 głowa - Odporność na ataki dystansowe i uroki, niewrażliwość na ogień(wykluczenie mo). - Przewaga barbarzyńcy
3 głowa - wrażliwa na wszystko

Strona DEBUF:
Każda z głów wrzucałaby oddzielnie stronie DMG niewrażliwość na ataki(1 runda) co rundę, aby przerwać te wrzucanie, każda z głów potrzebowałaby odpowiedniego debufa:
1 głowa - Odporność na fizyczne i dystansowe. Wymagania Książka szpila i zatrucie.
2 głowa - Odporność na fizyczne i uroki. Wymagania strateg i lodowa.
3 głowa - Odporność na dystans i uroki. Wymagania dotkliwe i "cios w nos".

Ponadto gdyby któraś głowa dostała złego debufa rzucałaby grupowe czyszczenie.

Wiem, pomieszane strasznie, ale nie widzę innej opcji która wstawiłaby mo i luka do składu...

Aby nie bić tego na 1 skład, póki nie byłoby debufa, druga strona zdenerwowana właśnie tym, że się nudzi, atakowałaby i zabijała całą drużyne debuferów :o

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


2 Kwi 2015, o 11:09
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14
Posty: 46
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: NettikIIoII
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
@ Areol genialne, jedyne co bym zmienił to 2 głowę po stronie debuffera, wbicie lodowej w przypadku łuka jest dość ciężkie, nie dość, że ciężko będzie trafić głowę bez szpili czy dotkliwego to jeszcze szansa na wbicie aury jest niewielka, lepiej sprawdziłoby się strateg i zatrucie.

_________________
Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x
RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów.
http://www.youtube.com/c/nettik1231


2 Kwi 2015, o 12:42
Profil WWW
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Zatrucia nie wziąłem pod uwagę ze względu na VD, ew podpalenie mogloby byc, ale to i tak taka sama szansa jak na lodowa aure

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


2 Kwi 2015, o 16:53
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Paź 2012, o 23:14
Posty: 46
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: NettikIIoII
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
sam strateg wymaga udziału łucznika, a vd i tak będzie zajęty wbijaniem swoich 3 debuffów z uroków.

_________________
Turnieje: 3 mjc: 32x / 2 mjc: 25x / 1 mjc: 65x
RedBite bb59, wygrany turniej mistrzów.
http://www.youtube.com/c/nettik1231


2 Kwi 2015, o 17:05
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2015, o 19:42
Posty: 24
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Vausagur
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Jestem na tak
na ss jest pare głów i po środku. jakaś. postać. więc. bym zrobił tak
Że pierw trzeba. pokonać 6 głów a potem na środku bossa który by miał ze 100k hp ale biły by go 2 strony
boss powinien byc tak 45+ i 75+ dla 2grp lvl
A żeby weiść do insty trzeba dostać przepustke były. by 2 pokoje dla 2 przedziałów

_________________
Sheed 54 Vausagur
Motyl 53 Wendigo
Gildia ConquerorOfDeath


2 Kwi 2015, o 20:52
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05
Posty: 127
Podziękowano: 212 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Nie chce w Taernie tworzenia "specjalnych" bossów tak aby każdy mógł je bić tylko dlatego, że tak narzuca idea bossa i jego wrażliwości. To jeszcze bardziej potwierdza fakt, że są profesje stabilne i upośledzone.
Chcę aby boss był wyzwaniem lecz nie narzucał składu.

Nie mylić, jestem oczywiście za ideą bossa dla 10 graczy.

_________________
You can't kill me cause I was born dead
Mag Ognia - 116LvL


2 Kwi 2015, o 21:02
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Monterevoli napisał(a):
Nie chce w Taernie tworzenia "specjalnych" bossów tak aby każdy mógł je bić tylko dlatego, że tak narzuca idea bossa i jego wrażliwości. To jeszcze bardziej potwierdza fakt, że są profesje stabilne i upośledzone.
Chcę aby boss był wyzwaniem lecz nie narzucał składu.

Nie mylić, jestem oczywiście za ideą bossa dla 10 graczy.


Też bym nie chciał narzucania składu, tez chciałbym być zabierany na bossy mimo iż moze mnie zastąpic vd lub sh, inni gracze zapewne też. Ja, jako łucznik, próbuję się wpasować. Ale nie oszukujmy się, wszystko ładnie widać podczas trwania HH.

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


2 Kwi 2015, o 21:18
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Sie 2014, o 16:14
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Nick w grze: Szygul
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Bardzo fajny pomysl z tym bossem jestem za lecz wstrzymalbym sie z jego wprowadzeniem. Uszykujcie na pocztku wszystkie bugi w grze dopiero zajmijcie sie czyms nowym


8 Kwi 2015, o 21:54
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 279 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron