![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie animacji
Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie animacji
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56 Posty: 172 Podziękowano: 60 razy Otrzymanych podziękowań: 79 razy Nick w grze: Wilgefortz Serwer: Tolnor ![]() |
Hej.
Jak wiadomo, licznik rund widać tylko na początku rundy, gdy wykonuje się ostatnie poprawki w taktyce, by szybko kliknąć zegar.
Spoiler:
Spoiler:
2) Aby gracz widział czy umrze w tej rundzie, czy nie (system przelicza walkę, potem są animacje). Zielona kropka oznaczałaby iż z naszym zdrowiem wszystko w porządku i nie mamy przy nicku napisu Arena. Gdy zaś przyszłoby nam zginąć śmiercią bohatera, wówczas:
Spoiler:
pojawia się czerwona kropka ![]() Zalety propozycji pierwszej można dostrzec: -na Lugusie -na turniejach -na zrzutach obrazujących osiągnięcia w walce Zalety propozycji drugiej to zaś: -koniec z padłeś, przeloguj -koniec z spamowaniem chatu by sprawdzić czy się padło -mniemam iż mniejsze obciążenie serwera logowania Wady sami sobie wymyślcie ![]() |
|
10 Maj 2015, o 18:14 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Jeśli masz włączone dźwięki w Taernie to słyszysz czy padłeś w pvp
![]() Z licznikiem rund zgadzam się absolutnie. |
|
10 Maj 2015, o 18:34 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38 Posty: 249 Miejscowość: Daleko Podziękowano: 150 razy Otrzymanych podziękowań: 472 razy Nick w grze: Brigitte ![]() |
luky napisał(a): Zalety propozycji drugiej to zaś: -koniec z padłeś, przeloguj -koniec z spamowaniem chatu by sprawdzić czy się padło -mniemam iż mniejsze obciążenie serwera logowania @Onion, czytaj ze zrozumieniem cały pomysł najpierw. _________________ LARKAS Brigitte 74 VD Mordoorr 27 BB "...and we don't know why we fear, how we feel inside..." |
|
10 Maj 2015, o 19:47 |
![]() |
|
![]() |
||
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 21 Paź 2012, o 14:32 Posty: 1596 Miejscowość: Piekło Podziękowano: 79 razy Otrzymanych podziękowań: 75 razy Nick w grze: Achaja Serwer: Tolnor ![]() |
Pozwolę sobie maznąć kilka zdań w temacie.
Pomysł, aby umieścić licznik rund w walce podoba mi się i szczerze mówiąc byłabym za wprowadzeniem tego w życie. Sama niejednokrotnie (zwykle kiedy się zagadam lub też nie patrzę aktualnie w monitor) zastanawiam się "która to już runda, że walka się tak wlecze?". Umieściłabym to jednak w lewym lub prawym górnym rogu ekranu. Co do statusu śmierci w walce. Ja bym walczyła o odblokowanie możliwości dodania swojej postaci do znajomych z automatycznym umieszczeniem jej na 1 stronie ![]() _________________ Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć. VD 126 |
|
10 Maj 2015, o 20:30 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Czytałem cały i nie uważam za drobne napisanie "." jako spamowanie, dla mnie jest to urokiem tej gry
![]() ![]() Ale wracając do tematu to nie zawsze ktoś będzie przepatrywał wszystkie osoby w teamie żeby zobaczyć czy zginęła. |
|
10 Maj 2015, o 20:35 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Przeoczyłem temat, ale obie propozycje dobre
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. |
|
12 Sie 2015, o 19:14 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę (np jak ja swoim mosiem idę na alfę to w ostatniej chwili przestawiam taktykę jeśli się okaże, że jakaś wilczyca z obstawy uniknie 2 z 3 deszczy - co się zdarza rzadko, ale się zdarza i jakbym wiedział, że nie padnie jeszcze zanim deszcze polecą byłoby to świetne, nie mówiąc już o sytuacji kiedy drut/debufer widzi, że diptera na modli nie padła w rundę i może ustawić ponowne wbijanie korków/debufa w modlę wiedząc, że diptera będzie ją myła), nie licząc korzyści ze świadomości o śmierci własnej lub kogoś z towarzyszy.
Co do drugiej części z tym wychodzeniem przed animacją jednak jestem przeciwnego zdania, niż autor pomysłu - relogowanie mniej obciąży grę, niż rozbudowanie jej silnika o dodatkowe instrukcje. Poza tym ekipa i tam ma zaplanowane wprowadzenie wielu potrzebniejszych zmian i jestem za tym, żeby w pierwszej kolejności zrealizować inne upki i zostać przy relogowaniu. EDIT ponownie czytając co napisałem widzę, że odniosłem się jako do 2 części tylko do projektu numer 2 dzieląc go na pół - dlatego dodaję edit co do licznika rund - od zawsze mi tego brakowało i bardzo popieram, ale jak któryś z przedmówców lokalizowałbym go po lewej u góry, idealne miejsce tuż nad czatem walki. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
12 Sie 2015, o 22:12 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Nephalem napisał(a): A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę Biorąc pod uwagę PvP, pomysł absolutnie nie do przyjęcia |
|
13 Sie 2015, o 00:18 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
Torkil napisał(a): Nephalem napisał(a): A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę Biorąc pod uwagę PvP, pomysł absolutnie nie do przyjęcia Też o tym myślałem i... dlaczego? Przecież to by było widać dopiero PO starcie rundy, kiedy każdy ustawi taktykę i już nie będzie miało wpływu na dalszy przebieg, wcześniej nikt nie będzie wiedział kto zginie, a po zaoraniu wywali Cie prawie zawsze do dość odległej krainy i nie zdążysz relognąć, uleczyć się i dobiec na miejsce, żeby się zemścić, a w turkach nie możesz tego zrobić, chyba, że miałeś coś innego na mysli - jeśli tak to co? _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
13 Sie 2015, o 10:58 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Jeśli te znaczki pojawiałyby się dopiero PO rozpoczęciu rundy to nie ma sprawy (nie wiem czy jest to napisane czy nie zrozumiałem), to o czym myślałem nie miałoby zastosowania.
Natomiast "wchodzi" inny argument: To jest poniekąd gra zręcznościowa. Na turniejach grupowych prym wiodą ekipy które są ze sobą dobrze zgrane. Zdążą w te kilkanaście sekund dogadać się, zmienić taktykę a nierzadko też cel. To właśnie jest zgranie - umiejętność szybkiej reakcji na nieprzewidziane sytuacje. Ten pomysł sprawiłby że czas na reakcje znacznie by się wydłużył, co oznaczałoby mniejszy wpływ zgrania a większy wpływ szczęścia na wygraną |
|
15 Sie 2015, o 18:26 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |