Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie. 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
@Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów.
PS.
(mogłeś oszczędzić nam tego spamu ;) )


26 Lip 2015, o 18:08
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35
Posty: 1643
Miejscowość: RZE
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 400 razy
Nick w grze: Buszcik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Hard napisał(a):
@Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów.
PS.
(mogłeś oszczędzić nam tego spamu ;) )

Jak to Kyth nie wniósł nic do tematu...
Krytyka pomysłu oparta na szerokiej wiedzy dotyczącej danego tematu nic nie wnosi?

Już w pierwszym poście wymienił wady tego pomysłu.


26 Lip 2015, o 18:15
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Kwi 2015, o 14:41
Posty: 56
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Jeśli tylko to zrozumiałeś to szkoda że założyłeś temat, oszczędziłbyś temu działowi spamu. Napisałem dużo więcej niż zwykłe twierdzenie, że jestem czemuś przeciwny. Napisałem, czemu twoja propozycja jest zła i jak wiele przeszkód stoi ku temu, by majstrować przy obrażeniach - a jeśli trzeba, to i można wymienić więcej przeciwności. Co przy braku kontrargumentów znaczy, że temat został wyczerpany, a spam zaczął się od Twoich dwu-trzylinijowych postów. To dział odnośnie pomysłów i pomysł został skomentowany. Jeśli chcesz przemyśleń o czymkolwiek innym, to załóż kolejną propozycję lub zarzuć temat w karczmie.


26 Lip 2015, o 18:17
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2013, o 03:50
Posty: 27
Miejscowość: Vratislavia
Podziękowano: 18 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Kalart przyznałbym zgodę że debufer powinien być od debufowania, a nie zadawania obrażeń, jeśli by to dotyczyło wszystkie debufujące klasy, a nie tylko łucznika, który w porównaniu z sh i vd bije zwyczajnie mało.
O porównaniu obrażeń zadawanych przez łuka i vd szkoda pisać, bowiem vd w wielu miejscach z uc zadaje obrażenia większe niż łuk na bufach od rycerza.
A jak to jest z łucznikiem i sh?:
Ich najmocniejsze ataki:
Łucznik: precyzyjny strzał (ze zmysłami): 284%
Sheed: uderzenie chi: 285%
Czyli bardzo podobnie, jednak łucznik by mieć taką wartość musi wrzucić sobie zmysły, bez tego najmocniejszym jest ognista\lodowa, które zabierają po 230%, czyli różnica już duża.
Porównajmy także bazowe obrażenia broni dostępne dla tych klas debuferów:
Łucznik:
Ayol- 20 lvl obrażenia 67
Piroklast- 32 lvl obrażenia 96
Łuk Pinari- 40 lvl obrażenia 106
Kąsacz- 50 lvl obrażenia 132
Virral- 62 lvl obrażenia 145
Gjolmar- 85 lvl obrażenia 160
Taehal- 115 lvl obrażenia 170
Imisindo- 60 lvl obrażenia 85+lvl
A jak to jest u Sheeda?:
Rolrak- 27 lvl obrażenia 88
Irkamale- 34 lvl obrażenia 117
Kastet Pinari- 40 lvl obrażenia 126
Tekko Balansu- 50 lvl obrażenia 139
Buoriany- 70 lvl obrażenia 160
Fanga- 75 lvl obrażenia 145
Szpony- 115 obrażenia 180
Washi- 60 lvl obrażenia 95+ lvl
Jasno z tego widać że broń sheeda praktycznie zawsze ma większe bazowe obrażenia. Warto także zauważyć że sh może nią dowolnie żonglować i zmieniać w zależności od odporności przeciwnika kute/obuch/sieczne, podczas gdy łucznik bije tylko i wyłącznie kutymi.
Wychodzi z tego jasno że łucznik nie tylko jako debuffer ma najmniej do zaoferowania z trzech dostępnych klas, ale i to że bije zdecydowanie mniej niż inne debufujące klasy. Dlatego uważam że inżynierowie powinni się także nad tym aspektem pochylić, by każda z trzech klas debufferów była dla siebie konkurencyjna.

A jeśli chodzi o Twój pomysł Hard, to jest ciekawy, ale uważam że nie ma racji bytu z powodów które wymienił Kalart.

_________________
fac fideli sis fidelis
mors certa hora incerta
fac te ipse felicem


26 Lip 2015, o 18:38
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
@Buszcik, ok nie nie podważam jego wiedzy, coś tam wspomina o podnoszeniu dmg łucznika, widzi same przeszkody, nie przedstawia jakiś alternatywnych rozwiązań, przekręca znaczenie niektórych wypowiedzi, a to raczej styl "karczmy", a nic nie ma o wsparciu w drużynie barbarzyńcy.
Temat jest bardzo skomplikowany, a skoro ma taką wiedzę mógłby ją wykorzystać we wskazaniu drogi do "złotego środka". Ja przedstawiłem pewną idee, która może się przekształcić w konkretny pomysł wzbogacając samą rozgrywkę, o ile pojawi się tu kilka pozytywnie zakręconych osób.


26 Lip 2015, o 19:07
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Kwi 2015, o 14:41
Posty: 56
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Wilkor - Lodową i ognistą lepiej nie uwzględniać, bo podczas rozważań o ich przydatności kluczową rolę odgrywają resy. To jak narzekać na MO, który ma 220% z kuli ognia, co daje ~263% z inkantacją, czyli mniejsze obrażenia niż łucznik. Swoją drogą, precyzyjna łucznika ma 264% obrażeń ze zmysłami.
Ale po co udowadniać, że mniejsze obrażenia od łucznika posiada co najwyżej druid? Przecież nie można pozwolić, by logika dyktowała kierunek rozwoju gry. Już wielokrotnie członkowie administracji pisali, że zwiększanie obrażeń łucznika ma mizerne szanse na wejście.
Łucznik jest uważany za silną profesję w PvP, co jest główną przeszkodą jego ulepszania poprzez jego umiejętności. Przyjęto raczej kierunek modyfikacji określonych bossów czy mobów, by większą rolę grało odbieranie PA. Każda zmiana, która wpływa na PvP ma z automatu minimalne szanse na wejście. Dotyczy to również buffowania przez łucznika innych profesji.

Hard
Nie widzę sensu kontynuowania dyskusji w stylu "zrób wszystko za mnie, bo nie podoba mi się że obnażasz wady mojego (genialnego) pomysłu". W ramach intelektualnej rozrywki można rozprawiać o łuczniku na setkę stron, co zresztą było zrobione. Administracja podjęła kroki w celu polepszenia łucznika i dopóki nie oceni tego skutków, nie zamierzają ruszyć nawet palcem. Ja z kolei nie mam ochoty na tworzenie i rozpisywanie obszernych teorii, kiedy trudno uprosić graczy o dziesięciominutowe testy, by sprawdzić np. jak działa zwiększanie obrażeń z aury cienia czy jak prawidłowo wyliczyć korzyści modyfikatora obrażeń z zimna/energii z psychorarów na 115 lv.


26 Lip 2015, o 20:05

Podziękowali: ShaTaNek (26 Lip 2015, o 21:24)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2015, o 15:46
Posty: 54
Miejscowość: Tam ----->
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Nick w grze: LuigiVampa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Hard napisał(a):
@Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów.
PS.
(mogłeś oszczędzić nam tego spamu ;) )


Widać że nawet nie czytasz tego co do ciebie piszą. :P Kalart wniósł najwięcej do tego tematu, mimo że był jedyną osobą której chciało się na ten temat pisać. Co do zmian to było wielokrotnie napisane że zmiany u łucznika nastąpią w najbliższym upku.


26 Lip 2015, o 21:24
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Szybki pomysł do dyskusji daję i spadam na Woodstock.

A jakby tak Wyostrzone zmysły łucznika rzucone na barbe niwelowały negatywny wpływ furii? w sensie że barb by miał wtedy normalną celność, a nie zanizoną poprzez "skupienie się" dane mu przez łucznika? :p

wrócę to poczytam, miłej zabawy ^^


26 Lip 2015, o 22:59
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2015, o 15:46
Posty: 54
Miejscowość: Tam ----->
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Nick w grze: LuigiVampa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
I znowu kombinowanie pod barbarzyńce, dostał by choinkę pozytywnych bufów i zacznie się na nowo płacz mośków. Porównajmy:
Barbarzyńca: Mo:
Furia Inka
Rozkaz Wrażliwość na ogień
Trans Rozkaz
Poświecenie Zmysły
Krytyczne (lepsze niż kulka) Debufy od Vd
Deufy od SH
Nieskończone zasoby z druidem.

Wbić barbie jeszcze zmysły to populacja mośków spadnie o 50% a barbarzyńców wzrośnie o 35, już teraz mo ma takie odchyły od bb że głowa boli. Co do łucznika to może mu jedynie wzmocnić zmysły, bo zużycie już zostało zmniejszone w najbliższym up.

@Down
No tak bo to jedyny boss w Taern.


Ostatnio edytowany przez ShaTaNek, 27 Lip 2015, o 14:17, edytowano w sumie 1 raz



27 Lip 2015, o 12:51
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Cze 2012, o 15:12
Posty: 16
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
ShaTaNek napisał(a):
Krytyczne (lepsze niż kulka) Debufy od Vd


Zabierz sobie dwóch barbarzyńców zamiast mo na v2 i przemyśl co właśnie napisałeś :lol:


27 Lip 2015, o 12:55
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 376 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron