Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Wchodzenie na lugusa / Morane. 

Czy jesteś za zmianą wejścia do instancji Lugusa i białej Pani?
-Tak, opcja z 20 cząstkami klucza była okey. 30%  30%  [ 8 ]
-Tak, opcja locenia kilku cząstek na zasadzie asystentów na aqua. 26%  26%  [ 7 ]
Tak, ale inaczej (napiszę jak) 0%  0%  [ 0 ]
Nie 44%  44%  [ 12 ]
Razem głosów : 27

 Wchodzenie na lugusa / Morane. 
Autor Wiadomość
Inżynier

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25
Posty: 384
Podziękowano: 394 razy
Otrzymanych podziękowań: 255 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Wchodzenie na lugusa / Morane.
Dzień Dobry :)

Jak wszystkim pewno wiadomo, krążą legendy, że gdzieś hen daleko, za orczymi lasami, Dmother wzniesieniami i wieloma innymi przeszkodami, jest stolica Śnieżnej Pani którą weterani wojenni zowią Moraną.
Wielu dzielnych wojów się zbiera, a ich jedynym celem jest ujarzmienie tronu lodem skutej Pani. Owi wojowie przebijający się przez tuziny troli, olbrzymów, pokonują śliski, oblodzony i zagrodzony przez sługusów najbielszej most, dochodzą do bramy pałacu, którą z wielką siłą i nie lada trudem otwierają, aby móc wspólnie spełnić swoje pragnienia, żeby mieć chociaż szansę stanąć ramię w ramie ze swoim przeznaczeniem i spojrzeć w oczy Białej Pani...

A tu wielka chamówa, przechodzimy przez brame i mamy 2 opcje, albo poczekać aż wszyscy inni wybiją fanatyków i na bezczela wbijać się jako 1, albo bić razem z kilkoma pt i wejść jak szybko się uda. Jest jeszcze trzecia opcja, wszyscy stoją i czekają aż ktoś wybije :D

Tutaj rodzi się mój pomysł, aby delikatnie zmodernizować wejście na lugusa, na zasadzie takiej, aby każdy fanatyk za bramą, dawał jakiś item (np "cząstka klucza") którego trzeba zebrać przykładowo 20 sztuk (4 na głowę chyba uczciwie, ew mniej, ale na zasadzie lasek z aqua) i dopiero pt które posiada owe 20 cząstek, może wejść na inste lugusa.

Pozdrawiam.


18 Sie 2015, o 00:18

Podziękowali: 2 Dziaras (10 Wrz 2015, o 09:51), Eure (18 Sie 2015, o 00:32)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 52
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Pomysł super jestem jak najbardziej za

Można by było wykombinować jeszcze coś na moście. Bo jeśli idzie sie 1,2,3, 30 raz stać i czekać aż ktoś ubije bramę/wyczyści drogę na moście jest trochę nudnawe :D
Wchodzi 5/6 ekip około 40 graczy a zabawę na moście ma może 10 osób.


18 Sie 2015, o 08:25
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Witam,
moim zdaniem aktualny system działa dobrze. Oczywiście jedni biją, inni się obijają, zawsze się ktoś wepchnie i tyle. Tak czy siak wchodzą wszyscy i raczej nigdy nie ma dużego problemu.

Natomiast wprowadzenie dropu z fanatyków powodowałoby pościg w ich biciu, czyli bicie innych, żeby łapać fanatyki. Jeszcze większy kocioł niż obecnie.

Poza tym weź pod uwagę, że wybija się fanatyków raz i wchodzą w zasadzie wszyscy (po wybijaniu nowo zrespionych). W przypadku konieczności zdobycia np: 20 części przy 10 ekipach wejście trwałoby godzinę ...

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


18 Sie 2015, o 11:29
Profil WWW
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Zanim było połączenie serwerów system wchodzenia działał całkiem sprawnie. Myślę, że i teraz się to unormuje po pewnym czasie. Należy go tylko na nowo wypracować przy odrobinie woli z obu stron.
Wciąż zachęcam do zasady bijemy się wszędzie, ale stok jest święty - nie ma pvp czy kradzieży kulek. Wszak tutaj idziemy po drop a nie żeby powalczyć w pvp z armatą za plecami.
Ach nie doczytałem chodzi o bicie fanatyków na dziedzińcu. Hmm podkręcić im exp do 10-20k co i tak przed morana i dedami wiele nie pomoże to by ludzie sobie expili czekając na swoją kolej.

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


18 Sie 2015, o 11:56
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Za cienki w uszach jestem, aby wiedzieć jak to wygląda w praktyce, ale wystarczy,. że czytam devBloga, aby zauważyć 1 fakt:

Cytuj:
Aktualnie trwają korekty trudności mobów, ilości, czasu przejścia dla poziomów 100+. Chcemy, aby całość trudnością odpowiadała lokacji Lugusa i Morany, z tą różnicą, że w nowym miejscu od samego początku będzie instancja. Nie będzie wspólnych elementów dla wielu drużyn. Wejście na Lugusa pod tym względem pozostaje w dalszym ciągu unikatem.


I dla mnie, jeśli coś jest unikatem - to nie wolno tego zmieniać, ma być inne - czy lepsze czy gorsze pokaże historia, ale w unikatach nie wprowadza się rozwiązań powtarzalnych, które już były zastosowane gdzie indziej.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


18 Sie 2015, o 12:05
Profil
Inżynier

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25
Posty: 384
Podziękowano: 394 razy
Otrzymanych podziękowań: 255 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
@Nephalem więc pozwól rozwieje Twoje wątpliwości ;)
Cytuj:
Aktualnie trwają korekty trudności mobów, ilości, czasu przejścia dla poziomów 100+. Chcemy, aby całość trudnością odpowiadała lokacji Lugusa i Morany, z tą różnicą, że w nowym miejscu od samego początku będzie instancja. Nie będzie wspólnych elementów dla wielu drużyn. Wejście na Lugusa pod tym względem pozostaje w dalszym ciągu unikatem.

Unikat Lugusa polega na tym, że kilka pt wchodzi na 1 mapke i wspólnie walczą aby przejść wyżej.

Jednak pomysł Viconi z podkręceniem expa mi się bardzo podoba, gorzej tylko jeżeli dziedziniec stałby się expowiskiem dla koxów :?


18 Sie 2015, o 16:20
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 17 Kwi 2015, o 19:21
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Jaka była idea.
Idzie sobie 2-3 pt dobrych znajomych wszyscy biją fanów, raz jedni wchodzą pierwsi, raz drudzy. Zresztą przy 3 pt nie ma to większego znaczenia. No i super.
Jak jest w realu.
Idzie 15 pt, ponad 70 osób, zaraz po przejściu przez bramę 10 pt stoi i czeka aż inni ubiją. Czyli co? Ja bije, inni wchodzą. A napiszę na bocznym,
"słuchajcie ostatni raz wchodziliśmy ostatni, 2 wejścia temu też ostatni a 3 wejścia temu drudzy od końca, dajcie wejść na początku dzisiaj",
to odpiszą,
"weź się stuknij w głowę."

No i tak to wygląda. Idzie zbieranina i tyle.

Takie moje dwa spostrzeżenia:
1) Jak by tak zrobić instę zaraz za bramą - wchodzi sobie pt wybija fanów, przechodzi sobie dalej na luga.
2) Nie ma insty, jest tak jak teraz, ale postawić tam NPC, trzeba wziąć zlecenie, w który trzeba ubić powiedzmy 30 fanów. Po zabraniu zlecka, fanatycy których mam ubić są przypisani do mojej postaci (zaznaczeni na czerwono) - podobnie jak w zleceniu na jedzenie dla petów. Dzięki temu nikt inny mi ich nie wybije. Każda osoba z pt ubije "swoich" fantów, oddaje zlecko i w tedy można wchodzić na Lug`a. Drzwi na Luga otwierają się co 2 minuty na 15 sec.

Wszyscy są szczęśliwi.


10 Wrz 2015, o 09:36

Podziękowali: Dziaras (10 Wrz 2015, o 09:51)
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 3 Maj 2014, o 10:26
Posty: 307
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 174 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Rozwiązanie na pewno zmusiłoby wszystkich wygodnych do bicia fanatyków.

Są tylko dwa małe problemy:

1. Ilość fanatyków jest ograniczona, po wybiciu wszystkich respi ich się kilka i w różnym miejscu czyli mogą na nich wpadać osoby, które części już mają. O ile "korki" pod bramą są związane z czasem na otwarcie i ilością fanatyków, tak w Twoim pomyśle byłyby związane z brakiem klucza, bo na chwilę obecną na sL potrafi iść na lugusa ponad 10 składów, a fanatyków na tyle ludzi nie starczy.

2. O ile bramę gdyby ktoś się pomęczył można by było przemeblować na otwierająca się na klucz, to zostanie pytanie czy na pewno właściciel klucza wejdzie? Nie ma instancji = składy jak w piątkę stały tak stać będą i będą jeszcze dłużej czekać aż jakieś pracusie zbiorą klucz i otworzą im bramę żeby kto pierwszy kliknie nadal pierwszy przeszedł. Klucz musiałby automatycznie przenosić piątkę za bramę.

Sądzę że podniesienie expa byłoby najlepsze, ewentualnie zrobienie Fanatyków na Dziedzińcu bardziej "przytulnymi", bo jak ktoś ma ginąć przed wejściem na inste to mu się bić nie chce, a są postaci (zwłaszcza druidzi), które mają jednak z nimi problem.


10 Wrz 2015, o 12:03
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lip 2015, o 18:16
Posty: 49
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Ta insta wymaga zmiany.

Rozumiem, ze Vicon i Titania ubily kiedys same ponad 20 fanow z paroma dedami na dziedzincu poniewaz niektorym książętom nie chcialo sie jakos specjalnie ruszyc. Tak tylko dodam, ze gram druidem.

Ekipa chyba zbyt doslownie przyjela biblijna teze, ze czlowiek jest stworzony na podobienstwo Boga, a wiec jest uczciwy. Otoz nie- nie jest. Zawsze znajdzie sie pare cwaniaczkow, ktorzy sprobuja wejsc na gotowe. "Pare"... ostatnio na dziedzincu zebralo sie 8pt czekajacych az brama sie otworzy.

Zwiekszenie expa?
Zwiekszysz za malo- nie bedzie atrakcyjne, zwiekszysz za duzo- ludzie beda wydawac 1kk na raki zeby sobie poexpic.

Podoba mi sie pomysl z NPC i kluczem.
Jednak nie mozna laczyc zlecen 5 postaci, brac zlecenia dla calego pt, ani zrobic tak, ze 1 npc bedzie dawal 5 przedmiotow, ktore polaczymy i stworzy sie klucz (znajome?). A zlecenie dla 1 osoby nie rozwiaze problemu z tematu poniewaz bic beda tylko po 1 os z calego pt.

No i jest jeszcze trzecia opcja.
Zostawmy jak jest. Liczmy na to, ze nagle wszyscy uczestnicy wyprawy przekonaja sie jak bardzo przyjemne jest ubicie 20 fanow zeby 1 pt moglo wejsc na gotowca.

_________________
Heremon sprzedaje mi zioło.


10 Wrz 2015, o 13:59
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wchodzenie na lugusa / Morane.
Temat tego przejścia jest nam znany z kilku powodów i na pewno będzie poddany analizie - z jakim efektem - zobaczymy. Póki co nie ma jednak raczej co liczyć, że zmienimy to jeszcze w najbliższym upku.


10 Wrz 2015, o 14:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 447 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron