Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
 Większe zmiany. 

Jesteś za?
Oczywiście 38%  38%  [ 9 ]
Nie 63%  63%  [ 15 ]
Razem głosów : 24

 Większe zmiany. 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Sty 2015, o 14:51
Posty: 50
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Nick w grze: Promilovy
Odpowiedz z cytatem
Post Większe zmiany.
Idąc za tropem pewnej wypowiedzi gracza na blogu. Dlaczego zmieniane są postacie pod bossy, zamiast bossy pod postacie. Zaczęło się od zmiany druta (i to z niepowodzeniem, na turku/w pvp jest to mięso armatnie) potem jak zaraza przeszło na łuka i mo (też to słabo wyszło), aż wkońcu na barbe gdzie jest istna tragedia. DLACZEGO POGORSZYLIŚCIE BARBE NA SPRAWE MO?! co tu ma jedno do drugiego? ZAMIAST ZMIENIANIA KLASY POD BOSSY PROPONUJĘ ZMIANĘ BOSSÓW POD KLASY bo już widać, że idzie to jak "składanie puzzli z brakującymi elementami", tzn. nigdy nie będzie idealnie. skoro pogorszyliście bb to teraz ulepszycie ryca? po rycu sh bo nie bd odpowiedni dla niego?

Co do druta... Został zmasakrowany (w pvp 100+ z rycem idzie na 2 rundy (o ile kory nie wejda)) skoro już pogorszyliście leczenie źródło uderzenie i korzenie, to wa
niech chociaż ma to lepsze źródło i ulepszone korzenie (chociaż i tak to wiele nie da). Tak jak mówiłem, teraz drut to mięso armatnie. Nawet na bossach już go zastępują np. na jasce (biorą przeważnie 2/3 MO).

Proszę, aby się ekipa zastanowiła POWAŻNIE nad tym postem i
o ile to możliwe wprowadziła go w zycie. A żeby wam ułatwić decyzję macie ankietę.

WIem, że zostanę oceniony jako ktoś kto nie docenia starań ekipy, ja to doceniam ale jak widać zmiany idą w złym kierunku.

Kolor czerwony zostaw Adminom -Buszcik

_________________
<Nic tu nie ma.>


14 Maj 2015, o 07:16

Podziękowali: DexterDr (19 Maj 2015, o 22:31)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Gru 2014, o 15:08
Posty: 118
Podziękowano: 99 razy
Otrzymanych podziękowań: 72 razy
Nick w grze: Qomb
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Gram ponad rok i może się nie znam a na pewno nie tak jak koleś grający 4 lata, ale w moim odbiorze tych wszystkich zmian postaci wysuwa się taki wniosek że największych zmian żądają osoby biorące udział w pvp i turniejach. Kiedyś grali nie było zmian i jakoś dawali rade na bosach, jak mają paść to padną, jak mają nie trafić to nie trafią.

Nie komentujcie mojej wypowiedzi. :)

_________________
Qomb rycerz 132 lvl ►Attawa◄
Assda voodoo 110 lvl


14 Maj 2015, o 07:35
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56
Posty: 172
Podziękowano: 60 razy
Otrzymanych podziękowań: 79 razy
Nick w grze: Wilgefortz
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Promilovy
- o pvp druidem zbyt wiele widać nie wiesz
- we fragmencie o łuku i mo kompletnie nie wiem o co chodzi
- o pogorszeniu barby pierwsze słyszę, tym bardziej o ulepszeniu mo
- jak słusznie zauważyłeś rycowi przydałby się nerf
- jak się chodzi na inste paredziesiąt lvli poniżej swoich możliwości to można iść jakim składem się chce


14 Maj 2015, o 08:01
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Sty 2015, o 14:51
Posty: 50
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Nick w grze: Promilovy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Wy chyba nie rozumiecie. Były dobre klasy, ale dt byl jednak zbyt dobry po czym go całkiem "zrypali" i tu zaczęły się zmiany. Na 1 ogień poszedł luk, choć tu za bardzo nie zmieniali, a bossy zmienili pod łuka i o to mi chodzi. Potem poszło po mo ( podobno ulepszenie miało być a co to wyszło nw), a że mo był za dobry z resami ( ta aura żywiołów) no to bb się oberwało i gruboskórność została pogorszona (lub ma zostać ja nw). A więc. Wiecznie będzie zmieniana klasa, bo nie będzie pasowała pod inną. A może zamiast tego przywrócić takie klasy jak były dawniej ale z minimalnym pogorszeniem dt ( np to z leczeniem) a zmieniać bossy pod klasy?

_________________
<Nic tu nie ma.>


14 Maj 2015, o 14:27

Podziękowali: DexterDr (19 Maj 2015, o 22:33)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2012, o 14:22
Posty: 84
Miejscowość: Sosnowiec
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: Inese
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Druid jest mięsem armatnim? Druid dalej jest jedną z lepszych profesji z gry. Temat bezsensu.

_________________
Serwer VGram jako:Inese [Mosiek]Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej. Jeśli pomogłem to "Kliknij Kufelek" :D Czytaj:
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=9053

http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=16507


14 Maj 2015, o 17:48
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Gru 2012, o 12:45
Posty: 13
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Virrox
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Vasse napisał(a):
Druid jest mięsem armatnim? Druid dalej jest jedną z lepszych profesji z gry. Temat bezsensu.


Chyba se żartujesz! Expienie dt to prościzna, ale zdobywanie nim kasy ? Tragedia!
Porównaj go z MO. Żeby zdobyć 1 miecho MO musi poświęcić z 5 min, a dt 10-15, w porywach do 20 min( oczywiście bez petów).

Dt jest właśnie takim czymś, bo nie potrafi SAMODZIELNIE zarabiać w tempie MO, a jeśli chodzi o expienie to zostaje mu tylko grupa.


19 Maj 2015, o 22:39
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Kwi 2013, o 02:49
Posty: 47
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Vasse napisał(a):
Druid jest mięsem armatnim? Druid dalej jest jedną z lepszych profesji z gry. Temat bezsensu.

Hahahah - no jak chodzisz tylko bossy to nie dziwi mnie Twoja uwaga - na bossach nadal jest podstawą. Walczyłeś kiedyś przy okolicach 100lvl druidem z równym siebie przeciwnikiem ? Polecam zobaczyć jak Ci pójdzie - tylko z równym ... dobrym graczem w pvp a nie kolegą :)
Jak to się kolega wypowiedział wyżej ma jeden fakt który jest 100% racją - Druid to mięso armatnie... bez rycerza czy dobrego debuffa nie istnieje co jest dość żałosne na taką niby dobrą postać. Czytałem na blogu że ktoś wpadł na pomysł zastąpienia korzeni na inną umiejętność - no i szczerze powiem jest to bardzo dobry pomysł bo po co mi umiejętność skoro ona nie działa na większości pvp/bossów ? Porównując z mo ma niby tą aure zimna mało pożyteczną - tylko u mośka główna broń nadal działa jak należy - zabija przeciwników :) zaczynam się zastanawiać czy nie opłaca się zmienić klasy - po co mam grać słabą klasą skoro lepiej grać tą lepszą która wygrywa w pvp (przynajmniej ma większe szanse) ? :)

_________________
To my niepokonani, choć mają nas za nic
Niepokonani do granic przez rany i zawiść
By zabić strach i nienawiść.
Już czas
Otwarte bramy nie zatrzymasz nas


22 Maj 2015, o 17:43
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 24 Mar 2015, o 10:31
Posty: 77
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Najlepiej bylo prawie rok temu gdy jeszcze nie bylo nowego lasu koldow wtedy jeszcze nie wiedzialem ze taki wplyw na los gracza mial %


22 Maj 2015, o 17:54
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 21 Cze 2013, o 15:34
Posty: 17
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: GerTolll
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Większe zmiany.
Wg. mnie największym bólem u dt są ikony lleczenia. Można powiedzieć że osłabił tym nie tylko jego lecz całe pt. Osłabienie źródła.. Hmm masz do dyspozycji mauremys który możesz wyexpic. Osłabienie korzeni też nie robi większej różnicy.


28 Maj 2015, o 16:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 519 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron