Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Ucieczka peta
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Gru 2014, o 10:45 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: JeeanD |
Luciuss napisał(a): Samo odblokowanie slota jest plusem, nie bedzie czekania az pet padnie bo trzeba wpuścić VD czy rycka, klikasz wypad z party i od next rundy jazda. Kazda forma kontroli peta jest zaletą na tą chwilę, chodzisz ze zwierzakiem do tresera, exp mu nabijasz a ta bestia czasami głupia jak but. Lepiej bym tego nie ujęła. W ten sposób otrzymali byśmy chociaż namiastkę prymitywnej kontroli nad petem podczas walki. W końcu pies posłuchał by panai w określonych sytuacjach przestał być zbędnym balastem. lisarioIII napisał(a): Pomysl fajny i grywalny. Jednak dopiero dodatek mikhella powoduje jego kompletność. Czyli pozostawienie poziomu hp i dodanie "gwizdka"/ komendy (tutaj jedynie nie byłbym za tym aby wszystkie pety naraz uciekały). Dlaczego? Ano na przykład taka sytuacja: walczysz z petem i dostajesz ucieczkę. Pet zostaje sam - kto wtedy gwizdnie? Wybacz lisario ale pomysł "gwizdka" troszkę mnie bawi bo jest w zasadzie zbyteczny. Jeśli Ty uciekniesz to twoje pety uciekną w następnej rundzie zaraz za tobą (o ile oczywiście przeżyją). Tak jest przecież teraz. To samo dotyczy flagi, nikt nie musi gwizdać, pet sam zwieje w następnej rundzie jeśli cie wyrzuci. No chyba że chodzi o gwizdek dany na początku rundy w 10s zegara, a wszystkie pety miały by uciekać na końcu rundy, to już troszkę inna sprawa, warta przemyślenia. Co do pozostawienia poziomu HP była bym temu przeciwna. Przypuśćmy że pet idzie w party z druidem i ma ustawioną ucieczkę na 400. W sytuacji gdy zdrowo oberwie i zostanie mu 399hp to po prostu zwieje. Mimo tego że druid bez problemu go uleczył. Nie jednokrotnie przerabiałam tą żenującą sytuacje. |
29 Kwi 2015, o 19:24 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Hej
Up@JeeanD Jak dla mnie to hp musi zostać. Dałem przykład z ucieczką, może inny będzie bardziej trafny: giniesz na mocnej grupce i Twój zwierzak walczy sam. Ponownie wraca pytanie: kto wtedy gwizdnie? Bez poziomu hp nigdy nie ucieknie co spowoduje zdecydowanie większą liczbę zgonów. Twój przykład z dru i ucieczką pokazuje jedynie, że za wysoko ustawiłaś petowi poziom hp. Z drugiej strony przecież nie ma ograniczenia w poziomie hp do ucieczki prawda? Daj więc 1hp (lub 0 jak się da - nie sprawdzałem) i masz to co chcesz. pozdrawiam Lisario |
30 Kwi 2015, o 12:52 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Gru 2014, o 10:45 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: JeeanD |
Eh ja już nie mam siły na dyskusje..
Lisario wiesz czym się różni pole czerwone od fioletowego? Edit// Zrozumcie. Mój pomysł nie polega na tym aby wprowadzać jakieś "gwizdki" i inne wynalazki w grze. chcę po prostu aby gracze mieli możliwość wygonienia peta z party. To wszystko. Ta prosta czynność ułatwiła by i umiliła rozgrywkę z petami i w party. |
30 Kwi 2015, o 14:38 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
ciekawy pomysł, często sie wbija na wenda a tu 'zonk' ...z petem, mój ma ucieczke na 0 to nie ucieknie potem go lecze bo szkoda pozwolić mu dednąć, także jak dla mnie takie coś by sie przydało. na+
_________________ Taernijczyk od czerwca 2011 dr 110 (plox 104,wilczur 79) mo 61 ryc 50 bb 42 łu 18 sh 9 vd 3 |
30 Kwi 2015, o 16:20 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |