Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
System wygrywania walk po 25 rundzie.
System wygrywania walk po 25 rundzie.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Chciałabym poruszyć kwestie, jaką jest kryterium którym kieruje się system, przy wybieraniu zwycięzcy po 25 rundzie w walkach pvp na turniejach. (Aby się wgle dowiedziec jak to działa, jeden GM skierował mnie do drugiego, a drugi zmienił o tym dwukrotnie zdanie bo nie miał pojęcia jak to się liczy po czym odesłał mnie do tematu na forum, kompetencja GMów na s2…). Zgodnie z tym tematem, cytuje „ walka jest ograniczona do 25 rund (o zwycięstwie decyduje suma procentowej ilości hp drużyny)”. Wynika z tego, że o wyniku całej 25-rundowej walki decyduje ostatnia runda i ilość hp jaką mają podczas niej gracze. Czy to jest sprawiedliwe? Równie dobrze, 24 rundy można dosłownie przestać i nic nie robić a dopiero w ostatniej atakować bo tylko ona ma znaczenie. I czy turniej wygra drużyna, która jest lepsza? Nie, raczej ta której przez tę minute walki będą sprzyjały % i szczęście. Dlatego proponuje inne rozwiązanie, żeby o wygranej decydowała ilość ogólnych obrażeń zadanych przeciwnikom.
Dla przykładu niesprawiedliwości dla graczy o której pisze, zamieszam ssa z walki turniejowej http://scr.hu/1ns9/bkfl0 gdzie pt Kisil + Tari zadała o ok. 4,5k obrażeń więcej niż przeciwna a mimo to przegrała, wg mnie jest to bardzo nie w porządku, dlatego zamieszczam propozycje innego rozwiązania. _________________ Tari Rycka 124 Gildia Shaolin <3 |
27 Maj 2015, o 22:30 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy.
By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku). _________________ Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce 11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty! |
27 Maj 2015, o 22:41 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Areol napisał(a): Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy. By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku). Każdy drużyne dobiera sobie wg własnego uznania i moze dobrać te ryce shedy i druida wszyscy mają takie same możliwości w wyborze pt i zarówno szanse na wygranie więc byłoby to sprawiedliwe a procentowa ilość hp, która obecnie decyduje o wygranej jest zupełnie bezsensu o czym pisałam w swoim wcześniejszym wpisie. _________________ Tari Rycka 124 Gildia Shaolin <3 |
27 Maj 2015, o 22:49 |
|
Uczeń Simona
|
Oj juz nie kombinujcie ;d
_________________ Tak. |
27 Maj 2015, o 22:50 |
|
Inżynier
|
Mi się wydaje że to dobry pomysł. Co do uwagi Areola to można zrobić by tak aby było to w walkach 2vs2 pomiędzy rycem a dt tylko i po sprawie, ale ogólnie ilość zadanych obrażeń powinna się bardziej liczyć.
|
27 Maj 2015, o 22:54 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Przede wszystkim popełniono błąd włączając leczenie po 15 rundzie. Poprzedni system był dużo lepszy, teraz 1 runda decyduje o wyniku walki co jest absurdem.
|
27 Maj 2015, o 23:48 |
|
Walczący z drzewcami
|
Ogólna liczba obrażeń jak i procentowa ilość hp są złymi rozwiązaniami.
Najlepszym przykładem jest zestawienie w walce ryc+dr vs sh+bb. Już na starcie widać, że większą ilość obrażeń zadadzą sh i bb (chyba, że dr przez 25 rund zawsze korki wejdą), a procentowa ilość hp wyjdzie na korzyść ryc i dr. |
28 Maj 2015, o 00:02 |
|
Inżynier
|
Wy patrzcie kurna realnie, jak możliwe niby żeby do 25 rund doszła walka inna niż rc+dt vs ryc+dt? prawie żadna, więc problem dotyczy głównie takich walk.
|
28 Maj 2015, o 00:16 |
|
Uczeń Simona
|
Witam
Co do systemu zliczania zadanego DMG jestem jak najbardziej na +. Osobiście dodał bym jeszcze kryterium zasobów do dalszej walki. Pewnego razu gdy brałem udział w turnieju walka pt 2x dr+ryc oczywiście zakończyła się w 25 rundzie. Z tą różnica że jeden dt posiadał polowe many a drugi od kilku rund ciągnął na regeneracji (brak przewidywania że walka potrwa) Samo kryterium zadanego DMG uważam że to zbyt mało . |
28 Maj 2015, o 07:25 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Ja ogólnie nie rozumiem idei 25 rund. Czemu tak duża ilość rund, przy której zawsze się czeka na walki dt ryc? ostatnio na s2 na turnieju ryc + ktoś, w 1/16 finału było 10 ekip w składzie dt+ryc. Nic tylko sobie ziółek zaparzyć.
Więc może najprostsze rozwiązania: brak leczenia w takiej konfiguracji, bądź też brak bloku. Albo ogólnie - gdy matchup jest lustrzany brak możliwości rzucania bufów defensywnych (leczenie, blok, uniki, skóra, aura ryca i mo, wtopa). No i przede wszystkim ograniczenie ilości rund. |
28 Maj 2015, o 08:05 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |