Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 System wygrywania walk po 25 rundzie. 

Czy jesteś za zmianą kryterium wygrywania walk?
Tak, powinna decydować ogólna ilość zadanych obrażeń 70%  70%  [ 16 ]
Nie, powinna decydować procentowa ilość hp 30%  30%  [ 7 ]
Razem głosów : 23

 System wygrywania walk po 25 rundzie. 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 13 Lut 2015, o 00:48
Posty: 16
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Tari
Odpowiedz z cytatem
Post System wygrywania walk po 25 rundzie.
Chciałabym poruszyć kwestie, jaką jest kryterium którym kieruje się system, przy wybieraniu zwycięzcy po 25 rundzie w walkach pvp na turniejach. (Aby się wgle dowiedziec jak to działa, jeden GM skierował mnie do drugiego, a drugi zmienił o tym dwukrotnie zdanie bo nie miał pojęcia jak to się liczy po czym odesłał mnie do tematu na forum, kompetencja GMów na s2…). Zgodnie z tym tematem, cytuje „ walka jest ograniczona do 25 rund (o zwycięstwie decyduje suma procentowej ilości hp drużyny)”. Wynika z tego, że o wyniku całej 25-rundowej walki decyduje ostatnia runda i ilość hp jaką mają podczas niej gracze. Czy to jest sprawiedliwe? Równie dobrze, 24 rundy można dosłownie przestać i nic nie robić a dopiero w ostatniej atakować bo tylko ona ma znaczenie. I czy turniej wygra drużyna, która jest lepsza? Nie, raczej ta której przez tę minute walki będą sprzyjały % i szczęście. Dlatego proponuje inne rozwiązanie, żeby o wygranej decydowała ilość ogólnych obrażeń zadanych przeciwnikom.
Dla przykładu niesprawiedliwości dla graczy o której pisze, zamieszam ssa z walki turniejowej http://scr.hu/1ns9/bkfl0 gdzie pt Kisil + Tari zadała o ok. 4,5k obrażeń więcej niż przeciwna a mimo to przegrała, wg mnie jest to bardzo nie w porządku, dlatego zamieszczam propozycje innego rozwiązania. :P

_________________
Tari
Rycka 124
Gildia Shaolin <3


27 Maj 2015, o 22:30
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy.
By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku).

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


27 Maj 2015, o 22:41
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 13 Lut 2015, o 00:48
Posty: 16
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Tari
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Areol napisał(a):
Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy.
By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku).


Każdy drużyne dobiera sobie wg własnego uznania i moze dobrać te ryce shedy i druida wszyscy mają takie same możliwości w wyborze pt i zarówno szanse na wygranie więc byłoby to sprawiedliwe a procentowa ilość hp, która obecnie decyduje o wygranej jest zupełnie bezsensu o czym pisałam w swoim wcześniejszym wpisie.

_________________
Tari
Rycka 124
Gildia Shaolin <3


27 Maj 2015, o 22:49
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Maj 2015, o 15:15
Posty: 65
Podziękowano: 49 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Oj juz nie kombinujcie ;d

_________________
Tak.


27 Maj 2015, o 22:50
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Mi się wydaje że to dobry pomysł. Co do uwagi Areola to można zrobić by tak aby było to w walkach 2vs2 pomiędzy rycem a dt tylko i po sprawie, ale ogólnie ilość zadanych obrażeń powinna się bardziej liczyć.


27 Maj 2015, o 22:54
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 21 Maj 2013, o 14:30
Posty: 1
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Przede wszystkim popełniono błąd włączając leczenie po 15 rundzie. Poprzedni system był dużo lepszy, teraz 1 runda decyduje o wyniku walki co jest absurdem.


27 Maj 2015, o 23:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Ogólna liczba obrażeń jak i procentowa ilość hp są złymi rozwiązaniami.
Najlepszym przykładem jest zestawienie w walce ryc+dr vs sh+bb. Już na starcie widać, że większą ilość obrażeń zadadzą sh i bb (chyba, że dr przez 25 rund zawsze korki wejdą), a procentowa ilość hp wyjdzie na korzyść ryc i dr.


28 Maj 2015, o 00:02
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Wy patrzcie kurna realnie, jak możliwe niby żeby do 25 rund doszła walka inna niż rc+dt vs ryc+dt? prawie żadna, więc problem dotyczy głównie takich walk.


28 Maj 2015, o 00:16
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 52
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Witam
Co do systemu zliczania zadanego DMG jestem jak najbardziej na +.

Osobiście dodał bym jeszcze kryterium zasobów do dalszej walki.
Pewnego razu gdy brałem udział w turnieju walka pt 2x dr+ryc oczywiście zakończyła się w 25 rundzie. Z tą różnica że jeden dt posiadał polowe many a drugi od kilku rund ciągnął na regeneracji (brak przewidywania że walka potrwa)
Samo kryterium zadanego DMG uważam że to zbyt mało .


28 Maj 2015, o 07:25
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56
Posty: 172
Podziękowano: 60 razy
Otrzymanych podziękowań: 79 razy
Nick w grze: Wilgefortz
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: System wygrywania walk po 25 rundzie.
Ja ogólnie nie rozumiem idei 25 rund. Czemu tak duża ilość rund, przy której zawsze się czeka na walki dt ryc? ostatnio na s2 na turnieju ryc + ktoś, w 1/16 finału było 10 ekip w składzie dt+ryc. Nic tylko sobie ziółek zaparzyć.

Więc może najprostsze rozwiązania: brak leczenia w takiej konfiguracji, bądź też brak bloku. Albo ogólnie - gdy matchup jest lustrzany brak możliwości rzucania bufów defensywnych (leczenie, blok, uniki, skóra, aura ryca i mo, wtopa).
No i przede wszystkim ograniczenie ilości rund.


28 Maj 2015, o 08:05
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 345 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron