Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 O podklasach na poważnie 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24
Posty: 95
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 243 razy
Nick w grze: Vanessa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post O podklasach na poważnie
Kiedyś, kiedy temat ten budził wielkie emocje (i wciąż budzi) pojawiało się wiele tematów o treści "kiedy wprowadzicie podklasy", "pewnie po targowisku" itp. jeden z adminów, nie pamiętam który, nie pamiętam nawet w jakim temacie, napisał coś w stylu: "ekipa jest otwarta na propozycje podklas" oraz "już teraz balans jest trudny do stworzenia, a co dopiero gdybyśmy utworzyli podklasy z nowymi umiejętnościami i to tak różnymi od siebie". W oparciu o te wypowiedzi idę krok dalej... nie tylko wymyślam podklasę z nazwy czy PROPONOWANYCH umiejętności, ale szczegółowo je rozpisuje wraz z komentarzem na koniec. Dlaczego? Może temu, że mi się nudzi... albo, że fajnie by było przestać marudzić i pomóc naszej ekipie. Oczywiście zdaję sobie sprawę jak trudne jest zachowanie balansu, wszystko to zostało przeze mnie uwzględnione w propozycji i opisie umiejętności.
Oczywiście nie mam jeszcze kompletu dla każdej klasy. W moim zamyśle są 2 podklasy do wyboru od 50 levela - i 3 dodatkowe umiejętności dla każdej.
Póki co przedstawiam wam Sheeda i Voodoo mojego autorstwa. Temat będzie aktualizowany, kiedy opracuję kolejne podklasy i "realne" umiejętności. Nie, nie będzie tu nic w stylu obrażenia 99999%, koszt many: 2

ZACZYNAJMY

SHEED

Wojownik Smoka
Mówi się, że sheed idący drogą smoka to honorowy wojownik, który prędzej poświęci własne życie niż pozwoli umrzeć swoim przyjaciołom i zasadom w jakie wierzy. Potrafi ich bronić i jest dumny z drogi jaką obrał. Wewnętrzny smok płonie swym ogniem w jego sercu, dodając mu sił i pozwala mu zachować harmonię w jego ciele i duszy, zapewniając spokój ducha.

Umiejętności:
Kontrola ognia - lata praktyk i medytacji nad duchową istotą smoka sprawiły, że Sheed
podążający tą ścieżką potrafi z swoich dłoni wykrzesać niemal boski smoczy ogień, którym jarzą się dłonie sheeda, przelewając moc ognia na jego broń.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 50
- zadaje dodatkowe obrażenia od ognia
- osiągi umiejętności na kolejnych poziomach

Image

-------------------------------------------------------------------------------

Płomienie smoka - połączenie niszczycielskiej siły haduokena z siłą smoka? Czemu nie.
Połączenie życiowych sił sheeda z niszczycielską mocą smoczego ognia dało początek
potężnemu magicznemu pociskowi, znacznie silniejszego niż standardowy haduoken, kosztujący jednak wiele energii.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 55
- OBR: 1.5 * Siła + 0.8 * Zręczność + 0.02 * maksymalna mana
- osiągi umiejętności na kolejnych poziomach

Image

-------------------------------------------------------------------------------

Wola smoka - kiedy sheed stanie z śmiercią twarzą w twarz i zabraknie już sił do walki, siły życiowe opadną i śmierć będzie nieunikniona, wojownik smoka jest w stanie wytworzyć wewnątrz ciała potężną moc ducha smoka, która będzie utrzymywać go przy życiu jeszcze przez kilka chwil, w tym czasie na sheeda nie będzie działać już leczenie, ani żadne siły wspomagające. Śmierć będzie tylko kwestią czasu, ale przez te ostatnie chwile życia być może zdoła on jeszcze ocalić drużynę od śmierci, kiedy on sam odejdzie.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 60
- mimo zerowego bądź minusowego poziomu zdrowia utrzymuje sheeda w walce jeszcze na pewien czas
- osiągi umiejętności na kolejnych poziomach

Image

-------------------------------------------------------------------------------

Wojownik Węża
Wąż ze względu na swój charakter nie jest zbyt dobrze postrzeganym zwierzęciem i tak samo ludzie widząc wojownika węża trzymają się od niego z daleka. Samotność wpisana jest w tą drogę, a wąż potrafi być cennym sprzymierzeńcem, chociaż nie zawsze honorowym. Sheed idący tą drogą potrafi atakować szybko jak Czarna Mamba i zatruwać niczym Kobra Królewska.

Umiejętności:
Toksyczne zranienie - Co by się stało gdyby nasycić kastety trucizną i zranić przeciwnika? Z pewnością było by to bardzo efektowne zranienie. Broń nasączona wężowym jadem może wywołać spore zamieszanie w umyśle przeciwnika, a jeżeli dostanie się do jego krwiobiegu potrafi zatruć ciało, a nawet wywołać zakażenie. Noszenie jednak fiolek z wężowym jadem u pasa, kiedy szturmuje na Ciebie wróg nie jest bezpieczne, dlatego dla własnego bezpieczeństwa toksyna nie jest aż tak silna jak trucizny łucznika czy voodoo.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 50
- OBR: 1.4 * Siła + 0.6 * Zręczność
- szansa na zatrucie i zakażenie wroga

Image

-------------------------------------------------------------------------------

Antidotum - znajomość wężowych jadów i zdolność tworzenia trucizn tworzy naturalną konieczność znajomości wytwarzania przeciwtoksyn dla własnego bezpieczeństwa. Im większa wiedza na ten temat tym większa szansa, że podana antytoksyna zadziała właściwie.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 55
- oczyszcza postać z zatrucia i zakażenia

Image

-------------------------------------------------------------------------------

Dwadzieścia wężowych uderzeń - sposób walki węża jest szybki i przebiegły. Wojownicy węża szkoleni są w szybkich atakach w kluczowe punkty ciała. Dobrze wymierzona i profesjonalna seria ataków sprawi, że przeciwnik zostanie sparaliżowany na dwie rundy.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 60
- OBR: 1.4 * Siła + 0.6 * Zręczność
- daje szanse na ogłuszenie wroga

Image

-------------------------------------------------------------------------------

KOMENTARZ:
Według mnie nie ma tutaj jednoznacznego wyboru co do siły, co jest na plus. Gracz musi wybrać czy woli dodatkowe chociaż niewielkie obrażenia od ognia co na wysokich poziomach może dać duży profit do dmg i zdolność przetrwania dodatkowej rundy, czy może dodatkowe debuffy jak zatrucie+zakażenie (chociaż o wiele słabsze niż te u łucznika i vooodoo) i szansa na oszołomienie przeciwnika.

Za chwile dam podklasy Voodoo

_________________
Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak!
Niesamowita Biedronkaaaaa!


Ostatnio edytowany przez Vanessa, 24 Sie 2015, o 23:53, edytowano w sumie 1 raz



24 Sie 2015, o 23:24

Podziękowali: 3 desacred (25 Sie 2015, o 14:41), fertyno (13 Sie 2018, o 09:52), Gustavus (28 Sie 2015, o 15:13)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24
Posty: 95
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 243 razy
Nick w grze: Vanessa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Voodoo

Przywoływacz
Lata praktyk nad istotą śmierci wskrzesiły w voodoo pożądanie pełnej jej kontroli i zrozumienia, a najlepszymi śladami po śmierci są kości. Voodoo, którzy obrali drogę zapanowania nad ponurym żniwiarzem dopuścili się dokonywać przeklętych, złowieszczych i bluźnierczych praktyk, traktując zmarłych jako swoje marionetki, które będą bronić swego pana za wszelką cenę i zabijać ponownie w jego imię.

Umiejętności:
Tworzenie szkieletu - ziemia pełna jest kości, które pamiętają jeszcze dawne czasy bitew i poprzednie epoki dziejów. Przywoływacz jest w stanie dotrzeć swoimi mocami do dawnych ofiar i przywołać ich z czeluści ziemi, by stawiły się na rozkaz kiedy ich nowy pan ich potrzebuje. Takie przywołanie to bardzo czarna i silna magia, która wymaga wręcz gigantycznych zasobów energii magicznej, jednak przywołany sługa będzie bronił swego pana za wszelką cenę, dając mu ochronę i rzucając się na wrogów do czasu aż sam nie zginie, bądź walka się zakończy.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 50
- przywołuje kościstego sługę, który walczy po stronie voodoo i zapewnia mu ochronę.
- WARUNEK: Musi być wolne minimalnie jedno miejsce w drużynie. Tylko 2 szkielety tego typu mogą być przyzwane jednocześnie!

Image

----------------------------------------------------------------------

Tarcza z kości - nic tak nie cieszy siewcy śmierci bardziej niż zapach świeżo wykopanych starych, czystych kości, pachnących jeszcze świeżą ziemią. Przywoływacz jest w stanie nadać im nowy charakter i stworzyć z nich swego rodzaju pancerz. Twarde kości na ciele voodoo sprawią, że lepiej będzie on znosił ból fizyczny, ponieważ trudniej będzie się przebić do jego ciała.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 55
- zwiększa res na obrażenia sieczne, kłute i mniej na obuchowe.

Image

----------------------------------------------------------------------

Tworzenie szkieletu-łucznika - przywoływacz jeżeli chce może tchnąć w swoje sługi część ich dawnych wspomnień, co sprawia, ze nie są one już tylko bezmyślną kupką kości, lecz posiadają lekkie zdolności walki. Wiedzą dzięki temu np. czym jest łuk i jak się go używa. Takie szkielety nie są już tak oddane panu, by go chronić kosztem siebie, jednak wciąż są posłuszne jeżeli chodzi o walkę z wrogami pana. Wzrasta bowiem ich potencjał bojowy.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 60
- tworzy kościstego łucznika, który walczy po stronie voodoo
- WARUNEK: Musi być wolne minimalnie jedno miejsce w drużynie. Tylko 1 szkielet tego
typu może być przyzwany jednocześnie!

Image

----------------------------------------------------------------------

Władca Dusz
Koszmary, widma, zjawy, krzyki dawnych ofiar, tryskająca krew i oczy ludzi błagających o życie, którym to życie nie zostało dane. Z tym wszystkim musi się mierzyć voodoo, popadając niekiedy w obłęd i szaleństwo, rozmawiając z zmarłymi. Niektórzy jednak dzięki swej silnej woli postanowili walczyć z ranami własnej duszy oraz wykorzystywać własne cierpienia jako atut, przelewając ból swych ofiar na innych, zmuszając do uległości i zbierając kolejne dusze.

Umiejętności:
Czysty Umysł - Voodoo nie ma łatwego życia pod względem psychicznym, obcowanie z śmiercią nie jest zajęciem potulnym i spokojnym. Krzyki i ofiary mrocznego czarnoksiężnika pozostają w psychice na zawsze, a ich dusze gnębią ciało i umysł swego oprawcy. Niektórzy jednak umieją sobie z tym radzić i wyćwiczyli zdolność całkowitego wewnętrznego wyciszenia, co prawda tylko na chwilę, ale jednak. Silny umysł voodoo jest wtedy znacznie odporniejszy na działania uroków

Właściwości:
- dostępne od poziomu 50
- zwiększa ochronę przed urokami

Image

----------------------------------------------------------------------

Zapora dusz - jęki i krzyki zabitych przeciwników towarzyszą voodoo nieustannie, ale ciemna natura czarnoksiężnika sprawia, że może on wykorzystać to do własnych celów, obrazując wrogom wizje z jakimi sam musi się zmagać. Im bliżej niego jest wróg, tym mroczniejszych doznań on doznaje, a strach w jaki wpada uniemożliwia mu skuteczne atakowanie.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 55
- zmniejsza szanse trafienia w czarnoksiężnika w walce wręcz

Image

----------------------------------------------------------------------

Posoka - Ofiary voodoo najczęściej konały w straszliwych męczarniach, doprowadzone do granic własnej psychiki błagały o śmierć. Posoka jest manifestacją całego ich cierpienia a voodoo potrafi ją zobrazować swoim wrogom, sprawia, że jego przyszłe ofiary zaczynają słyszeć krzyki, a fala krwi ofiar czarnoksiężnika zaczyna wlewać się im do ust dusząc ich. Niewątpliwie ci, którzy nie są w stanie odeprzeć tego uroku i wyczuć podstępu iluzji popadają w okropny stan bezsilności.

Właściwości:
- dostępne od poziomu 60
- OBR: 1.4 * Moc + 0.6 * Wiedza
- atak grupowy obniżający co ture 1 PA i duszący wrogów własną krwią

Image

----------------------------------------------------------------------

KOMENTARZ
Voodoo bardziej pod grę solo, jednak z przydatną umiejętnością zwiększenia resów oraz Voodoo pod grę w teamie z nowym debuffem i większą szansą na przeżycie. Ten drugi z pewnością będzie częściej brany do drużyny, ale za to pierwszemu łatwiej przyjdzie solowanie. Co do siły szkieletów - trudno mi tu cokolwiek wpisać, bo nie znam mechaniki taerna. Wymagałoby to jednak licznych testów, by siła szkieletu nie była zbyt duża, tak jak i jego res, przez co nie mogłyby one zastąpić żywych graczy, no a ich chwała kończyłaby się na Fyo.

_________________
Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak!
Niesamowita Biedronkaaaaa!


24 Sie 2015, o 23:48

Podziękowali: 3 desacred (25 Sie 2015, o 14:41), fertyno (13 Sie 2018, o 09:51), Gustavus (28 Sie 2015, o 15:13)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Chciało Ci się?
graty za chęci - ale Cię rozczaruję: nie ma sensu się w to bawić. Jakiś czas temu był temat gdzie można było wrzucać propozycje nowych umek dla podklas - temat umarł z prostych powodów. Zero odzewu ze strony Ekipy.


25 Sie 2015, o 00:05
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Umki drugiej podklasy VD wydają się robione na siłe :( a co do samych szkieletów, skoro ponad fyo miałby być cienkie to pierwsza podklasa wydaje sie fajna tylko do 70 lvla do gry solo, potem to tylko kula u nogi i stracona możliwość wzięcia innej


25 Sie 2015, o 00:50
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Torkil napisał(a):
Chciało Ci się?
graty za chęci - ale Cię rozczaruję: nie ma sensu się w to bawić. Jakiś czas temu był temat gdzie można było wrzucać propozycje nowych umek dla podklas - temat umarł z prostych powodów. Zero odzewu ze strony Ekipy.

Prędzej czy później podklasy wejdą, po prostu mają niższy priorytet.

Którędy pójdziemy? Ciężko powiedzieć.. jednak każde sensowne posty będą przeczytane i nawet jeśli nie zostaną wprowadzone w wersji oryginalnej, to mogą stać się inspiracją.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


25 Sie 2015, o 01:11
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
rzuff napisał(a):
Torkil napisał(a):
Chciało Ci się?
graty za chęci - ale Cię rozczaruję: nie ma sensu się w to bawić. Jakiś czas temu był temat gdzie można było wrzucać propozycje nowych umek dla podklas - temat umarł z prostych powodów. Zero odzewu ze strony Ekipy.

Prędzej czy później podklasy wejdą, po prostu mają niższy priorytet.

Którędy pójdziemy? Ciężko powiedzieć.. jednak każde sensowne posty będą przeczytane i nawet jeśli nie zostaną wprowadzone w wersji oryginalnej, to mogą stać się inspiracją.

Rzuff
Czerwony twierdzi, że zarys podklas jest gotowy, nie che jednak powiedziec na czym ten zarys miałby polegać.
A posty nawet jak są sensowne pozostają bez odzewu. To raczej nie zachęca do tego typu pisaniny


25 Sie 2015, o 10:23
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
JA tylko pragne przypomnieć, że kiedy zaczynałem gre 4 lata temu to niby sumki w podklasach były w 95% gotowe :D


25 Sie 2015, o 14:12
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2014, o 07:40
Posty: 113
Miejscowość: Nakło n. Notecią
Podziękowano: 62 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: NinjaRider
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Hmm nie psujcie marzeń już nie długo xD podklasy ciekawe jaka będzie dla rc i dr :D

_________________
Image


25 Sie 2015, o 14:19
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lip 2015, o 18:16
Posty: 49
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Nie liczylbym na tak szybkie wprowadzenie podklas. Maja one bardzo niski priorytet, a po drodze tyle krain, tyle bossow

_________________
Heremon sprzedaje mi zioło.


25 Sie 2015, o 14:25
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30
Posty: 206
Miejscowość: Laedmoor
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: GoQu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: O podklasach na poważnie
Podklasy wejdą po 3D. 3D planowane na następny rok. Czyli w przybliżeniu jeszcze 1,5 roku albo i więcej. :twisted:

@Topic
Wspaniale opisane. Gratuluję, że Ci się chciało. ;)

_________________
Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt.


25 Sie 2015, o 15:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 204 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron