Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Nagradzanie 

Co myślę o tym pomyśle?
Nie mam zdania. 19%  19%  [ 5 ]
Nie podoba mi się. 31%  31%  [ 8 ]
Podoba mi się. 50%  50%  [ 13 ]
Razem głosów : 26

 Nagradzanie 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 22 Maj 2014, o 16:17
Posty: 67
Podziękowano: 113 razy
Otrzymanych podziękowań: 203 razy
Nick w grze: Panisamozlo
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Nagradzanie
Narzekamy na brak eventów, HH. Pomyślałam więc żeby to jakoś zrównoważyć, przecież samymi eventami serwery nie żyją.
Na każdym serwerze jest GM, na każdy może wejść administrator.
Gdyby zajrzał raz w miesiącu i rozesłał nagrody w postaci eliksirów, kluczy do skrzynek, esencji, wejściówek na ducha zamku, modliszkę, Waldusia, teleportów do trentis.
Edycja po sprecyzowaniu HM na co byłaby chętna ekipa by prowadzić nagradzanie.
Oto wytyczne do odebrania nagrody:
Co miesiąc przypisanie nagrody:
Lvl 1-10: Najlepszy pogromca łysych: 10 wybranych eliksirów.
Lvl 11-20. Najlepszy pogromca pająków: 10 teleportów do trentis.
Lvl 21-30. Najlepszy pogromca Ichtiona: 10 kluczy do skrzynek.
Lvl 31-40. Najlepszy pogromca Gregoriusa: 20 esencji.
Lvl 41-50. Najlepszy pogromca Niedźwiedzia: 30 wybranych eliksirów.
Lvl 51-60. Najlepszy pogromca zimowych orków: wejściówka na modliszkę.
Lvl 61-70. Najlepszy pogromca lempo: wejściówka na wybranego bossa.
Lvl 71-80. Najlepszy pogromca Waldusia: 20 kluczy do skrzynek i 30 wybranych eliksirów.
Lvl 81-90. Najwięcej zrobionych zleceń z Maga: 50 esencji.
Lvl 91-100. Najlepszy pogromca Jaskółki: 10 kluczy do skrzynek, 30 wybranych eliksirów 10 esencji.
Lvl 101+. Najlepszy pogromca lalkarza: 50 wybranych eliksirów, 15 kluczy do skrzynek, 20 esencji.

Zróżnicowałam wyzwania dla każdego, wydaje mi się że granica możliwości nie została przekroczona. Nagrody nie są też kolosalne, mają jedynie dodać uroku w grze.
Czekam na komentarze.

_________________
Krzywdząc innych, krzywdzisz sam siebie.


Ostatnio edytowany przez MrocznaSiostra 22 Kwi 2015, o 17:21, edytowano w sumie 3 razy



22 Kwi 2015, o 15:55

Podziękowali: 3 Blissiak (22 Kwi 2015, o 23:33), Nicolay (22 Kwi 2015, o 17:19), Onion (22 Kwi 2015, o 19:50)
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 3 Cze 2012, o 10:33
Posty: 134
Podziękowano: 519 razy
Otrzymanych podziękowań: 276 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
Idea fajna, ale nagrody za duże bez tych rocznych będzie dobrze, bo jakiś maniak losowych wygra 10x i dostanie zapas surowców na pół roku) i dyscypliny mi się nie podobają. Ogółem nie rozumiem dlaczego za wygranie gracz byłby nagradzany dwukrotnie- na końcu miesiąca i roku.

Ja bym dodał:
najwięcej wygranych turniejów w obrębie konta,
najwięcej zdobytego prestiżu (jedynie w gildiach 30k+),
najwięcej zdobytego honoru (liczone jedynie od 0, gdyż na ujemnych wartościach więcej się go dostaje).

_________________
IImiejsce-jedyny 29lvl, który dobił 800powera
http://scr.hu/2s0/ullr3

Koniec gry 2017.04.19


22 Kwi 2015, o 16:17
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
Był już podobny temat viewtopic.php?f=121&t=41550
Ciekawi mnie jakim sposobem sprawdzane byłoby kto jest najlepszy w danym miesiącu, bo ranking praktycznie się nie zmienia.


22 Kwi 2015, o 16:17
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
Pomysł nie jest od czapy, ale faktycznie lepiej i ciekawiej zrobić to jako swoiste losowanie i np. w styczniu na koniec miesiąca nagrodę dostaje osoba, która zabiła najwięcej orków, w lutym komarów, w marcu wilków, a w kwietniu ten kto najwięcej razy zrobił zlecenie od Kimerula.

Tyle że, nigdy nie byłoby wiadome za co nagrodzimy, ewentualnie mona podać na początku miesiąca 3 rzeczy, spośród których wybierzemy/wylosujemy nagradzaną kategorię.


22 Kwi 2015, o 16:23
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Sie 2013, o 22:55
Posty: 16
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Nick w grze: Blissiak
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
Ja tam myślę, że pomysł jest całkiem fajny z tym tylko, że bardziej przychylam się do wersji HM. Na pewno by to co niektórych graczy mocno zainteresowało.

W tym miesiącu wybieramy najlepszego z (i tu podane 3 kategorie)-OK!

ale pozostaje kwestia przemyślenia podziałów lvl, tak żeby każdy gracz miał jakieś szanse.( Lvl 100+ może się bawić w to jak chce, ale nie przesadzajmy że będzie klepał wilki).Wiec tu trochę sprawa by się komplikowała.

Chyba że to miałby byś wspierak/motywator dla małych lvl :>

_________________
Blissiak vd122 ;)
Avalon


22 Kwi 2015, o 16:46
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 22 Maj 2014, o 16:17
Posty: 67
Podziękowano: 113 razy
Otrzymanych podziękowań: 203 razy
Nick w grze: Panisamozlo
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
Edytowałam, a w sumie całkowicie zmieniłam wytyczne pomysłu, wszystko przez tego niedobrego HM ;).

_________________
Krzywdząc innych, krzywdzisz sam siebie.


22 Kwi 2015, o 17:18
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
To napiszę inaczej, na przykładzie turniejów.

Moim zdaniem bolączka turniejów jest to, że wygrywają je specjalnie zrobione postaci koxów. Oczywiście włożyli w to kupę czasu i kasy, ale cześć turków powinna być w zasięgu randomów, których realnie nie stać jeszcze na wbijanie ulepszeń pod kapelusz.

Dlatego w mojej propozycji pojawił się czynnik niewiadomej, żeby nie dało się programowo tyrać na określone nagrody. Idea z przedziałami w pewnym sensie to niweluje, ale czy na pewno? Co Wy na to?


22 Kwi 2015, o 17:56
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 22 Maj 2014, o 16:17
Posty: 67
Podziękowano: 113 razy
Otrzymanych podziękowań: 203 razy
Nick w grze: Panisamozlo
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
I tu jest pies pogrzebany bo by coś zrobić trzeba uwzględnić wiele czynników. Zadowolić się jednak wszystkich nie da. Wprowadziłam przedziały lvl żeby ci "mali" nie byli pokrzywdzeni i ci "duzi" nie szli na łatwiznę w wyborze którą nagrodę by chcieli. Przeciwników dobrałam też pod względem dobierania się w większe grupki. Może w sumie to naiwne co sobie wyobraziłam że się stanie gdy wprowadzony zostanie taki pomysł.

Jednoczenie graczy by wspólnie się bawili, mniej pyskówek na czatach, urozmaicenie gry, podział lvl nie tworzący konfliktów że inni mają lepiej. Sama fantazja. Ale może... może naiwną warto być?

_________________
Krzywdząc innych, krzywdzisz sam siebie.


22 Kwi 2015, o 18:10
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
A nie lepiej robić godzinne eventy zamiast miesięcznych?
Bo nie wiem jak reszta forumowiczów, ale dla mnie to byłoby trochę dziwne, że spora cześć graczy przez 1 miesiąc bije np. tylko i wyłącznie grizli żeby wygrać konkurs. Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby tworzenie godzinnego eventu zapowiadanego: Zapraszamy wszystkich graczy do wspólnej zabawy. Dzisiaj wygrywa ten kto ubije najwięcej xxx . Przedział levelowy to xxx-xxx. Macie godzinę czasu! Po upływie tego czasu nagradzane byłoby tylko pierwsze miejsce (Ewentualnie 1-wsze 3 miejsca oraz dajcie jakieś ciekawe propozycję nagród). Zdaję sobie sprawę, że zainteresowanie może być ogromne, więc na ten czas byłby zwiększony resp konkursowych mobów. Można byłoby zrobić to w wyznaczonym dniu np. w każdą sobotę, ale moim zdaniem lepiej gdyby to były randomowe zawody.


22 Kwi 2015, o 19:03
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nagradzanie
@Onion
Takie evety w sumie już są. To dynamiczne eveny. I tu jest problem ponieważ nie wszyscy mogą w nich brać udział, bo grają o innych porach. A event taki rozciągnięty w czasie i to na dość długo premiuje osoby zorganizowane i systematyczne w oderwaniu od np. gearu.

Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby robić jedne i drugie.


22 Kwi 2015, o 19:15
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 456 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron