Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie animacji 

Jak oceniasz propozycje?
Obie propozycje są dobre. 64%  64%  [ 21 ]
Tylko propozycja 1 wydaje się mieć sens. 30%  30%  [ 10 ]
Tylko propozycja 2 wydaje się mieć sens. 0%  0%  [ 0 ]
Żadna z nich nie jest dobra. 3%  3%  [ 1 ]
Nie mam zdania. 3%  3%  [ 1 ]
Razem głosów : 33

 Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie animacji 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56
Posty: 172
Podziękowano: 60 razy
Otrzymanych podziękowań: 79 razy
Nick w grze: Wilgefortz
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie animacji
Hej.

Jak wiadomo, licznik rund widać tylko na początku rundy, gdy wykonuje się ostatnie poprawki w taktyce, by szybko kliknąć zegar.
Spoiler:
1) Proponuję, by dodać tą informację na stałe w neutralnym miejscu na ekranie walki.
Spoiler:
Jak widzimy pojawiła się także zielona kropka. Tutaj dochodzimy do drugiej propozycji:
2) Aby gracz widział czy umrze w tej rundzie, czy nie (system przelicza walkę, potem są animacje). Zielona kropka oznaczałaby iż z naszym zdrowiem wszystko w porządku i nie mamy przy nicku napisu Arena. Gdy zaś przyszłoby nam zginąć śmiercią bohatera, wówczas:
Spoiler:

pojawia się czerwona kropka 8-). No i tragicznie zmniejszony przycisk, sprawiający by ominąć dalsze animację i po grze w karty wyruszyć na nową przygodę.

Zalety propozycji pierwszej można dostrzec:
-na Lugusie
-na turniejach
-na zrzutach obrazujących osiągnięcia w walce

Zalety propozycji drugiej to zaś:
-koniec z padłeś, przeloguj
-koniec z spamowaniem chatu by sprawdzić czy się padło
-mniemam iż mniejsze obciążenie serwera logowania

Wady sami sobie wymyślcie :roll:


10 Maj 2015, o 18:14

Podziękowali: 3 ElMorte (10 Maj 2015, o 20:30), filipWasil (10 Maj 2015, o 22:01), Podwójny (12 Sie 2015, o 21:15)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Jeśli masz włączone dźwięki w Taernie to słyszysz czy padłeś w pvp :), a innym sposobem jest pisanie na czacie, jeśli się nie wyświetli to padłeś.

Z licznikiem rund zgadzam się absolutnie.


10 Maj 2015, o 18:34
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
luky napisał(a):
Zalety propozycji drugiej to zaś:
-koniec z padłeś, przeloguj
-koniec z spamowaniem chatu by sprawdzić czy się padło
-mniemam iż mniejsze obciążenie serwera logowania


@Onion, czytaj ze zrozumieniem cały pomysł najpierw.

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


10 Maj 2015, o 19:47
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2012, o 14:32
Posty: 1596
Miejscowość: Piekło
Podziękowano: 79 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Achaja
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Pozwolę sobie maznąć kilka zdań w temacie.

Pomysł, aby umieścić licznik rund w walce podoba mi się i szczerze mówiąc byłabym za wprowadzeniem tego w życie. Sama niejednokrotnie (zwykle kiedy się zagadam lub też nie patrzę aktualnie w monitor) zastanawiam się "która to już runda, że walka się tak wlecze?". Umieściłabym to jednak w lewym lub prawym górnym rogu ekranu.

Co do statusu śmierci w walce. Ja bym walczyła o odblokowanie możliwości dodania swojej postaci do znajomych z automatycznym umieszczeniem jej na 1 stronie :P Wtedy zwyczajnie widzisz czy masz arenę i możesz sprawdzić jednocześnie czy znajomi, z którymi aktualnie jesteś padli.

_________________
Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło ale nad tym można i trzeba zapanować.
Trzeba się tego nauczyć.

VD 126


10 Maj 2015, o 20:30
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Czytałem cały i nie uważam za drobne napisanie "." jako spamowanie, dla mnie jest to urokiem tej gry :) , a po za tym to, że ktoś reloga tylko po to żeby zdążyć wrócić do walki na następną rundę uważam za lekkie niedociągnięcie ekipy, które gracze wykorzystują bo jakże się opłaca i wiem, że gdyby tego nie było wiele bossów o wiele trudniej by się biło, ale jednak sądzę, że gra powinna być trudna (choćby nawet w takiej formie :o ).
Ale wracając do tematu to nie zawsze ktoś będzie przepatrywał wszystkie osoby w teamie żeby zobaczyć czy zginęła.


10 Maj 2015, o 20:35
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Przeoczyłem temat, ale obie propozycje dobre

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


12 Sie 2015, o 19:14
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę (np jak ja swoim mosiem idę na alfę to w ostatniej chwili przestawiam taktykę jeśli się okaże, że jakaś wilczyca z obstawy uniknie 2 z 3 deszczy - co się zdarza rzadko, ale się zdarza i jakbym wiedział, że nie padnie jeszcze zanim deszcze polecą byłoby to świetne, nie mówiąc już o sytuacji kiedy drut/debufer widzi, że diptera na modli nie padła w rundę i może ustawić ponowne wbijanie korków/debufa w modlę wiedząc, że diptera będzie ją myła), nie licząc korzyści ze świadomości o śmierci własnej lub kogoś z towarzyszy.

Co do drugiej części z tym wychodzeniem przed animacją jednak jestem przeciwnego zdania, niż autor pomysłu - relogowanie mniej obciąży grę, niż rozbudowanie jej silnika o dodatkowe instrukcje. Poza tym ekipa i tam ma zaplanowane wprowadzenie wielu potrzebniejszych zmian i jestem za tym, żeby w pierwszej kolejności zrealizować inne upki i zostać przy relogowaniu.

EDIT ponownie czytając co napisałem widzę, że odniosłem się jako do 2 części tylko do projektu numer 2 dzieląc go na pół - dlatego dodaję edit co do licznika rund - od zawsze mi tego brakowało i bardzo popieram, ale jak któryś z przedmówców lokalizowałbym go po lewej u góry, idealne miejsce tuż nad czatem walki.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


12 Sie 2015, o 22:12
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Nephalem napisał(a):
A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę

Biorąc pod uwagę PvP, pomysł absolutnie nie do przyjęcia


13 Sie 2015, o 00:18
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Torkil napisał(a):
Nephalem napisał(a):
A może nieco inaczej w kontekście tej zielonej/czerwonej kropki. Jak wiemy zaznaczona postać na polu bitwy jest podświetlona czerwonym kółkiem wokół stóp oraz strzałką w przypadku oponentów a to samo w zieleni w przypadku "swoich" - niech osoba padająca w danej rundzie będzie się oznaczała na czarno, niezależnie, w której ekipie, wtedy nie dość, że wiemy czy padniemy my czy ktoś z "naszych" wiemy też czy w danej rundzie uda nam się ubić bossa czy obstawę co pozwoli nam ustalić taktykę na kolejną rundę

Biorąc pod uwagę PvP, pomysł absolutnie nie do przyjęcia

Też o tym myślałem i... dlaczego? Przecież to by było widać dopiero PO starcie rundy, kiedy każdy ustawi taktykę i już nie będzie miało wpływu na dalszy przebieg, wcześniej nikt nie będzie wiedział kto zginie, a po zaoraniu wywali Cie prawie zawsze do dość odległej krainy i nie zdążysz relognąć, uleczyć się i dobiec na miejsce, żeby się zemścić, a w turkach nie możesz tego zrobić, chyba, że miałeś coś innego na mysli - jeśli tak to co?

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


13 Sie 2015, o 10:58
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik rund + status śmierci w walce + opuszczenie anim
Jeśli te znaczki pojawiałyby się dopiero PO rozpoczęciu rundy to nie ma sprawy (nie wiem czy jest to napisane czy nie zrozumiałem), to o czym myślałem nie miałoby zastosowania.
Natomiast "wchodzi" inny argument:
To jest poniekąd gra zręcznościowa. Na turniejach grupowych prym wiodą ekipy które są ze sobą dobrze zgrane. Zdążą w te kilkanaście sekund dogadać się, zmienić taktykę a nierzadko też cel. To właśnie jest zgranie - umiejętność szybkiej reakcji na nieprzewidziane sytuacje. Ten pomysł sprawiłby że czas na reakcje znacznie by się wydłużył, co oznaczałoby mniejszy wpływ zgrania a większy wpływ szczęścia na wygraną


15 Sie 2015, o 18:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 414 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron